Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2006, 18:42
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Nu ben ik toch al dood het spel gaat toch verder
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Advertentie
Oud 30-12-2006, 18:45
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Dat laatste was natuurlijk onzin, de kans is net zo groot dat Ske* deze ronde tovenaar/ziener is als ieder ander.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-12-2006, 18:49
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Nog reagerend op Neiu:

Citaat:
Neiu schreef op 30-12-2006 @ 16:50 :
Offtopic: @spelleider: Oppergod = Zeus (Biertank: inderdaad Zeus) neem ik aan? Krijgen we dan ook nieuwe goden erbij van spelers van het spel
Goden namen in de verhalen over de Griekse mythologie vaak de hoofdrollen over zich op, dus het lijkt me niet verstandig als deelnemers Goden worden. Dit aangezien iedereen in het verhaal een zo goed als gelijkwaardige rol in het verhaal moet krijgen. Voor een Spelleider is het makkelijk om hem een Godenrol te geven, aangezien de Spelleider niet echt een actieve rol in het spel heeft.

Wel ben ik van plan om Goden in het spel te betrekken, maar dan als reis door de tijd of wat dan ook, dus een soort van Odysseus die de cycloop bezoekt en die Odysseus en zijn manschappen gevangen houdt. We kunnen de deelnemers naar die cycloop sturen of wat dan ook. Misschien ook iets van Theseus die het labyrinth bezoekt van koning Minos en met de Minotaurus, ofzo. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.

Jullie zullen het allemaal wel gaan zien hoe het gaat lopen.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-12-2006, 18:59
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
@spelleiders: misschien kunnen jullie iets met me sig?
ookal past dat niet echt bij iemand die onder de plak bij zijn vrouw zit...
Oud 30-12-2006, 19:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 30-12-2006 @ 19:59 :
@spelleiders: misschien kunnen jullie iets met me sig?
ookal past dat niet echt bij iemand die onder de plak bij zijn vrouw zit...
Welke sig?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-12-2006, 19:03
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Griekse mythologie

En de kans is eigelijk ook niet kleiner, maar toch denk ik zo Ik denk niet dat hij een weerwolf is maar een dorpeling, dus ik weet ook niet helemaal zeker of ik op hem ga stemmen. Maar er moet toch iemand uit, hij heeft al de meeste stemmen en omdat ik ook niet denk dat hij tovenaar of ziener is, is het niet zo heel erg ook al is een weerwolf natuurlijk beter.

Ik zie nog wel, ga zo stemmen.
Oud 30-12-2006, 19:04
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 30-12-2006 @ 19:59 :
@spelleiders: misschien kunnen jullie iets met me sig?
ookal past dat niet echt bij iemand die onder de plak bij zijn vrouw zit...
Bedoel je dat hakkende beest? Of je naam?
Oud 30-12-2006, 19:05
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
mn plaatje.. domme fout ^^ najah je weet wak bedoel..

EDIT: tis meer een woeste dwerg volgens mij, najah dat wil ik er in zien want ik ben zo fuckin fan van dat soort wezentjes
majah dwergen zitten er niet in.. dus maak er maar een dikke kleine man van ofzow..

Laatst gewijzigd op 30-12-2006 om 19:08.
Oud 30-12-2006, 19:10
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 30-12-2006 @ 20:05 :
mn plaatje.. domme fout ^^ najah je weet wak bedoel..

EDIT: tis meer een woeste dwerg volgens mij, najah dat wil ik er in zien want ik ben zo fuckin fan van dat soort wezentjes
majah dwergen zitten er niet in.. dus maak er maar een dikke kleine man van ofzow..
Dwergen heb ik weinig aan in dit verhaal, maar dikke kleine man it is.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-12-2006, 19:15
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Fat boy
__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-12-2006, 19:17
Verwijderd
Slim
Oud 30-12-2006, 19:18
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 30-12-2006 @ 20:15 :
Fat boy
Ik heb grote botten!
En een grote bijl dus kijk maar uit.
Oud 30-12-2006, 19:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh noes de gruwel! Xray loves me. Ik word toch niet weer de slut hè.

