Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 11:30
Verwijderd
Nee niet zoiets van IK WIL SEX, wil ik maar ja.. beside the point.

Ik zit er nu al een langere periode mee. Ik zal het maar meteen vertellen. Ik heb nog nooit aan french kissing gedaan zeg maar. Ik heb er met meerdere over gepraat. Met dames en gozers. Ze vonden me niet lelijk (sommige zelfs ah je weet wel p.s. gewoon even duidelijk maken dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt, anders krijg je van die onnodige opmkeringen ) en ook niet onaardig, integendeel zelfs, sommigen hebben me aangeraden niet zo aardig te zijn, ik kreeg zelfs te horen: Stop being so damn NICE!!
Tja, als ik bijvoorbeeld met een meid ga zoenen wil ik echt op haar verliefd zijn en voor haar gaan. Tot nu toe heb ik zo'n persoon nog niet ontmoet maar ik zit er dus wel mee.
Ze zeiden dat ik maar gewoon naar een meid toe moest gaan en haar "gebruiken". Tenminste zo ziek ik dat. Toen ik dat zei werd ze weer pissig
Ik vraag me dus af hoe meiden daar tegen aan kijken, ben ik inderdaad "te aardig en zachtaardig" of zitten die meiden (en 2 gozers) er helemaal naast?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind dat jij een goede instelling hebt!

En maak je niet druk, ik heb 2 maand geleden (exact!) pas voor het eerst gezoent!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:33
Verwijderd
Dus het komt vanzelf wel?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In principe wel ja, het juiste moment met de juiste persoon dient zich wel aan voor diegenen onder ons die niet iemand kunnen 'gebruiken' Dus daar zul je dan maar op moeten wachten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:36
Verwijderd
wacht wacht Nog een jaartje op school en dan studeren... hopelijk dan.......

Weet je wat het nou is? Ik ben gewoon zo bang dat ik als 30 jarige maagdelijke vrijgezel (niets mis mee) eindig terwijl ik er zelf iets rond mn 16e aan had kunnen doen... daar zit ik dus echt mee : /
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:36
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
gebruiken kan ook leuk zijn .. maar je heb wel gelijk jah..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:44
Verwijderd
Wat moet ik nou doen, mn maten zeggen wel dat ik gewoon een vriendin moet nemen maar tja.... ik weet niet of zoiets eigenlijk wel kan.... en of ik het zelf wil....

Ik moet dus een prioriteit stellen: of de meiden of mezelf en mn tongen. En tja, ik zit gewoon zo in elkaar dat ik eerst altijd voor de andere kies en dat heb ik dus ook gezegd. Komt die meid terug dat de meiden dat leuken vinden..

ok.. confused
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:51
poesiefox
poesiefox is offline
Het is pas leuk als je verliefd op haar bent. Wachten!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:52
Verwijderd
Ja maar ik ben bang dat het nooit gebeurd.... dat ik zo lang wacht dat ik op een gegeven moment wakker word: Hey ik ben 40, ik heb sinds mn 12e nog nooit een vriendin gehad, ik ben nog maagd heee goede morgen!!!

Daar schijt ik m dus echt voor
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:55
poesiefox
poesiefox is offline
Jij en de rest van maagdelijk nederland, correctie, de maagdelijke wereld, het maagdelijk zonnestelsel, het maagdelijk heelal.


Vat je hem?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:35
Verwijderd
Ja maar zo voelt dat niet. Ik heb het gevoel dat iedereen het wel rond mij leeftijd zou hebben gedaan. En ook al niet.

Het lijkt er ook niet op dat het zal gebeuren, tja.. en als je zo'n instelling hebt wordt het er ook niet echt beter op
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:36
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 16-06-2003 @ 12:52:
Ja maar ik ben bang dat het nooit gebeurd.... dat ik zo lang wacht dat ik op een gegeven moment wakker word: Hey ik ben 40, ik heb sinds mn 12e nog nooit een vriendin gehad, ik ben nog maagd heee goede morgen!!!

