Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 16:46
Hayden
Hayden is offline
Zijn er hier mensen die alleen een condoom gebruiken?
Ik wil namelijk nog niet aan de pil omdat ik dat niet mag van mijn ouders, en dat wil ik zelf ook nog niet. Verder weet ik niet wat voor ander anticonceptie aan te raden is? Voorlopig dusz alleen met condoom blijven doen. Wat zijn je ervaringen ermee?
Waar moet ik op letten?

=xXx=
Hayden
__________________
Eigenaardigheden maken de mens (H)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:49
Verwijderd
Dat je goede, betrouwbare condooms koopt. Durex is een veel aangeraden merk en mij ook altijd goed bevallen. Zorg ook dat je vriend (of jijzelf ) hem goed omdoet zodat hij niet te strak of te los zit en een puntje over heeft voor het sperma. Maar dat staat allemaal uitgebreid beschreven.

Mag ik vragen waarom je niet aan de pil wil?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:58
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mala schreef op 07-09-2005 @ 17:49 :
Dat je goede, betrouwbare condooms koopt. Durex is een veel aangeraden merk en mij ook altijd goed bevallen. Zorg ook dat je vriend (of jijzelf ) hem goed omdoet zodat hij niet te strak of te los zit en een puntje over heeft voor het sperma. Maar dat staat allemaal uitgebreid beschreven.

Mag ik vragen waarom je niet aan de pil wil?
omdat ze niet mag van haar ouders
Ik ken het probleem.. Oké ik wil nog geen seks, maar als ik dat zou willen zou ik nog niet aan de pil mogen van mama.. Ze denken dat ze zo kunnen voorkomen dat je aan seks doet.. Wat dus als gevolg heeft dat je het alleen met condoom gaat doen..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:59
Verwijderd
inderdaad, niet vergeten altijd een stukje over te houden bij de eikel zodat het sperma daarin kan, anders knapt het condoom uit elkaar. Je kunt na de seks water in een condoom laten lopen om te kijken of hij lek was, dan weet je het als je eens een morning-after pil nodig hebt. Vóór de seks moet je dat niet doen .
Een condoom scheurt sneller als het stroef gaat, dus zorg voor genoeg voorspel of gebruik anders glijmiddel.
Durex topsafe bevat een zaaddodend middel, wat de kans op conceptie nog iets verkleint. Ik weet niet of andere merken ook een variant met zaaddodend middel hebben.

Scheur het verpakkinkje een condoom langs de zijkant open, niet door het midden, en gebruik je handen, niet je tanden. Blaas er tegenaan en kijk van opzij naar het condoom om te zien of-ie niet binnenstebuiten zit.
Pak met je ene hand de bovenste 3 cm van het condoom vast en, heel belangrijk, knijp hier alle lucht uit! Zet het condoom dan op de eikel en rol het met je andere hand zo ver mogelijk naar beneden.

Na de seks pak je het condoom onderaan vast voor de penis eruit gaat. Trek het condoom er daarna af en leg er een knoopje in. Je kunt het dan in een wc-papiertje of zakdoekje wikkelen en weggooien. Spoel ze niet door de wc, dan raakt die verstopt.

Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:16
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
Citaat:
T!ne schreef op 07-09-2005 @ 17:58 :
omdat ze niet mag van haar ouders
ze wil het zelf ook niet staat er
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:24
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Ui schreef op 07-09-2005 @ 18:16 :
ze wil het zelf ook niet staat er
sorry
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:41
Ashitaka
Avatar van Ashitaka
Ashitaka is offline
Ik heb hier wel ervaring mee,

Ik en mijn vriendin deden het in eerste instantie ook alleen met een condoom, omdat haar ouders er fel op tegen waren dat wij sex zouden hebben. Daarom mocht zij ook niet beginnen met de pil. Ondanks dat we altijd heel voorzichtig hebben gedaan, en goed hebben opgelet is het toch een keer fout gegaan. MA-pil gehaald, alleen dat is niet erg fijn om lang te moeten wachten totdat je zeker weer dat het goed is gegaan.

Sindsdien ben ik persoonlijk mijn vertrouwen in condooms kwijt, ik raad het dus eigenlijk af.

