Oud 16-04-2009, 18:43
.Melissa.
.Melissa. is offline
Hee meiden,
Ik vraag me af of jullie ook extra opgewonden zijn als jullie ongesteld zijn.
Daarmee bedoel ik: zin hebben om jezelf te vingeren.
Ik wel namelijk
& Waar raken jullie meestal opgewonden van (voor of tijdens 't vingeren)
Please let me know
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:00
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Hee meiden,
Ik vraag me af of jullie ook extra opgewonden zijn als jullie ongesteld zijn.
Daarmee bedoel ik: zin hebben om jezelf te vingeren.
Ik wel namelijk
& Waar raken jullie meestal opgewonden van (voor of tijdens 't vingeren)
Please let me know
ja heb ik.
Maar dan ga je toch niet vingeren ¬¬
al dat bloed
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:33
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ja heb ik.
Maar dan ga je toch niet vingeren ¬¬
al dat bloed
In principe komt het bloed uit de schede en hoeft niet bij de clitoris te komen. Daarnaast lopen vrouwen niet leeg tijdens hun ongesteldheid...
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 19:31
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
In principe komt het bloed uit de schede en hoeft niet bij de clitoris te komen. Daarnaast lopen vrouwen niet leeg tijdens hun ongesteldheid...
Nou het lijk me nogal vies om dan te gaan vingeren..,en ookal komt het niet uit de clit..,het is gewoon vies (bleg)
ikbedoel..,een jongen gaat ook geen meisje neuken wanneer ze ongestelt is.
En ik ga me zelf ook niet vingeren wanneer ik ongestelt ben,maak niet uit hoe opgewonden ik bent,ik wacht netjes wanneer de nood ZOEPLPPLALALA weg is (dat leest dom,weet ik)
trouwens,het is daarna ook lekkerder om te vingeren xD

verder..,hoe kom je er nou bij dat een meisje leegloop tijdens haar ongesteldheid.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 19:42
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nou het lijk me nogal vies om dan te gaan vingeren..,en ookal komt het niet uit de clit..,het is gewoon vies (bleg)
ikbedoel..,een jongen gaat ook geen meisje neuken wanneer ze ongestelt is.
Klinkt misschien raar, maar bloed is maar bloed. Er zijn voldoende mannen die het wel zouden doen.

Citaat:
En ik ga me zelf ook niet vingeren wanneer ik ongestelt ben,maak niet uit hoe opgewonden ik bent,ik wacht netjes wanneer de nood ZOEPLPPLALALA weg is (dat leest dom,weet ik)
trouwens,het is daarna ook lekkerder om te vingeren xD

verder..,hoe kom je er nou bij dat een meisje leegloop tijdens haar ongesteldheid.
Je zei: "Al dat bloed" alsof het liters betreft.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 19:50
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Klinkt misschien raar, maar bloed is maar bloed. Er zijn voldoende mannen die het wel zouden doen.



Je zei: "Al dat bloed" alsof het liters betreft.
Ja,bloed is maar bloed..,als het ergens anders eruit zal komen..,voorbeeld een sneetje op je knie,oke dan kan ik wel zeggen bloed is maar bloed..,niet overdrijven.
Maar het ruikt nou ook niet fijn,en wat is er nou zo lekker aan dat je een meisje neukt..,en die bloed stroomt er gelijk uit 0.0 en het ruikt niet lekker.
Mannen/jongens die dat doen moeten wel heel opgewonden zijn.
trouwens..,zal jij het dan wel doen?

