Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 21:14
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik weetniet zeker of het op Seksualiteit thuishoort maar dat zien we dan later wel...


Ik heb ong. 1,5 jaar terug nogal vervelende ervaring gehad met een leraar... Hij zat aan me terwijl ik het niet wilde... Sinds die tijd heb ik geen seksuele ervaringen meer gehad... Toen het gbeurde had ik al een vriendje en hij voelde onwijs mee en snapte alles enzo.. maar de laatste tijd voel ik gewoon dat hij nu wel graag verder wil enzo... Maar ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben. Ik heb met hem gepraat en hij denkt dat, als we weer aan elkaar zitten enzo, ik vanzelf de "lust" weer terug krijg... Ik weet het niet.. Of het nou positieve of negatieve gevolgen krijgt.. heeft iemand tips of ideeen?
__________________
Always look at the bright side op Life!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:27
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
heb niet precies hetzelfde meegemaakt, maar weet wel ongeveer wat je bedoeld. voor mij is het 4 jaar geleden. laat je vooral niet pushen. als jij het gevoel hebt dat je er niet klaar voor bent, ben je er gewoon nog niet klaar voor. wil je dit zeker weten, dan kan je het heel voorzichtig aan proberen, voelt het niet goed, dan hou je ermee op. zeg dit wel van tevoren tegen je vriend, zodat hij niet boos word omdat je hem zou hebben opgegeild ofzo. laat hem duidelijk weten waar voor jou de grens ligt. als het voor jou niet goed voelt, stop dan meteen. dit kan je een aantal keer proberen. dit werkte bij mij heel goed. zo kom je steeds een klein stapje verder.
leg hem vooral uit dat geduld de beste methode is om hier overheen te komen. ik ben er ook nog niet helemaal over heen, maar heb het leren accepteren. dit helpt ook heel goed.

p.s. petje af voor je vriend! er zijn niet veel jongens die 1,5 jaar wachten! laat hem ook duidelijk merken dat je dit heel erg in hem waardeerd. dit geeft hem de kracht om nog wat langer vol te houden. hij houdt duidelijk wel heel veel van je!
suc6!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:32
Burter
Avatar van Burter
Burter is offline
gadverdamme leraren die zoiets doen. Zulke klootzakken ros ik het liefst echt in elkaar!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:33
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen je vriend en dat je geen dingen moet doen waar je later spijt van krijgt dit kan door er goed over na te denken en je niet te druk te maken want dan wordt het nooit leuk

sterkte
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:51
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ja doe wat je zelf wilt!!!! maar je kunt het eens rustig aan proberen en misschien vindt je het wel helemaal niet zo eng en erg dan soort drempel waar je toch eens overheen moet gaan anders blijft het je altijd achtervolgen maar ja doe wat je zelf wilt inderdaad anders heb je er weer spijt vna later
good luck
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:14
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
mystery heeft helemaal gelijk.
ik ben blij voor je dat je een vriend hebt die dit voor je over heeft. ik ken jongens die dat never nooit zouden doen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Op welke leeftijd........
Verwijderd
94 25-09-2004 16:29
Verhalen & Gedichten verdergaan
Nadine.
3 30-06-2004 16:40
Liefde & Relatie Wat heb jij bewaard van jouw ex(en)?
Miracle
93 01-06-2004 17:35
Lichaam & Gezondheid Probleem
splash85
32 09-05-2004 21:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wat te doen na een beletselteken?
Le0nneke
7 20-03-2004 16:16
Liefde & Relatie we hebben maar er gebeurt niets!!!!!
juudjuh
38 23-03-2003 02:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.