Mijn vriendin is nu aan de pil, dus condooms zijn niet meer nodig

Ashitaka
__________________
Het is de kunst om zo lang mogelijk de schijn op te houden dat je best slim bent...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:58
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ui schreef op 07-09-2005 @ 18:16 :
ze wil het zelf ook niet staat er
ze wil het niet, omdat ze niet tegen haar ouders wil in wil gaan, zo las ik het...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:00
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Maar als ze nog niet aan de pil wil, waarom zou ze dan seks willen? Je denkt toch eerst aan anticonceptie
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:04
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-09-2005 @ 18:58 :
ze wil het niet, omdat ze niet tegen haar ouders wil in wil gaan, zo las ik het...
Ze heeft gelijk. 3en gebruik voor de veiligheid de pil en condomi.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:25
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
condooms zuigen

ze scheuren
en dan zit je hoe dan ook in de rats
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 07-09-2005 @ 19:25 :
condooms zuigen

ze scheuren
en dan zit je hoe dan ook in de rats
Als een condoom scheurt, wat bij goed gebruik erg weinig gebeurt, dan kun je altijd nog een morning after pil nemen een morning after pil is geen voorbehoedsmiddel maar wel een best goede noodoplossing
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:30
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
T!ne schreef op 07-09-2005 @ 17:58 :
omdat ze niet mag van haar ouders
Ik ken het probleem.. Oké ik wil nog geen seks, maar als ik dat zou willen zou ik nog niet aan de pil mogen van mama.. Ze denken dat ze zo kunnen voorkomen dat je aan seks doet.. Wat dus als gevolg heeft dat je het alleen met condoom gaat doen..
Maar toch zijn er op de een of andere manier 6 miljard mensen op deze wereld gezet en dat waren géén reageerbuisbaby's.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:44
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
alsof je dat gaat vragen aan je ouders

ik vraag toch ook niet of ze mijn billen willen afvegen
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 03:27
Verwijderd
Het beste is beide. Pil beschermt niet tegen soa's.

Overigens als je het condoom omdoet en je doet em verkeerd om kun je em wegketsen want dan zit er voorvocht op. Die vervolgens aan de buitenkant zit als je em omdraait.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 09:26
Musick
Avatar van Musick
Musick is offline
Ik hoor jongens vaak klagen over condooms, dat ze van alles afknellen &gewoon irritant zijn, blabla.
Ik heb al wel 1 of 2 keer gehad dat hij scheurde, 1x ook de morning-after pil moeten halen, maar heb daar verder geen last van gehad.
Ik ben zelf nog niet aan de pil maar ik was het wel van plan.
Misschien is het toch handiger, maar wel alleen als je zeker weet dat de ander geen soa heeft anders zit je nog in de problemen

Als je zelf aan de pil wilt maar het mag niet van je ouders, kan je altijd nog het excuus gebruiken dat je gewoon een regelmatige menstruatie wilt. Werkte bij mij altijd als ik het erover had
__________________
Everybody's looking for somebody's arms to fall into.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 12:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Midget schreef op 07-09-2005 @ 19:25 :
condooms zuigen

ze scheuren
en dan zit je hoe dan ook in de rats
Ze scheuren? Mwach.. ik heb bijna 2 jaar alleen condooms gebruikt (bij vaste vriend dus regelmatig seks) en ik heb 1 keer het probleem gehad dat hij is achtergebleven. Nooit gescheurd.

Ik vind het ook leuker zonder want condooms zijn niet echt fijn om meerdere redenen. Maar het is als anti conceptie best ok als je het goed doet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 12:21
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik heb 2x gehad dat ie gescheurd is
1 morning after pil gehaald
dat was niet leuk, want zo'n pil werkt zowiezo niet altijd 100%

