Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 01:57
shuriken
shuriken is offline
ik heb het gevoel dat ik misschien wel nooit een succesvolle relatie zal hebben. tot nu toe ging het altijd mis met meisjes, meestal omdat zij niet verliefd meer waren ofzo, of misschien omdat ik me juist teveel gaf. in ieder geval, zij maakten het steeds uit. ze vonden me wel altijd ontzettend lief. kheb ook het gevoel dat ik op de verkeerde meisjes val ofzo, of dat ik de verkeerde aantrek; dat ze gewoon niet bij me passen ofzo. of dat ze me leuk vinden als ik nog niks met ze heb, maar als dat wel zo is, dat ik heel anders word, en ze me niet meer leuk vinden. ik wil ze dan overspoelen met liefde ofzo. ja klinkt misschien dom, maar zo voelt het voor mij wel. ben een beetje romanticus ofzo, bestwel gevoelig. nouja in ieder geval, ik voel me nogal een hopeloos geval.
kent iemand dit gevoel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 13:04
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
shuriken schreef:
ik heb het gevoel dat ik misschien wel nooit een succesvolle relatie zal hebben. tot nu toe ging het altijd mis met meisjes, meestal omdat zij niet verliefd meer waren ofzo, of misschien omdat ik me juist teveel gaf. in ieder geval, zij maakten het steeds uit. ze vonden me wel altijd ontzettend lief. kheb ook het gevoel dat ik op de verkeerde meisjes val ofzo, of dat ik de verkeerde aantrek; dat ze gewoon niet bij me passen ofzo. of dat ze me leuk vinden als ik nog niks met ze heb, maar als dat wel zo is, dat ik heel anders word, en ze me niet meer leuk vinden. ik wil ze dan overspoelen met liefde ofzo. ja klinkt misschien dom, maar zo voelt het voor mij wel. ben een beetje romanticus ofzo, bestwel gevoelig. nouja in ieder geval, ik voel me nogal een hopeloos geval.
kent iemand dit gevoel?
*steekt hand op*
het denken ik vindt nooit een vriendin
en ik heb mezelf ook al eens een hopeloze romanticus genoemd
dus ik snap je gevoel helemaal

overtuig jezelf ervan dat je vast wel iemand vindt (99% kans dat dat ook gaat lukken) je bent nl pas een paar jaar met liefde bezig en het levenb duurt nog zoooo lang

en nog iets belangrijks hoe belabberd je je er ook door voelt blijf vooral jezelf 24/7 acteren (je anders voordoen dan je bent) is een nog erger leven
suc6
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:39
shuriken
shuriken is offline
kheb het gevoel dat ik mezelf moet afstompen ofzo, of mezelf moet inhouden.ben gewoon anders i guess
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:01
dewdrop
dewdrop is offline
Ik weet precies wat je bedoelt, meisjes houden het op een 1 of andere manier niet lang met me vol! Vriendschappelijk niks aan de hand, maar ben je opeens hun vriend dan loopt het opeens niet, ik heb net weer een meisje en ze weet het niet, maar ben ontzettend om haar ook weer snel te verliezen! Het zou trouwens best kunnen dat je je anders gedraagt, maar ik denk dat het uit onzekerheid is over jezelf, teveel nadenken over of je het wel goed doet, althans das bij mij zo!
__________________
I know what i want, you just take me through the motions! I know what i want, and that's more than you can say!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:35
shuriken
shuriken is offline
ja, ik herken wat je zegt. ik was eerder ook bang. nu heb ik inmiddels al zoiets gekregen van, het gaat toch wel weer mis. want ik wil veel smsen enzo en haar zien, maar ik moet me echt inhouden omdat het anders weer fout gaat omdat het teveel van mijn kant komt. en dan blijkt misschien, als ik me helemaal heb gegeven zegmaar, dat ze me toch niet leuk vind(of juist daarom me niet leuk meer vindt omdat het benauwt). maarja dat is dus frustrerend, dat je zelf de neiging hebt om meer te willen, maar je moet inhouden, en moet wachten tot zij wat laat horen. tenminste, zo doe ik het nu, want toen ik me helemaal gaf aan een meisje een hele tijd, werkte het niet en bleek ze achteraf toch niet verliefd op me te zijn geweest. en dat voelt echt bedrogen, alsof het allemaal niks waard is geweest, al die liefde en een slap vriendschappelijk aftreksel terugkrijgen.

Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 09:46
code-based
code-based is offline
Jij bent bang dat je relaties niet lang stand houden, dat is ook vervelend, maar wees blij dat je nog relaties hebt, ik kom daar namelijk niet eens aan toe. Ik heb wel gewone vriendinnen, maar op de een of andere manier klikt het niet met meisjes op de manier van een relatie met elkaar hebben........

maargoed, ik denk dat het ook aan die meisjes heeft gelegen, want als je echt verliefd bent wil je niets anders dan bij elkaar zijn enzow, en als zij dat overdreven van jouw kant vonden waren zij denk ik al vanaf het begin niet echt verliefd......
__________________
Sick of This Skin - Time To Trade In
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:38
B17V
Avatar van B17V
B17V is offline
Citaat:
shuriken schreef:
ik heb het gevoel dat ik misschien wel nooit een succesvolle relatie zal hebben. tot nu toe ging het altijd mis met meisjes, meestal omdat zij niet verliefd meer waren ofzo, of misschien omdat ik me juist teveel gaf. in ieder geval, zij maakten het steeds uit. ze vonden me wel altijd ontzettend lief. kheb ook het gevoel dat ik op de verkeerde meisjes val ofzo, of dat ik de verkeerde aantrek; dat ze gewoon niet bij me passen ofzo. of dat ze me leuk vinden als ik nog niks met ze heb, maar als dat wel zo is, dat ik heel anders word, en ze me niet meer leuk vinden. ik wil ze dan overspoelen met liefde ofzo. ja klinkt misschien dom, maar zo voelt het voor mij wel. ben een beetje romanticus ofzo, bestwel gevoelig. nouja in ieder geval, ik voel me nogal een hopeloos geval.
kent iemand dit gevoel?
tkomt echt wel een x goed!!! geloof me
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:02
Naiad
Avatar van Naiad
Naiad is offline
Weet je wat het is, als je vriendschap hebt dan ben je niet gebonden en kan zo veel of weinig met elkaar afspreken. Als je verliefd bent is het allemaal spannend en nieuw. Maar als je wat langer met elkaar bent is het spannende en nieuwe er alweer snel af en voelen sommige mensen zich gebonden en daardoor dus 'klemgezet'. Ik heb daar zelf ook wel last van. Ik stort me voor de volle 100% in allerlei avonturen maar voordat ik het weet heb ik er al genoeg van. Dat is dus ook zo in de liefde. Als je jong bent lijkt dat op de een of andere manier ook allemaal te kunnen ofzo. Ik weet niet hoor, het is ook zo'n volwassen gedoe dat relatiegedoe (mmm, 2 keer gedoe? okeej). Iig, ik ga er nog steeds vanuit dat ik ooit wel iemand vind, dat zou iedereen moeten doen want wie positiviteit uitstraald ontvangt positiviteit!
__________________
--- I came to save the world, now the world can't even save me ---
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:38
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
shuriken

ksnap wat je bedoelt. Maar ergens hebben we dat allemaal een beetje......je wilt die gene, en je wilt m nu! Maar een beetje rust is juist wel goed.....geef degene de tijd. Je inhouden betekent niet meteen dat je jezelf niet meer bent. In het begin van een relatie is het altijd een beetje aftasten.....dan als je 'zekerheid' hebt kun je je best steeds meer op haar storten.
knuff
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Justinjayce
24 01-09-2011 18:58
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd?
fieldgar
21 06-01-2011 15:49
Liefde & Relatie Persoonlijke problemen binnen relatie(s)
Trance Maniak
36 20-05-2009 08:00
Liefde & Relatie Ben hopeloos :(
punkstar
121 22-08-2007 13:08
Liefde & Relatie Vrienden, maar nu?
Ostentation
55 28-12-2005 12:42
Liefde & Relatie binden.. angst
Maija
14 10-10-2004 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.