Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2012, 23:30
discoteka
discoteka is offline
ik vroeg me af wat nou de beste manier was om met iemand te kunnen zoenen in een club...ik kan nu ook al versieren maar de vorige keer zat ik met een bezet meisje te zoenen en zat ik in een gevecht met dr vriendje kun je dit ook komen te weten??
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 23:37
Verwijderd
Door haar vriendje gemept worden lijkt me een best makkelijke manier om erachter te komen of een meisje bezet is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:14
abc1234567890
abc1234567890 is offline
zeg wat liefs tegen d'r en maak complimentjes, kijk d'r ook recht in d'r ogen aan
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:22
Verwijderd
Aan haar vragen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:04
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
ik vroeg me af wat nou de beste manier was om met iemand te kunnen zoenen in een club...ik kan nu ook al versieren maar de vorige keer zat ik met een bezet meisje te zoenen en zat ik in een gevecht met dr vriendje kun je dit ook komen te weten??
Kijk wat meer rond op dit soort sites, kun je veel van leren. Laat me even duidelijk zijn er is niet zoiets als waarheid. En denk aan de regels.
__________________
Pain makes you eager to grow stronger.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Kijk wat meer rond op dit soort sites, kun je veel van leren. Laat me even duidelijk zijn er is niet zoiets als waarheid. En denk aan de regels.
Nee. En nog eens nee. Ik heb het even doorgekeken en wat een complete onzin wordt er op dat forum gepost.

"I even tried the M3-model, but that didn't work." Die lui hebben zelfs verschillende modellen die je zogenaamd kunt gebruiken op meisjes.

Doe gewoon normaal en praat met iemand alsof ze een persoon is, niet alsof het een project is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:41
Verwijderd
Meestal gewoon genoeg drank erin gooien en praten over onzin.


edit: Oh wacht, het is die troll weer. Ik helemaal mijn best doen om een serieus antwoord te geven.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.