Oud 15-08-2005, 18:05
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
hallo allemaal...

vanmiddag kwam ik terug bij mn auto en tot mijn schrik was mn radio weg , plus mn gps ontvanger plus ca 35 originele cd's.

Het was gewoon een ouwe halfgare peugeot 309, mn spullen lagen in t dashboard kastje.

T portier is aan de bestuurderskant opengebroken met n koevoet ofzo, zodat ze em net van de deurvergrendeling af konden halen.

Zwaar balen dus, ik mn spullen kwijt en een auto die k niet meer veilig kan laten staan.

Ik ben meteen aangifte gaan doen, en de auto staat op een plek waar er niemand makkelijk in kan.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? heb ik kans dat de verzekering iets terugbetaald oid?

Mn auto is gewoon wa verzekerd,maar mn vader dacht dat er misschien iets viel te doen via de inboedelverzekering, de auto staat wel gewoon op mijn naam en ik rij erin enzo, ik woon wel gewoon op t zelfde adres als mn pa.

Iemand verder nog tips, of ervaringen die handig zijn?

Ik ga de auto nu zowieso de deur uit doen, heb er de laatste tijd veel te veel geld in gestoken, en dat issie niet waard (peugeot 309 bj '91)

Maar ja, nu met die deur zo, misschien bij de sloop oid proberen? iemand een beter idee?

Bedankt alvast !
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 19:18
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Nee, dat is niet verzekerd. Jammer maar helaas.

Een andere deur kun je inderdaad op de sloop proberen, maar je zult wel altijd wat kleurverschil houden.. Als je daarmee kunt leven is het een goed idee.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:39
Verwijderd
Is een auto of de inhoud daarvan onderdeel van de inboedel van een huis? Nee. Biedt een inboedelverzekering dus dekking tegen diefstal van de auto of de inhoud ervan? Nee. Overigens is ook op een all risk- of cascoverzekering de inhoud van de wagen niet verzekerd, alleen de wagen zelf. Dus als je zo'n verzekering zou hebben zou je wellicht de braakschade aan de auto vergoed kunnen krijgen. Maar aangezien je alleen een WA-verzekering hebt gaat dat niet op.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 22:11
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2005 @ 19:39 :
Is een auto of de inhoud daarvan onderdeel van de inboedel van een huis? Nee. Biedt een inboedelverzekering dus dekking tegen diefstal van de auto of de inhoud ervan? Nee. Overigens is ook op een all risk- of cascoverzekering de inhoud van de wagen niet verzekerd, alleen de wagen zelf. Dus als je zo'n verzekering zou hebben zou je wellicht de braakschade aan de auto vergoed kunnen krijgen. Maar aangezien je alleen een WA-verzekering hebt gaat dat niet op.

thnx captain
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 13:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit
Unexplained
175 16-02-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.