nou ik bedoelde niet liters bloed xD
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 20:13
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ja,bloed is maar bloed..,als het ergens anders eruit zal komen..,voorbeeld een sneetje op je knie,oke dan kan ik wel zeggen bloed is maar bloed..,niet overdrijven.
Maar het ruikt nou ook niet fijn,en wat is er nou zo lekker aan dat je een meisje neukt..,en die bloed stroomt er gelijk uit 0.0 en het ruikt niet lekker.
Mannen/jongens die dat doen moeten wel heel opgewonden zijn.
trouwens..,zal jij het dan wel doen?
In mijn ervaring, die nogal gelimiteerd is, is seks tijdens ongesteldheid best goed mogelijk. Gewoon zorgen dat je je even kan wassen of doekjes bij de hand zodat je eventueel kan opvangen. Verder kan vingeren met een onderbroek met maandverband aan. Als je dat goed doet blijft de schede afgesloten met het maandverband. Als het maandverband nieuw is, zit er nog niet over de hele lengte-richting bloed.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 20:23
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
In mijn ervaring, die nogal gelimiteerd is, is seks tijdens ongesteldheid best goed mogelijk. Gewoon zorgen dat je je even kan wassen of doekjes bij de hand zodat je eventueel kan opvangen. Verder kan vingeren met een onderbroek met maandverband aan. Als je dat goed doet blijft de schede afgesloten met het maandverband. Als het maandverband nieuw is, zit er nog niet over de hele lengte-richting bloed.
en door die maandverband,voel je toch niet veel ¬¬
En gewoon met sex lijkt het me niet leuk,als je dan met je piemel erin gaat..,raakt het ook vol met bloed,en ookal draag je een condoom,is toch geen fijn gezicht?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:01
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Als je gewoon een tampon in doet, en je gewoon niet in je vagina gaat met je vinger, heb je geen last van het bloed, kun je gewoon masturberen.
geen maandverbandje nodig dus, en geen last van bloed.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:20
Verwijderd
Citaat:
In mijn ervaring, die nogal gelimiteerd is, is seks tijdens ongesteldheid best goed mogelijk. Gewoon zorgen dat je je even kan wassen of doekjes bij de hand zodat je eventueel kan opvangen. Verder kan vingeren met een onderbroek met maandverband aan. Als je dat goed doet blijft de schede afgesloten met het maandverband. Als het maandverband nieuw is, zit er nog niet over de hele lengte-richting bloed.
Da's niet bepaald leuk vingeren dan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:21
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Onder het maandverband, maar niet met je vingers helemaal tot de schede. Dus houden bij het clitoris hoedje
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:24
Verwijderd
Dat ook niet... da's net zoiets als aftrekken door alleen over je eikel te wrijven met je vingers
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 10:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
's Is maar een beetje bloed. *shrug* Je kan je handen toch gewoon wassen daarna?

En ontopic: ja, hoewel dat zich vooral uit de twee dagen voor ik ongesteld word.. soms ook tijdens m'n menstruatie maar meestal heb ik dan ook zoveel buik- en rugpijn dat ik geen zin meer heb.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 21:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, seks tijdens ongesteldheid kan prima, handdoek erbij, doekjes eventueel en het gaat prima. Sowieso is het bij mij maar twee dagen dat het echt heftig is, maar verder Vingeren kan prima als je een tampon in hebt.

Overigens heb ik niet meer of minder zin in seks tijdens mijn ongesteldheid.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 20:31
linda782
linda782 is offline
waarom is het vies om te vingeren als je ongesteld bent? doe maandverband voor dan komt het bloed verder nergens, en je handen kan je daarna gewoon wassen, weg bloed
en seks als je ongesteld bent kan ook prima..
zowiezo komt dan een groot gedeelt van het bloed op de condoom
en je hebt neem ik aan niet zomaar met iedereen seks
dus als het goed is hou je heel veel van elkaar en vind je
vriend het dan niet zo erg als er wat bloed op hem komt.
het is ook maar bloed.. het doet geen pijn ofzo..
maja greetz
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 10:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tja, bij mij is er op de een of andere manier weinig bloed involved tijdens de seks wanneer ik ongesteld ben? Het is nog nooit gebeurd dat hij even 't een en het ander moest gaan wassen omdat ik ongesteld was.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 12:44
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
ik ben dan nooit extra opgewonden, eerder minder

maar als je t zo vies vind, douchekop
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vingeren is sowieso niet leuk maar voor mij maakt ongesteldheid niet uit in opwinding en zin. Misschien omdat ik de nuvaring gebruik en ik geen eisprong enzo heb.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Verder kan vingeren met een onderbroek met maandverband aan. Als je dat goed doet blijft de schede afgesloten met het maandverband.


