Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 07:38
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
zoals jullie vast weten is t zondag na 1 jaar en 2 maanden uit gegaan, maar nu hebben we elkaar gister weer gesproken, weer geknuffeld en kusjes gegeven (niet op de mond) zij twijfelt nog, dat merk je..maar als ik zeg..t komt goed zegt ze eerst neejneej...voorlopig niet...als ik zeg dat ik hoop heb zegt ze jeh...
en toen k nog n keer zei dat t goed komt zei ze...denk je dat? en toen hadde we bijna elkaar op de mond gezoend...
Advertentie
Oud 07-06-2003, 07:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik denk, dat jullie elkaar nog steeds niet vergeten zijn! Maar onthou je bent nog maar 17 . Dus geniet daarvan...
__________________
vive le bob?
Oud 07-06-2003, 11:52
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
niemand meer?
Oud 07-06-2003, 11:55
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 12:52:
niemand meer?
jawel....
probeer haar de tijd te geven die ze nodig heeft
anders zit je over n week weer met tzelfde probleem als nu

maar kdenk dat t misschien wel goedkomt
als ik dit zo lees

suc6
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 07-06-2003, 12:09
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
we zouden maandag gaan praten,....khad gefraag of ze vandaag mee naar de stad ging...dat wou ze wel..maar ze is gister gevallen..en heeft superhoofdpijn dus gaat ze niet mee
Oud 07-06-2003, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Zij is er helemaal niet overheen en ze heeft een fout gemaakt, dat is nl aan alles af te lezen. Ze heeft er spijt van maar durft dit niet rechtstreeks in je gezicht te zeggen. Vraag het haar gewoon, meer kan je niet doen.
Oud 07-06-2003, 12:14
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
dit zegt ze net op msn:

troetelnaampje: tis uit, en dat blijft t ..weer troetelnaampje.... maar we gaan wel MORGEN al wat drinken enzo... en ze zegt ja ik ga echt zorgen dat ik kan enzo.. moet ik nou hele erge smooth talking gaan houden...dat kan ik goed en ze is daar al heel vaak door van gedachte veranderd...
Oud 07-06-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 13:14:
moet ik nou hele erge smooth talking gaan houden...dat kan ik goed en ze is daar al heel vaak door van gedachte veranderd...
Heb je dan niet zoiets van "ze is alleen maar bij me om het beeld dat ik creëer en niet om wie ik echt ben" *?*
Oud 07-06-2003, 12:24
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
neej...ja zovak gebrud dat ook weer niet..maare ik zei..ik mis je..zegt ze ja je ziet me mrogen weer
Oud 07-06-2003, 12:39
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
t komt wel goed he? kheb t id dat ze het probeert tegen te houden ff...maar dat ze wel wil,maar dat ze denkt dat t niet meer kan ofzo...

zoiets zei ze gister nl ook...

ze zei ja zoals je nu doet zou ik t eg super vinden, maar als we weer iets rkijgen dan doe je over 2 weken toch weer als eerst dusss
Oud 07-06-2003, 13:09
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik kom hier niet zo vaak en weet dus ook niet waarom het uit gegaan is?

Ze kent je goed, 1 jaar en 2 maanden hebben jullie met elkaar gehad. Natuurlijk kan het zijn dat ze eigenlijk nog helemaal verliefd op je is. Maar het is niet voor niets uit gegaan? Je kunt wel lieve dingen zeggen enzo maar ze kent je langer dan een dag en weet dus ook hoe jij echt bent.
Citaat:
ze zei ja zoals je nu doet zou ik t eg super vinden, maar als we weer iets rkijgen dan doe je over 2 weken toch weer als eerst dusss
Als ze dit meent dan lijkt het me dat ze wel heel veel om je geeft en het er heel erg moeilijk mee heeft dat het uit is. Maar dat ze het toch beter vind zo.

Tja, ik weet het niet maar dat maak ik uit jouw verhaal op, ik ken je niet persoonlijk en weet dan ook niet wat er speelt en dat kan een heel verschil zijn tov dit wat ik hier neerzet...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:11
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ze vond t te benauwend worden
Oud 07-06-2003, 13:14
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:11:
ze vond t te benauwend worden
Dus ze vond dat je haar teveel naar je toe trok ofzo?

