Oud 07-09-2002, 16:17
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik heb dus geen idee. Bij sommigen is het al als ze aardig tegen je doen, bij anderen moet er weer veeel meer zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 16:29
Angeles
Angeles is offline
Dat weet je vaak niet, de ene persoon is bijvoorbeeld heel lichamelijk en dan denk je: goh, hij vindt me leuk, hij raakt me steeds aan, of een ander is heel gezellig en maakt makkelijk een praatje en dan denk je: goh, hij vindt me vast leuk, hij praat vaak met me. Als je iemand leuk vindt ben je vaak geneigd om elke gedraging van die ander voor jezelf positief uit te leggen en te denken: zou hij dat doen omdat hij me leuk vindt??

Andersom kan natuurlijk ook, als je heel onzeker bent en iemand vindt je leuk dan denk je: zo doet hij vast tegen alle meiden. Of: hoe kan hij me nou leuk vinden?

Het mooiste is natuurlijk als je een beetje brutaal aangelegd bent en gewoon op iemand durft af te stappen, hem mee uit durft te vragen of gewoon durft te zeggen dat je hem leuk vindt. Gelukkig zijn er ook wel wat indirectere manieren. Maar het is en blijft moeilijk, dat heb ik ook vaak gevonden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:56
Verwijderd
vaak als je ergens bent en je ziet die persoon "jou zoeken" dan vindt hij je leuk...
Dus niet als hij om de 1 of andere reden jou toevallig moet spreken en je dus gaat zoeken..
Maar als het echt opvalt dat hij een beetje zoekend om zich heenkijkt of als je z'n kant op kijkt dat je ziet dat hij jou in de gaten houdt ofzo. (Okee dit is vooral tijdens uitgaan).
Of als hij vage acties heeft zoals jou graag thuis willen brengen (15 min fietsen) terwijl er al 2 andere jongens met je meefietsen die wel vlakbij wonen.

Maar verder kun je het niet echt merken..
Sommige jongens laten het heel duidelijk blijken en bij anderen valt het totaal niet op. Wanneer je niet geinteresseerd bent in iemand zal het je waarschijnlijk niet eens opvallen als hij je leuk vindt. Vind je 'm leuk dan denk je al snel dat hij je leuk vindt, omdat je dat zo graag wil. (Zoals Angeles al zei).
Sommige jongens vinden het gewoon leuk om wat te flirten enzo en aandacht van meisjes te krijgen waardoor je kunt denken van "oh hij vindt me leuk". Terwijl dat misschien helemaal niet hoeft.
Het beste kun je denk ik ff afwachten hoe het loopt en gewoon met hem om blijven gaan zoals je al deed.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:22
Verwijderd
Mh, zoals Alicia al zegt Als hij vaak bij je komt, je veel aankijkt, vage hints geeft (of het gewoon zegt )... Je kunt het behoorlijk goed merken.

Nou jaa... als de jongen duidelijk is tenminste Er is een jongen maanden verliefd op me geweest en daar wist ik helemaal niks van Ik ben hint-blind
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dat voel je, dat kan je niet van tevoren vertellen...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:49
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Goede vraag..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Is er nog meer waaraan je kan merken of iemand je leuk vindt?

Wat versta je nog meer onder hints en vage acties? Zo heb ik ooit eens een jongen meegemaakt die mij veel aanraakte (op de schouders enzo), me wel eens intens aankeek en me bovendien een aantal keren eens heeft gevraagd om dingen voor hem op te zoeken op Internet, omdat hij niet met computers kan omgaan. Dat vond ik wel een beetje vreemd, een jongen van mijn leeftijd die niet met computers kan omgaan. Uiteindelijk heb ik zelfs een tussenuur met hem doorgebracht, achter de computer, hem het een en ander uitleggend over het ding.

Toen we slaagden voor onze eindexamens, hebben we elkaar niet meer gezien, maar ik heb wel via via gehoord dat hij contact met mij zou willen houden.

Kun je dat computergedoe een vage actie noemen? En dat van contact houden ook? Zou die jongen me wel leuk vinden of verbeeld ik het me maar?

