Oud 20-02-2003, 23:55
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:



Of ben ik nu de enige. 'T zou me niet echt "bah" lijken, mischien de geur... maar verder zou het me wel interesant lijken om eens te doen. KLinkt morbide zo
Nah, lijkt mij ook interessanter (en leuker) om te doen dan vakkenvullen ofzo Hmm mijn nickname zegt wat dat betreft al genoeg..
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 01:05
Black Bird
Black Bird is offline
Ik vind het eigenlijk wel interessant.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 07:16
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Mwoah.. et klinkt wel goed verdienend..zoals iedereen zegt.

Ik zou het alleen doen samen met een vriend, en in een kamer waar ZONlicht naar binnen schijnt (vampieren enzo ) en een radio met vrolijke teletubbiemuziek erop en dan een zootje ambipoer ophangen.

Ok das overdreven, maar asjeblieft wel samen, das altijd minder 'eng'.. Bovendien is het ook wel stoer als je kunt zeggen.. jaah ik ben lijkenwasser, en dan zon koude blik erbij
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:20
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ach, voor €20 in het uur zou ik véél doen.
En als je daar samen met iemand anders zit (die leeft, stelletje grapjassen ) dan valt dat wel mee, toch?

*Kijk eens Nightwatch, met Ewan McGregor *
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 04:40
0123456789
0123456789 is offline
ach als je necrofiel bent vind je het vast niet vies

..... EN NEE iik ben geen necrofiel ....

je schijnt dan wel riant uitbetaald te worden, maar das logisch
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:13
Pla
Pla is offline
Aan de ene kant lijkt het me echt maar nix.. Maar ik heb ook niet het idee dat ik het in mijn eentje graag zou doen..
Als je nou met een vriendin ofzo erheengaat is het toch een beetje anders.. Ben je niet alleen, enzo.. maja...
€20, laten we eerlijk zijn.. het is verleidelijk........

Maar ik zou het denk i kniet doen.. naja ikweet het niet ook
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 20:55
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
wardt schreef:
ach als je necrofiel bent vind je het vast niet vies

..... EN NEE iik ben geen necrofiel ....

je schijnt dan wel riant uitbetaald te worden, maar das logisch
Als je necrofiel bent, dan maak je het alleen maar smerig dus dan betalen je ze nie hoor
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 22:51
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Als je necrofiel bent, dan maak je het alleen maar smerig dus dan betalen je ze nie hoor
ach beetje subtiel met die dooien omgaan...
.... merken ze nooit

edit: gebruik wel een condoom anders merken ze aan die witte plekken op/in het lijk.

EN NEE IK BEN ECHT GEEN NECROFIEL
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:27
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Dit lijkt me wel wat, kan iemand nou zeggen waar hij deze informtie vandaan heeft, dat is wel zo handig om te weten!
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:43
BBEM
BBEM is offline
20 euro... 8 uurtjes werken 160 euro per dag hmm is niet slecht 1 week vakantie toch al over de 700 euro niet slecht verdient, ik zou toch liever in een kerncentrale gaan schoonmaken alhoewel dat veel slechter voor je is
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:58
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Wat is er nou weer vies aan een lijk? Het stikt heus niet van de vliegen of maden - het is gewoon net alsof degene slaapt, maar dan volledig geruisloos.
De mensen die 't hardste roepen dat ze alles wel willen doen voor 20 euro per uur lijken mij de mensen die dit werk niet aankunnen, maar het lijkt me eigenlijk dat er verplegers voor dit werk ingezet worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze elke willekeurige 15jarige een overledene laten wassen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:02
Rah Digga
Rah Digga is offline
Het is helemaal niet eng; ik heb mensen afgelegd die me dierbaar waren en ik heb dat als een prettige afsluiting ervaren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 23:35
0123456789
0123456789 is offline
vreiend van me doet het heir in arnhem, en die doet het zinds zijn 16de dus, ok geen willekeurige 15 jarige nee, wel een willekeurige 16 jarig (kword over 20 dagen 16, dan kan ik dat in principe ook al doen... nee bedankt lama hange )
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:30
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
wat verdiend die vriend?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:33
Rioto
fuck ik zou de komende 24 uur geen trek meer hebben dan ...hey wel goed voor de lijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 02:14
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
wat verdiend die vriend?
ik meen dattie begon met 15 euro toen, maar nu issie 18 en weetiknietmeer wattie verdient, maar ik meot zeggen tis een schappelijk bedrag voor een 16 jarige 15 euro per uur.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 10:40
Verwijderd
Het salaris ziet er goed uit, maar nog steeds zou ik het te ranzig vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:49
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
wardt schreef:
ik meen dattie begon met 15 euro toen, maar nu issie 18 en weetiknietmeer wattie verdient, maar ik meot zeggen tis een schappelijk bedrag voor een 16 jarige 15 euro per uur.

