Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 21:04
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Ik heb het meer mensen zien doen; en misschien handig om al m'n werk in een topic te houden. Aldus mijn werk van de afgelopen twee weken. Weinig tijd; laatste schoolweken, maar het komt allemaal wel af (hoop ik).

"Serieus" Werk (Als in, waar ik meer tijd & moeite aan heb besteed.)

I.


Ben het langst bezig geweest met het mozaiek/glas-in-lood werk. Ben er wel erg tevreden over; al ziet het er waarschijnlijk beter uit in kleur.

II.




Weer eens wat anders met kleurpotloden. Arceringen.

III.


Zelfportret van, zeg wat, 30min werk.

Schetsboek (Kleine krabbels en wat snelle schetsen.)

IV.


V.


VI.


(Aziatisch geinspireerde outfits voor CKV1 onder het thema 'Multiculti-Mode')

VII.


VIII.


(Bovenstaande twee ga ik nog uitwerken.)

Schetsen zijn anatomisch gezien niet kloppend, maar daar ging het me niet om. Eerste schetsen zijn voor mij enkel ideevorming.

Kritiek, tips, meningen?

Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 21:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2006, 21:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind ze allemaal erg vet, hoewel het lijkt bij de eerste alsof har benen ietsje te ver uit elkaar staan.
Ik vind vooral die tweede erg gaaf! En VII ook
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 06:38
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
de anatomie lijkt niet te kloppen bij plaatje 1 en plaatje 6. voor de rest is het erg vet, de uitstraling van het meisje op plaatje 1 is helemaal geweldig, nummer 2 vind ik het gaafst
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 11:48
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Ja die benen doen een beetje vreemd aan he? Misschien dat ik er met kleur/schaduwwerking het nog een beetje kan verbergen. Thx
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 12:04
Verwijderd
Op zich erg indrukwekkend. Talent heb je zeker wel, da's duidelijk. Maar goed, kritiek!

Bij I klopt het lichaam érgens idd niet helemaal qua anatomie. En ik denk dat het ingekleurd (in lood-in-glas-stijl) mooier is.

II is erg mooi ingekleurd, hetzij wat lichtjes. Ook vind het jammer dat je outlines hebt getekend.

III is koel. Is het van een foto of spiegel?

IV zit anatomisch goed in elkaar.

V en VI zijn minder indrukwekkend, door het simpele en soms wat vreemde lijnwerk in de lichamen

VII zit potentie in. Die zou je op één of andere manier moeten uitwerken.

VII kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 12:31
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
@Noodles:

In ieder geval; bedankt voor het commentaar Ik ga dat glas-in-lood ook nog uitwerken, ben al bezig geweestmet wat kleuronderzoek en volgens mij gaat het er dan een stuk beter uitzien. Dat zelfportret is met de spiegel gedaan. Ik heb nog niet echt een idee hoe ik VII uit wil gaan werken, ben bang dat het met een drukke achtergrond te chaotisch wordt. Ideeen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 04:51
Verwijderd
Citaat:
XIII schreef op 07-06-2006 @ 13:31 :
@Noodles:

In ieder geval; bedankt voor het commentaar Ik ga dat glas-in-lood ook nog uitwerken, ben al bezig geweestmet wat kleuronderzoek en volgens mij gaat het er dan een stuk beter uitzien. Dat zelfportret is met de spiegel gedaan. Ik heb nog niet echt een idee hoe ik VII uit wil gaan werken, ben bang dat het met een drukke achtergrond te chaotisch wordt. Ideeen?
Je hebt bij VII al een stukje blauw gekleurd langs de rand.
Ik zou het rond het hele plaatje van donker naar licht laten lopen, denk dat dat een mooi effect geeft.