Ik vind dat jij nogal veel praat over dingen waar je geen verstand van hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 16:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:


Ik vind dat jij nogal veel praat over dingen waar je geen verstand van hebt.
Of misschien heb ik een vriendin gehad die erg gevoelig was. Wat ik hier beschreef werkte bij haar echt prima. Ik zorgde er gewoon voor dat haar schaamlippen dicht bleven zitten, maar mijn vingers onder haar onderbroek zaten. Mijn ervaring met verdere seks tijdens ongesteldheid is gelimiteerd, maar dat gedeelte ging prima.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Of misschien heb ik een vriendin gehad die erg gevoelig was. Wat ik hier beschreef werkte bij haar echt prima. Ik zorgde er gewoon voor dat haar schaamlippen dicht bleven zitten, maar mijn vingers onder haar onderbroek zaten. Mijn ervaring met verdere seks tijdens ongesteldheid is gelimiteerd, maar dat gedeelte ging prima.
tmi
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 19:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Eh, met vingeren tijdens ongesteldheid lijkt een tampon veel fijner, zeker omdat zo'n maandverband nogal... eh, vies kan zijn, naar mijn idee. En schaamlippen dicht? Eh, right. Maar goed, dat is slechts mijn ervaring
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 23:27
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Als ik ongesteld ben, raak ik nooit meer of minder opgewonden ofzo..

Enige verschil is dat ik echt veel meer kan drinken zonder dronken te raken als in ongesteld ben :') maar dat heeft er niks mee te maken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Tja, bij mij is er op de een of andere manier weinig bloed involved tijdens de seks wanneer ik ongesteld ben? Het is nog nooit gebeurd dat hij even 't een en het ander moest gaan wassen omdat ik ongesteld was.

qft.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 15:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik merk ook op seksueel gebied weinig als ik ongesteld ben. Eigenlijk doe ik veel minder als ik ongesteld ben. Ik heb minder zin in seks, VEEL minder zin in eten (ik eet soms maar 1 boterham en verder pas bij het avondeten weer wat). Ik kan langer doorgaan met sporten zonder moe te worden. Maar niet met seks dus.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 15:03
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Conclusie: Ene persoon wordt meer opgewonden, andere persoon juist minder en sommigen merken geen verschil?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 15:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hartstikke goed samengevat
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 19:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
een jongen gaat ook geen meisje neuken wanneer ze ongesteld is.
Ehm, jawel en juist omdat [insert topictitel]

en als het meisje het bahbah vind dan doen we het gezellig onder de douche,
nog nooit slechte ervaringen mee gehad.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 19:45
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Ik wilde eigenlijk niet de persoon zijn met de slechte cliches maar is er niet een "spreekwoord" die zegt dat echte schippers ook varen als het vloed is enzo?:$
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 09:34
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik wilde eigenlijk niet de persoon zijn met de slechte cliches maar is er niet een "spreekwoord" die zegt dat echte schippers ook varen als het vloed is enzo?:$
Echte schippers bevaren ook de zondsvloed
Spoiler

[bron]
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 12:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
echter ridders hebben bloed aan hun zwaard
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 21:07
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Blijkbaar was ik dus niet de enige die zo'n cliche kende.

Gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ehm, jawel en juist omdat [insert topictitel]

en als het meisje het bahbah vind dan doen we het gezellig onder de douche,
nog nooit slechte ervaringen mee gehad.
Ik wel, vind het toch niet echt fris als mijn lul onder het bloed zit.

Vergeet niet:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee, maar de beste stuurlui staan aan wal!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 00:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik wel, vind het toch niet echt fris als mijn lul onder het bloed zit.
Nee maar je vindt het berelekker om der muts uit te likken?

Citaat:
Vergeet niet:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee, maar de beste stuurlui staan aan wal!
Dan blijf je toch aan de wal staan
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 10:12
Nikki17
Nikki17 is offline
heb ik ook maar dan kan je wel gewoon je clit vingeren
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 14:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nee maar je vindt het berelekker om der muts uit te likken?