Ik stem overigens ook maar op Ske* omdat ik te moe ben om goed te lezen en ik die naam vaak zag staan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 30-12-2006, 19:22
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 30-12-2006 @ 20:18 :
Oh noes de gruwel! Xray loves me. Ik word toch niet weer de slut hè.

Ik stem overigens ook maar op Ske* omdat ik te moe ben om goed te lezen en ik die naam vaak zag staan.
Ik heb een heel andere invulling voor jou in petto.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-12-2006, 19:24
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Misschien een domme vraag, maar moesten we nou voor vandaag stemmen of morgen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-12-2006, 19:29
Verwijderd
Vandaag toch?
Oud 30-12-2006, 19:30
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Dacht ik ook, maar ik dacht dat in het vorige topic morgen stond.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-12-2006, 19:31
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ja, en ik was al bijna te laat
Ads door Google
Oud 30-12-2006, 19:31
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Yesh, stemmen voor vanavond.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 30-12-2006, 19:31
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Een minuut geleden officieel.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-12-2006, 19:31
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ja, dat was net na middernacht geschreven, maar volgens mij was het gewoon vandaag.
Oud 30-12-2006, 19:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oke, update: als ik weer aan de beurt ben, zal het Spartaanse volk massaal afgeslacht worden door de twintig Griekse helden.

[/voetbalgrap]
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-12-2006, 19:39
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 30-12-2006 @ 20:37 :
Oke, update: als ik weer aan de beurt ben, zal het Spartaanse volk massaal afgeslacht worden door de twintig Griekse helden.

[/voetbalgrap]
noem me dom, maar ik snap hem niet.
Oud 30-12-2006, 19:41
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ajax

En ik dacht dat er in een elftal elf mensen zitten?
__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-12-2006, 19:42
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Sparta Rotterdam - FC Twente. Tussenstand moet je zelf maar opzoeken, want sommige mensen willen niet van tevoren weten wat de uitslag is voordat ze de samenvatting hebben gezien.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Advertentie
Oud 30-12-2006, 19:45
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Nouja, Ajax komt ook in de Griekse mythologie voor

