Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 20:41
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb gezocht met de zoekfunctie, maar kwam veelal op topics die gaan over blaasontstekingen na seks of het zelf behandelen van blaasontsteking, en dat zoek ik niet.

Wat ik graag wil weten, is of ik blaasontsteking kan hebben nu.
Gisteravond/vannacht ben ik naar een paasfeest geweest. Ik heb daar eventjes (een paar minuten tijdens een liedje waardoor ik vreselijk emotioneel werd en moest huilen en naar buiten ben gevlucht) in een shirtje (blote schouders) buiten gestaan. Verder heb ik er een openbaar toilet gebruikt (zo'n plastic goor festivalding).
Vanmiddag had ik nergens last van, maar eind van de middag kreeg ik buikpijn, en nu heb ik constant buikpijn en een branderig gevoel. Ik heb ook het gevoel of ik constant naar de wc moet, maar plas maar een beetje dan. Plassen doet ook zeer door een branderig gevoel, en net zag ik dat ik een héél klein beetje bloed verloor.

Kan dit een blaasontsteking zijn, of iets anders, en wat kan ik er aan doen?

[edit] Ik heb ook een verminderde weerstand door CVS [/edit]
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:45
Zonne
Zonne is offline
Dat kan een blaasontsteking zijn volgens mij, en volgens mij kun je d'r nog eens niks aan doen ook. Behalve dan veel water (of thee) drinken zodat je de bacterie oid wat het ook is wegplast.

Mja veel drinken en lekker thuisblijven is mijn advies!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:51
Verwijderd
Ja, dit kan een blaasontsteking zijn, zo klinkt het iig wel. Van die blote schouder zal het niet komen, maar als je in een ranzig toilet op een rare manier op de bril bent gaan zitten, kunnen daardoor bacterien in je urineweg zijn gekomen, of misschien zweefden er wat bacterien rond .

Je kunt er zelf niet heel veel aan doen, afgezien van idd veel drinken zodat je veel plast (maakt niet uit wat je drinkt, al is het wodka, als het maar door je blaas gaat ), en ervoor zorgen dat je een goed afweersysteem hebt (genoeg vitaminen enzo dus).
Als de pijn echt erg is of als het over een paar dagen nog niet vanzelf over is, dan kun je er maar beter mee naar de dokter, die schrijft je dan antibiotica voor en dan ben je er zo vanaf.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:51
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Je verhaal is vergelijkbaar met verhalen die in andere topics voorgelegd worden hoor. Ja je kan blaasontsteking hebben.

Citaat:
zelf behandelen van blaasontsteking, en dat zoek ik niet
Citaat:
en wat kan ik er aan doen?


Nougoed. Je kan cranberrysap en cranberrytabletten kopen, veel drinken, en naar de dokter gaan.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:22
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik bedoelde dat ik eerst wilde weten of het wel een blaasontsteking was.. voordat ik begin met 'behandelen'.
En ik ben nu inderdaad maar veel water aan het drinken.
Ik ga wel naar de dokter als het eind van de week niet beter is.
Bedankt voor de reacties!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:23
Wave
Wave is offline
HEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLL VEEEEEEEEEEEEEEEEL drinken

en van die blote schouders zal het niet komen, kan heel veel oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat je over het algemeen te wienig drinkt maar ook door sex ofzo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking
Verwijderd
7 30-09-2010 07:56
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking..
Anoniem-mens
15 29-07-2010 12:59
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking
ThunderShock
7 12-07-2010 22:56
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking
Fosca
4 28-02-2008 12:14
Lichaam & Gezondheid blaasontsteking
~*kar*~
37 24-01-2007 17:53
Lichaam & Gezondheid van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking?
Verwijderd
15 05-12-2006 13:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.