Daar schijt ik m dus echt voor
Uhh hallo je bent pas 16! Je hebt alle tijd. Ja, als je bv 25 bent en je hebt nog nooit met iemand gezoent dan zou ik mssn wel een beetje zorgen maken ja.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:49
Verwijderd
ik maak me dus zorgen dat dat gebeurd......

ik weet dat ik de komende 2 jaar toch niets zal krijgen zo denk ik nu gwn : /

en daarna daar maak ik me dan ook al zorgen om..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:53
Verwijderd
't Komt allemaal vanzelf wel, maak je niet druk Het ligt zeker niet aan jou, alleen aan het feit dat er nog niemand echt langs is gekomen waar het goed mee klikte. Dat is niet erg, je bent 16, dus nog genoeg tijd om iemand te ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:55
poesiefox
poesiefox is offline
Kijk, ik was zelf twintig, dus eigenlijk ben ik principieel van mening dat niemand voor zijn twintigste mag. Dat zou immers niet eerlijk zijn tegenover mij!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 13:55:
Kijk, ik was zelf twintig, dus eigenlijk ben ik principieel van mening dat niemand voor zijn twintigste mag. Dat zou immers niet eerlijk zijn tegenover mij!

Mijn vriend was 23, dus jij was te vroeg
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:17
Verwijderd
hehe.. keb weer ff gepraat. klopt t dat je gwn af en toe een klein beetje arrogant moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:20
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Leer eerst eens een fatsoenlijk stukje typen want ik snap er echt de ballen van.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 16-06-2003 @ 13:17:
hehe.. keb weer ff gepraat. klopt t dat je gwn af en toe een klein beetje arrogant moet zijn?
Als je er zo erg mee zit kun je het proberen, maar door jouw instelling kan je spijt krijgen van 'gebruiken'
Je mag soms best egoistisch zijn hoor! Maar ik was er ook van overtuigd dat ik nooit verliefd zou worden, dat nooit iemand verliefd op mij zou worden, nooit zou zoenen en nooit sex zou hebben.

En kijk.. het kan wel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:49
Verwijderd
Athell, ik vind het fijn dat je wat zegt maar als er niets zinnigs uitkomt is het alleen maar irritant en nutteloos verder scrollen

Tja misschien is het wel weer zo'n periode (nee niet ongesteld, flauw 0_o).
Misschien moet ik me ook niet zo aanstellen en kijken hoe het gaat....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:59
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
wat een shit topic.

er zijn ook mensen met ECHTE problemen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:08
Verwijderd
'domme ik zei toch, GEEN NUTTELOOS GEZEIK.

Jongeren hebben af en toe problemen en ik vind dat ze daar best over kunnen praten, als je dat niet boeit en al zo oud en wijs bent en zoveel problemen hebt kom dan niet op een site genaamd SCHOLIEREN.COM

En als het zo dom waarom post je dan iets, daar komt ie toch alleen maar weer van bovenaan op deze pagina te staan.

Sufferd....

(bah flamers)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee rysdigital, dat was een shit reply. Geen shit topic. Er zijn zat mensen die hiermee zitten, ik hoor het om de week en ze zouden er eens een meeting voor moeten organiseren . In plaats van dat soort replies te geven kan je beter tips geven, er zijn genoeg mensen die er wat aan zullen hebben.

Ja, zoals iedereen zegt. Het komt vanzelf. Het is bij mij vanzelf gekomen, en bij iedereen die ik ken (die al ervaring heeft). Blijf jezelf, wees lief, ik bel wel als het uit is met mijn vriend.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:18
Verwijderd
Hehehehe misschien zouden ze dat wel moeten doen ja.

Ik denk dat er genoeg goeds uit zou komen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2003 @ 15:08:
Er zijn zat mensen die hiermee zitten, ik hoor het om de week en ze zouden er eens een meeting voor moeten organiseren .
een zoen meeting? :>
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:25
Verwijderd
Ja en dan alles aflebberen

Nee gewoon.... praten enzo, en dan verder kijken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:31
§leure
Avatar van §leure
§leure is offline
mij hebben ze altijd al gezegd dat je er niet mag achter 'zoeken'.
dus niet zitten piekeren van :'ik ga nog maagd zijn op mijn 30ste',... enzoverder...
Ik had dit vroeger ook, denken dat ik nooit een lief zou kunnen krijgen, nog steeds maagd zal blijven..
Uiteindelijk besefte ik dat het toch niet veel uitmaakt om te zitten piekeren en deprie te lopen, het helpt er toch niets mee.... +/-3maanden later had ik mijn eerste lief..
conclusie: live goes on, she'll come 2you
__________________
when in doubt act stupid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:46
Verwijderd
Ach, je bent pas 16... ik was 16 toen ik voor 't eerst zoende, en ik vond 't zelf niet te laat oid. Gewoon lekker wachten tot je verliefd bent Want als jij graag verliefd wil zijn bij je eerste zoen, dan krijg je er alleen maar spijt van als je voor 't eerst zoent zónder verliefdheid.

