Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2006, 10:40
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ik ben zwaar verliefd op een jongen, nuja ik twijfel nog wel of ik verliefd ben, maar ik kan me echt niet concentreren op m'n studies daardoor dus dan zal het wel duidelijk zijn zeker.
Ik ben eens bij hem gebleven, zonder seks. Maar het was zoiezo fijn, om gewoon te knuffelen.

Nu zit het zo dat we amper nog praten, of we moeten onszelf forceren om te praten over koetjes en kalfjes, zeer irritant. Oorspronkelijk komen we natuurlijk heel goed overeen dus we zijn gewoon bang, of verlegen voor elkaar nu ? Ik zou graag willen dat alles eens klaar wordt , maar toen ik dus bij hem was, heb ik hem gevraagd of hij verliefd op me was en hij heeft geantwoord dat we het allebei wel weten. Maar zo'n antwoord is op zo veel verschillende manieren te interpreteren. Ik was zoiezo nogal lastig aan het doen in het begin, dus ik heb het na dat antwoord er maar bij gelaten om nog meer aan te dringen. Hij zei toch dat ik te serieus deed en dat hij dat niet graag had, hij had het nog nooit meegemaakt dat iemand zo direct was.

Het probleem is dus: ik wil hem, ik weet niet of hij mij wilt, en ik wil dat ons contact weer vlotjes loopt. Dat we niet hoeven te wachten tot een of ander feestje als we ons moed hebben ingedronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2006, 11:03
Verwijderd
Er moet toch iemand actie ondernemen Maar als ik het zo lees ga ik er wel vanuit dat hij je wil
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:05
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Enige oplossing lijkt om het gewoon nog eens te vragen, en dan niet genoegen nemen met een onduidelijk antwoord. Het zal in ieder geval niet vanzelf gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:07
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-01-2006 @ 12:03 :
Er moet toch iemand actie ondernemen Maar als ik het zo lees ga ik er wel vanuit dat hij je wil
echt?


Ja verdomme ik wil dat het weer vlotjes verloopt. We hadden ervoor ook eens zoiets voorgehad, en toen was het ook terug wennen, en net toen we weer gewoon leuk met elkaa romgingen gebeurde dit, en de comunnicatiestoornis is nog erger dan eerst.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 14-01-2006 @ 12:07 :
echt?


Ja verdomme ik wil dat het weer vlotjes verloopt. We hadden ervoor ook eens zoiets voorgehad, en toen was het ook terug wennen, en net toen we weer gewoon leuk met elkaa romgingen gebeurde dit, en de comunnicatiestoornis is nog erger dan eerst.
Hoe stunteliger de opstartperiode, hoe heftiger de relatie. Dus het maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:10
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 14-01-2006 @ 12:05 :
Enige oplossing lijkt om het gewoon nog eens te vragen, en dan niet genoegen nemen met een onduidelijk antwoord. Het zal in ieder geval niet vanzelf gebeuren!
Maar ik kreeg de indruk dat hij niet graag heeft dat ik zo direct ben..misschien heeft hij liever dat alles vanzelf gebeurt, dan alles in woorden uit te drukken. Maar op de manier hoe ik deed tegen hem, zou hij wel moeten weten dat ik verliefd op hem ben. Dus moet hij daar iets mee doen vind ik.

Oja we hebben trouwens niet eens gekust, hoe dom is dat.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 14-01-2006 @ 12:10 :
Oja we hebben trouwens niet eens gekust, hoe dom is dat.
Nou, waarom zou hij daarmee moeten beginnen?

Oh, en het is 'sowieso'.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 13:06
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-01-2006 @ 13:53 :
Nou, waarom zou hij daarmee moeten beginnen?

Oh, en het is 'sowieso'.
We hebben 'sowieso' niet gekust? (als dat is wat je bedoeld, is het wel 'zoiezo')

En wat bedoel je, dat je niet met kussen moet beginnen? of dat ik ook de eerste stap wel mag zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 13:33
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Fainne schreef op 14-01-2006 @ 14:06 :
We hebben 'sowieso' niet gekust? (als dat is wat je bedoeld, is het wel 'zoiezo')

En wat bedoel je, dat je niet met kussen moet beginnen? of dat ik ook de eerste stap wel mag zetten?
In je eerste post zeg je zoiezo. Dat is fout, het is 'sowieso'. Zoek maar op in het woordenboek.

ot: ik zou gewoon eens meer duidelijkheid van hem vragen of zelf de eerste stap zetten.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 13:58
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 14-01-2006 @ 14:33 :
In je eerste post zeg je zoiezo. Dat is fout, het is 'sowieso'. Zoek maar op in het woordenboek.

inderdaad, jullie hebben gelijk! weer eens wat bijgeleerd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 16:18
Verwijderd
Ga weer afspreken en pak hem vol op zijn mond. Gekke jongen die dan nog tegenstribbelt.

Edit: nee, dat is hem natuurlijk te direct. maar goed, ik zou er niet tegen kunnen om alles in het ongewis te laten. Misschien een beter idee om hem te laten weten dat jij gek op hem bent, maar dat je onzeker wordt van zijn terughoudendheid. Of hij je misschien wat duidelijkheid kan geven?

Hij vindt jou toch wel leuk volgens mij, dus risico loop je niet en hij wil natuurlijk ook niet dat jij denkt dat hij jou niet leuk vindt. Dus dan moet hij wel eerlijk zijn.

Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 22:24
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Als mijn examens slecht gaan zijn (zo goed als zeker) en hij vraagt hoe ze waren, zeg ik dat ze slecht waren door zijn schuld
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 22:37
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hij wil je, jij wilt hem, wat is het probleem?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 00:07
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 23:37 :
Hij wil je, jij wilt hem, wat is het probleem?
hoe weet jij nu inhemelsnaam dat hij me wilt??


en het probleem is dat we een comunniecatiestoornis hebben, die voorlopig niet lijkt te beteren...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 11:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Aan je verhaal te lezen wil hij je wel, dus gewoon ervoor gaan! Wat heb je nou te verliezen?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 11:26
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
maar was het geen goed idee zo'n beetje Als we ff alleen zijn (wat zowat nooit is want hij plakt altijd aan een vriend van hem, die me ooit 'geplayed' heeft trouwens )
en dan het hebben over de examens, zeggen dat ik me niet heb kunnen concentreren door hem? dan heb ik toch weer een duidelijke hint gegeven en zou het wel eens allemaal klaar moeten worden, niet?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 11:55
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Fainne schreef op 15-01-2006 @ 12:26 :
maar was het geen goed idee zo'n beetje Als we ff alleen zijn (wat zowat nooit is want hij plakt altijd aan een vriend van hem, die me ooit 'geplayed' heeft trouwens )
en dan het hebben over de examens, zeggen dat ik me niet heb kunnen concentreren door hem? dan heb ik toch weer een duidelijke hint gegeven en zou het wel eens allemaal klaar moeten worden, niet?
Yupz, go for it meid!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 12:07
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Mail hem de laatste alinea van je openingspost.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2006, 21:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-01-2006 @ 12:09 :
Hoe stunteliger de opstartperiode, hoe heftiger de relatie. Dus het maakt niet uit.
Oh, dus er is nog hoop voor mij. Ooit.

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 16-01-2006 @ 22:54 :
Oh, dus er is nog hoop voor mij. Ooit.

Altijd.

Maar te heftig eindigt meestal ook niet goed. Dus wel oppassen hé
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.