Enneuh, denk je dat die vriend ook adresjes weet in de buurt van Enkhuizen?

Hoe heeft ie eigenlijk die baan gekregen? daar ben ik, en met mij vast nog meer, best benieuwd naar!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:00
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Enneuh, denk je dat die vriend ook adresjes weet in de buurt van Enkhuizen?

Hoe heeft ie eigenlijk die baan gekregen? daar ben ik, en met mij vast nog meer, best benieuwd naar!
dude.... "adresjes weet in de buurt van Enkhuizen" tis geen criminele organisatie hoor , ik denk het eerlijk gezehct neit hij werkt in zon mortuarium in de wijk malburgen in arnhem. zoek anders op het net ervoor, vidn je vast wel iets
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:37
Go
Avatar van Go
Go is offline
Je hoort weleens dat lijken ineens rechtop gaan zitten, dat de spieren samentrekken. Ik zou terplekke een hartstilstand krijgen... ben ik direct op de goede plaats.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:36
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
laten we gewoon massaal de mortuariums bij ons in de buurt bellen. of zo'n site opzetten van, 'ik zoek werk in een mortuarium' en 'mortuarium zoekt werknemers'... en dat we dan allemaal advertenties kunnen zetten
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:56
Tombooo
Tombooo is offline
Ik zou er echt niks op tegen hebben, verdiend een heel stuk beter dan wat ik nu doe
__________________
[i]"But I know we can't all stay here forever. So I wanna write the words on the face of today. ...And then they'll paint it"[/i]
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:41
Def.P
Def.P is offline
Ik ben een grote kapitalist, dus voor 20 euro in het uur zou ik het ook wel willen proberen.
De ene z'n dood is de ander z'n brood.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:36
xCoyotex
Avatar van xCoyotex
xCoyotex is offline
Kben al para genoeg van mezelf, laat staan bij lijken werken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:22
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Oke sommige mensen willen weten waar het is? Zoek het gewoon op in google

Ik zoek het wel op en post het hierop

Ik zou al gaan voor 10 euro per uur.... Ik heb vaak lijken gewassen [ vrijwillig , was trouwens een familie-lid , gelukkig een verre famillie-lid ]
__________________
Live Life.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:35
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik zou het misschien wel doen. Alleen lijkt het me wel eng om alleen te doen (heeft te veel Buffy & films gezien waarin van alles geburde in mortuariums). Maar 3 uurtjes per week werken is al 60 euro--->ruim 3000 euro per jaar....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:32
heavinly
heavinly is offline
Ik zou het echt niet kunnen en ik zou het voor €100 volgens mij nog niet doen. Maar goed, er moet iemand zijn die het doet dus ik vind het in principe alleen maar goed als er mensen zijn die dat als werk doen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:51
tictactoe
tictactoe is offline
ik find dat eng...en ik zou me constant bezig houden met het leven en de dood enzo...

maarja, wat je niet allemaal doet als je veel geld krijgt he...je kan net zogoed een hoer worden eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:29
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
hmm, ik weet het niet... Er zouden bij mij wel een paar voorwaarden aan vast zitten.

In een kamer met (grote) ramen erin, waar zonlicht door naar binnen komt.
Niet als het buiten donker is.
Met meerdere personen.