Je kunt wel een beetje stimuleren dat je verliefd wordt, door bijvoorbeeld veel meisjes te leren kennen en met de leuksten daarvan (diegenen waarvan je denkt dat je verliefd zou kunnen worden) veel om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:43
Verwijderd
Ah ok Ja en het gaat waar ik woon zijn de meeste meiden of gewoon niet mijn type zal ik maar zeggen of zijn ehmm..... nogal klevend...

Maar ok, ik zal t proberen tx all
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:54
faan
Avatar van faan
faan is offline
Je moet een arrogante ik hebben, een persoonlijkheid. Als je te aardig blijft, krijg je toch ook geen verkering? En er zalook niets gebeuren. Want als je dan toevallig wel verkering hebt, heb je weer het probleem van: ik kan haar kussen, maar wat is het goeie moment
Ik heb iig ontdekt dat als je aardig blijft, dan gebeurt er niets.. Ga je ook uit btw? Bij uitgaansgelegenheden is de kans groter dat je kan bekken Ik neem ook aan dat meisjes op onze leeftijd ook wel (stiekem) 'deze gedachtes hebben..

ps. Je laat duidelijk aan wat je typt zien, dat je lesbie bent Nee, lol,, Je klinkt onzeker, zorg dat je daar overheen komt man..
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:16
Verwijderd
Ja ik ben redelijk onzeker ja.... omdat ik geen vriendin heb en omdat ik geen vriendin heb ben ik onzeker, kijk dat stopt niet

Hmmmmmzzzzzz.... ja blijkbaar moet ik dus wel iets aan mezelf veranderen. Ja ik ga wel uit ja. Maar dan let ik niet echt op de meiden aangezien ik toch denk dat ik niets met ze zal krijgen.

Ik moet blijkbaar gewoon meer zelf vertouwen hebben...
Of wachten tot ze van zelf komt

confused
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:19
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ze komt nooit vanzelf. Jij maakt actie
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:27
Verwijderd
Da's niet helemaal waar; één van de twee maakt actie. Als zij dat niet is, moet jij dat zijn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:28
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ohh, ik zal even proberen te reageren.

Het is beter om nog nooit gezoend te hebben en strax ineens de ware tegen te komen en er echt geweldig van te kunnen genieten, dan dat je al veel meiden hebt gehad, waar je eigenlijk niet echt iets voor voelt. Kijk, het klinkt allemaal wel leuk, elke maand wel een meid scoren, maar het beste blijft toch echt diegene vinden die echt van je houdt en waar jij ook echt van houdt. Kijk een sletje voor 1 nachtje kan je zo scoren, even naar de kapper, even kleren kopen, even geurtje op, even tanden poetsen en een beetje op de dansvloer begeven.

Maar dat is het niet, geloof me, wacht maar op je echte liefde, maar vrees niet om te proberen, want anders vind je haar misschien nooit. Van zoenen krijg je geen kindjes...

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:51
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
jij hebt een best wel hele goede instelling vind ik juist....

meisjes hebben liever een 'groentje' hoor! denk je dat t leuk is om te weten dat hij al 20 meisjes voor jou heeft gehad.

het komt vanzelf. doe het als je denkt dat daar het moment is en tadaa.. jij hebt je 1e zoen gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:02
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 16-06-2003 @ 12:52:
Ja maar ik ben bang dat het nooit gebeurd.... dat ik zo lang wacht dat ik op een gegeven moment wakker word: Hey ik ben 40, ik heb sinds mn 12e nog nooit een vriendin gehad, ik ben nog maagd heee goede morgen!!!