Maare, propz hoor!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 09:09
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
@ShootingStar: Bedoel je licht van binnen naar buiten of andersom? Ik denk dat donker aan de buitenkant mooier is, right?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 12:31
Verwijderd
II en IV zijn nice
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
XIII schreef op 12-06-2006 @ 10:09 :
@ShootingStar: Bedoel je licht van binnen naar buiten of andersom? Ik denk dat donker aan de buitenkant mooier is, right?
Hmm kan allebei eigenlijk wel..
Ik bedoelde zelf licht uit laten lopen naar buiten
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 09:11
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Ik zal eens wat experimenteren
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 23:33
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik snap niet dat je eerst zoiets als 'IV' maakt en dat je in dezelfde post zoiets als 'I' zet. de anatomie in dat eerste werkje is totaal verneukt dus.. heb je het allemaal zelf gemaakt? 'IV' ziet er uit als erg snel gemaakt dus dan zou je dat ook wel fatsoenlijk neer kunnen zetten in iets als 'I'.

verder zitten er leuke dingen tussen. kwaliteitsverschil is echt erg groot. veel is erg stijfjes en het andere is weer heel soepel en eigenlijk totaal in een andere stijl. ik snap er niks van dus.


MegaN?
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 23:38
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Die 2e is wss gewoon van ref.
De rest heeft wel ongeveer dezelfde kwaliteit, denk niet dat we hier met zo'n figuur als megan te maken hebben.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
snarl schreef op 15-06-2006 @ 00:33 :

MegaN?
yeah right, ik zie dit makkelijk door iemand van 17 gemaakt worden en t is ook allemaal wel door dezelfde hand gemaakt, niet meteen zo gaan zitten verdenken

er zit iig dope spul tussen, maar sommige werken zijn dan weer wat minder
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:39
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Mijn werk is wel degelijk van mij. Persoonlijk vind ik dat er wel dezelfde lijnvoering in zit; om even te illustreren:







Verder teken ik af en toe ook nog wel iets van ref. Ik vind het ook leuk om realistischer te werken. Zoals II.

Citaat:
ik snap niet dat je eerst zoiets als 'IV' maakt en dat je in dezelfde post zoiets als 'I' zet. de anatomie in dat eerste werkje is totaal verneukt dus.. heb je het allemaal zelf gemaakt? 'IV' ziet er uit als erg snel gemaakt dus dan zou je dat ook wel fatsoenlijk neer kunnen zetten in iets als 'I'.
Punt snap ik niet helemaal? Verder valt het met de anatomie in I wel mee, zo totaal verneukt is het niet.

Citaat:
verder zitten er leuke dingen tussen. kwaliteitsverschil is echt erg groot. veel is erg stijfjes en het andere is weer heel soepel en eigenlijk totaal in een andere stijl. ik snap er niks van dus.
Kwaliteitsverschil, d'oh. Ik heb het gerangschikt op schetsboekwerk en wat serieuzer werk. Op sommige werken doe ik mijn best simpelweg niet, niet zo vreemd dan als het er wat vreemd uit ziet.

Verder, Megan?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 08:22
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Even tussendoor: bij de eerste tekening van je vorige post zit de arm in een onmogelijke positie gedraaid. Zet je hand maar eens op je heup, dan zul je zien dat de duim naar voren wijst en niet - zoals in jouw tekening - naar achteren.

Verder vind ik het er leuk uitzien.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 17:14
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Subject schreef op 16-06-2006 @ 09:22 :
Even tussendoor: bij de eerste tekening van je vorige post zit de arm in een onmogelijke positie gedraaid. Zet je hand maar eens op je heup, dan zul je zien dat de duim naar voren wijst en niet - zoals in jouw tekening - naar achteren.

Verder vind ik het er leuk uitzien.
Het kan allebei hoor.
maar op de tekening ziet het er idd. raar uit.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 23:32
Orpheus
Orpheus is offline
Fell in love with II - 2
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2006, 08:30
XIII
Avatar van XIII
XIII is offline
Hehe, ja ik weet dat de anatomie niet helemaal je-van-het is, maargoed. Niks meer aan te doen. Thx verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.