Groetjes,

Ripper (die ook eigenlijk hint-blind is )
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
vaak als je ergens bent en je ziet die persoon "jou zoeken" dan vindt hij je leuk...
Dus niet als hij om de 1 of andere reden jou toevallig moet spreken en je dus gaat zoeken..
Maar als het echt opvalt dat hij een beetje zoekend om zich heenkijkt of als je z'n kant op kijkt dat je ziet dat hij jou in de gaten houdt ofzo.
O jee, dat doe ik nou ALTIJD als ik verliefd ben..... Oei, dan leg ik het er wel steeds dik bovenop dus.....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:26
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
't Zou wel cool zijn als iedereen het gewoon eens duidelijk liet merken...
neej eigenlijk toch niet, het is wel lache als je het niet zeker weet

maar toch

Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 02:18
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wist ik het maar, maarja de psyche van de vrouw is ondoorgrondelijk. Hebben zij het toch een stuk makkelijker met ons; mannen zijn emotioneel tenminste lekker simpel, die willen alleen maar neuken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 08:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wist ik het maar, maarja de psyche van de vrouw is ondoorgrondelijk. Hebben zij het toch een stuk makkelijker met ons; mannen zijn emotioneel tenminste lekker simpel, die willen alleen maar neuken.


Het is bij mij toch meer dan alleen dat, maar simpel ben ik wel wat dit betreft. Wanneer ik een meisje leuk vind, dan zeg ik dat gewoon.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Zo heb ik ooit eens een jongen meegemaakt die mij veel aanraakte (op de schouders enzo), me wel eens intens aankeek en me bovendien een aantal keren eens heeft gevraagd om dingen voor hem op te zoeken op Internet, omdat hij niet met computers kan omgaan. Dat vond ik wel een beetje vreemd, een jongen van mijn leeftijd die niet met computers kan omgaan. Uiteindelijk heb ik zelfs een tussenuur met hem doorgebracht, achter de computer, hem het een en ander uitleggend over het ding.
Kijk, dat noem ik nou slim Meisjes vinden het meestal enorm als ze een ander iets kunnen uitleggen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


O jee, dat doe ik nou ALTIJD als ik verliefd ben..... Oei, dan leg ik het er wel steeds dik bovenop dus.....
ghehe dat doe ik dus ook altijd hoor
Maar daarom is het wel leuk als je ziet dat de jongen in kwestie hetzelfde doet....dan denk je " yes, hij heeft het ook!!"
Inmiddels probeer ik het altijd heel onopvallend te doen, maarjah das moeilijk he
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:52
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Meisjes vinden het meestal enorm als ze een ander iets kunnen uitleggen
uhhhhm......dat klinkt een beetje als: " het komt niet zo vaak voor dat meisjes een ander wat uit hoeven/kunnen leggen, dus ALS het dan een keer gebeurt vinden ze het ge-wel-dig."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
uhhhhm......dat klinkt een beetje als: " het komt niet zo vaak voor dat meisjes een ander wat uit hoeven/kunnen leggen, dus ALS het dan een keer gebeurt vinden ze het ge-wel-dig."


De meeste mensen vinden het leuk een ander iets uit te leggen, vooral als ze ergens zelf niet zo goed in zijn. Als iemand naar mij toekomt met computerproblemen krijg ik meestal alleen maar hoofdpijn, maar wanneer ik iemand Taekwondo-trucjes uitleg, vind ik het juist weer leuk

Coole actie om dan aan een meisje te vragen hoe hij met de computer moet omgaan

Dat heeft een kennis van me vroeger op school trouwens ook een keer gedaan. Alleen lullig dat ze later erachter kwam dat hij eigenlijk bestwel een computerfreak is