Daar schijt ik m dus echt voor
]

Als jij nu voor de eerste keer gaat zoenen met iemand waar je dan ook nog eens niets omgeeft
Dan voelt het priecies zo.
Dr zit een of andere natte spons in je mond waar jij met je tong tegenaan probeert te frotten wat een enorme kleffe boel wordt, en vooral geen prettige ervaring.
Wacht tot je iemand ontmoet die je echt leuk vind, dan kan het in het begin nog raar zijn, dat is de eerste zoen altijd. mar tis toch anders en bovendien oefeling baart kunst..
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:48
Verwijderd
Ja maar die meiden knappen toch als n gek af als n 18 jarige gozer met dr staat te bekken en opeens een paal in zn broek krijgt

En tja, ik wil eigenlijk alleen zoenen met een meid die ik alleen leuk vind.. anders heb ik daarna het gevoel dat ik gebruik ben en haar gebruikt heb.

Ik denk dat ik dat beetje arrogante ik gewoon moet bewaren totdat ik echt verliefd ben

Kijk opzich heb ik best wel wat zelf vertrouwen maar niet wanneer het op vrouwen aankomt. Ik denk nooit na wat ik er goed bij kan doen, maar altijd wat fout zou kunnen gaan.

Zo heb ik dus bijvoorbeeld een droom gehad, echt zo ongelooflijk irritant dom en triest maar dat ik dus eindelijk iets met een meid had en toen we er aan toe waren dat ik zeg maar een PE (engels had) en dat ze lachend weg liep.

Ik troost mezelf altijd met de gedachte, stel dat het bij haar niet lukt, geen probleem mee want ik hou van haar, dan zou ze er toch ook geen probleem bij mij van maken.

Toch helpt deze gedachte me niet altijd : /
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:32
Verwijderd
Er is ooit een topic geweest waarin vrijwel alle meisjes zeiden dat ze het juist hartstikke leuk vonden als ze een jongen een erectie krijgt tijdens het zoenen. Het is namelijk een bewijs dat je iets goed doet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:36
Knoop
Knoop is offline
get a life....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:40
Verwijderd
Ik weet dat je je achterlaten voelt door god. Ja hij slaat ook wel eens iemand over.

Een gelijke wereld waar niemand een leven heeft is natuurlijk erg mooi, dat is een droom voor je maar je moet je grenzen leggen.

En dat dus niet in deze topic deponeren.

dank u
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:42
Knoop
Knoop is offline
wtf...nog praatjes ook....je kan ook gewoon eens een keer je kinderachtige hobby's dumpen. En ipv hier zielig te gaan zitten mauwen actie ondernemen. Wat denk je nou...dat ze uit je floppydrive komen ofzow...

ga op dansles ofzow....ga eens een meid aanspreken, dis gewoon onmogelijk. (tenminste waar kvandaan kom dan)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:43
Verwijderd
dansles is een goeie optie. Geen plek waar zoveel langdurige relatie ontstaan als op dansles
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:43
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 17-06-2003 @ 10:48:
Ja maar die meiden knappen toch als n gek af als n 18 jarige gozer met dr staat te bekken en opeens een paal in zn broek krijgt

zie antwoord sarah -

en: alsof dat meisje gelijk in je kruis grijpt...

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:10. Reden: achternaam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:44
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
idd. geen beter substituut voor niet kunnen dansen dan tongen op dansles...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:45
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-06-2003 @ 11:43:
dansles is een goeie optie. Geen plek waar zoveel langdurige relatie ontstaan als op dansles
en er zijn vaak 2x zoveel meiden als jongens...dus als je er dan nog geen kan versieren dan mag k je wel uitlachen vind k
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Knoop schreef op 17-06-2003 @ 11:45:
en er zijn vaak 2x zoveel meiden als jongens...dus als je er dan nog geen kan versieren dan mag k je wel uitlachen vind k
da's alleen 't eerste jaar en er zijn een hoop lege dozen daar... 't kan best zijn dat Fo_ol geen behoefte heeft een lege doos te versieren
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:51
Knoop
Knoop is offline
jah maar kkan me ook heel goed voorstellen dat zo'n lege doos niet valt op iemand met de hobby's
  • voetbal
  • school
  • computeren

woonachtig in meppel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:55
Verwijderd
Knoop ik heb geen praatjes en je snapt het gewoon even niet. Ik weet niet of je wil helpen of niet maar op zo'n manier lukt dat dus niet.

