Oud 13-02-2004, 12:40
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
over vreemdgaan:

1 op de 5 vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 1 op de 3 mannen!!!!!!
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 12:54
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Dat is niet echt in een percentage uitgedrukt he.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:56
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
duh.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:56
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben niet heel erg verbaasd. Ik hoor zovaak verhalen om me heen van iemand die weer ik vreemdgeweest. Ik vind het wel vreselijk dat iedereen daar zo makkelijk over lijkt te denken nu, maarja het is nou eenmaal zo. Ik weet voor mezelf in ieder geval dat ik daar nooit aan toe zal geven.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Collega van mij vandaag ineens helemaal in feeststemming. Zijn vriendin had een smsje gestuurd dat het uit was (vanwege ouders enzo)
Helemaal blij, hoefde hij het zelf niet meer te doen. Kon hij zijn andere 'chikkie' eindelijk eens 'wat beter leren kennen'
ACh, niet direct vreemdgaan maar de ene willen dumpen om een ander vind ik ongeveer net zoiets. Het is allebei 'not done'
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 13-02-2004 @ 12:40:
over vreemdgaan:

1 op de 5 vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 1 op de 3 mannen!!!!!!
jah, misschien gaat je eigen vent ook wel vreemd nu je er achter bent gekomen dat het percentage zo hoog blijkt te liggen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:44
Verwijderd
Vreemdgaan was voor mij vroeger gewoon not done al was en ben ik nog steeds van mening dat er altijd volkomen acceptabele excuses zijn voor bepaalde situaties.
Nu denk ik er anders over, ik dach de ware te hebben gevonden, maar na 4 jaar was het toch niet zo en amper een maand later had hij iemand anders. En nu... ik kom de ware nog steeds niet tegen en op zich, ik zal me niet meer zomaar aan iemand 4 jaar binden en een hele hoop plezier weggooien. Ik moet er volkomen zeker van zijn (niet dat ik nu vreemdga bij de vleet ofzo, maar als de situatie zich voordoet met een bepaalde persoon, zal ik er ook geen 2 keer over nadenken).
Daarbij zijn er ergere dingen dan in een dronken bui een keer met iemand anders kussen.

Maar dus, als ik echt van iemand hou, zal het niet bij mij opkomen, in die 4 jaar is dat ook niet gebeurd dus.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:48
Sithan
Sithan is offline
Dat komt waarschijnlijk alleen maar voort uit het feit dat mensen die vreemdgaan het meestal nog een keer doen en misschien zelfs nog een keer...alleen delen ze dat getal door de gehele bevolking, waardoor het lijkt alsof t heel ernstig gesteld is met ons...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:20
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tja.....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:28
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
jahaa...de wereld zit vol met grote gevaren
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:45
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 13-02-2004 @ 13:26:
jah, misschien gaat je eigen vent ook wel vreemd nu je er achter bent gekomen dat het percentage zo hoog blijkt te liggen...
Of zij zelf.
Bijna iedereen hier geeft aan dat ze niet vreemdgaan. Statistisch gezien... (as if natuurlijk, maarja)
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:11
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 13-02-2004 @ 12:40:
over vreemdgaan:

1 op de 5 vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 1 op de 3 mannen!!!!!!
dat betekent dat 80% van de vrouwen en 66,7 % van de mannen wel trouw is.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-02-2004 @ 15:11:
dat betekent dat 80% van de vrouwen en 66,7 % van de mannen wel trouw is.
Die zijn vaak niet goed genoeg voor de mensen die vreemd gaan..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:01
Saimun
Saimun is offline
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:05
Verwijderd
ik = nog nooit vreemd gegaan.

*doet papa niet na*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-02-2004 @ 15:11:
dat betekent dat 80% van de vrouwen en 66,7 % van de mannen wel trouw is.
always look on the bright side of life
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:24
Verwijderd
Dan moet ik ook maar eens snel vreemd gaan.

