Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 11:44
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Schamen is misschien een groot woord, maar welke dingen zou je liever niet hebben bij seks omdat ze je een ongemakkelijk gevoel geven, tijdens of achteraf.

Ik vind het af en toe een beetje beschamend dat ik soms zo 'geil' sta, dat ik dingen beginnen te zeggen die op niks slaan, zonder nadenken flap ik er dan iets uit waarvan ik achteraf vind dat ik mijn mond had moeten houden. Lastig Voor de rest geen schaamtes bij me.

Jullie?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:01
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm eigenlijk helemaal nergens voor, vooral niet als ik eenmaal opgwonden ben.

Wat ik soms wel vervelend vind is dat mijn borsten het soms 'warm' hebben en ik vind dat ik in slappe toestand veel te grote tepels heb. Als ze hard zijn zijn ze echter prima, en daar doe ik soms wel wat aan om ze even een handje te helpen.

Verder schaam ik me voor niks, ja, hmmm mn buik, als je in een opgevouwen standje zit heb ik van die rollen, dus het liefst plat of voorover.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-03-2007 @ 13:01 :
Verder schaam ik me voor niks, ja, hmmm mn buik, als je in een opgevouwen standje zit heb ik van die rollen, dus het liefst plat of voorover.
Dat inderdaad ja. Of als ik me in een standje bevind waarbij mn heupen naar mijn zin te groot lijken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:41
Fayette
Nergens voor eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:50
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nergens voor. en dat hoeft ook niet bij mn vriendinnetje (en zij niet bij mij ).

en ben eigenlijk zelf ook nergens onzeker over, dat zal ook wel meespelen ergens.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik schaam me nergens voor op seksueel gebied, en ben best heel tevreden. Ik denk echt niet aan te brede heupen, of aan mijn moedervlekken tijdens te seks. Kom op zeg, eerder aan hoe fijn ik iets - met hem samen - op dat moment vind.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:38
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
nergens meer voor, denk ik
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:20
Verwijderd
ik schaam me juist overal voor, maar ben ook nogal onzeker... over de grootte van mijn borsten, mn vetrollen, is alles wel fris en glad genoeg etc... maar aan de andere kant durf ik me bij mn vriend wel helemaal te laten gaan, dus eigenlijk valt het in de praktijk best mee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 15:41
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nergens voor, dat is ook wel de basis voor fijne seks in een relatie imho.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 15:59
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 20-03-2007 @ 15:20 :
ik schaam me juist overal voor, maar ben ook nogal onzeker... over de grootte van mijn borsten, mn vetrollen, is alles wel fris en glad genoeg etc... maar aan de andere kant durf ik me bij mn vriend wel helemaal te laten gaan, dus eigenlijk valt het in de praktijk best mee
dit herken ik eigenlijk. In principe schaam ik me nergens voor, maar toch weer wel...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:04
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
In het begin schaamde ik me ook altijd voor mijn vetrollen en mijn kleine borsten. Maar na verloop van tijd maakt het mij helemaal niets meer uit en denk ik alleen maar aan iets anders. Een jongen is ook nooit perfect! Waarom zou je je schamen als hij dat ook niet doet.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 20-03-2007 @ 13:01 :
Verder schaam ik me voor niks, ja, hmmm mn buik, als je in een opgevouwen standje zit heb ik van die rollen, dus het liefst plat of voorover.
Als dat juist de standjes zijn die hij geil vindt, hoef je je er natuurlijk niet bepaald druk om te maken Ik zie het 'm al denken: "Oh ja, geweldige hoek, lekker diep, ... <kortsluiting door overdosis genot> geilgeilgeil ... ...jezus, zeg, vanuit hier gezien heeft ze wel immense dijen."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn lichaam inderdaad. Niet zomaar tijdens de seks, want ik hou me er ook weer niet zo mee bezig, maar als hij even stilhoudt en naar mijn lichaam kijkt vind ik dat wel even moeilijk. Onzin natuurlijk, hij weet hoe ik eruit zie en dat bevalt hem prima.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 19:59
Dubbeleendje*
Avatar van Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Helemaal nergens voor.. Ik voel me al heel snel op mijn gemak bij iemand.. en al helemaal bij mijn vriend.. Heb me in het begin van de relatie ook nergens voor geschaamd.. Ga ik ook nooit doen Ik ben wie ik ben, en dat wordt maar geaccepteerd..
__________________
Hummiehum! hum? Hummie!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 20:19
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik schaam me nergens voor, ook nooit gehad eigenlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 20:45
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Voor mijn gedrag soms, als ik dronken ben.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 22:06
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Nergens voor, eigenlijk. Daar denk ik op dat moment ook hélemaal niet aan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 20-03-2007 @ 12:44 :
Ik vind het af en toe een beetje beschamend dat ik soms zo 'geil' sta, dat ik dingen beginnen te zeggen die op niks slaan, zonder nadenken flap ik er dan iets uit waarvan ik achteraf vind dat ik mijn mond had moeten houden. Lastig
dat, en mijn 'moeder'buikje en borsten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 09:42
Verwijderd
Nergens voor, want daar is het zo ongelofelijk veel te fijn voor.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 10:32
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nergens voor, maar er zijn wel dingen die ik niet doe omdat ik me er anders voor zou schamen/ongemakkelijk bij zou voelen. Dirty talk bijvoorbeeld, wel af en toe geprobeerd omdat mn ex dat leuk vond, maar dat was en geforceerd en ik schaamde me ervoor omdat ik er veel te zelfbewust van werd. "Doe ik het wel goed?", "ze lacht me vast stiekem uit" e.d.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 11:04
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Lichaam in general en dan zoals al eerder genoemd, buik, borsten, dijen etc. Vooral als een jongen even stopt en er echt gekeken wordt, buh.
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:10
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
snappen meiden dan niet dat die jongen dan even stopt om te kijken Juist omdat die het mooi vindt?
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik schaam me nergens voor. Er zijn wel dingen die ik ongemakkelijk vind.. bijv seks 's ochtends voor ik gedouched heb. Dat vind ik gewoon niet fijn.

