Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 08:20
rickert
rickert is offline
hey ik heb een errug groot probleem:

Gister had ik tennis en er viel een meisje bij ons en tot gister geloofde ik neit in liefde op het 1e gezicht, maar toen zij binnenkwam...

Maar het probleem is zij is zo knap ik denk dat ik (http://communities.msn.nl/pigginthahill/homepage)

Dus echt GEEN bij maak, ze woont wel heel dicht bij mij in de buurt, maar ik zie dr amper. maar ja dit werkt wel heel deprimerend voor het eerst sinds 2 jaar ofzo ben ik echt heel erg verliefd. maar is ze meteen onbereikbaar.

Wat kan ik daar aan doen?
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 08:25
de abt van sion
de abt van sion is offline
(Ware) liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Wel verliefdheid op het eerste gezicht.
Als je iets voelt voor een meisje, stap je wel op haar af. Het feit dat je dat niet durft, geeft aan 1) dat je er nog lang niet aan toe bent, of 2) dat je het meisje vanwege haar uiterlijk eigenlijk niet vertrouwt.
Advies: wring jezelf niet in een onderdanige positie.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:32
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
(Ware) liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Wel verliefdheid op het eerste gezicht.

>> klopt

Als je iets voelt voor een meisje, stap je wel op haar af. Het feit dat je dat niet durft, geeft aan 1) dat je er nog lang niet aan toe bent, of 2) dat je het meisje vanwege haar uiterlijk eigenlijk niet vertrouwt.

>> Of onzeker bent, bang voor de reactie, dat is dus wat anders dan wat jij hier schetst

Advies: wring jezelf niet in een onderdanige positie.

>> Makkelijker gezegd dan gedaan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:44
eden6
eden6 is offline
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht maar er kan wel een bepaalde aantrekkingkracht zijn vanaf het moment waarop je die persoon ziet/ontmoet.

Ik zag een onwijs knappe jongen maar hij had een vriendin en ik dacht ook dat hij nooit op een meisje als mij zou vallen.
Later kwam ik hem tegen toen ik uit was, we hadden nooit echt veel met elkaar gepraat maar het klikte en we hebben daarna een aantal keer afgesproken.
En guess what?! Hij is nu mn vriend!! Ik dacht ook dat ik hem nooit zou kunnen krijgen maar het gebeurde toch.

Iets meer zelfvertrouwen, zorg dat je in contact komt met dr en vraag dr mee uit.
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 11:52
Verwijderd
Nou Rickert! Ik weet dat er echt wel een kans is dat ze je leuk vindt!!

Gewoon een keer met haar gaan praten als je der toevallig tegenkomt. Of stuur haar een meeltje, of bel der!

Maar je moet niet denken dat ze jou niet wil, alleen omdat jij jezelf niet knap vindt! Misschien vindt zij je wel heel knap!

nahja ga eens met der praten... maak iig contact! (dit klinkt makkelijker dan het is hoor )
Maar je moet toch iets doen? Ik wens je veel succes en ik word wel op de hoogte gehouden he?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:36
rickert
rickert is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nou Rickert! Ik weet dat er echt wel een kans is dat ze je leuk vindt!!

------> dat heb ik al zo vaak gehoord...


Gewoon een keer met haar gaan praten als je der toevallig tegenkomt. Of stuur haar een meeltje, of bel der!

------->heb dr al mailtje gestuurd kijken of ze terug meelt!

Maar je moet niet denken dat ze jou niet wil, alleen omdat jij jezelf niet knap vindt! Misschien vindt zij je wel heel knap!

------->ik hoop ut iig denk ut niet!

nahja ga eens met der praten... maak iig contact! (dit klinkt makkelijker dan het is hoor )
Maar je moet toch iets doen? Ik wens je veel succes en ik word wel op de hoogte gehouden he?


als jij is online komt op msn hou ik je zeker op de hoogte jah!!!

Op de een of andere manier ga ik door jou altijd positievere denken als jij reactie geeft...
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:42
rickert
rickert is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht maar er kan wel een bepaalde aantrekkingkracht zijn vanaf het moment waarop je die persoon ziet/ontmoet.