Ik heb alleen geen vriendin...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:02
elledc
elledc is offline
Om eerlijk te zijn vind ik dat gemiddelde vrij laag. Ik had gedacht 50% bij vrouwen en 70% bij mannen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2004, 17:16
Susanne
Susanne is offline
Leuke mededeling
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 13-02-2004 @ 12:40:
over vreemdgaan:

1 op de 5 vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 1 op de 3 mannen!!!!!!
opzich wel vrij veel ja maargoed, misschien ligt het aan de omstandigheden...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:34
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Tja tis wat he?
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-02-2004 @ 13:44:
Vreemdgaan was voor mij vroeger gewoon not done al was en ben ik nog steeds van mening dat er altijd volkomen acceptabele excuses zijn voor bepaalde situaties.
Nu denk ik er anders over, ik dach de ware te hebben gevonden, maar na 4 jaar was het toch niet zo en amper een maand later had hij iemand anders. En nu... ik kom de ware nog steeds niet tegen en op zich, ik zal me niet meer zomaar aan iemand 4 jaar binden en een hele hoop plezier weggooien. Ik moet er volkomen zeker van zijn (niet dat ik nu vreemdga bij de vleet ofzo, maar als de situatie zich voordoet met een bepaalde persoon, zal ik er ook geen 2 keer over nadenken).
Daarbij zijn er ergere dingen dan in een dronken bui een keer met iemand anders kussen.

Maar dus, als ik echt van iemand hou, zal het niet bij mij opkomen, in die 4 jaar is dat ook niet gebeurd dus.
Hmmmz, ik vraag me af wat er dan in hemelsnaam een goed excuus kan zijn voor vreemdgaan.
Als je er niet 100% zeker van bent begin er dan gewoon niet aan. Hoef je ook niet vreemd te gaan
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:02
Verwijderd
10% heeft ook een andere vader dan men denkt (=in westerse landen) ....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:38
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 13-02-2004 @ 12:40:
over vreemdgaan:

20% van de vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 33% van de mannen!!!!!!

Leuk z'n getal, maar wat is je bron???
Zal vast niet wetenschappelijk onderbouwd zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:52
feline
feline is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 13-02-2004 @ 14:28:
jahaa...de wereld zit vol met grote gevaren


Tja, ik denk dat er ergere dingen zijn dan vreemdgaan. Ik vraag me ook af wat je met zo'n percentage moet, spontaan je partner niet meer vertrouwen ?
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 19:55
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Wat definieert vreemdgaan voor jou ? Seks of het dagelijks emotioneel van een ander genieten dan je partner, iets wat vrouwen zonder twijfel meer doen dan mannen.

O, ga maar vast vreemd want wie weet is je vriend je wel voor.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja klopt wel als ik naar mezelf kijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:08
Faery
Faery is offline
Ja klopt lekker in het rond sletten is stoer
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:14
Psychickje
Psychickje is offline
dan behoor ik maar tot die 1 van de 5...
Ik wou dat het niet zo was... morgen zal een kutdag zijn, maarja... eigen fout

sorry...
en om nu ff te reageren op het topic... mja... ik dacht dat zoiets niet kon.... denk het nog steeds...
maar ik wist wel dat het ongeveer zoveel was...
wreed maarja ..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:04
Verwijderd
gelukkig hoor ik bij die 2 mannen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:25
pienie
als je al 25 jaar getrouwd bent, vind ik het niet gek dat je even een bezoekje aan de wallen brengt of aan partner ruil doet oid...

maar je moet het wel 'bespreekbaar' houden...