Enkel op dansles gaan voor een vriendin vind ik nogal.... maf. Dan kan ik net zo goed op ballet gaan of op een meisjes school gaan. Het is niet dat ik de meiden niet kan vinden, het is gewoon dat ik geen meiden kan vinden waar ik echt op verliefd ben.

En knoop, als je op een gegeven moment geen verkering hebt hoef je daar niet om te lachen. Het ligt heel anders hier. Jij bent zo'n knakker die uitgaat en op vakantie om met zoveel mogelijk wijfen te neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Dan snap je het ook niet en komen je reacties verkeerd aan....

Kijk als ik echt verkering wil dan is dat best te doen maar ik wil ook echt van haar houden. Ik zit gewoon in zo'n periode waar je redelijk onzeker bent.

Blijkbaar heb je dat nog niet gehad of je bent een beetje scheef aangelegd..... Maar ik wil hier geen flame topic van maken, gewoon praten met mensen die het wel snappen...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:59
Verwijderd
Oh had ik niet eens gezien. Ja vind ik niet zo belangrijk gewoon in het begin ingesteld en niet naar om gekeken.

Waarom jij trouwens wel? : /

En waar baseer jij dat nou weer op : / je leest 3 dingen en hebt je mening klaar.

Gewoon irritant.........

Ik weet ook niet wat ik met je aanmoet, je gaat op stijldansen voor de meiden, ikzelf vind dat redelijk belachelijk aangezien je dus niet doet wat jezelf wil.....

betekend meestal ook dat je jezelf niet bent...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:00
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 17-06-2003 @ 11:55:
Knoop ik heb geen praatjes en je snapt het gewoon even niet. Ik weet niet of je wil helpen of niet maar op zo'n manier lukt dat dus niet.

Enkel op dansles gaan voor een vriendin vind ik nogal.... maf. Dan kan ik net zo goed op ballet gaan of op een meisjes school gaan. Het is niet dat ik de meiden niet kan vinden, het is gewoon dat ik geen meiden kan vinden waar ik echt op verliefd ben.
Dit is dus weer t vooroordeel dat dansles een meidending is...weet je hoe leuk t is..en je komt er gwoon een hoop mensen tegen

Citaat:
F0_ol schreef op 17-06-2003 @ 11:55:
En knoop, als je op een gegeven moment geen verkering hebt hoef je daar niet om te lachen. Het ligt heel anders hier. Jij bent zo'n knakker die uitgaat en op vakantie om met zoveel mogelijk wijfen te neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Dan snap je het ook niet en komen je reacties verkeerd aan.....
Klinkt oostende als een plek waar ik heel veel wijven ga neuken?


Citaat:
F0_ol schreef op 17-06-2003 @ 11:55:
Kijk als ik echt verkering wil dan is dat best te doen maar ik wil ook echt van haar houden. Ik zit gewoon in zo'n periode waar je redelijk onzeker bent.

Blijkbaar heb je dat nog niet gehad of je bent een beetje scheef aangelegd..... Maar ik wil hier geen flame topic van maken, gewoon praten met mensen die het wel snappen...
ten eerst heb k 2 jaar lang verkering gehad met een meid waar k ontzettend van hield en hou...vóór haar de nodige flirts gehad, met wat french kissing.

En je houd niet zomaar van iemand, daar gaat een lange weg van dingen meemaken en samen doen aan vooraf.....dus geef t asjeblieft op dat je alleen met een meisje wil zoenen waar je van houd....waarom is aantrekkingskracht niet genoeg
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Groot probleem met studie, wat nu?
omgee
1 17-07-2013 18:12
Psychologie een groot probleem
Dafuq
8 10-05-2013 16:04
Liefde & Relatie groot probleem!
eenvisjee
25 25-11-2008 15:05
Seksualiteit waarom z'n groot probleem
diem terror!!!!
8 23-04-2005 08:53
Software & Hardware PowerPoint GROOT probleem
Purgatori
5 15-04-2004 23:04
Liefde & Relatie Groot probleem!!
oef
2 13-04-2003 09:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.