Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2011, 11:50
Verwijderd
Hallo. Bijna elke keer als ik me aftrek scheurt het bovenste laagje huid van mijn voorhuid. Die huidscheurtjes zien er ook rood uit en doet erg pijn als je eraan komt. Wat kan ik hieraan doen? Heb het idee dat mn voorhuid in zn geheel net iets te strak is waardoor die lichtjes scheurd.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 11:53
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
naar de dokter gaan
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:16
Verwijderd
Ik vind het toch meer een lichaam&gezondheid vraag dus ik verplaats hem daar naar.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:25
Verwijderd
uuhm, ik zou zoiezo langs de dokter gaan ook al vind je dit niet fijn, als het echt pijn doet moet je gewoon goed advies hebben anders krijg je misschien nog meer last
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wacht je wel lang genoeg tot het vel helemaal is genezen? Als je 1 keer te lomp bent geweest, en vervolgens nooit lang genoeg hebt gewacht tot het weer was genezen gaat het natuurlijk iedere keer weer open als je rek op het vel zet. Geef het eens 2 weken echt de tijd om te genezen, en kijk dan nog eens.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 17:25
Verwijderd
Weet ik zo niet. Het gebeurd bijna iedere keer wat heel irritand is. Volgens mij is mn voorhuid in zn geheel nét iets te strak waardoor die licht scheurd. Het gebeurd ook enkel als ie op zn aller stijfst is.

En een paar dagen stoppen lukt mij echt niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 18:09
Verwijderd
nou een slotje erop dan maar nee grapje maar je kan echt niet de hele tijd doorgaan want op een gegeven moment is je penis Kaputt dus misschien toch naar de doc?' :/ Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 17:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja als jij niet kunt stoppen met aftrekken dan heb je toch echt pech. wondjes genezen alleen als je ze met rust laat, anders niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 17:15
Verwijderd
Even laten genezen. Je komt ook klaar als je je voorhuid niet helemaal naar achteren trekt. Zodra wondjes weg zijn, bij het rukken baby olie gebruiken en liefst eerst in bad of douche. Dan is ie extra soepel. En dan voorzichtig elke keer als je gaat rukken steeds wat verder proberen te trekken. Als je nog vragen hebt, vraag gerust. Succes!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.