Oud 27-06-2002, 00:28
Verwijderd
Ik stel deze vraag omdat mijn onderbuurman net weer terug is van een avondje flink zuipen. Hij slaat op dit moment zijn complete huis in elkaar, smijt met deuren en staat op het balkon te schreeuwen. Mijn zusje, van elf, durft vaak de deur niet uit omdat ze dan langs zijn deur moet (niet dat zij 's nachts de deur uit gaat hoor ). Deze man heeft echt hulp nodig...

Zelf drink ik niet omdat ik er altijd maar mensen aan kapot heb zien gaan. Mijn vader heeft altijd café's gehad, dus de die-hard alcoholisten ken ik te goed. Mijn onderbuurman valt hier dus ook onder

Waarvoor drink je dus? Zonder alcohol kan je het toch ook leuk hebben, of zie ik dit verkeerd?!


Ik vind het trouwens best dat mensen alcohol drinken hoor...het is ook weer niet zo dat het van mij verboden moet worden. Om misverstanden te voorkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 17:50
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
geen flauw idee, ik drink ook helemaal geen alcohol (leve alcoholvrij bier )
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:17
mR. DJ
mR. DJ is offline
Ik drink alcohol omdat het ik bier zit. Beetje raar antwoord, maar ik drink bier omdat ik het zo super lekker vind (geen pils hoor ).
Het is gewoon het genieten van het bier voor mij, en toevallig krijg je dan ook alcohol binnen. Niet dat ik veel drink ofzo. Juist ls je van bier geniet zul je er niet dronken van worden. Als ik een lekker biertje heb duurt het heel lang voordat ie op is. In de tijd dat ik 1 biertje drink (wel een zware dan) kan een gemiddeld lichaam alle alcohol uit een pilsje verwerken (is best lang dus).

Voor de rest drink ik natuurlijk wel eens tijdens het uitgaan om wat losser te worden. Maar zonder alcohol kan het net zo gezellig zijn.

Het gaat mij dus puur om de smaken van verschillende bieren.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:54
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
Citaat:
mR. DJ schreef:


Voor de rest drink ik natuurlijk wel eens tijdens het uitgaan om wat losser te worden. Maar zonder alcohol kan het net zo gezellig zijn.

__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:16
AroundTheFur
Avatar van AroundTheFur
AroundTheFur is offline
Citaat:
french kiss schreef:
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:53
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Drink geen alcohol. Nog nooit gedronken ook.. waarom zou je iets drinken wat nadelige gevolgen kan hebben op de manier waarop je je gedraagt? Nee, doe mij maar een cola met ijsblokjes :-)

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:14
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
idd om wat losser te worden..en tis gewoon gezellig om met de rest mee te drinken.
als iedereen wat gedronken is en een btje aangeschoten is ontstaat er toch en ander soort sfeertje...kweet nog wel een keer dat me vriendinnen zonder mij gingen indrinken en toen ik er later nuchter bijkwam en zij dus al aangeschoten waren voelde ik me niet echt op me gemak..ik zag nergens de lol van in enzow..nie prettig
mja, in de kroeg kan ik net zoveel lol hebben zonder alcohol..dan vermaak ik me echt wel hoor

en sommige drankjes met alcohol zijn nu eenmaal lekkerder dan dat ze zonder zijn...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:57
notbonefish
notbonefish is offline
als ik drink is het zodat een feestje of wat dan ook voor mij verdraagelijk is. ik ben namelijk een beetje sociophoob, en ga me snel heel erg naar voelen op een feestje. dankzij de alchohol heb ik wat meer lol, en voel ik me minder angstig. een van de nadelen is wel dat de alchohol een depressieve bui versterkt. als ik eens alleen drink kan dat zijn om te chillen als ik me een beetje relaxt voel, maar het kan me ook zwaar melancholiek maken als ik een beetje depri ben.

maar drank is wel leuk om te maken (bier brouwen, e.d.)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 00:00
notbonefish
notbonefish is offline
ik heb mezelf trouwens altijd onder controle als ik drink, en ik ken nu mijn grens wel. als dit niet het geval was geweest... tja.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 00:08
Verwijderd
Over het algemeen dus om (toch) losser te worden, opzich kan ik dit me wel voorstellen....thnx voor de reacties.