Maar ik schaam me niet voor m'n lichaam oid.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:52
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Hmm, nergens voor.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 20-03-2007 @ 16:41 :
nergens voor, dat is ook wel de basis voor fijne seks in een relatie imho.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:18
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Als ik een tijdje niet gedouhed hebt, zou ik me wel degelijk zorgen maken over de frisheid, of als mijn oksels een tijdje niet geschoren zijn. Maar voor de rest vind ik mezelf erg leuk, alleen bij 69 voel ik me ongemakkelijk, maar dat doen wel eigenlijk nooit.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 19:08
Verwijderd
Erg veel lichaamshaar, maar goed dat kan je bijhouden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 22:33
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind het even 'genant' om op zn hondjes te gaan staan, maar daarna maakt het niet meer uit.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 12:02
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik schaam me er niet echt voor, maar ik baal er soms wel van dat ik me bij gebeft worden niet makkelijk kan ontspannen, zeker omdat het zo'n beetje de fetish is van mijn vriend.. Terwijl ik voor de rest zo makkelijk als wat ben, lukt het me niet om te ontspannen en te genieten als hij me likt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:14
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Vooral mijn lichaam. (en littekens)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:17
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-03-2007 @ 17:10 :
snappen meiden dan niet dat die jongen dan even stopt om te kijken Juist omdat die het mooi vindt?
Tuurlijk en als ik eenmaal vaker met iemand naar bed ben geweest weet ik het wel te waarderen, maar de eerste paar keer heb je toch in je achterhoofd van wat zou hij zien, zou hij mijn borsten belachelijk klein vinden/kont te dik/etc en daarom zolang kijken.
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:25
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 20-03-2007 @ 12:44 :
Schamen is misschien een groot woord, maar welke dingen zou je liever niet hebben bij seks omdat ze je een ongemakkelijk gevoel geven, tijdens of achteraf.

Ik vind het af en toe een beetje beschamend dat ik soms zo 'geil' sta, dat ik dingen beginnen te zeggen die op niks slaan, zonder nadenken flap ik er dan iets uit waarvan ik achteraf vind dat ik mijn mond had moeten houden. Lastig Voor de rest geen schaamtes bij me.

Jullie?
Voor m`n littekens ook
Ik weet ze vrij goed te verbergen voor eigenlijk iedereen,
en er zijn denk ik zelfs mensen die ze niet zien,
maar toch zitten ze me in de weg.
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 16:09
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
niks. Er zijn wel dingen die ik niet doe, dirty talk ofzo, maar dat is meer omdat ik dat nutteloos vind. Mocht iemand dat toevallig wel uitermate opwindend vinden dan wil ik best iets ranzigs uitkramen.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 16:35
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 23-03-2007 @ 16:25 :
Voor m`n littekens ook
Ik weet ze vrij goed te verbergen voor eigenlijk iedereen,
en er zijn denk ik zelfs mensen die ze niet zien,
maar toch zitten ze me in de weg.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb een groot litteken over mn borstbeen en die is niet te verbergen. Hoe vaak mensen ook zeggen dat ze het niet storend of lelijk vinden. Ik zit er (bijna) altijd mee. Mn andere littekens liggen net iets minder gevoelig, maar die zitten me ook in de weg.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 18:26
Verwijderd
Zou toch wat zijn als ik me ging liggen schamen..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 23-03-2007 @ 19:26 :
Zou toch wat zijn als ik me ging liggen schamen..
Nooit aan beginnen, dan is het einde zoek
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 09:13
Verwijderd
Soms schaam ik me een beetje voor mn (redelijk veel)lichaamsbeharing(buik/borsthaar). En als ik beetje zat ben dan sla ik er weleens wat uit, waar ik me achteraf voor schaam

