Oud 16-10-2008, 14:29
Verwijderd
Hallo!

Ik doe voor een schoolproject een onderzoek naar het snackgedrag van scholieren, om te kijken of er een markt is voor een duurzaam product. Bijvoorbeeld een Fair Trade lolly of biologische roze koeken. Nu vraag ik me af: wat snacken en snoepen jullie en wat geef je er aan uit?
En belangrijker: zou je kiezen voor een duurzamer tussendoortje? Wat zijn daarbij de financiële grenzen?

Ontzettend bedankt alvast, ik ben erg benieuwd naar de reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2008, 14:52
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
0,5 L Fanta
en af en toe een rolletje Mentos
omgerekend 1 euro per week

En ik zou er niet extra voor betalen, maar als het even duur zou zijn als de vergelijkbare 'niet-duurzame' producten dan zou het een optie voot mij kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 14:08
Verwijderd
Het ligt totaal aan de smaak, ik ga het niet eten omdat het duurzaam of biologisch is, maar voor dezelfde prijs zou ik het misschien wel proberen en als het aanslaat blijven eten/drinken.

Edit: en hoeveel ik snoep/snack per dag? Sinds wij op school moeten betalen met een chipknip (die ik niet heb) is het wel veel minder geworden, ik kan dus niks meer op school kopen en haal ongeveer twee keer per week iets buiten school. Komt neer op ongeveer drie euro per week en dus nog geen 50 cent per dag.

Laatst gewijzigd op 17-10-2008 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 16:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik ben niet bereid extra te betalen voor een fair trade product in welke categorie dan ook.
Tenzij het maar een paar cent scheelt met een 'normaal' product, dan wil ik het best kopen. Zelfde voor biologische spullen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.