Als het bij mij in mijn toenmalige klas niet zo overduidelijk was (ik legde een keer het netwerk plat ), had ik het ook gedaan
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:13
Verwijderd
Nah t lijkt mij wel lachen voor degene die veel van computers weet. Dan luistert ie echt naar de meest klunzige verhalen van dat meisje terwijl hij alles al weet........gemeen zeg
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nah t lijkt mij wel lachen voor degene die veel van computers weet. Dan luistert ie echt naar de meest klunzige verhalen van dat meisje terwijl hij alles al weet........gemeen zeg
Idd gemeen! Dat lijkt me echt erg!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:17
Angeles
Angeles is offline
Andersom vinden jongens het net zo goed leuk om een ander iets uit te kunnen leggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2002, 18:34
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wist ik het maar, maarja de psyche van de vrouw is ondoorgrondelijk. Hebben zij het toch een stuk makkelijker met ons; mannen zijn emotioneel tenminste lekker simpel, die willen alleen maar neuken.
Dat is nog steeds iets anders dan daadwerkelijk iemand leuk vinden, dus daar moeten wij als meisjes dan alsnog achter zien te komen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:54
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Uhm... soms wil het nog wel eens een kenmerk zijn als ze je niet aan kunnen kijken.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:17
mirtje
mirtje is offline
dat is nou net het probleem: dat weet je dus niet! (Of ik in ieder geval nooit) Sterkte!
__________________
totally smashed out of space!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:13
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
ieder geval is anders...
dus als er achter wilt komen, kun je t best proberen de betreffende persoon beter te leren kennen, of zo.

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Is er nog meer waaraan je kan merken of iemand je leuk vindt?

Wat versta je nog meer onder hints en vage acties? Zo heb ik ooit eens een jongen meegemaakt die mij veel aanraakte (op de schouders enzo), me wel eens intens aankeek en me bovendien een aantal keren eens heeft gevraagd om dingen voor hem op te zoeken op Internet, omdat hij niet met computers kan omgaan. Dat vond ik wel een beetje vreemd, een jongen van mijn leeftijd die niet met computers kan omgaan. Uiteindelijk heb ik zelfs een tussenuur met hem doorgebracht, achter de computer, hem het een en ander uitleggend over het ding.

Toen we slaagden voor onze eindexamens, hebben we elkaar niet meer gezien, maar ik heb wel via via gehoord dat hij contact met mij zou willen houden.

Kun je dat computergedoe een vage actie noemen? En dat van contact houden ook? Zou die jongen me wel leuk vinden of verbeeld ik het me maar?

Groetjes,

Ripper (die ook eigenlijk hint-blind is )
Mh, het klinkt wel alsof hij je leuk vind, maar echt zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 23:52
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Idd, deze vraag stel ik ook al een tijdje voor aan mezelf! Ik ben dus verliefd op een meisje, waar ik goed mee bevriend ben geraakt Ik weet dat ze me leuk vind, maar niet welke manier. Ze heeft iemand op het oog....... ben ik het?? Die vraag stel ik me dus ook steeds voor, is best klote want een blauwtje lopen is een van de mindere dingen in het liefdesleventje!
__________________
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 00:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Mh, het klinkt wel alsof hij je leuk vind, maar echt zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Idd.

Hier op het forum heb ik niet alles in detail verteld, maar een aantal (e-mail)vriendinnen zeggen dat hij verliefd op me is of in ieder geval me beter wil leren kennen om misschien *iets* te kunnen krijgen....

Maar ja, zeker weten doe je het idd nooit.....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 20:50
vampire_esje
vampire_esje is offline
enkele voorbeelden:

Midden op straat schreeuwen: "Vampire_esje komt volgend jaar op mijn school!!!" (en dat zes keer herhalen)

"zal ik je komen ophalen, internet bij mij is gratis?!"

do i need to say more?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 22:44
CleoWoman
CleoWoman is offline
Ik heb geen idee, ik ben altijd zo'n tipe die dat soort dingen niet ziet en het achteraf hoort van iemand anders, ook niet handig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Kussen na hoeveel date's?
Jonas94
30 24-02-2012 08:21
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #75
Verwijderd
497 02-12-2007 16:24
Seksualiteit Niet pijpen.
Thom
127 29-10-2006 16:23
Lichaam & Gezondheid Maatjesproject voor langdurig en/of chronisch zieke kinderen en jongeren t/m 18 jaar
Dreamerfly
24 08-09-2004 23:26
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.