Dit is tevens een stiekeme "up-actie"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 10:31
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
omdat het lekker is
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 11:27
***JoYsTiCk***
***JoYsTiCk*** is offline
inDEED, alcohol is great

/me LoVe iT!!!!!!! But I love my boyfriend more
__________________
AlWaYs Be YoUrSeLf , No LeSs No MoRe!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:08
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
alcohol maakt het drankje juist lekker (ooit wel eens alcoholvrij bier gehad!? bah). Gelukkig ben ik wel iemand die zichzelf een beetje in de hand kan houden op het gebied van alcohol.
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
***JoYsTiCk*** schreef:
inDEED, alcohol is great

/me LoVe iT!!!!!!! But I love my boyfriend more
woei.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:57
Nahgem
Nahgem is offline
mijn vader heeft ook altijd cafés gehad en drinkt zelf ook aardig wat. Maar hij kan er goed tegen en heb hem ook zelden dronken gezien. Veel van onze vrienden kennen we ook uit mijn vader's café, ook zij drinken veel maar kunnen er goed tegen en blijven altijd gezellig.

zekf drink ik omdat ik het lekker vind en af en toe om wat losser te worden, maar ik weet wel wanneer ik genoeg heb gehad en wanneer ik beter kan stoppen
__________________
http://somethingoriginal.cjb.net ---->A jonathan Davis site
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 17:56
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
idd om wat losser te worden..en tis gewoon gezellig om met de rest mee te drinken.
als iedereen wat gedronken is en een btje aangeschoten is ontstaat er toch en ander soort sfeertje...kweet nog wel een keer dat me vriendinnen zonder mij gingen indrinken en toen ik er later nuchter bijkwam en zij dus al aangeschoten waren voelde ik me niet echt op me gemak..ik zag nergens de lol van in enzow..nie prettig
mja, in de kroeg kan ik net zoveel lol hebben zonder alcohol..dan vermaak ik me echt wel hoor

en sommige drankjes met alcohol zijn nu eenmaal lekkerder dan dat ze zonder zijn...
vind ik ook...
maar met alcohol vermaak ik me meer dan zonder...
t is alleen niet fijn als je teveel heb gedronken
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 18:36
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
duh omdat het lekkah is mischien!!!!!!!!
en op feesten ensow wordt ik er ook altijd losser van en ik durf veel meer!!! maar ik drink naturrlijk omdat ik et gewoon lekker vind maar dat had ik volgens mij al gezegd!!! maar ik denk dat dat bij bijna iedereen wel is!!!!

=XxXxX=
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 19:24
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
gangstah_girl schreef:
[B]duh omdat het lekkah is mischien!!!!!!!! [b]
Zo ontzettend "duh" vind ik dat niet eens aangezien alcohol zelf vies is. Althans, ik vind het vies. Smaakt bijna naar spiritus. Veel mensen vinden de alcohol niet eens zo lekker, maar meer het verleidelijke jasje waarin het gestoken zit. In jouw geval wellicht BrEeZaH?
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2002, 01:16
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:


Zo ontzettend "duh" vind ik dat niet eens aangezien alcohol zelf vies is. Althans, ik vind het vies. Smaakt bijna naar spiritus. Veel mensen vinden de alcohol niet eens zo lekker, maar meer het verleidelijke jasje waarin het gestoken zit. In jouw geval wellicht BrEeZaH?
Idd...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:00
Griller
Griller is offline
omdat ik een hooop van de alcoholische dranken lekker vind en omdat ik vind dat in een cafee is het ook wel gezellig om een pilsje te drinken met je maten...
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 00:27
Verwijderd
nu? om dat het vaak lekker is...
7 maanden geleden? omdat alles een stuk minder vervelend is als je dronken bent...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:03
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
ik zou gewoon een keer de politie langssturen als die onderbuurman weer tekeer gaat.

Ik drink bier waarschijnlijk om er losser van te worden, andere dingen (Whiskey, ook bier ea) omdat het lekker is.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:36
Verwijderd
Ik drink soms bier, omdat ik het lekker vind. Dat daar nou toevallig alcohol in zit ..