__________________
Chaos unleashed..
Oud 30-12-2006, 19:48
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap 'm nog steeds niet
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-12-2006, 19:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Die avond zat iedereen in een cirkel om T!ne de bard. Ze was bezig een spannend verhaal te vertellen en iedereen zat geboeid te luisteren. Iedereen behalve @rne. Hij hield zich een beetje afzijdig van de rest en was bezig zijn speer te slijpen. Het was algemeen bekend waarom @rne was meegegaan op de reis. Iedereen wist dat hij een Spartaan was. De Spartanen waren een krijgersvolk, ze werden al vanaf de geboorte getraind in het oorlogvoeren. Ze sliepen in hun wapenrusting en schenen zelfs gewapend in bad te gaan. Het resultaat was dat ze superieure krijgers waren, maar niet wisten wat plezier maken was. Spartanen gaven niks om zang, dans, verhalen, lekker eten, seks. Hoewel dat laatste betwist werd door de andere rassen want er werden wel baby’s geboren daar, en die moesten toch ergens vandaan komen… @rne was getraint tot hopliet, oftewel speervechter. Zijn speer of hoplon, was een verlengstuk van zijn arm geworden. Maar ook ongewapend was hij dodelijk. Men zijn dat hij ooit een stier had gedood met zijn blote handen. Maar dat hij mee ging op deze reis kwam niet omdat hij Spartaan was. Vanaf zijn puberteit was hij namelijk toegewezen geweest aan de bodyguard van prins Soija, en hij was er bij toen de Romeinen de Keizerlijke stad hadden aangevallen. Met het Griekse leger verspreid over het continent, was prins Soija uitgereden met alleen zijn bodyguard van Spartanen. Ze hadden half legioen Romeinen gedood: tien keer hun eigen aantal. Maar toen was prins Soija gevallen. @rne was er niet in geslaagd om zijn prins te beschermen. En dat was het ergste wat een Spartaan kon overkomen: falen. En @rne had gefaald. Zijn hele cohort was afgemaakt, maar hij was levend onder de berg slachtoffers vandaan gehaald. Schande lag nu op hem, want de god van de onderwereld had hem geweigerd. Dat kon alleen maar betekenen dat hij niet dapper genoeg had gevochten… En daarom ging hij nu mee op de tocht. Om de goden te bewijzen dat hij het waard was om in de slag te sterven.
Heel anders dan Voraz, een ander lid van de groep. Voraz was een huursoldaat van het eiland Kreta, dat lang geleden door de Grieken was veroverd. Voraz was het enige lid van de groep die niet meeging uit trouw aan de Griekse keizer of om het de Romeinen betaald te zetten. Hij ging gewoon mee omdat ie ervoor betaald werd. En niet te zuinig ook. Normaal gesproken zou een huurling nooit de eer krijgen om op zo’n reis mee te gaan, maar Voraz was niet zomaar een huurling. Zijn prestaties werden geroemd door elke generaal waar hij onder gevochten had. Zijn handigheid met de slinger was onovertroffen. Volgens de verhalen had hij de Macedonische generaal weten te raken op duizend passen afstand tijdens de slag om Macedonië, en deze daad had ervoor gezorgd dat de Grieken de slag hadden gewonnen. De Keizer zelf had hem ingehuurd om mee te gaan op de lange reis, waar hij volgens de verhalen 13 kisten zilver voor had gekregen: een fortuin. Maar de rest van de groep had niet zo’n vertrouwen in Voraz als de Keizer had. Wie zijn trouw verkocht voor geld kon niet te vertrouwen zijn, zo redeneerde ze. Vooral @rne moest niks van de huurling hebben, omdat zijn levenswijze lijnrecht tegenover die van Voraz stond.
Die ochtend werd kapitein TimSengOng wakker gemaakt door T!ne. ‘Kapitein, we zitten zonder wind!’ zei T!ne zorgelijk. TimSengOng vloekte. ‘De Goden werken ons tegen’ zei hij zorgelijk. ‘Gebruik roeispanen!’ Drie uur later hadden ze nog slechts enkele mijlen afgelegd. ‘Als het niet gaat waaien dan zal ik nooit mijn eer kunnen herstellen’ gromde @rne. Toen schreeuwde Neiu vanuit het kraaiennest: ‘Land in zicht!’ En inderdaad, ze zagen een eiland liggen. ‘Dat kan nog geen Romeins gebied zijn’ zei kapitein TimSengOng verbaast. ‘En dat eiland staat ook niet op de kaart. Laten we maar eens een kijkje gaan nemen’ De Grieken zette koers naar het eiland en een uurtje later meerden ze de boot aan. Het eiland leek onbewoond te zijn. TimSengOng stuurde een paar mannen weg op verkenning en een paar om proviand in te slaan. Het eiland stikte namelijk van de bessenstruiken. Hijzelf liep naar een meertje en vulde zijn waterfles bij. En toen zag hij ineens een gezicht in het water. ‘Oppergod Biertank!’ zei hij verschrikt en hij viel op zijn knieën. Biertank sprak: ‘Het lijkt erop dat jullie zonder wind zitten. Ik kan jullie helpen, maar daar wil ik wel wat voor terug’ TimSengOng antwoordde: ‘Wat kan ik aan u offeren?’ ‘Ik wil het leven van Ske*, één van uw bemanningsleden. Hij heeft de woede van de goden op de hals gehaald, en daarom heb ik de wind weggenomen.’ TimSengOng antwoordde: ‘Het zal geschieden’ en hij trok zijn zwaard. De kapitein liep terug naar het schip en voordat iemand iets kon doen had hij Ske* al doodgestoken. TimSengOng liep terug naar het meertje en riep: ‘Het is gebeurd!’ ‘Goed!’ klonk de stem van Biertank. Toen verscheen hij op het water. Hij had een grote zak bij waar hij lucht in zoog. In deze zak zit nu de westenwind. Alleen de oostenwind is nog over. Zodra jullie in de boot zitten zal het hard gaan waaien, zodat jullie binnen een paar dagen op je bestemming aankomt. Hij gaf de zak aan TimSengOng. ‘Maak deze zak onder geen beding open!!’ Toen draaide Biertank zich om. ‘Ohja, voordat ik het vergeet: niet iedereen is jullie goedgezind. De honden van de onderwereld zijn gestuurd om te zorgen dat jullie falen in jullie queeste. Het zijn kinderen van Cerberus, die jullie in een oogwenk kunnen doden. Pas op voor de wolf!!’ toen verdween hij.