wat was het toch
'it takes a man to cross the red sea, but it takes a hero to drink from it'?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:50
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ikbedoel..,een jongen gaat ook geen meisje neuken wanneer ze ongestelt is.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 16:14
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Mensjes mensjes, leuke gezegdes e.d. maar onthoud wel dat dit alles niets met heldhaftigheid te maken heeft.
Het heeft slechts met de menselijke lust te maken en of je meer formeel/beschaafde denkbeelden of informeel/vrije denkbeelden hebt. Over beide kun je negatieve alswel positieve dingen zeggen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 17:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als een man heel hard 'eeeeeeeeeeeew' roept vanwege wat bloed en daarom geen seks met me wil terwijl hij eigenlijk wel geil is... vind ik hem een mietje.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 18:53
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
true, maar hoe groot is de kans dat een man dat doet? en al helemaal een man die geil is..
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 19:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ze zijn er... mietjes IMO
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 20:28
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Wss zou je mij ook wel een mietje vinden, maar dan om (een) andere reden(en).
Mja ik ben liever in sommige opzichten wat preuts en mieterig dan 1 of andere zogenaamd stoere bier-lurkende zak.
Dus ik zeg nee tegen vingeren/seks bij ongesteldheid, behalve dan als er om bijzondere reden geen bloed bij komt kijken.
Tegen elkaar aanliggen zonder seks is ook leuk, en praten kan ook geen kwaad. Wil een meid perse neuken in zulke situaties dan zijn er zat mannen te vinden die daar best gehoor aan geven. Dus wat dat betreft is er niet eens een probleem.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 21:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
oh mijn vriend is geen zogenaamd stoere bier-lurkende zak, maar hij vindt seks te leuk om een beetje bloed er tussen te laten komen. Wat orale seks betreft hoeft het van mij niet, maar wanneer ik een tampon in heb heeft hij er geen problemen mee. En we zijn toch al aan condooms gebonden dus, tja geen soppig probleem daarme.
Maar als je in de stress schiet om wat bloed, ja dat vind ik slap gedoe. Maar ieder z'n (niet)ding
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 23:41
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn vriend vind het ook vies om seks te hebben/mij te vingeren wanneer ik ongesteld ben. En persoonlijk begrijp ik hem wel, want ik zou het ook niet doen. Enkel aan mijn clitoris en met een tampon!

Maar ik vind wel meer vies: seks wanneer het snikheet is en dat we erg gaan zweten,... En ik heb denk ik gewoon niet graag natte vuile handen, want zelfs een tomaat/perzik (of iets anders met veel sap) snij ik niet graag in stukken omdat ik mijn handen niet vuil wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 06:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar ik vind wel meer vies
Seks hoort vies, smerig zelfs... ranzig.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 14:17
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
In contrast tot 'vrijen' bedoel je?
Je kan zo preuts als de takketering zijn, maar 'vrijen' blijft een walgelijk woord.

Nee ik vind dat je ook zachte, zelfs tedere seks hebt. En een condoom verhelpt al veel nattigheid.
Vind wel dat seks met gemeenschap een barbaars iets is, teder of niet. no offence to barbarism btw.

Ik heb nu zin in een filosofische discussie over wat smerig eigenlijk is. Bestaat smerigheid uberhaupt en of zijn we stiekem van top tot teen gewoon smerige wezens? Weinig afhankelijk van hoe spartaans we ons gedragen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 29-05-2009 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend vind het ook vies om seks te hebben/mij te vingeren wanneer ik ongesteld ben. En persoonlijk begrijp ik hem wel, want ik zou het ook niet doen. Enkel aan mijn clitoris en met een tampon!

Maar ik vind wel meer vies: seks wanneer het snikheet is en dat we erg gaan zweten,... En ik heb denk ik gewoon niet graag natte vuile handen, want zelfs een tomaat/perzik (of iets anders met veel sap) snij ik niet graag in stukken omdat ik mijn handen niet vuil wil hebben.
Ik weet niet hoe jij seks hebt als het niet snikheet is, maar daar ga je ook wel snel van zweten?

De oplossing voor seks als je ongesteld bent: onder de douche! Mocht er ergens wat bloed vandaan komen, dan spoelt het lekker weer weg. Maar met een zere buik heb ik hoe dan ook niet zo snel zin in seks.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 22:08
bartieboy
bartieboy is offline
een echte schipper vaart over rode zeeen XD
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 23:49
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Inderdaad, één rode zee is niet het werk van een echte schipper, eerder een zeezieke ijdeltuit.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 07:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
In contrast tot 'vrijen' bedoel je?
Nee gewoon smerig, zwetend, stinkend, ranzig.

Citaat:
Ik heb nu zin in een filosofische discussie over wat smerig eigenlijk is. Bestaat smerigheid uberhaupt en of zijn we stiekem van top tot teen gewoon smerige wezens? Weinig afhankelijk van hoe spartaans we ons gedragen.
Ik ga voor het laatste
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.