Maar moet je dan ook die geslachtsdelen van die mensen wassen? ik kan me voorstellen dat mijn vriend het niet zo leuk zou vinden als ik allemaal piemels aan het wassen ben van dode mensen.
Maja, zo veel geld in zo weinig tijd.
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:23
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
tis wel veel geld... en inderdaad, knopje om en wassen...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:30
load_harmony
load_harmony is offline
denk maar niet dat iedereen dit zomaar mag doen!!! teneerste word er eerst echt wel gekeken of je het geestelijk wel aan kan. Ik denk zo ie zo dat je 18 moet zijn.
Van wat ik weet werken er alleen maar fulltimers, en is het nog redeijk moeilijk om werk te vinden in dat werk (ik weet niet of dit nog steeds zo is natuurlijk).
Het is een maf idee dat je het wilt doen, en ik weet zeker dat het niet altijd een pretje is. Je moet zeker weten dat je het aankan en het echt wilt. ze nemen niet zomaar iedereen aan namelijk.




ik vind het raar....
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:21
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 19-03-2003 @ 22:30:
denk maar niet dat iedereen dit zomaar mag doen!!! teneerste word er eerst echt wel gekeken of je het geestelijk wel aan kan. Ik denk zo ie zo dat je 18 moet zijn.
Van wat ik weet werken er alleen maar fulltimers, en is het nog redeijk moeilijk om werk te vinden in dat werk (ik weet niet of dit nog steeds zo is natuurlijk).
Het is een maf idee dat je het wilt doen, en ik weet zeker dat het niet altijd een pretje is. Je moet zeker weten dat je het aankan en het echt wilt. ze nemen niet zomaar iedereen aan namelijk.




ik vind het raar....
why not????!

ik zou het wel doen en wat maakt het uit of die doodis??!
this wel zielug voor de familie, maar het moet toch iemand doen!!?
nou als je het wil en je denk dat je geestelijk aan kunt moet je het doen
en je kunt altijd weer ontslag nemen natuurlijk en load_harmony heeft volgens mij wel gelijk. maarjah je kunt het proberen
het is het waard

de mzzl
annetjuh
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:16
Verwijderd
beter dat ze dood zijn dan levend...
levende mensen wassen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 21:54
mR
Avatar van mR
mR is offline
Ik zou het echt niet doen.

Werk moet niet alleen goed verdienen, maar moet ook leuk zijn.
De hele dag beetje lijken wassen lijkt me niet t leukste beroep wat er is. Werk dan een paar uur langer bij een leuke baan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:50
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
jah maar is vakken vullen
of krantenrond brengen dan wel leuk??

de mzzl
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:15
mR
Avatar van mR
mR is offline
Nope, maar er zal zeker wel werk zijn waar je wel lol in kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:24
Verwijderd
Ik zou dat echt NOOIT doen... hoeveel het ook zou verdienen... zometeen heeft diegene een ongeluk gehad... en dan blijft het beeld van diegene de hele tijd door je hoofd heen spoken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:03
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
kheb nog steeds geen 'adresje' gevonden.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
wat een onzin "ik heb liever leuk werk dan geld"...het gaat hier (dacht ik zo) om een bijbaan...dan gaat het wel om eht geld...schijt aan dat het om lijken gaat. Zoals al eerder gezegd is "knop om en wassen maar"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:57
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-03-2003 @ 21:53:
het gaat hier (dacht ik zo) om een bijbaan...dan gaat het wel om het geld...
dus je kan volgens jou geen plezier hebben in een bijbaan?
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 12:12
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nee dat heb ik nooit beweerd. Ik beweer alleen dat als het toch om een bijbaan zou gaan, plezier in je werk niet zo belangrijk is/ "hoeft te zijn"

en ohja: niet iedereen kan die knop omzetten natuurlijk, dan moet je het niet doen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:25
jillisg
jillisg is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 15-02-2003 @ 08:54:
Hmmz vaak krijg je voor die baantjes waar niemand voor te krijgen is heel veel geld. Kijk maar naar wat vuilnismannen verdienen tegenwoordig.