Edit:
hoe oud is ze, als ik vragen mag? Ook 17? Want dat is natuurlijk nog er jong voor zoveel vastigheid.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:16
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ook 17 ja...maar nu is t net niet meer benauwend..en we zijn gewoon egt superspeciaal voor elkaar....
Oud 07-06-2003, 13:18
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:16:
ook 17 ja...maar nu is t net niet meer benauwend..en we zijn gewoon egt superspeciaal voor elkaar....
hoe bedoel je?
Misschien dat jij het wel heerlijk vindt om zoveel vastigheid te hebben maar iedereen kijkt daar anders tegen aan, dus misschien zij ook wel...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:20
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
neej..maar t ging dat ze vond dat ik dr teveel controleerde enzo..en dat ik geiiriteerd ging doen als ze met vriendinnen ofzo iets ging doen..maar dat is nu gewoon niet meer zo...en speciaal? omdat we eigk al sinds we 14 zijn gek op elkaar zijn en ook al vaak iets hebben gehad...en dan weer ff niet, en dan weer wel...we komen dus steeds bij elkaar trug..
Oud 07-06-2003, 13:24
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:20:
neej..maar t ging dat ze vond dat ik dr teveel controleerde enzo..en dat ik geiiriteerd ging doen als ze met vriendinnen ofzo iets ging doen..maar dat is nu gewoon niet meer zo...en speciaal? omdat we eigk al sinds we 14 zijn gek op elkaar zijn en ook al vaak iets hebben gehad...en dan weer ff niet, en dan weer wel...we komen dus steeds bij elkaar trug..
Tja, je zegt dat je nu niet meer zo doet. Als dat echt zo is dan okay. Maar het is niet makkelijk om te veranderen en het is voor haar ook niet makkelijk te geloven dat je veranderd bent...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:26
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
neej maar goed, als ik haar daar echt van kan overtuigen ( en dat kan k wel) dan moet t toch weer goed kunne komen lijkt me? de dignen die ze zegt, doet..knffelen kusjes geven,praten,zorgen dat ze kan afspreken....dat betekend toch zeker wel iets
Ads door Google
Oud 07-06-2003, 13:32
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:26:
neej maar goed, als ik haar daar echt van kan overtuigen ( en dat kan k wel) dan moet t toch weer goed kunne komen lijkt me? de dignen die ze zegt, doet..knffelen kusjes geven,praten,zorgen dat ze kan afspreken....dat betekend toch zeker wel iets
Ja, daar heb je gelijk in.
Maar zorgt dan ook dat je je beloftes waar kan en gaat maken! Want je kunt haar wel terugkrijgen door die beloftes maar als je ze niet waarmaakt dan is het wel binnen 2 weken weer uit. Zonder het waarmaken houd je haar echt niet en dat is waar het allemaal om gaat natuurlijk!
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:34
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ahja zeker! maar t gaat me denk ik wel lukken (hoop ik iig) duim je vor me mee? maar wat zou ik nu doen? ff wachten tot morgen, of dr dalijk bellen?? en dan`? gewoon heel luchtig en spontaan doen, en af en toe iets druit gooien, van ik mis je..of smooth talking? of de smooth talking tot morgen bewaren voor als ik dr echt zie? en niet bellen?
Oud 07-06-2003, 13:37
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:34:
ahja zeker! maar t gaat me denk ik wel lukken (hoop ik iig) duim je vor me mee? maar wat zou ik nu doen? ff wachten tot morgen, of dr dalijk bellen?? en dan`? gewoon heel luchtig en spontaan doen, en af en toe iets druit gooien, van ik mis je..of smooth talking? of de smooth talking tot morgen bewaren voor als ik dr echt zie? en niet bellen?
Niet vandaag opbellen want je zegt net dat ze het benauwend vond! Door er meteen achteraan te gaan geef je haar dat gevoel juist. Geef haar de tijd! Als er een afspraak staat voor morgen, dan ga je gewoon morgen.
Spontaan doen maar niet te bezitterig en te voorbarig dat het zowiezo wat zal worden.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:40
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja is goed!thnx!!ja maja soiso he...kvin t soms n beetje raar...ja kijk ik ben nou eenmaal zo om voor alles ff te bellen of te smse, en kvin t leuk om dr vaak te smse, maar niet om bezitterig over te komen, mar gewoon om te laten zien dat ik aan dr denk enzo he..snap je? maja dan laat ik dat wel gewoon!
dan ga ik gewoon morgen met dr praten en maandag ook soiso, dus ik zie dr weer 2 dagen..en es kijken wat dr uit komt, ik blijf egt hopen dat t goed komt..
Oud 07-06-2003, 13:44
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:40:
ja is goed!thnx!!ja maja soiso he...kvin t soms n beetje raar...ja kijk ik ben nou eenmaal zo om voor alles ff te bellen of te smse, en kvin t leuk om dr vaak te smse, maar niet om bezitterig over te komen, mar gewoon om te laten zien dat ik aan dr denk enzo he..snap je? maja dan laat ik dat wel gewoon!
dan ga ik gewoon morgen met dr praten en maandag ook soiso, dus ik zie dr weer 2 dagen..en es kijken wat dr uit komt, ik blijf egt hopen dat t goed komt..
Ik snap dat het gek voelt, ik zal persoonlijk ook best wel smserig enzo worden maar ja. Je kunt het gewoon eerst even laten en laten zien dat jij dat kan. Maar helemaal de telefoon en de sms bannen hoeft niet natuurlijk!
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-06-2003, 13:47
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
nee neej tuurlijk niet,m aar als je mn verhaal nu zon beetje hebt gelezen, wat denk je dan? dat t goed komt of niet?
Oud 07-06-2003, 13:50
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 14:47:
nee neej tuurlijk niet,m aar als je mn verhaal nu zon beetje hebt gelezen, wat denk je dan? dat t goed komt of niet?
Jawel... Lijkt mij wel, lijkt me dat jullie allebei nog wel erg veel om elkaar geven dussuh....
__________________
I like to say what I want to say
Advertentie
Oud 07-06-2003, 13:52
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Zolang je niet in staat bent problemen op te lossen en alleen maar dingen wilt zonder in te zien wat de gevolgen daar van zijn geef ik het weinig kans....
Oud 07-06-2003, 13:52
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik hoop t he!

