Oud 09-06-2009, 17:25
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Hey Allemaal,

vandaag las ik in het nieuws dat er een erectiebus in nederland gaat komen.

deze bus moet je dan helpen als je een erectieprobleem hebt zelf vind ik het vet stom want je gaat toch niet zo'n bus in lopen, weet gelijk de hele stad dat jij last hebt van eretcieprobleem!
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 17:50
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Inderdaad. Niet naar de dokter, maar wél naar de erectiebus? Kom nou..

Achterlijke naam trouwens, erectiebus.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 19:04
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Inderdaad. Niet naar de dokter, maar wél naar de erectiebus? Kom nou..

Achterlijke naam trouwens, erectiebus.
ja je gaat toch veel sneller naar de dokter dan naar zo'n bus?
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 19:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk dat de bereidwilligheid van mensen om hier naartoe te gaan voornamelijk afhangt van de vraag of ze hun schaamte omtrent dit onderwerp aan de kant kunnen zetten. Ik persoonlijk denk dat dit niet het geval is aangezien mensen er schijnbaar ook niet mee naar een dokter gaan. Ik vind het dus ook een waardeloos idee.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 11:05
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Ik denk dat de bereidwilligheid van mensen om hier naartoe te gaan voornamelijk afhangt van de vraag of ze hun schaamte omtrent dit onderwerp aan de kant kunnen zetten. Ik persoonlijk denk dat dit niet het geval is aangezien mensen er schijnbaar ook niet mee naar een dokter gaan. Ik vind het dus ook een waardeloos idee.
Wat zie jij dan als oplossing? Want het blijven er zo'n 800.000 als we er niets aan doen.
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 20:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vraag me af of er überhaupt een oplossing is. Je kunt van alles bedenken maar zolang mensen zich ervoor schamen zullen ze er toch niet mee naar een dokter of een dergelijke instantie gaan. Daarnaast denk ik dat er ook een groep is die het niets kan schelen omdat ze toch geen seks hebben (denk aan bejaarden die nauwelijks meer kunnen bewegen). Die groep zul je nooit overtuigen er wat aan te doen omdat ze het niet als probleem ervaren.

Ik denk dat verreweg het meest bereikt word met voorlichting geven op scholen en dergelijke (ik heb werkelijk geen idee wat daar nu aan gedaan word maar het zal vast niet veel soeps zijn). Door de jeugd te vertellen wat ze kunnen doen om te voorkomen dat ze dergelijke problemen te krijgen voorkom je in ieder geval voor een deel dat de groep groter word.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 01:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ja je gaat toch veel sneller naar de dokter dan naar zo'n bus?
Niet echt. Je huisarts zie je vaker dan alleen die ene keer, maar de mensen in die bus verdwijnen daarna voorgoed uit je leven. Het komt vaker voor dat mensen dat soort incidentele hulp wel aannemen of benaderen, maar de vaste instellingen niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 09:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm, een concept als de erectiebus... Het probleem is dat iedereen weet dat het een erectiebus is (bah, wat een naam...) en dat iedereen die daar naar binnen gaat dergelijke problemen heeft. Niet iets wat je aan iedereens neus wil hangen. Als je naar de dokter gaat, kan dat ook vanwege een verkoudheid zijn.

Misschien dat het iets subtielers als een erectiebus beter werkt. God mag weten wat, ik heb me er ook helemaal niet in verdiept. Voorlichting kan altijd helpen, maak het onderwerp bespreekbaar, dat schijnt ook al te helpen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 10:00
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Bestel gewoon online jouw medicijnen tegen een erectiestoornis of erectieproblemen. Deze worden dan secreet en zonder dat iemand het ziet bij jou thuis bezorgd.


LOL
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 10:12
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Bestel gewoon online jouw medicijnen tegen een erectiestoornis of erectieproblemen. Deze worden dan secreet en zonder dat iemand het ziet bij jou thuis bezorgd.


LOL
nog even los van de taal, vind ik deze opmerking vrij zorgelijk omdat medicatie hooguit een tijdelijke oplossing is. De meeste erectiestoornissen worden veroorzaakt door psychische problemen. Als daar niets aan gedaan wordt zal je altijd die medicatie nodig hebben.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 13:50
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Citaat:
nog even los van de taal, vind ik deze opmerking vrij zorgelijk omdat medicatie hooguit een tijdelijke oplossing is. De meeste erectiestoornissen worden veroorzaakt door psychische problemen. Als daar niets aan gedaan wordt zal je altijd die medicatie nodig hebben.
Helemaal mee eens, maar zou de bus daar wel hulp bij kunnen bieden, of zou je dan toch echt alsnog naar de dokter moeten?
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 17:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat zo'n bus onzin is. Mensen moeten gewoon naar de dokter, die kent je beter en kan je beter helpen. Daarbij weet niemand waarom je naar de dokter gaat. En ik denk dat iedereen wel een vermoeden heeft van wat er aan de hand is al je een erectiebus in gaat. Ik denk sowieso dat erectieproblemen geen problemen zijn als je het niet waard vind om ermee naar de dokter te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 18:32
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Bah, het woord alleen al: erectiebus.
Ik vind het een stom idee. Waarom zou je wel publiekelijk in zo'n bus stappen maar niet naar de dokter.
Niemand kijkt raar op of lacht je uit als je naar de dokter gaat, desnoods geeft die zelf de voorlichting, of een folder, etc.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 20:15
N-S-93
N-S-93 is offline
De erctiebus?
Het klinkt meer als een T.V. programma. Inderdaad, een dokter zie je daarna nog, maar de mensen op straat ook! Hoe genant is het als je in een grote bus met daarop in Neonverlichting 'De erectie-bus' stapt? Nee, ga dan naar de dokter..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 11:52
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 13:14
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
haha fantastische strip, wellicht kunnen de twee bussen naast elkaar staan, ze kunnen elkaar mooi aanvullen qua service haha
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
haha fantastische strip, wellicht kunnen de twee bussen naast elkaar staan, ze kunnen elkaar mooi aanvullen qua service haha
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 20:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nog even los van de taal, vind ik deze opmerking vrij zorgelijk omdat medicatie hooguit een tijdelijke oplossing is. De meeste erectiestoornissen worden veroorzaakt door psychische problemen. Als daar niets aan gedaan wordt zal je altijd die medicatie nodig hebben.
Bovendien worden er op internet ondeugdelijke en zelfs gevaarlijke medicijnen verkocht. Het is niet zomaar dat ongeautoriseerde verkoop van medicijnen niet is toegestaan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 21:40
Verwijderd
ik krijg er echt een slappe lul van
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 00:50
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Lijkt me niet erg gepast voor de mensen die zich schamen, maar ik zou wel even langs willen lopen voor wat tips om iets sneller een stijve te krijgen/iets gevoeliger te worden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 11:34
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Bovendien worden er op internet ondeugdelijke en zelfs gevaarlijke medicijnen verkocht. Het is niet zomaar dat ongeautoriseerde verkoop van medicijnen niet is toegestaan.
Daarom zeg ik ook, laat de mensen zien welke sites bijv. wel de juiste producten hebben, of informeer men hoe ze dit kunnen zien. Er zijn namelijk ook genoeg waar je alleen wat kan halen op dokters advies
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.