Maar ik drink dus niet om bezopen of losser te worden en meestal ook niet meer dan 2 of 3 glazen. Daarna is het gewoon over.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:56
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Zo ontzettend "duh" vind ik dat niet eens aangezien alcohol zelf vies is. Althans, ik vind het vies. Smaakt bijna naar spiritus. Veel mensen vinden de alcohol niet eens zo lekker, maar meer het verleidelijke jasje waarin het gestoken zit. In jouw geval wellicht BrEeZaH?
owkeej sorry mijn fout haal dat duh dan maar weg!!
en owkeej ik zal voor mezelf spreken ik vind alchohol lekker of iedergeval drankjes waar dat inzit!!!
en nee ik drink geen breezer!!!!!!!!!!!! dat vind ik nou weer niet lekker!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik drink bijna niet, maar als ik iets drink is het iets zoets, zoals Pisang-jus, Passoa-jus of Safari-jus. Dat drink ik omdat het dus wél lekker is.
Bier, wijn, whisky e.d. vind ik goor, en ik snap ook niet hoe mensen het lekker kunnen vinden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 20:50
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
gangstah_girl schreef:


owkeej sorry mijn fout haal dat duh dan maar weg!!
en owkeej ik zal voor mezelf spreken ik vind alchohol lekker of iedergeval drankjes waar dat inzit!!!
en nee ik drink geen breezer!!!!!!!!!!!! dat vind ik nou weer niet lekker!
oh jee, wat krijgen we nu? je hoeft echt niet zo aggressief te reageren, hoor, met zulk excessief gebruik van leestekens...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Bier, wijn, whisky e.d. vind ik goor, en ik snap ook niet hoe mensen het lekker kunnen vinden...
Zoiets moet je leren drinken, vandaar dat die tandafbrekend zoete drankjes zo in zijn. Mensen knappen na 1 keer bier al af. Leve de doorzetters!!

Ik drink bier omdat ik het lekker vind, ik wordt er gezellig door, wordt er losser van en de zatte acties met mijn vrienden zijn altijd geslaagd.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 00:01
Bean
Avatar van Bean
Bean is offline
Ik drink het voor de gezelligheid, lekker samen met een paar maatjes een pilsje pakken... Ook is het lekker als je in de zon zit ff een pilsje te pakken, daar knap je toch behoorlijk van op! Ik heb wel een tijd gehad dat ik dronk voor het zuipen, dan was het elk weekend een fles drank, maar daar ben ik helemaal op uitgekeken. Een paar maatjes van mij doen het nog steeds, en ik vind dat eigenlijk steeds zieliger worden.
__________________
Ik ben niet gek, Ik ben een PADDESTOEL!!!!!!! een WEGWIJSBORD!!!!!!!! een HARDLOPERRRRRRRRR!!!!!!!!! zie http://members.chello.nl/i.ruiter2
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:05
MetaalHarrie
Avatar van MetaalHarrie
MetaalHarrie is offline
als ik alcohol drink(wat ik niet vaak doe) doe ik het om zat te worden
__________________
*grunt*
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:39
Verwijderd
Het is gewoon een soort van 'kick' om de alcohol te voelen branden all along je slokdarm :>

Buitendat; goedjes als pure wodka (on ice) en Jägermeister zijn gewoon enorm lekker. Jonge jenever trouwens ook, en dat gaat prima in combinatie met een goedgetapt biertje.

En bier an sich is gewoon één brok genot voor je smaakpapillen. Met name de bourgondische bieren. Dat je er wat losser van wordt is een leuke bijkomstigheid.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Buitendat; goedjes als pure wodka (on ice) en Jägermeister zijn gewoon enorm lekker. Jonge jenever trouwens ook, en dat gaat prima in combinatie met een goedgetapt biertje.
Ik prefereer Jack Daniels & Drambuie (decadente drankjes, dat wel)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:16
SevenLayersDeep
Avatar van SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
Citaat:
]{ing schreef:


Ik prefereer Jack Daniels & Drambuie (decadente drankjes, dat wel)
Jack Daniels
__________________
alomtegenwoordig + Nee, Ik vind je niet aardig.. + ik ben wallflower
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:


Jack Daniels
Toch bekt Johnny Walker stoerder :>

Maar goed. Die drankjes zijn nauwelijk te betalen in een café, da's dan wel een nadeel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 01:33
Verwijderd
Omdat ik het lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:46
saxy girl
saxy girl is offline
ik drink alcohol omdat ik het lekker vind. maar ik ken mijn grenzen en zal die niet overschrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol profielwerkstuk alcohol
faber
15 18-06-2007 14:29
Eten & Drinken profielwerkstuk alcohol
faber
19 11-06-2007 12:25
Drugs & Alcohol Enquete Alcoholgebruik Jongeren
Wormpjuh
21 25-05-2007 22:22
Drugs & Alcohol Alcohol gebruik enquete
poedelzzzz
67 20-11-2006 14:03
Drugs & Alcohol enquete...alcohol
~*skoolgirl*~
33 07-04-2003 14:32
Drugs & Alcohol enquete (ja weer) over Alcohol
ikbenschipper1
50 19-03-2003 23:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.