Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 10:36
Feer
Feer is offline
Ik heb via via waarschijnlijk een oppasbaantje te pakken, voor 2 kinderen.
MAar ik zit beetje te twijfelen over hoeveel ik per uur zo zou vragen.
ik ben 22 jaar en het is de bedoeling dat ik met die kinderen op pad ga als zij een wedstrijd moeten spelen. Dit is dus niet het standaard oppassen dat je de hele avond daar op bank zit te wachten tot de ouders terug komen. Met die kinderen op pad (met hun auto) brengt toch wel wat meer verantwoordelijkheid met zich mee lijkt me...
Wat zou een redelijk bedrag zijn? ik verdien nu € 10 per uur met ander baatje en wil toch wel ook zoiets verdiene met dat oppassen, zou dat redelijk zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2012, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vraag aan de ouders hoe veel ze in gedachten hadden als vergoeding. Het is inderdaad veel verantwoordelijkheid als je ook met de auto op pad moet. Ik denk dat het niet onredelijk is om tussen de 10 en 15 euro per uur te vragen, maar je kunt ook één prijs afspreken voor de hele oppasbeurt. Kijk gewoon wat zij in gedachten hebben, en probeer samen tot een redelijke prijs overeen te komen.

Zorg er ook voor dat je alles even goed uitzoekt m.b.t. verzekeringen enzovoorts.
Je rijdt in de auto van een ander en neemt de kinderen van een ander mee (en draagt verantwoordelijkheid), zorg er voor dat je zeker weet dat je in alle situaties verzekerd bent (door je eigen WA-verzekering of de verzekering van de ouders) mocht er onverhoopt iets gebeuren met de kinderen of met de auto.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 22:00
Verwijderd
15 tot 20 zou redelijker zijn lijkt me. Sowieso hoog inzetten dus gewoon 20 in de strijd gooien.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 12:08
Feer
Feer is offline
het zal voor een langere periode zijn dus lijkt me wel zo handig om prijs per uur af te spreken..
ouders zaten te denken aan 5, 6 euro..nou dat is natuurlijk veel te weinig (tenzij het per kind is)

nog meer reacties...??
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 12:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zou dan hoog inzetten op 15 en eventueel een beetje zakken, maar niet lager gaan dan 10.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 12:26
Verwijderd
10 euro is BELACHELIJK weinig voor dat werk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 15:00
Verwijderd
Googelen leert mij dat de prijs van een volwassen oppas op vaste dagen uiteenloopt van 8 tot 13 euro per uur.
Je zou kunnen bepleiten dat je daar boven gaat zitten omdat je ook moet autorijden.
Gaan ze je zwart betalen of wit? Want hou er bij wit betalen rekening mee dat er voor jou een hoop belasting af gaat, terwijl zij juist een gedeelte vergoed krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 21:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
10 euro is BELACHELIJK weinig voor dat werk.
Als ze het te laag vindt kan ze het ook niet doen. Feit is nu eenmaal dat die ouders er waarschijnlijk niet meer dan 15 er voor over hebben of meer kunnen betalen. Dus het is of 10-15 accepteren of niks.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 18:17
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
ik verdien nu € 10 per uur met ander baatje..
Is dat bruto of netto?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht een weekend oppassen
patricia353
12 12-08-2009 12:10
Werk, Geld & Recht [PGB] Oppas
Mariposa
12 13-05-2008 07:29
Werk, Geld & Recht Oppassen, verantwoordelijkheid?
Stefanie
10 09-05-2007 17:10
De Kantine oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie?
SuperSanne
61 09-04-2004 19:40
Films, TV & Radio Oppassen!!!!!
AirRaid
15 07-10-2002 16:12
De Kantine Oppassen
CobainMeisje
50 31-08-2002 07:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.