Oud 15-12-2002, 21:00
Cyberblisss
Avatar van Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Even een vraagje... Als een jongen maar 1 bal heeft, kan hij dan wel vruchtbaar zijn???
__________________
{How fucking wonderfull to see the big ball of fire.. MELT TO THE OCEAN} Lovez *steefje* ~En rode rozen~ Wubo Nanninga Rulez!!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ja, hoor. Volgens mij is het geen probleem.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:08
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ja, hoor. Volgens mij is het geen probleem.
Ik dacht het ook ...
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:19
Verwijderd
Ja, tuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:44
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Als die ene zaadbal normaal functioneert is hij wel degelijk vruchtbaar.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:10
qghp
qghp is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Als die ene zaadbal normaal functioneert is hij wel degelijk vruchtbaar.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 23:00
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Als een man z'n rechterbal niet heeft kan hij alleen jongetjes verwekken, als hij zijn linker bal niet heeft kan hij alleen meisjes verwekken.

bron

__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 08:01
qghp
qghp is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Als een man z'n rechterbal niet heeft kan hij alleen jongetjes verwekken, als hij zijn linker bal niet heeft kan hij alleen meisjes verwekken.

bron


wat een mooie site is dat!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 09:47
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Dus als je bijvoorbeeld alleen een jongetje of alleen een meisje wil, moet je gewoon een bal verwijderen?
Handig.
(Maar is dit serieus waar? Vraag me dan af waarom ze zoiets in China niet toepassen ipv pasgeboren meisjes te verdrinken )
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:23
Apeklit
Avatar van Apeklit
Apeklit is offline
Ja, dat kan wel hoor, het is alleen een beetje moeilijker je evenwicht te houden denk ik, met maar 1 bal.

__________________
My butt is on your lips, my butt is on your lips, and if you get lucky you just might give it a little kiss. KISS MY ASS!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:39
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
stout! schreef:
Dus als je bijvoorbeeld alleen een jongetje of alleen een meisje wil, moet je gewoon een bal verwijderen?
Handig.
(Maar is dit serieus waar? Vraag me dan af waarom ze zoiets in China niet toepassen ipv pasgeboren meisjes te verdrinken )
ja joh is serieus waar
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:03
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Als een man z'n rechterbal niet heeft kan hij alleen jongetjes verwekken, als hij zijn linker bal niet heeft kan hij alleen meisjes verwekken.

bron

graag niet over spellen ouwehoeren. dat kan op msn. danku.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:30
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
dat hangt ervan af (hmmm leuke woordspeling)
heeft die jongen echt een bal eraf of is hij soms 1 bal kwijt.

als ik in bed lig en mezelf over mijn ballen streel dan voel je in je ballen een soort zaadknikkers (!) en soms voel ik er maar 1, en dan zit de andere in je lichaam en kan je hem niet goed voele

maar goed of je van een bal kinderen krijgt? ligt er aan of er bij de opperatie geen zaadleidingen zijn doorgeknipt

ach weet ik veel en als je graag een jongen wil die vruchtbaar is dan neem je toch voor de zekerheid iemand met 2 ballen,
en zo niet dan neem je er toch een met helemaal geen
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:03
Markiex
Markiex is offline
De meeste jongens hebben wel twee ballen maar het kan zijn dat er een bal niet goed ingedaald is, deze bal bevindt zich dan nog deels in je lichaam (en die voel je niet en dan lijkt het alsof je maar 1 bal hebt) Als de indaling uitblijft en er wordt niet snel ingegrepen dan komt dat de zaadkwaliteit van die ene bal niet ten goede vanwege de te hoge temperatuur. Als je dus een wel goed ingedaalde bal hebt ben je dus gewoon vruchtbaar maar aangezien er maar een "goede" bal is heb je dus meer kans op verminderde vruchtbaarheid.
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:37
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Markiex schreef:
De meeste jongens hebben wel twee ballen maar het kan zijn dat er een bal niet goed ingedaald is
Het kan ook geamputeerd zijn, dan draait de procuctie maar op halve toeren.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:46
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
REIE schreef:
Het kan ook geamputeerd zijn, dan draait de procuctie maar op halve toeren.

REIE
Wat niet kan he...maar de meeste..
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:33
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Als je er maar 1 hebt, hoe kan je dan weten of je 1 linker of 1 rechter hebt? Hehehehehe
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:03
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat die theorie over linker bal een jongetje (of meisje) rechter bal de andere sekse, klinklare onzin is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 15:37
she_devil
she_devil is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat die theorie over linker bal een jongetje (of meisje) rechter bal de andere sekse, klinklare onzin is.
Inderdaad...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:10
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
22B schreef:
Als je er maar 1 hebt, hoe kan je dan weten of je 1 linker of 1 rechter hebt? Hehehehehe
*lol*

Maar idd, dat idee over dat het verschil tussen een rechter- en linkerbal het geslacht van je kindje bepalen, is onzin.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 19:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Als een man z'n rechterbal niet heeft kan hij alleen jongetjes verwekken, als hij zijn linker bal niet heeft kan hij alleen meisjes verwekken.

bron

OMG wat een onzin!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:03
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Citaat:
Unique schreef:
*lol*