en 1 keer toen mijn vriendin de pil 1x was vergeten
was het condoom gescheurd, en dan zit je ook te stressen!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:02
Verwijderd
Wij hebben het denk ik ong. een half jaar alleen met condoom gedaan, omdat ik nog niet zo een twee drie aan de pil wilde. Vervelende hormonen enzo. Uiteindelijk toch maar gedaan omdat we te vaak op het randje van veilig liepen.
Maar goed, als je zorgvuldig bent en goed oppast, is er eigenlijk niks aan de hand. Bij ons is het condoom nooit gescheurd, en ik denk eigenlijk dat dat, als je goed oppast, ook bijna onmogelijk is. Bovendien weet je het meteen als het misgaat en kun je dan ook een MA-pil halen. Als de gewone pil om de een of andere reden niet goed werkt, merk je dat pas als je zwanger bent.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:28
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Musick schreef op 08-09-2005 @ 10:26 :
Als je zelf aan de pil wilt maar het mag niet van je ouders, kan je altijd nog het excuus gebruiken dat je gewoon een regelmatige menstruatie wilt. Werkte bij mij altijd als ik het erover had
Ik ben niet de enige!

Alleen mn moeder had em denk ik wel door, aangezien ik al een paar keer was blijven slapen
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:39
Musick
Avatar van Musick
Musick is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 08-09-2005 @ 23:28 :
Ik ben niet de enige!

Alleen mn moeder had em denk ik wel door, aangezien ik al een paar keer was blijven slapen
Haha ja dat is weer een ander verhaal.
Maar ze zal toch een keer moeten accepteren dat je aan sex doet, misschien dat ze je nu nog te jong vindt maar dat hoort dan toch wel een keer over te gaan
Als ze verstandig is laat ze je vanzelf wel aan de pil, aangezien dat alleen maar veiliger is.
__________________
Everybody's looking for somebody's arms to fall into.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:50
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Musick schreef op 09-09-2005 @ 14:39 :
Haha ja dat is weer een ander verhaal.
Maar ze zal toch een keer moeten accepteren dat je aan sex doet, misschien dat ze je nu nog te jong vindt maar dat hoort dan toch wel een keer over te gaan
Als ze verstandig is laat ze je vanzelf wel aan de pil, aangezien dat alleen maar veiliger is.
Is dat tegen mij? Zo ja; mn moeder ging met me mee naar de dokter. In eerste instantie zei ik dat het daardoor kwam. En nooit meer erover gehad, maar ze heeft het nu wel door. En ze zei ook bij de huisarts 'ja, ze heeft nu ook een vriend, dus hoelang duurt het voordat de pil werkt?'
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:52
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Ik kreeg de pil al voordat ik wist dat k m al mocht hebben Ik had toen nogal last van puistjes en dat is daar ook ene goed middel tegen. En daarbij helpt t ook tegen menstruatiepijnen.. Ik heb ook nog nooit echt pijn gehad, gelukkig. En een erg fijne bijkomstigheid was dat ik (in principe) niet zwanger kon worden. Toen was k alleen nog niet echt bezig met jongens, maar dan kon k in ieder geval alvast oefenen met niet vergeten in te nemen
Ik zie niet helemaal in Waarom je het niet zou willen... Er zitten toch geen nadelen aan? Je kunt het hoogstens vergeten, maar dat is alleen in het begin.Dat je het niet van je ouders mag is een tweede... Succes verder!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 16:15
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik had toch liever de pil erbij. voor de zekerheid. masr moet je dan per se de toestemming van je ouders?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 17:07
runningwild
runningwild is offline
Ik kan het me best voorstellen. Mijn ouders zijn fel tegen de pil en daardoor vind ik het ook niet fijn om hem zelf te gebruiken. Wat ik dus ook niet doe.
Simpel omdat de pil niet bepaald gezond is. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 17:23
netram
Avatar van netram
netram is offline
de pil voorkomt een hoop gedoe met condooms. je hoeft ze niet om te doen en niet af te doen. misschien een kleine moeite, maar het moet toch gedaan worden.dat een condoom afknelt of vervelend zit heb ik nooit last van gehad, het voelt alleen ietsje anders. als je fetherlite condooms van durex gebruikt heb er bijna geen last van. en condooms beschermen natuurlijk tegen soa's
als je zeker weet dat jij en je minnaar geen soa's hebben is de pil dus het handigst imho
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 17:58
theepotje
Avatar van theepotje
theepotje is offline
je kan ook stiekem aan de pil. Mijn ouders wilden ook niet dat ik aan de pil ging toen ik 15 was, maar ik wel. Dus gewoon gedaan, altijd goed opgeborgen enzo. Nooit wat gemerkt.
Sinds kort ben ik overgestapt op een andere pil, en nu weten ze het dus pas.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 09:31
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Midget schreef op 08-09-2005 @ 13:21 :
en 1 keer toen mijn vriendin de pil 1x was vergeten
was het condoom gescheurd, en dan zit je ook te stressen!
Ja dat is ook haar eigen domme schuld natuurlijk

