Oud 13-04-2004, 13:46
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
shampoo waarvan je haar blonder wordt...
wet iemand of dit werkt?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:02
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
En is het ook geschikt voor mensen met donkerbruin haar? Of alleen voor blonde mensen die nog blonder willen zijn/ worden?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:09
ellen16
Avatar van ellen16
ellen16 is offline
Ik heb het ook gekocht en gebruikt, maar ik merk nog geen verschil in mijn haarkleur. Dat komt denk ik omdat ik de shampoo nog maar 3x heb gebruikt en ik denk dat je pas na 10x gebruiken verschil ziet...Op zich is het niet duur dus je zou het altijd een keertje kunnen proberen (afgelopen zaterdag had de C1000 het in de aanbieding )
Ik heb zelf trouwens donkerblond haar (na een mislukte verfbeurt die veel te duur was overigens), misschien ligt het daaraan. Mijn zusje heeft hem ook een paar keer gebruikt en die heeft wel blond haar, ze merkt alleen geen verschil zegt ze.
__________________
My shrink says I have two different personalities. We do not agree with that. Us
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:17
Verwijderd
ik heb het gekocht en zag na 1 wasbeurt al resultaat. het glanste heel mooi en mn haar kreeg ook van die highlights. ik ben zelf middelblond en heb een coupsoleil in mn haar die al aardig is uitgegroeid. Ik heb de creme trouwens ook gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:34
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Is dat hetzelfde spul als die andere shampoo die van 'vergeeld blond' weer witblond haar maakt?

niet dat ik het ga gebruiken, gewoon nieuwsgierig
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:15
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Hoe duur is t spul eigenlijk?
En kun je het alleen in combinatie met conditioner gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:49
ellen16
Avatar van ellen16
ellen16 is offline
Volgens mij kost het zo'n 2, 3 euro, het zal vast niet veel duurder zijn dan de normale Andrelon shampoos.
Volgens mij is het trouwens niet hetzelfde spul als die shampoo die van vergeeld haar weer witblond haar maakt, de shampoo is er meer voor bedoeld om blonder haar highlights te geven, tenminste dat was mijn indruk ervan.

Je hoeft het niet in combinatie met de conditioner te gebruiken. Natuurlijk staat wel op de verpakking dat je het beste resultaat bereikt door ook de conditioner te gebruiken maar we weten allemaal waarom Andrelon zo graag wil dat wij de conditioner gebruiken.
__________________
My shrink says I have two different personalities. We do not agree with that. Us
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:51
Verwijderd
Ik ga het maar eens proberen, want m'n moeder heeft 'm gekocht
Ik heb van mezelf al lichtblond haar, wat in de winter steeds donderder wordt. Het is dus nu wel redelijk donker. In de zomer wordt het altijd blond door de zon. Ben benieuwd of dat nu nog meer wordt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ellen16 schreef op 13-04-2004 @ 15:49 :
Volgens mij kost het zo'n 2, 3 euro, het zal vast niet veel duurder zijn dan de normale Andrelon shampoos.
Volgens mij is het trouwens niet hetzelfde spul als die shampoo die van vergeeld haar weer witblond haar maakt, de shampoo is er meer voor bedoeld om blonder haar highlights te geven, tenminste dat was mijn indruk ervan.

Je hoeft het niet in combinatie met de conditioner te gebruiken. Natuurlijk staat wel op de verpakking dat je het beste resultaat bereikt door ook de conditioner te gebruiken maar we weten allemaal waarom Andrelon zo graag wil dat wij de conditioner gebruiken.
ik heb zelf de consitioner ook gekocht, maakt mn haar lekker zacht en wat minder droog.
Maar het is natuurlijk niet verplicht!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:55
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
er zit citroensap in dat je haar bleekt. Het is niet schadelijk en moet werken. Ik denk alleen niet dat het bij zwart of bruin haar zal lukken.

Het geeft een mooie blonde kleur overigens. Niet geel...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:36
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb ook blond haar en heb die shampoo nu een keertje of 5 gebruikt en vind niet dat mijn haar blonder is geworden. Wel glanst het iets meer dan anders.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Volgens mij kun je beter citroensap erin gooien, is vast een heel stuk goedkoper en dat werkt tenminste wél echt..

