Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 13:36
Verwijderd
Dit vroeg ik mij gisterennacht af.. Worden homo's en lesbiennes niet heel vaak verliefd op hetero's? Hoe ga je daar dan mee om, als je zeker bent dat het toch nooit iets kan worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2005, 14:35
Noise
Noise is offline
je hebt toch ook dat hetero's verliefd worden op homo's.

vaak zat dat knappe modebewuste mannen homo's zijn en daar vrouwen op vallen.. sja daar moet je gewoon overheen stappen.
lijkt me dat dat etzelfde is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:38
soultodeny
soultodeny is offline
Ja maar de kans dat je als homo op een hetero valt is natuurlijk veel groter dan wanneer je als hetero op een homo valt.

Lijkt me wel vrij irritant eigenlijk
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:42
Noise
Noise is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 13-08-2005 @ 15:38 :
Ja maar de kans dat je als homo op een hetero valt is natuurlijk veel groter dan wanneer je als hetero op een homo valt.

Lijkt me wel vrij irritant eigenlijk
ja dat is waar
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Knap vinden kun je van iedereen, maar er verliefd op worden, dat vergt uitstraling en een klik. Die heb je als homo niet zo gauw met een hetero.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 13-08-2005 @ 15:38 :
Ja maar de kans dat je als homo op een hetero valt is natuurlijk veel groter dan wanneer je als hetero op een homo valt.

Lijkt me wel vrij irritant eigenlijk
Ja, inderdaad, die kans is veel groter. Daarom vraag ik het ook
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-08-2005 @ 16:15 :
Knap vinden kun je van iedereen, maar er verliefd op worden, dat vergt uitstraling en een klik. Die heb je als homo niet zo gauw met een hetero.
Hoezo dat? Het is toch niet omdat het bijvoorbeeld een hetero is, dat er geen 'klik' kan komen en uitstraling kunnen natuurlijk zowel homo's als hetero's hebben, ik denk niet dat dat wat uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mja... ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand die het niet op mij was... That's life, toch?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 18:43
mara18
mara18 is offline
Citaat:
doezel schreef op 13-08-2005 @ 17:47 :
Hoezo dat? Het is toch niet omdat het bijvoorbeeld een hetero is, dat er geen 'klik' kan komen en uitstraling kunnen natuurlijk zowel homo's als hetero's hebben, ik denk niet dat dat wat uitmaakt.
Zouden homo's en lesbiennes niet vaker holebifuiven en gebeurtenissen opzoeken?
Daar weten ze dat ze allemaal dezelfde interesse hebben.
En ik denk ook dat homo's min of meer de geaardheid aan mekaar kunnen herkennen, of toch sterke vermoedens hebben. Dat valt mij namelijk op bij zoekertjes in de krant.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 22:42
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
doezel schreef op 13-08-2005 @ 17:47 :
Hoezo dat? Het is toch niet omdat het bijvoorbeeld een hetero is, dat er geen 'klik' kan komen en uitstraling kunnen natuurlijk zowel homo's als hetero's hebben, ik denk niet dat dat wat uitmaakt.
mee eens.
doch denk ik wel dat homo's méér op mensen met dezelfde geaardheid verliefd zullen worden dan dat ze naar hetero's trekken zegmaar.
ik denk dat Juno dat ook bedoelt.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 17:49
KroketJ
KroketJ is offline
Ik ben zelf lesbisch, maar word wel vaak verliefd op hetero meisjes en dat is erg frustrerent
Ik zou volgens mij niet kunnen vallen op dat "pottentype" zoals veel mensen dat zien, kort haar, net een vent, enzz.. Dat is trouwens een vooroordeel want laaaang niet alle lesbische meisjes zijn zo, maargoed, dat is weer een ander verhaal.

Ik denk dus dat dit verschilt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 23:54
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Is er dan verschil tussen een homo die verliefd wordt op een hetero en een hetero die verliefd wordt op iemand die zijn liefde niet beantwoordt? Het gaat er toch gewoon om dat de andere persoon niet dezelfde gevoelens voor je heeft. Maar volgens mij ben ik nog nooit echt verliefd geweest op een hetero. Wel leuk gevonden natuurlijk, maar als je weet dat iemand hetero is, is er denk ook een soort van barrière met het echte verliefd worden.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Als je zelf openlijk uitkomt voor je homosexualiteit, zal de ander dat ook sneller doen. Dan weet je dus (in een vroeg stadium van kennismaking) of de andere ook homo is.

Zoniet dan zal je ook minder snel verliefd worden omdat je met andere ogen tegen diegene aankijkt.

Als je niet openlijkt uitkomt voor je homosexualiteit, lijkt het me een stuk lastiger.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 21:44
Kitaantjuh
Avatar van Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Nou meestal herkennen homo's en lesbies elkaar gewoon.. weet niet hoe dat komt maar ik zag het ook op tv over dat een vrouw iemand moest gaan versieren... ze pikte meteen een andere lesbische vrouw uit de menigte zonder dat ze haar kende Maarja dr is wel eens een vrouw verliefd geworden op m'n moeder *-) Heel vervelend was dat aangezien het de moeder van een (destijds) goede vriend van me was... So shit happens, maar niet zo vaak denk ik.
__________________
Tell me lies, tell me sweet little lies ♥
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-08-2005 @ 00:54 :
Is er dan verschil tussen een homo die verliefd wordt op een hetero en een hetero die verliefd wordt op iemand die zijn liefde niet beantwoordt? Het gaat er toch gewoon om dat de andere persoon niet dezelfde gevoelens voor je heeft.
Nou er is wel een soort van verschil. Als hetero hoef je je alleen maar druk te maken of die persoon jou wel leuk vindt, terwijl als homo je je ook nog een druk moet maken of die persoon eigenlijk ook wel homo is.
Ik ken een jongen die op jongens valt, die dat wel erg moeilijk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Enquête homoseksualiteit
Cherryheart
20 29-10-2013 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.