Maarré, toen ik de pil nam was ik 13/14 en niet met seks bezig. Ik ben toen begonnen omdat ik altijd erg ziek was tijdens mijn menstruatie. Wat iemand anders ook al zegt, dat kan je ook als excuus gebruiken Misschien moet je het een beetje gaan afwegen wat je wilt {zonder je te laten beïnvloeden door je ouders}.
Het is namelijk erg handig als je je menstruatie een beetje kan regelen en dat van de seks is dan ook een groot voordeel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:55
Musick
Avatar van Musick
Musick is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 09-09-2005 @ 14:50 :
Is dat tegen mij? Zo ja; mn moeder ging met me mee naar de dokter. In eerste instantie zei ik dat het daardoor kwam. En nooit meer erover gehad, maar ze heeft het nu wel door. En ze zei ook bij de huisarts 'ja, ze heeft nu ook een vriend, dus hoelang duurt het voordat de pil werkt?'

Oh, ja, het was geloof ik meer in het algemeen, ik weet niet meer.

Haha nouja, misschien is dat maar beter dan dat ze zo naief doet enzo?
__________________
Everybody's looking for somebody's arms to fall into.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:43
Reemface
Avatar van Reemface
Reemface is offline
je hebt een redelijke leeftijd, en sex is er ook al zo te lezen.
Ik zou niet weten waarom je niet aan de pil zou gaan. de dagen van ongesteld zijn, zijn dan ook meestal wat makkelijker te bepalen. Verder ben je 99,99(heel veel 9ens)% safe voor zwangerschap, maar dan ook voor soa's door het condoom.

Double dutch noemen ze dat ook wel eens. zoek maar eens op www.sexwoordenboek.nl
__________________
Zin om een gemeen geintje bij je vrienden uit te halen? blaatsms.nl Kijk daar!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:47
marqhuinos
Avatar van marqhuinos
marqhuinos is offline
*Puur natuur!*
__________________
*kuch*
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 08:25
lieve
lieve is offline
Oppassen dat je de condoom niet kwijtraakt tijdens het vrijen...
heb al verhalen gehoord dat men pas aan het einde van het vrijen doorhad dat de condoom... FOETSIE was. En dan kan je natuurlijk nog steeds zwanger raken of een SOA oplopen.

Oppassen dat het condoom niet scheurt.

Maar mijn vriend en ik doen DOUBLE SAVETY. Wij gebruiken zowel pil als condoom.
Eigenlijk vind ik het zelfs prettiger met condoom.... vraag me niet waarom....

En zelfs als gebruik je de pil... het is zowiezo handig om ook steeds condooms in de buurt te houden.
Als je bv. een pil vergeten bent, of te laat hebt ingenomen, als je in je stopweek bent van de pil maar toch je maandstonden nog niet hebt....

Ik was reeds een paar maanden aan de pil alvorens ik seksueel contact had met mijn toenmalige vriend!

En dat je de pil nog niet mag nemen van je ouders en dan ook nog zelf eens niet wil nemen... en jij hebt toch seksueel contact. Dat vind ik ergens gewoon 'niet kunnen'. Elke dag dat pilletje nemen is toch niet zoooooveel moeite. En ik vind dat je met die pil meer voordelen hebt dan nadelen.
Maar iedereen kiest natuurlijk zelf.

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hayden schreef op 07-09-2005 @ 17:46 :
Zijn er hier mensen die alleen een condoom gebruiken?
Ik wil namelijk nog niet aan de pil omdat ik dat niet mag van mijn ouders, en dat wil ik zelf ook nog niet. Verder weet ik niet wat voor ander anticonceptie aan te raden is? Voorlopig dusz alleen met condoom blijven doen. Wat zijn je ervaringen ermee?
Waar moet ik op letten?

