Oud 17-12-2001, 21:04
Rgv
Rgv is offline
Ik heb al een paar dagen last van een soort stekende pijn vlak boven mijn rechteroog. Ik heb er op bepaalde momenten meer last van dan op andere momenten. Het is ineens gekomen, ik weet niet waardoor het gekomen is. Weet iemand wat het is?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark, the sun sets forever over Blackwater Park
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:47
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Het zou kunnen dat je ogen een afwijking hebben. Je kan even langs de huisarts gaan, hij weet vaak al of er iets aan de hand is of niet en kan je evt. doorverwijzen naar een oogarts indien dit nodig mocht zijn..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 22:15
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
zit er geen stokje ofzoiets tussen je oog en je bovenste ooglid, ik had een keer een scherp stukje hout in de binnenkant van mn ooglid, dat irriteerde me ook mateloos. De dokter moest mn ooglid binnenstebuiten keren om het weg te halen.

[Dit bericht is aangepast door The Wanderer (17-12-2001).]
__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 22:37
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Ik ken die pijn. Ik had het ook, soms nog alleen ben ik zo iemand van, als het er over 2 weken nog zit misschien ga ik dan naar de dokter, en dan is het ff weg en ga ik nooit, met als gevolg dat ik nog steeds niet weet wat het was/is.
Ik had het vooral als ik naar voren boog, wanneer ik mijn huiswerk maakte. (en nog iets, het begon altijd tussen half 4 en 4)
Bij mij is het nu niet meer zo erg. Ik weet alleen wat voor *** gevoel het is.


[Dit bericht is aangepast door koelkastje (17-12-2001).]
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 00:17
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
Kan voorhoofd-holt-ontsteking zijn (nee is geen type fout..) heb ik ook wel eens gehad, vond het toen ook vreemd dat het alleen boven mijn linkeroog was en ben ermee naar de dokter geweest ....

Veel rusten is belangrijk ...
__________________
Je liep er al een tijdje mee rond. Iets heel anders gaan doen? Of toch niet? En opeens heb je het: je wordt conducteur !
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 12:49
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Je kan even langs de huisarts gaan, hij weet vaak al of er iets aan de hand is of
Dat lijkt me een heel goed plan!

Some
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:41
Verwijderd
Het kan migraine zijn. Dat is een scherpe hoofdpijn die niet overgaat met gewone aspirines en die je heel goed tot één bepaalde plek in je hoofd kunt traceren. Ik heb er zelf soms ook last van. Ga idd gewoon even naar je dokter, die kan je wel verder helpen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:54
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Bu$ta Burn schreef:
Kan voorhoofd-holt-ontsteking zijn (nee is geen type fout..) heb ik ook wel eens gehad, vond het toen ook vreemd dat het alleen boven mijn linkeroog was en ben ermee naar de dokter geweest ....

Veel rusten is belangrijk ...


dat heet bijholteonsteking.. daar heb ik momenteel last van. Dat heb je als je heel verkouden bent.. je je heel moe voelt... je vaak moet hoesten en niezen.. je pijn voelt boven je bovenkaak.. en constant bonkende hoofdpijn en idd die steken...

heel vervelend. ga er mee langs de dokter die zet je dan aan een antibioticakuur (mij deed die dat niet zo graag maarja ik ben allergisch voor bijna alle.. voor deze gelukkig niet!) maareh in de meeste gevallen is dat geen probleem en dan is het binnen 2 of 3 daagjes weer over.. maar maak wel die 10 daagse kuur af!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 17:35
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
Volgens mij hoeft het niet per se gelijk zoiets ernstigst te zijn.... Ik heb namelijk ook zo'n stekende pijn gehad boven/achter mijn linkeroog, een week lang...maar daarna was het gelukkig weg.....
__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 01:07
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
Citaat:
simple creed schreef:

dat heet bijholteonsteking.. daar heb ik momenteel last van. Dat heb je als je heel verkouden bent.. je je heel moe voelt... je vaak moet hoesten en niezen.. je pijn voelt boven je bovenkaak.. en constant bonkende hoofdpijn en idd die steken...

heel vervelend. ga er mee langs de dokter die zet je dan aan een antibioticakuur (mij deed die dat niet zo graag maarja ik ben allergisch voor bijna alle.. voor deze gelukkig niet!) maareh in de meeste gevallen is dat geen probleem en dan is het binnen 2 of 3 daagjes weer over.. maar maak wel die 10 daagse kuur af!


das weer wat anders.... ik was er ook niet verkouden bij ....
__________________
Je liep er al een tijdje mee rond. Iets heel anders gaan doen? Of toch niet? En opeens heb je het: je wordt conducteur !
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:12
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
er zit inderdaat een verschil tussen voorhooft-holte-ontsteking en bijholteontsteking. Vaak heb je het wel na een verkoudhijd of voor je verkouwen word omdat de bacterien dan niet weg kunnen.

Voorhoofd-holte-onsteking zit vaak boven je ogen en bij holte achter of onder je ogen.

groetjes jasje
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 22:24
BadBitch4Life
BadBitch4Life is offline
jah je heb een hersentumor denk ik kan niet anders....
__________________
Me
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten in de val
homehapero
27 05-05-2006 07:37
Verhalen & Gedichten eerste verhaaltje
homehapero
2 30-04-2006 13:22
Verhalen & Gedichten NaNoWriMo Beginnetje
Tsasil
0 04-11-2004 00:47
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde.
Verwijderd
13 03-12-2003 15:04
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde
Vlooienband
0 01-10-2003 15:30
Verhalen & Gedichten beginsel van een eventueel verhaal
rampenstamper
30 26-08-2003 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.