Ik zag een onwijs knappe jongen maar hij had een vriendin en ik dacht ook dat hij nooit op een meisje als mij zou vallen.
Later kwam ik hem tegen toen ik uit was, we hadden nooit echt veel met elkaar gepraat maar het klikte en we hebben daarna een aantal keer afgesproken.
En guess what?! Hij is nu mn vriend!! Ik dacht ook dat ik hem nooit zou kunnen krijgen maar het gebeurde toch.

Iets meer zelfvertrouwen, zorg dat je in contact komt met dr en vraag dr mee uit.

hopen dat dat bij mij ook hetzelfde gebeurt maar jah... ik heb nix te verliezen ze is single dus ik ga maar gewoon alles of neits poging doen!
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:21
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht maar er kan wel een bepaalde aantrekkingkracht zijn vanaf het moment waarop je die persoon ziet/ontmoet.

Ik zag een onwijs knappe jongen maar hij had een vriendin en ik dacht ook dat hij nooit op een meisje als mij zou vallen.
Later kwam ik hem tegen toen ik uit was, we hadden nooit echt veel met elkaar gepraat maar het klikte en we hebben daarna een aantal keer afgesproken.
En guess what?! Hij is nu mn vriend!! Ik dacht ook dat ik hem nooit zou kunnen krijgen maar het gebeurde toch.

Iets meer zelfvertrouwen, zorg dat je in contact komt met dr en vraag dr mee uit.
Welke jongen dan plaatsgenoot ???????


__________________
I ain't mad at cha
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Als je iets voelt voor een meisje, stap je wel op haar af. Het feit dat je dat niet durft, geeft aan 1) dat je er nog lang niet aan toe bent, of 2) dat je het meisje vanwege haar uiterlijk eigenlijk niet vertrouwt.
Wat een onzin!
Misschien issie wel gewoon bang om afgewezen te worden. Er zijn wel 100 andere redenen te bedenken waarom ie niet op haar is afgestapt.
Ow, en ik lees net dat ie d'r een mailtje heeft gestuurd. Vind ik knap! Ik zou daar zelfs nog niet eens het lef voor hebben..
En zoals Dark Voice al zei: Niet denken dat zij je niet knap vindt, omdat jij jezelf niet zo knap vindt!
Liefde op het eerste gezicht... Wat romantisch!
Heel veel succes ermee!

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:57
rickert
rickert is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Citaat:
de abt van sion schreef:
Als je iets voelt voor een meisje, stap je wel op haar af. Het feit dat je dat niet durft, geeft aan 1) dat je er nog lang niet aan toe bent, of 2) dat je het meisje vanwege haar uiterlijk eigenlijk niet vertrouwt.
Wat een onzin!
Misschien issie wel gewoon bang om afgewezen te worden. Er zijn wel 100 andere redenen te bedenken waarom ie niet op haar is afgestapt.
Ow, en ik lees net dat ie d'r een mailtje heeft gestuurd. Vind ik knap! Ik zou daar zelfs nog niet eens het lef voor hebben..
En zoals Dark Voice al zei: Niet denken dat zij je niet knap vindt, omdat jij jezelf niet zo knap vindt!
Liefde op het eerste gezicht... Wat romantisch!
Heel veel succes ermee!

hehe ik hou niej zo van romatiek!

en ik zie dr vanavond ook weer duzzz ik heb maar meteen gedaan wat jullie alleen zeggen afspreken!

TNX!


__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:16
StenenHart
StenenHart is offline
volg je hart...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:17
rickert
rickert is offline
jah daar eb ik wat aan......
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 08:10
Verwijderd
Citaat:
rickert schreef:
jah daar eb ik wat aan......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie bestaat liefde op eerste gezicht?
mira_love
57 01-12-2005 18:53
Liefde & Relatie Waar geloven jullie in?
Sweetsurrender
52 22-03-2005 20:32
Liefde & Relatie liefde op 1e gezicht door reincarnatie
poesiefox
40 14-12-2004 22:24
Verhalen & Gedichten [Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid
*nerwen elensar
28 15-08-2004 20:35
Liefde & Relatie Wie gelooft er in liefde?
Günther
34 16-06-2003 13:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.