=xXx=
Hayden
je mag niet aan de pil van je ouders. weet je dit zeker? Is dit gezegd of vermoed jij dit alleen maar?
Wat is de reden dat je zelf ook niet aan de pil wilt (dan kan je nl kijken welke mogelijkheden er nog overblijven).
Je kunt wel alleen met condoom seks hebben maar het is natuurlijk minder veilig wanneer je allebei gebruikt. Een condoom heeft natuurlijk het risico dat het scheurt (niet dat dat zo vaak gebeurd ofzo, maar toch of dat het per ongeluk achterblijft in de vagina (zoals iemand ook beschrijft). Er bestaan ook condooms met zaaddodend middel, dit is dan misschien nog net even veiliger.

mijn vraag aan jou, weet je zeker dat je het risico wilt lopen om te vrijen zonder dat je aan de pil bent? Bedenk voor jezelf goed wat de voor en nadelen zijn en weegt he wel op tegen het nadeel dat je het aan je ouders zou moeten vertellen?

liefs, fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef op 15-09-2005 @ 09:25 :
Maar mijn vriend en ik doen DOUBLE SAVETY.


Ontopic: Dan ga je toch gewoon stiekem aan de pil of aan de nuvaring. Je ouders hoeven het toch niet te weten? Ik zou liever zeker weten dat ik beschermd ben tegen zwangerschap dan me elke keer zorgen moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:24
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Een vraagje, waarom wil je nog niet aan de pil??
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef op 15-09-2005 @ 09:25 :
als je in je stopweek bent van de pil maar toch je maandstonden nog niet hebt....
dan beschermt de pil je óók tegen zwangerschap hoor. Bij goed gebruik (elke dag ongeveer dezelfde tijd, minimaal 21 dagen slikken, maximaal 7 dagen stopweek, nieuwe nemen als je er een uitbraakt of hevige diarree hebt) beschermt de pil de hele tijd tegen zwangerschap.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:36
Rj11
Avatar van Rj11
Rj11 is offline
je hebt ook wel extra veilige condooms.
durex topsafe bijvoorbeeld, waar zaaddodend glijmiddel opzit.
__________________
The sound must seem an echo to the sense - Alexander Pope.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:46
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-09-2005 @ 17:59 :
inderdaad, niet vergeten altijd een stukje over te houden bij de eikel zodat het sperma daarin kan, anders knapt het condoom uit elkaar. Je kunt na de seks water in een condoom laten lopen om te kijken of hij lek was, dan weet je het als je eens een morning-after pil nodig hebt. Vóór de seks moet je dat niet doen .
Een condoom scheurt sneller als het stroef gaat, dus zorg voor genoeg voorspel of gebruik anders glijmiddel.
Durex topsafe bevat een zaaddodend middel, wat de kans op conceptie nog iets verkleint. Ik weet niet of andere merken ook een variant met zaaddodend middel hebben.

Scheur het verpakkinkje een condoom langs de zijkant open, niet door het midden, en gebruik je handen, niet je tanden. Blaas er tegenaan en kijk van opzij naar het condoom om te zien of-ie niet binnenstebuiten zit.
[afbeelding]

ervaring ?? =D
Pak met je ene hand de bovenste 3 cm van het condoom vast en, heel belangrijk, knijp hier alle lucht uit! Zet het condoom dan op de eikel en rol het met je andere hand zo ver mogelijk naar beneden.

Na de seks pak je het condoom onderaan vast voor de penis eruit gaat. Trek het condoom er daarna af en leg er een knoopje in. Je kunt het dan in een wc-papiertje of zakdoekje wikkelen en weggooien. Spoel ze niet door de wc, dan raakt die verstopt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:50
Verwijderd
Ik zou het beste gewoon aan de pil en aan de condoom
Kan er niks mis gaan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:52
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Condoom is natuurlijk prima...
Alleen soms is het zo'n onhandig pokkeding, als de spanning hoog is, dat de erectie afneemt en je weer even opnieuw kunt beginnen
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 21-09-2005 @ 19:46 :
Ik had je opmerking haast gemist, want hij staat midden in m'n quote maar ik geef seksuele voorlichting op scholen, vandaar dat ik zo'n kant-en-klare uitleg heb
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
OMG, ga gewoon aan de pil zeg. Doe niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-09-2005 @ 17:01 :
OMG, ga gewoon aan de pil zeg. Doe niet zo moeilijk.

hahaha ik zei het nog aardig
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 20:19
Ikhebogen
Ja, gewoon goede condooms gebruiken inderdaad en zorgen dat er niks mis kan gaan.