Deelnemers:
1. zoemzoem
2. Heksjuh
3. X-Ray™
4. kleinmeisje
5. Saarah
6. Trass
7. twinkebel
8. Voraz
9. Morri
10. T!ne
11. Flowtje
12. Neiu
13. Ske* (dorpeling)
14. Yerli
15. Tink*
16. TopDrop
17. light fighter
18. TimSengOng
19. @rne
20. Stefanie

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

zo.. nr 13 brengt dus echt ongeluk.. of Ske* had gewoon de goden te vriend moeten houden.. Je bent in ieder geval wel morsdood makker.

De kinderen van Cerberus zijn nu aan de beurt, ze hebben tot morgen 20.30u de tijd. Verder mogen de ziener, de tovenaar en de heks hun magie gaan gebruiken!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-12-2006, 19:59
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
jammer voor Ske* maar gelukkig niet de ziener/tovenaar/wolfsbane eruit en waarom hebben we nou nooit eens geluk en killen als eerste een weerwolf?
Oud 30-12-2006, 20:11
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
ZIE WEL

__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 30-12-2006, 20:40
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Ske* schreef op 30-12-2006 @ 21:11 :
ZIE WEL

Ik weet hoe het voelt maat
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 30-12-2006, 20:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ske* was een trouwe krijger

Trouwens, als hij zelfs met zijn wapenuitrusting aan sliep, waarom verdedigde hij zichzelf dan niet toen de kapitein hem neerstak?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-12-2006, 20:50
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Ik had te veel gedronken de nacht zelf
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 30-12-2006, 21:11
Verwijderd
Jammer dat er straks op oudjaarsdag iemand opgegeten wordt.
Oud 30-12-2006, 21:12
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Sorry ik had niet gedacht dat iedereen achter me aan zou mekkeren
Oud 30-12-2006, 21:48
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 30-12-2006 @ 22:12 :
Sorry ik had niet gedacht dat iedereen achter me aan zou mekkeren
hoe voelt het om zo veel macht te hebben?

ben wel blij dat je niet de ziener of de tovenaar had gedobbelt.

Misschien had Ske* zich niet op 13 moeten inschrijven, hoewel ik niet weet hoe het bij de oude grieken zat qua getallen ongeluk.
__________________
wie zwijgt stemt toe
Ads door Google
Oud 30-12-2006, 22:15
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
kleinmeisje schreef op 30-12-2006 @ 22:48 :
hoe voelt het om zo veel macht te hebben?

ben wel blij dat je niet de ziener of de tovenaar had gedobbelt.

Misschien had Ske* zich niet op 13 moeten inschrijven, hoewel ik niet weet hoe het bij de oude grieken zat qua getallen ongeluk.
Volgende ronde maar op nummer 7 stemmen anders?
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 30-12-2006, 22:17
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 30-12-2006 @ 21:46 :
Ske* was een trouwe krijger

Trouwens, als hij zelfs met zijn wapenuitrusting aan sliep, waarom verdedigde hij zichzelf dan niet toen de kapitein hem neerstak?
Dat was @rne, niet Ske*. @rne was de Spartaan.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-12-2006, 22:22
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
De weerwolven mogen wat mij betreft, net zoals in het vorige spel, ook eerder met hun uitslag komen.