Ja wat het koekiemonstertje zei dus *overheen geleest*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 14-04-2004 @ 16:55 :
er zit citroensap in dat je haar bleekt. Het is niet schadelijk en moet werken. Ik denk alleen niet dat het bij zwart of bruin haar zal lukken.

Het geeft een mooie blonde kleur overigens. Niet geel...
neej er zit cammille in dat bleekt het haar, staat op de fles
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 10:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh die shampoo gebruik ik, ik ben van mezelf heel erg blond (vooral zomers) maar volgens mij wordt mn haar er niet echt blonder van
tenminste ik merk nog nikx
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 10:40
Verwijderd
Ik had shampoo van yves rocher die hetzelfde beloofde, en die werkte wel, na verloop van tijd. Als er in die andrelonshampoo hetzelfde zit , dan zal die ook wel gaan werken als je 'm vaak genoeg gebruikt hebt. Sterke kamillethee in je haar doen en dat dan 'aan de lucht laten drogen' (dus zonder handdoek of fohn) heeft trouwens hetzelfde effect.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:38
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sooz schreef op 13-04-2004 @ 14:34 :
Is dat hetzelfde spul als die andere shampoo die van 'vergeeld blond' weer witblond haar maakt?

niet dat ik het ga gebruiken, gewoon nieuwsgierig
Dat is John Frieda shampoo, 8 euro per fles, heerlijk spul.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:58
Fa Sai
Fa Sai is offline
Als je het op donker haar zou gebruiken zou er of niets gebeuren, of het wordt een beetje oranje of rood.

En als je iets wil dat je donker/middenblonde (geverfd of echt) haar echt witter blond maakt, moet je silver shampoo gebruiken van Schwarzkopf. Een eng plaatje op de voorkant met grijze oude mensen, maar het resultaat is mooi. ongeveer 4 euro bij DA.
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:29
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
weet iemand of dat als je stopt met het gebruiken van de shampoo dat je haar dan weer je eigenkleur word of blijft je haar 'zomerblond'
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:32
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
mi$$y schreef op 18-04-2004 @ 18:29 :
weet iemand of dat als je stopt met het gebruiken van de shampoo dat je haar dan weer je eigenkleur word of blijft je haar 'zomerblond'
ik denk dat na een tijdje het wel weer wat donkerder wordt..Net zoals je door de zongebleekte haar ook na verloop van tijd weer donkerder wordt..
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 13:54
JessieL
JessieL is offline
Ik heb het zelf ook gebruikt. Ik merkte wel verschil. Ik heb zelf donkerblond haar, maar nu is het goudblond (geverfd). Misschien zie ik wel verschil omdat mijn haar geverfd is. Misschien dat de shampoo dan eerder werkt ofzo. Ik had vroeger (toen mijn haar nog niet geverfd was), ook zo'n shampoo gebruikt (het heette Sheer Blonde ofzo) en toen merkte ik geen verschil. Nu wel. een vriendin vroeg me zelfs of ik mijn haar weer had geverfd.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:16
Verwijderd
ik denk dat het het beste werkt bij mensen met echt nederlands blond haar (van dat middel/donker blonde) die hebben vaak wat lichtere banen in het haar. Die worden opgelicht, en je ziet dan die effecten. Maar zo overdreven als het op de reclame eruit ziet is het niet. Het glansd trouwens ook erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 15:40
Verwijderd
Ik had een proefmonstertje uit de Libelle van mijn moeder

Bij mij kwam er een blondere gloed en mijn haar werd iets lichter. Wel leuk.

Kzag gisteren bij de Appie dat de shampoo €2,99 kost geloof ik.

Toch maar es kopen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 25-04-2004 @ 15:40 :
Ik had een proefmonstertje uit de Libelle van mijn moeder

Bij mij kwam er een blondere gloed en mijn haar werd iets lichter. Wel leuk.

Kzag gisteren bij de Appie dat de shampoo €2,99 kost geloof ik.

Toch maar es kopen
ja ckr, bij het kruidvat is hij op het moment met 25% korting dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:34
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
je kunt beter gewoon citroensap kopen.
veel goedkoper en werkt beter
gewoon beetje citroensap over handdoekdroog haar doen
en vervolgens in de zon zitten


en voila
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.