Ik vind het wel belachelijk dat je niet aan de pil mag, als je dat graag wilt, waarom zou iemand je tegenhouden, dat is alleen maar stom. Want als er dan wel iets fout gaat, weet je ook niet zeker of je zwanger raakt of niet, en met de pil is die kans wel veel kleiner.

En ik gebruik de pil zelf niet, omdat het troep is. Ik heb een vriendin die de pil wel slikt en die moest ermee ophouden voor een tijdje, omdat ze andere medicijnen kreeg. Ze kreeg zo'n erge buikpijn en werd zo ziek dat ze dachten dat ze een blindedarmontsteking had
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 16:19
HoneYy
HoneYy is offline
er zijn tegenwoordig wel meetanticonceptie middelen dan de pil en t condoom... er zijn zelfs spuitjes voor... een condoom alleen zou genoeg moeten zijn als je er voorzichtig mee omgaat... 1 gaatje en je bent de lul
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:25
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
Hayden schreef op 07-09-2005 @ 17:46 :
Zijn er hier mensen die alleen een condoom gebruiken?
Ik wil namelijk nog niet aan de pil omdat ik dat niet mag van mijn ouders, en dat wil ik zelf ook nog niet. Verder weet ik niet wat voor ander anticonceptie aan te raden is? Voorlopig dusz alleen met condoom blijven doen. Wat zijn je ervaringen ermee?
Waar moet ik op letten?

=xXx=
Hayden
en ook wel met minder
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 16:29
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
wij doen t ook alleen met condoom, omdat ik de pil niet verdraag, krijg er te hoge bloeddruk van en wordt er heel ziek van. Dusja.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 17:51
DZG
DZG is offline
Misschien vaag dat ik reageer, aangezien ik jongen ben ofzo..

maar mijn vriendin en ik hebben nooit sex met condoom, puur omdat zij dan niet optimaal van kan genieten plus, we beide van mening zijn dat het een flinke spelbreker is..
eerst was ze wel aan de pil, maar ze was wel vaak moe en voelde zich niet altijd ok zeg maar.
daar komt ook nog bij dat je die iedere dag moet slikken, wat je ooit wel eens kunt vergeten..
sinds een paar maanden gebruikt ze een ring, die je eens per maand in moet brengen, dat ding heet nuva-ring
je hebt dan 1 week per maand dat je die niet draagt, en dat is de week dat je ongesteld bent.
volgens haar scheelt dat zeker tegenover die pil, aangezien ze veel fitter en niet meer zo vaak moe is als eerst, plus dat ze nu 1x per maand eraan hoeft te denken ipv iedere dag...

wat je ermee doet moet je zelf weten, ik weet in ieder geval dat het gewoon net als de pil werkt, anders hadden we allang een kleine gehad
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 11:59
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
Is mijn moeder dan de enige die me naar de huisarts heeftgesleept omdat ik aan de pil moést?? Verder was ik nog niet met jongens bezig maar alvast op voorhand.

En on-topic, lees al het bovenstaande en doe het altijd veilig, f je moet heel graag kinderen willen.
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:00
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
De pil is veel handiger, maar goed.

Je moet goed opletten dat de condoom op de juiste manier aangeracht wordt en er dus geen scheurtjes enzo in komen. Gewoon voorzichtig uitkijken.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen met een condoom?
Verwijderd
2 08-03-2013 22:52
Liefde & Relatie Ik word vader
unkwnown
55 11-03-2011 11:20
Seksualiteit Pil/Condoom
Saarah
39 13-12-2005 14:50
Seksualiteit Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom..
Anathemaruled
9 31-05-2004 18:42
Seksualiteit pil én condoom??
Verwijderd
16 11-03-2002 18:19
Seksualiteit condoom=100%veilig?
ingrid15xxx
16 21-02-2002 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.