Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 13:25
carla-tje
carla-tje is offline
Een onderwerp waar ik weinig over lees hier op het Seksualiteitsforum, is het feit dat heel wat mannen en vrouwen beschikken over seksueel gevoelige tepels. Ze worden opgewonden als je hun tepels likt bijvoorbeeld, en sommigen kunnen door stimulatie van hun tepels klaarkomen.

Wie kan me hier wat meer over vertellen? Ikzelf heb een kriebelgevoel in de buik als ik tijdens het masturberen aan m'n tepels zit. Het lukt me zelfs om 2x zo snel klaar te komen bij tepelstimulatie, maar ik heb nog altijd "down there" extra stimulans nodig. Ik ben vast wel niet de enige, maar waarom wordt er zo weinig over gepraat en heeft iedereen het altijd maar over de clitoris en de eikel die moeten gestimuleerd worden?
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:35
Verwijderd
Mr... het kán leuk zijn, maar irriteert vooral gauw bij mij.

Tja, weinig dr mee uitgeprobeerd... m'n ex kon dr niet veel mee
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:13
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
nee m'n tepels zijn veel te gevoelig daarvoor, gaat irriteren en pijn doen als er te veel aan gezeten wordt, en wordt er dus niet echt opgewonden van
__________________
Dusz.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Wie kan me hier wat meer over vertellen? Ikzelf heb een kriebelgevoel in de buik als ik tijdens het masturberen aan m'n tepels zit. Het lukt me zelfs om 2x zo snel klaar te komen bij tepelstimulatie
herkenning :X

Nah ik vind het niet zo boeiend om bij mezelf te doen eigenlijk...meestal concentreer ik me er dan te erg op en lukt het juist niet. Maar ik heb wel erg prettige herinneringen aan vorig jaar, toen ik nog een vriendje had.
Maargoed...ik kan dat dus ook. :X

Jij had het over "extra stimulans nodig"...dat heb ik dus juist niet. Bij mij is dat dan alleen maar irritant...

Een half jaar geleden (ofzo) kwam ik jou volgens mij ook al tegen in een topic hierover

Als iemand heel erg lang in m'n nek zoent zou ik in principe ook klaar kunnen komen...maar dat is nog nooit gebeurd...ik bedoel...dat staat zo stom...ik zou me echt schamen als ik door zoiets klaar zou komen denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Coccinellidae schreef:
nee m'n tepels zijn veel te gevoelig daarvoor, gaat irriteren en pijn doen als er te veel aan gezeten wordt, en wordt er dus niet echt opgewonden van
Ja bij mij gaat het ook heeeeeeeel snel pijn doen...
Daarom is het ook belangrijk dat de ander heel voorzichtig is enzo. Als het te grof gaat vind ik het al meteen niet lekker meer.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:25
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
hmm ik doe het meestal bij mezelf voordat ik echt aan het vingeren ben.. wijsvinger en middelvinger natmaken en beetje ermee spelen...

verder vink het tijdens het voorspel ook heerlijk
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:30
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
meisjes schijnen dat weer vaker te kunnen dan mannen
ikzelf zou het nooit kunnen, mijn tepels zijn ongevoelig, er zitten geen zenuwen meer aanvast
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Een onderwerp waar ik weinig over lees hier op het Seksualiteitsforum, is het feit dat heel wat mannen en vrouwen beschikken over seksueel gevoelige tepels. Ze worden opgewonden als je hun tepels likt bijvoorbeeld, en sommigen kunnen door stimulatie van hun tepels klaarkomen.

Wie kan me hier wat meer over vertellen? Ikzelf heb een kriebelgevoel in de buik als ik tijdens het masturberen aan m'n tepels zit. Het lukt me zelfs om 2x zo snel klaar te komen bij tepelstimulatie, maar ik heb nog altijd "down there" extra stimulans nodig. Ik ben vast wel niet de enige, maar waarom wordt er zo weinig over gepraat en heeft iedereen het altijd maar over de clitoris en de eikel die moeten gestimuleerd worden?
ik ben ook een keer klaar van gekomen(zonder ergens anders stimulatie ofzo), maar dat was voordat mijn borsten weer gingen groeien, nu heb er (bijna) geen gevoel meer in zitten behalve pijn gevoel, dat lekkere is helemaal uitgegroeid
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik kan nou eerlijk niet zeggen dat mijn tepels gevoelig zijn voor aanraking bah...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:26
Verwijderd
heb nooit een orgasme gehad van tepelstimulatie... en denk ook niet dat ik dat zou kunnen

vind het op zich wel opwindend als iemand m'n tepels aanraakt (niet als ik het zelf doe), maar na een tijdje wordt het zeg maar vervelend, ik heb liever dat iemand meteen het hele gebied eromheen (borst heet dat ) meeneemt...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik heb laatst een tepelpiercing laten zetten en dat is ook best wel opwindend als je daarmee speelt. Of beter nog, als ermee gespeeld wordt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:40
Verwijderd
Ik vind het in het begin wel fijn, wanneer mijn vriend aan mijn tepels zit, maar na een tijdje worden ze erg gevoelig en gaat het pijn doen...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:41
elledc
elledc is offline
Ik zou niet kunnen klaarkomen als mijn vriend ermee speelt maar het is best wel een stimulans en het voelt lekker. Ook als hij likt aan mijn oor of kust in de nek, dat zijn enkele erogene zones
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:28
Verwijderd
denk niet dat ik klaarkom als iemand aan m'n tepels likt
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine Geen woorden maar saaien #1152
Verwijderd
500 07-10-2010 21:25
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Seksualiteit Vaginaal orgasme
MarMaar
10 01-06-2005 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.