maar omdat ze dan ook weer zegt..van ja tis uit, en dat blijft t
Oud 07-06-2003, 14:59
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kzag net dat ze dit smsje had vertsuurd naar iemand:

ej moet je dr wel zijn he,nu kank de les eg niet meer uit,massssssssssssol

btje raar smsje voor haar doen!! zou ze gek zijn op iemand anders, en zou ik haar dit kunne vragen of is dat dan weer te controlerend??
Oud 07-06-2003, 15:25
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
hey mannetje 17

Ik heb hetzelfde prob met mijn ex alleen het is al langer uit dan met jou en je vriendin. ik ben helemaal gek op mijn ex en hij op mij (zegt hij) terwijl hij wel met iemand anders heeft. Hij blijft wel gewoon met me afspreken en we hebben laatst zelfs getongd. Het was toen net 1 dag uit met zijn vriendin en hij beweert nog steeds van haar te houden terwijl hij naar mij trekt. Volgens mij heb jij hetzelfde als mijn ex. Mijn ex ben ik altijd goed bevriend mee geweest en toen ik met hem kreeg veranderde hij best wel. Ik had meer contact met hem toen ik gewoon bevriend was met hem hij had nooit tijd voor me enzo. Op het laatst kon ik hem eigenlijk niet meer terug. Ik raakte daardoor in de war en ben het eigenlijk nog steeds. Ik denk dat je ex ook heel erg in de war is daardoor het is vreemd dat een vriend van je anders gaat doen als je opeens met hem hebt. Ik wil mijn ex nog steeds teruug en uit jou verhaal lijkt mij dat ze jou ook terug wil maar dat ze te bang is om jou 'gewoon' zoals je nu bent kwijt te raken dat is heel moeilijk te accepteren. Ik hoop je geholpen te hebben doe gewoon een beetje rustig en accepteer het als je moet blijven hoe je bent.
XXX Stephanie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 07-06-2003, 15:32
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
heej, thnx voor je reactie..ja dat probeer ik ook, maja moet ik dr dus wel eerst zient e overtuige
Oud 07-06-2003, 16:26
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
ten eerste geen dank en gun haar gewoon de tijd om eroverheen te komen Het is ten eerste alweer een hele stap om weer vrijgezel te zijn na zo lang te hebben gehad en dan krijg je ook nog erbij dat je ex je terug wil en dus eigenlijk de hele tijd aan je kop zeurt (niets persoonlijks maar dat gebeurt gewoon zonder dat je er erg in hebt) laat haar gewoon even begaan en ga gewoon met haar om zoals je normaal ook doet dan komt zij er vanzelf achter dat ze een fout maakt

