Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 16:07
gretl
gretl is offline
Hoi

heeft er iemand van jullie al ooit de opdracht gekregen een peuter te observeren? nou ik wel
en het zou me echt heeeeeeeel veel plezier doen moesten jullie me willen helpen met eventueel een eigen werkje door te zenden

laat asjeblieft iets wete

alvast bedankt daar
xx
Advertentie
Oud 06-12-2004, 16:09
Verwijderd
Twee meiden bij mij uit de klas hebben dat gedaan met peuters en kleuters, observeren en zo, afspraak gemaakt met een basisschool en toen bepaald onderzoek gedaan voor biologie. ging met name over gedrag van peuters en kleuters. Misschien idee, verslag heb ik helaas niet voor je.
Oud 06-12-2004, 16:34
Verwijderd
maak anders even een paar vragen, mss een enquete, voor mensen met oppaskinderen, kleinere broertjes/zusjes/familie in te vullen.
Oud 09-12-2004, 18:56
Meow
Meow is offline
Ik heb stage gelopen op een kinderdagverblijf (2 tot 4 jaar) en het is een RAMP om de hele dag die peuters om je heen te hebben!!!! DUS mijn tip is: neem een individuele peuter en NIET een peuter in een grote groep!!!!!
Oja, en als je foto's gaat maken of zijn/haar naam gaat verwerken in het werkstuk moet je toestemming vragen aan de ouders. Verder weet ik niet echt iets, je moet denk ik vooral veel vragen aan mensen om de peuter in kwestie heen.
__________________
Weet iemand iets origineels voor mijn signature? XXX Annelies
Oud 10-12-2004, 17:07
Verwijderd
Probeer idd een afspraak te maken bij bv. een peuterspeelzaal.
Of neem een peuter uit je omgeving ofzo.

Voor een observatie hoef je niks van de mensen om de peuter heen te weten, lijkt me, je moet alleen de peuter observeren.
Oud 23-06-2008, 13:12
Gastentje
Wat zal ik zeggen, je moet de ouders inlichten. anders kun je daar in de problemen mee komen, verder moet je meestal alle achtergrond gegevens hebben van de peuter.
en je hoeft nooit een naam te gebruiken, verzin een naam. of gebruik in je verslag de naam Leerling X.
Zo doe ik het igg
Oud 24-06-2008, 21:36
Yeah_Jeroen
Avatar van Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Ik ben er nu mee bezig.
Stage opdracht(A) Ik loop al half jaar stage in groep 1 van een school.
zeer leuk!
Als ik je kan helpen voeg me even toe op msn
Oud 25-06-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Wat zal ik zeggen, je moet de ouders inlichten. anders kun je daar in de problemen mee komen,
Nais.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.