Maar idd, dat idee over dat het verschil tussen een rechter- en linkerbal het geslacht van je kindje bepalen, is onzin.
En wat zou dan moeten bepalen of je danwel een menneken, danwel n meiske wordt? Welke kant eerder is ofzo? Die theorie van de linker/rechterbal slaat als een lul op n drumstick (lijkt me btw pijnlijk met roffelen...)
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
22B schreef:
En wat zou dan moeten bepalen of je danwel een menneken, danwel n meiske wordt? Welke kant eerder is ofzo? Die theorie van de linker/rechterbal slaat als een lul op n drumstick (lijkt me btw pijnlijk met roffelen...)
Puur toeval bepaalt of het nieuwe mensje een m of een v wordt. Het hangt ervan af welke zaadcel als eerste bij de eicel is (natuurlijk is het niet helemaal puur toeval, want sommige mannen kunnen alleen maar 'meisjes maken' en sommige vrouwen kunnen alleen maar jongens krijgen, maar dat zijn maar heel weinig gevallen).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 22:41
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
22B schreef:
En wat zou dan moeten bepalen of je danwel een menneken, danwel n meiske wordt? Welke kant eerder is ofzo? Die theorie van de linker/rechterbal slaat als een lul op n drumstick (lijkt me btw pijnlijk met roffelen...)
Dat zeg ik. Gamma.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:05
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Citaat:
ekki schreef:
Puur toeval bepaalt of het nieuwe mensje een m of een v wordt. Het hangt ervan af welke zaadcel als eerste bij de eicel is (natuurlijk is het niet helemaal puur toeval, want sommige mannen kunnen alleen maar 'meisjes maken' en sommige vrouwen kunnen alleen maar jongens krijgen, maar dat zijn maar heel weinig gevallen).
Volgns mij ligt t gwoon aan de hoeveelheid chromosomen (nieuw scrabble-woord!!!) Kd8 ooit geleerd te hebben dat er 23 chromosomen zijn, de man levert ongeveer de helft, en de vrouw. De meerderheid zeg maar wint dan, waardoor bepaalt wordt of het n jongen of een meisje gaat worden. Zoiets heb ik ooit op school ofzo geleerd.
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:45
Verwijderd
tuurlijk.
een vrouw met 1 eierstok toch ook..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
22B schreef:
Volgns mij ligt t gwoon aan de hoeveelheid chromosomen (nieuw scrabble-woord!!!) Kd8 ooit geleerd te hebben dat er 23 chromosomen zijn, de man levert ongeveer de helft, en de vrouw. De meerderheid zeg maar wint dan, waardoor bepaalt wordt of het n jongen of een meisje gaat worden. Zoiets heb ik ooit op school ofzo geleerd.
okee klopt niet helemaal.. nee klopt gewoon niet het geslacht wordt bepaalt door de geslachts chromosomen van beide ouders.
Een vrouw heeft XX en een man XY (mannen zijn gewoon een afwijking ) In de geslachtscellen (eitje en sperma) zit een van die twee letters (zegmaar) dan komt dat bij elkaar (yay).
Van een vrouw heb je altijd al een X van een man kan het dus een X spermaatje zijn (meisje) of een Y spermaatje (jongetje)
Het heeft dus geen flikker te maken met het hebben van 1 bal!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:02
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
stout! schreef:
Dus als je bijvoorbeeld alleen een jongetje of alleen een meisje wil, moet je gewoon een bal verwijderen?
Handig.
(Maar is dit serieus waar? Vraag me dan af waarom ze zoiets in China niet toepassen ipv pasgeboren meisjes te verdrinken )
tuurlijk is dit bullshit

bij de meiose, de vorming van zaad/eicellen, worden de cellen gesplitst in haploïde (van ieder gen maar 1, normale cellen zijn diploïd, van ieder gen 2) cellen, zodat ze samen met de ei/zaadcel van de partner 46 chromosomen hebben. Ieder man heeft in iedere cel zowel een X als een Y chromosoom. Bij de meiose wordt 1 moedercel in 4 zaadcellen omgevormt, waarin in ieder zaadcellen dus OF een X, OF een Y zit. (trouwens, uhm, de kans dat de zaadcel ALLE dominante kenmerken van de vader bevat is 1 op de heel erg veel)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:48
Joy!
Avatar van Joy!
Joy! is offline
je bent inderdaad vruchtbaar

ik heb zelf maar één zaadbal.
2 jaar terug is er eentje operatief verwijderd bij mij omdat de boedvaten af waren geknepen en de bal daardoor af was gestorven.
ik heb toen in het ziekenhuis informatie gevraagd over hoe en wat en zolang die ene zaadbal goed blijft functioneren zijn er geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Reptile schreef:
tuurlijk is dit bullshit

bij de meiose, de vorming van zaad/eicellen, worden de cellen gesplitst in haploïde (van ieder gen maar 1, normale cellen zijn diploïd, van ieder gen 2) cellen, zodat ze samen met de ei/zaadcel van de partner 46 chromosomen hebben. Ieder man heeft in iedere cel zowel een X als een Y chromosoom. Bij de meiose wordt 1 moedercel in 4 zaadcellen omgevormt, waarin in ieder zaadcellen dus OF een X, OF een Y zit. (trouwens, uhm, de kans dat de zaadcel ALLE dominante kenmerken van de vader bevat is 1 op de heel erg veel)
dat zei ik, gamma
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ballen trappen
Student1996
16 20-12-2016 11:34
Liefde & Relatie ik hou van hem, maar mn ouders zijn tegen
vi
27 19-09-2009 23:35
Vrije tijd Snooker Embassy World Championship
djeddie
42 05-10-2006 14:45
Levensbeschouwing & Filosofie the holographic universe
DvoorA
12 03-07-2005 23:11
Games Ik zoek een oud spel..maar hoe heet het?
Dark-Witch
14 29-06-2003 15:07
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.