-XxX- Stephanie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 07-06-2003, 16:48
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
dus jij denkt ook,als je dit verhaal zo leest dat t goed komt?
Oud 07-06-2003, 16:54
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
Ik denk idd dat het goed komt alleen ik denk wel dat je het de kans moet geven. Als ze weer een tijdje vrijgezel is en merkt dat jij gewoon normaal blijft doen (ook als zei in de buurt is enzo.) dan gaat ze je vanzelf missen en komt ze vanzelf wel weer terug

-XxX- Stephanie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 07-06-2003, 17:20
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Like I give a fuck.

.. moest even.
__________________
Subtiel
Oud 07-06-2003, 17:23
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
zou ik dan morgen amar niet proberen te zoenen enzo??
Oud 07-06-2003, 17:25
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 07-06-2003 @ 13:14:
dit zegt ze net op msn:

troetelnaampje: tis uit, en dat blijft t ..weer troetelnaampje.... maar we gaan wel MORGEN al wat drinken enzo... en ze zegt ja ik ga echt zorgen dat ik kan enzo.. moet ik nou hele erge smooth talking gaan houden...dat kan ik goed en ze is daar al heel vaak door van gedachte veranderd...

Dan is het toch gewoon over . Je moet ook haar beslissing accepteren!
__________________
vive le bob?
Ads door Google
Oud 07-06-2003, 17:59
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja amar een vroie keer zei ze dat ook, en kwam ze naar 6 weken...wil je weer iets met me... en nu blijft ze ook knfflen en vastpakken en contact houden, zorgen dat we iets kunne doen...dussss snap je..
Oud 07-06-2003, 18:58
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
wat je ook doet probeer haar morgen niet te zoenen als zij wil komt ze vanzelf naar jou toe gewoon gezellige dag ervan maken zonder te zoenen en het liefst ook weinig knuffelen en dan gewoon plezier maken. Have Fun.

-XxX- Stephanie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 07-06-2003, 19:02
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hnx
Oud 07-06-2003, 20:34
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
niemand meer?
Oud 07-06-2003, 20:36
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
ik ben er zo ff uit denk dat je het ze gang moet laten gaan en dan komt het vanzelf goed en hou er nu over op alsnog veel plezier alweer haha
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 08-06-2003, 08:33
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
we gaan vanavond tussen 7 en 9 wat doen...was haar voorstel..zou dat niets betkeene? dat t maar 2 uurtjes zijn ofzo?
Oud 08-06-2003, 13:15
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 08-06-2003 @ 09:33:
we gaan vanavond tussen 7 en 9 wat doen...was haar voorstel..zou dat niets betkeene? dat t maar 2 uurtjes zijn ofzo?
Zoals ik al zei over pm: nee dit hoeft niks te betekenen! 2 uur kan heel lang zijn hoor! Maar je spreekt haar morgen ja ook nog wel weer! Dussuh...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 10-06-2003, 13:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
jongen, laat dat meisje gewoon een tijdje met rust.. als je bij haar ook zo bent als hier op het forum dan zou ik een beetje gek van je worden eerlijk gezegd.. *sorry*
Ik snap dat het niet leuk is dat het na zo'n lange tijd uit is, maar je moet ook niet verwachten dat ze meteen weer op hangende pootjes terug komt, als je even iets liefs tegen haar zegt.. Ze kent je langer dan vandaag en weet hoe jij in het echt bent..
Je zegt dat je verandert bent, en dat je haar niet meer zo ''controleert''; sinds wanneer is dat dan, want zij denkt daar schijnbaar nog heel anders over, anders had ze het niet uitgemaakt..?
Ga eens bij je zelf na of jij misschien iets bij jezelf kunt veranderen, in plaats van allemaal foefjes te verzinnen om haar terug ''te winnen''...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17
Software & Hardware Vreemd irritant probleem
N00se
9 23-03-2007 13:48
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou een niet constante light snelheid betekenen?
Diary of Dreams
22 10-12-2006 23:35
Liefde & Relatie Gedachten aan anderen
Daryll
12 19-08-2006 01:41
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom zou god bestaan?
akumabito
1 28-08-2005 09:39
Levensbeschouwing & Filosofie angst voor de stilte?
ranonkel
79 18-06-2004 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.