Vorig spel werkte het goed. Dit kunnen we doen ter versnelling van het spel. Jullie moeten dan wel op gaan letten over wie wanneer aan de beurt is, maar iedereen heeft sowieso altijd 24 uur om te stemmen.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-12-2006, 22:34
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik vind het wel fijn, meteen twee verhalen op een avond en iedere dag vast stemmen, dan kun je je tenminste niet in de dag vergissen. En dan gaat het ook meteen sneller en is er minder kans dat weer zo stil wordt.
Oud 30-12-2006, 22:37
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 30-12-2006 @ 23:22 :
De weerwolven mogen wat mij betreft, net zoals in het vorige spel, ook eerder met hun uitslag komen.

Vorig spel werkte het goed. Dit kunnen we doen ter versnelling van het spel. Jullie moeten dan wel op gaan letten over wie wanneer aan de beurt is, maar iedereen heeft sowieso altijd 24 uur om te stemmen.
Ik vind het best. Maar denk eraan dat dan ook de heks, ziener en tovenaar gestemd moeten hebben, anders gaat het hele feest niet door. Je zult dan wel hard moeten werken Biertank om je verhaal zo kort na het mijne erop te krijgen
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 30-12-2006, 22:49
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 30-12-2006 @ 23:37 :
Ik vind het best. Maar denk eraan dat dan ook de heks, ziener en tovenaar gestemd moeten hebben, anders gaat het hele feest niet door. Je zult dan wel hard moeten werken Biertank om je verhaal zo kort na het mijne erop te krijgen
Ik heb mijn verhaal nu ook al klaar, dus dat zou moeten lukken. Ik heb zelfs al een eventuele plotwending mocht de heks, ziener, leerling, verrader, weerwolf of tovenaar eraan zou gaan.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 31-12-2006, 00:21
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ben ik nou alweer te laat? Was nog op vakantie.. Als jullie dees nou niet helemaal volspammen, kan ik nog met een 3e spel meedoen.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 31-12-2006, 09:50
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Citaat:
Femic schreef op 31-12-2006 @ 01:21 :
Ben ik nou alweer te laat? Was nog op vakantie.. Als jullie dees nou niet helemaal volspammen, kan ik nog met een 3e spel meedoen.
Je mag in mijn plaats meedoon hoor
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 31-12-2006, 12:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-12-2006 @ 23:17 :
Dat was @rne, niet Ske*. @rne was de Spartaan.
Niet goed opgelet van mij
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-12-2006, 13:37
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Leuk verhaal . Maar toch jammer dat Ske* d'r uit is. en idd waarom nooit de weerwolf als eerste ? .
Oud 31-12-2006, 13:43
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Omdat die kans drie twintigste is en de wolven daarnaast ook nog invloed op de uitslag hebben.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 31-12-2006, 14:29
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Citaat:
Ske* schreef op 30-12-2006 @ 21:50 :
Ik had te veel gedronken de nacht zelf
Jullie hadden toch geen plezier ?
Oud 31-12-2006, 15:17
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 31-12-2006 @ 14:43 :
Omdat die kans drie twintigste is en de wolven daarnaast ook nog invloed op de uitslag hebben.
Huh? Hoe hebben de wolven invloed op de eerste uitslag? Dat is toch alleen bij gelijk spel?
Mooi verhaal, kom er steeds beter in!
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 31-12-2006, 15:32
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Omdat zij ook hier dingen posten, beïnvloeden ze anderen
__________________
Chaos unleashed..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
De Kantine Spel voor 16 mensen >20 jr
Verwijderd
59 11-05-2005 11:41
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42
Beleidszaken Over het wws en andere spellen
owlbeer
27 31-03-2004 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.