Neej ik zou het niet eens durven...gewoon bang omdat zo'n lijk ineens gaat bewegen ofoz..of geluid maakt. En dan sta je daar in je eentje

Neej is niks voor mij denk ik
Wie weet er nog een paar baantjes (voor een 16 jarige) die (bijna) niemand wil doen en waar dus veel geld in is te verdienen??????
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:34
0123456789
0123456789 is offline
putjes schepper op zee, ik ken niemand die dat doet, en ook neit iemand die het witl doen, denk datje wel ergens bij katwijk aan zee of noordewijkerhout meot gaan solliciteren
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:42
Billy_bob
Billy_bob is offline
Vanaf 16 jaar mag je het doen. En ik denk niet dat je iemand moet wassen die een onwijs ongeluk heeft gehad. Want dat ziet er dus echt niet ''normaal'' meer uit!!!!
Oja hiero verdien je €25,- per uur
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:41
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 01-04-2003 @ 15:42:
Vanaf 16 jaar mag je het doen. En ik denk niet dat je iemand moet wassen die een onwijs ongeluk heeft gehad. Want dat ziet er dus echt niet ''normaal'' meer uit!!!!
Oja hiero verdien je €25,- per uur
Waar is hier?

Ik ga ook maar es informeren!!
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-03-2003 @ 12:12:
nee dat heb ik nooit beweerd. Ik beweer alleen dat als het toch om een bijbaan zou gaan, plezier in je werk niet zo belangrijk is/ "hoeft te zijn"
ik vind plezier in je werk wel heel belangrijk, al is het maar een bijbaan. andres hou je het nooit lang vol. steeds er tegenop zien om naar je werk te gaan, daar wordt het leven niet leuker op.

verder snap ik niet wat er zo raar aan is (volgens in ieder geval 1 iemand) om te doen. iemand zal toch echt die lijken moeten wassen.

overigens gaan lijken niet ineens rechtop zitten, hoor. als ze net dood zijn kunnen ze nog een halve dag maximaal geloof ik bijvoorbeeld spiertjes samenkrampen, bijvoorbeeld een zucht laten horen of een scheet laten of nog poepen en misschien ook wel plassen. maar dat is na een aantal uur al niet meer zo. dat vertelde een begrafenisondernemer mij.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:28
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
als je iemand aflegt moet je altijd eerst de lucht uit de longen persen maarja daarna heb je geen last meer van een "zuchtje"
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:23
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Ilona1 schreef op 01-04-2003 @ 21:41:
Waar is hier?

Ik ga ook maar es informeren!!
Diagonessen ziekenhuis, Den haag

Succes!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:25
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 03-04-2003 @ 11:28:
als je iemand aflegt moet je altijd eerst de lucht uit de longen persen maarja daarna heb je geen last meer van een "zuchtje"
Of een enorme scheet plotseling laat! Chanant zal hij/zij zich toch niet voelen . Maar niet alleen in de longe zit dus lucht. En hij houd pas op met *zuchten* als die helemaal ontlucht is
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 15-02-2003 @ 08:54:
Hmmz vaak krijg je voor die baantjes waar niemand voor te krijgen is heel veel geld. Kijk maar naar wat vuilnismannen verdienen tegenwoordig.

Neej ik zou het niet eens durven...gewoon bang omdat zo'n lijk ineens gaat bewegen ofoz..of geluid maakt. En dan sta je daar in je eentje

Neej is niks voor mij denk ik
Juist...

Maare, misschien wel als we het met twee zouden doen...

Alleen in een ruimte vol lijken: NEE.
Met z'n tweeën: wie weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Leukste post van de dag.
Verwijderd
380 26-11-2009 18:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] onderlinge relaties Wie Scheep Gaat
Corossi
3 12-02-2006 20:12
Films, TV & Radio Lost #1
Severus
500 14-05-2005 12:55
Seksualiteit Necrofilie (sex met lijken)
Niek Amersfoort
99 22-09-2004 01:06
Vrije tijd Pantani dood ?
Blue Wölf
48 19-03-2004 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten
autodropje
257 01-12-2003 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.