als 1 van de 2 of beiden vreemdgaan in de beginperiode kun je er idd maar meteen een eind aan maken ( aan de relatie dan he )...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 07:19
Verwijderd
*burp*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:23
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Conclusie: Je kan twee dingen doen !
Je vriend(in) verdenken en paranoia worden.
Je vriend(in) vertrouwen en gewoon kijken hoe jullie relatie verloopt.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-02-2004 @ 17:36:
Hmmmz, ik vraag me af wat er dan in hemelsnaam een goed excuus kan zijn voor vreemdgaan.
Als je er niet 100% zeker van bent begin er dan gewoon niet aan. Hoef je ook niet vreemd te gaan
Je weet niet op voorhand niet of het wel of niet goed gaat. Vooral in t begin ben je zo verliefd en zoals je weet, maakt liefde blind.
En soms maak je het duidelijk, zeg je zelfs: ik wil geen relatie en ondertussen denkt hij wel dat het een relatie is, verkondigt dat zelfs tegen iedereen, terwijl je zelf niet weet waarover hij het heeft (ja, echt gebeurd...).
Wat voor mij een excuus kan zijn om vreemd te gaan, en ik zeg duidelijk VOOR MIJ, wat ik kan vergeven: dronken of onder invloed, maar ik zou toch naar de situatie op zich kijken. Nog voorbeeld: 1e persoon waar je gevoelens voor had, kom je plots tegen en het overkomt je, niet dat je je relatie zal opgeven, maar een vlaag van verstandsverbijstering.
En waarom ik er zo tegenaan kan en wil kijken, het is me zelf overkomen, terwijl ik het zelf nooit zou hebben verwacht en terwijl ik heel hard riep dat ik het nooit zou doen en het zelfs niet in mij opkwam.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:35
Verwijderd
'Waar ik onwijs van schrok'.

You need to get a life hon.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 18:17
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Cijfers kloppen niet.

Vrouwen en mannen gaan ongeveer even veel vreemd. Bovendien ligt het percentage hoger.

(mijn bron is de Cosmo)
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2004, 18:30
Verwijderd
Och, we gaan toch wel dood. Dus dan maar een beetje leuk met 3 vriendjes, niewaar?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 18:48
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Als iedereen nou probeert om te zorgen niet die ene te zijn, is het toch goed
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 18:51
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-02-2004 @ 17:02:
Je weet niet op voorhand niet of het wel of niet goed gaat. Vooral in t begin ben je zo verliefd en zoals je weet, maakt liefde blind.
En soms maak je het duidelijk, zeg je zelfs: ik wil geen relatie en ondertussen denkt hij wel dat het een relatie is, verkondigt dat zelfs tegen iedereen, terwijl je zelf niet weet waarover hij het heeft (ja, echt gebeurd...).
Wat voor mij een excuus kan zijn om vreemd te gaan, en ik zeg duidelijk VOOR MIJ, wat ik kan vergeven: dronken of onder invloed, maar ik zou toch naar de situatie op zich kijken. Nog voorbeeld: 1e persoon waar je gevoelens voor had, kom je plots tegen en het overkomt je, niet dat je je relatie zal opgeven, maar een vlaag van verstandsverbijstering.
En waarom ik er zo tegenaan kan en wil kijken, het is me zelf overkomen, terwijl ik het zelf nooit zou hebben verwacht en terwijl ik heel hard riep dat ik het nooit zou doen en het zelfs niet in mij opkwam.

hetzelfde meegemaakt... check je PM's..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 13-02-2004 @ 13:26:
jah, misschien gaat je eigen vent ook wel vreemd nu je er achter bent gekomen dat het percentage zo hoog blijkt te liggen...
En als hij dat niet doet, dan in ieder geval 1 van je vorige 2 vriendjes...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 21:51
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Dan staat mn ex er ook vast wel bij in die percentage!! Die eikel was in de vakantie ook met een ander mens op de bek geweest, zo laf gewoon en zegt hij dat ik later vaag aan het doen was... ja vind je het normaal!
En het was nog geen 2 weken uit of hij had alweer een ander!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 00:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als jij niet vreemd gaat, zoek dan 1 van die 67 procent van de jongens die níet vreemd gaat. Dat moet toch wel te doen zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 01:05
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 13-02-2004 @ 12:40:
over vreemdgaan:

1 op de 5 vrouwen gaat vreemd

en maar liefst 1 op de 3 mannen!!!!!!
Nou, ik ken meer vrouwen dan mannen die vreemd gaan of gruwelijke sletten zijn eigenlijk. Maarja.

Ik ben nooit vreemdgegaan, en dat zal ik nooi doen ook, dus k hoor bij de 66,7% van de mannen die nooit vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 01:21
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 15-02-2004 @ 01:05:
Nou, ik ken meer vrouwen dan mannen die vreemd gaan of gruwelijke sletten zijn eigenlijk. Maarja.

Ik ben nooit vreemdgegaan, en dat zal ik nooi doen ook, dus k hoor bij de 66,7% van de mannen die nooit vreemdgaan.

dat zegt iedereen hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.