Ook schaam ik me ook weleens voor het feit dat ik maar 1 teelbal heb. Voor de rest ben ik redelijk zelfverzekerd wat mijn lichaam betreft.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 09:33
Verwijderd
Ik schaam me sowieso niet zo snel, en tijdens de seks al helemaal niet, zou zonde zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 12:54
Princesse Suze
Avatar van Princesse Suze
Princesse Suze is offline
ME schamen tijdens de seks lijkt me erg ongemakkelijk, mr jaah ben ook de helft van de tijd dronken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 13:42
Verwijderd



Vind dat er maar weinig mensen zich schamen hier! Ik heb echt heel lang moeite gehad om seks te hebben, omdat ik zo onzeker was, en niet durfde.

Laatst gewijzigd op 24-03-2007 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Princesse Suze schreef op 24-03-2007 @ 13:54 :
ME schamen tijdens de seks lijkt me erg ongemakkelijk, mr jaah ben ook de helft van de tijd dronken
Vet stoer.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 14:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Princesse Suze schreef op 24-03-2007 @ 13:54 :
ME schamen tijdens de seks lijkt me erg ongemakkelijk, mr jaah ben ook de helft van de tijd dronken

14
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Princesse Suze schreef op 24-03-2007 @ 13:54 :
ME schamen tijdens de seks lijkt me erg ongemakkelijk, mr jaah ben ook de helft van de tijd dronken
Slet
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Je zou Princesse Suze maar als dochter hebben. Slechte moeder ben je dan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-03-2007 @ 16:34 :
Je zou Princesse Suze maar als dochter hebben. Slechte moeder ben je dan.
Dat vind ik nogal een hard oordeel, ook kinderen uit 'goede' nesten kunnen flink ontsporen. Je hebt het niet altijd volledig in de hand.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-03-2007 @ 16:34 :
Je zou Princesse Suze maar als dochter hebben. Slechte moeder ben je dan.
goed voorbeeld doet goed volgen....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 21:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ach, zeikhonden. Op je veertiende moet je je klem zuipen en met iedere vent in bed duiken voor een breezer, zodat je op je veertigste met een glimlach terug kunt kijken als je gestetteld bent. Genoeg meisjes van veertien die prima kunnen bepalen met ze met hun dronken kop hun kut in laten. Jézus.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 21:30
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 22-03-2007 @ 23:33 :
Ik vind het even 'genant' om op zn hondjes te gaan staan, maar daarna maakt het niet meer uit.
Ja, klopt, in het begin is dat even genant.
Dan denk je echt evan van 'jezus wat zit ik nu stom en hoe zou dat er voor hem uitzien' . Maar gelukkig verdwijnt die gedachte idd heel snel!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 22:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
voor bepaalde lichaamsdelen. en ik vind het soms eng om nieuwe standjes uit te proberen waarvan ik denk dat ze me niet lukken (wat dan ook soms zo is). en als het dan niet lukt schaam ik me wel eens en vind ik het jammer.

en idd sochtends seks als je je nog niet gewassen hebt na de vorige nacht seks en je hebt een morning breath enzo is ook niet prettig.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 22:37
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 24-03-2007 @ 14:42 :



Vind dat er maar weinig mensen zich schamen hier! Ik heb echt heel lang moeite gehad om seks te hebben, omdat ik zo onzeker was, en niet durfde.
Ach, drie plausibele verklaringen uit de losse pols

1. Jij bent abnormaal
2. Mensen die zich schamen, schamen zich in het algemeen ook om er voor uit te komen op dit forum.
3. Mensen die zich schamen doen alsof ze zich niet schamen (wat jij dus impliceert)
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Meer dan rukken/mastruberen.!
maximekeee
66 29-12-2009 21:21
De Kantine Leukste post van de dag
Yoshimare
500 21-09-2008 15:13
Psychologie Soms word ik een kind, help
HelpMePlease
40 02-10-2003 16:11
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.