Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2016, 06:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je woont toch in Den Haag? Ik ging met rijles wel eens oefenen op het terrein van zo'n speelhal in Rijswijk. Als je vanaf het CBR richting Delft rijdt kom je er langs
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 25-07-2016, 06:51
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik kreeg weer 'rijles' van mijn huisgenoot. Meestal gaan we naar een uitgestorven parkeerplek (ik durf toch niet harder dan 20) aan de rand van de stad waar na 10en geen levende ziel meer te vinden is normaliter. Maar vandaag stond het daar dus vol met lijpen die aan het pokemon'en waren. De een na de ander kwam aanrijden, hele hordes mensen auto's in en uit. Toen kon ik dus geen rijles nemen
Heb je serieuze plannen? If so, welke termijn?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 12:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Multiquote werkt niet

Citaat:
Ik weet dat je tegenwoordig wat chiller bent in de auto, maar ik zie je nog steeds voor me van toen onze moeder achteruit reed op een bruggetje en jij dat bruggetje niet gezien had en dacht dat ze ons de sloot in zou rijden
ja, hoe denk je dat ik ooit niet-chill ben geworden ik weet nog dat ze me kwam halen op de camping bij oma, maar je kon niet keren op de weg dus ze moest een stuk achteruit rijden. Toen nam ze mij op schoot zodat ik kon "rijden". Dat begon heel leuk maar toen trapte ze dus vrij hard het gas in, terwijl we naar achter reden en maakte zelf allemaal grappig bedoelde kreten dat we een ongeluk zouden gaan maken of iets van die strekking. Nou, je weet zelf hoe onze ouders klinken als ze 'OOOW, OOW KIJK UIT AAAH' roepen. Dat was mijn eerste paniek ervaring met de auto. Verder ben ik inderdaad als de dood voor het rijden naast water, nu nog steeds. Dat komt dus ook door een actie van mama, omdat je vroeger een stuk kade had bij Scheveningen waar geen hek was en je dus direct naast een bootsluis reed. Paar meter muur en dan de zee, moeilijk hoog dus. Toen ging ze ook weer grappig met haar stuur heen en weer slingeren en zeggen dat we in het water zouden rijden. Tja, ik raak daar zo van in paniek dat ik mezelf niet meer in de hand heb. En dat is nog steeds zo, als ik in de auto zit en iemand gaat langs het water parkeren dan stap ik uit en als we langs een soortgelijke kade rijden dan breekt het zweet me uit.

Ik ben alleen bij A. chill in de auto (en ook bij pappie trouwens), omdat ik weet dat haar reactievermogen vele malen sneller is dan die van andere mensen en omdat ik weet dat de malle dingen die zij soms doet om tof te doen, niet voor mijn dood zullen gaan zorgen.

Q: ik weet zelf nog niet echt hoe serieus mijn plannen zijn, omdat ik niet weet of ik het durf Ik ben nog maar net op het niveau dat ik de sleutel durf om te draaien zonder dat ik bang ben dat ie ineens gaat rijden uit zichzelf Ik kan me zo slecht voorstellen dat ik ooit het overzicht heb om zo'n moordmachine onder controle te houden en daarbij ook nog op mensen te letten die het verkeer constant in gevaar brengen zonder dat ik in paniek raak.

en omg @Daantje, daar woon ik vlakbij (like 5 min rijden), echt te stom voor woorden dat ik daar nog niet aan heb gedacht, ik rij er een paar keer per week langs thanks voor de tip. Daar is het inderdaad altijd uitgestorven in de avond.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-07-2016, 13:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Toch zou ik eens beginnen met een proeflesje, Pip. Rustig aan beginnen met alleen een beetje sturen onder het genot van een instructeur (of instructrice, voor ik weer genderquatsch om m'n oren krijg) en rustig opbouwen. Ik denk dat je meteen merkt dat er een gigantisch verschil zit in relatieve en absolute snelheid; meerijden met verkeer is zó anders dan op een verlaten stuk in je uppie tuffen. Bovendien zit er een risico in dat A je verkeerde dingen aanleert. Of nou ja, met 'verkeerd' bedoel ik niet conform eisen CBR, wat niet wil zeggen dat het per se verkéérd-verkeerd is.

Overigens heb ik mijn rijbewijs inmiddels een half jaar of zo. En ironisch genoeg rijd ik eigenlijk amper, al zeker geen woon/werk-verkeer (Randstad OV holadiee).
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 13:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is dat mijn rij-instructeur geen les meer geeft, anders had ik hem aangeraden. Ik heb bij hem een second opinion gereden en ben toen bij hem gaan lessen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2016, 13:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb nu ongeveer twee jaar mijn rijbewijs en ik vind rijden echt heerlijk. Grote stukken achter elkaar gaat ook steeds beter
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-07-2016, 13:35
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
De meeste kilometers heb ik op de A2 gemaakt, in het weekend. Geen pretje met al die debielen die de spitsstrook niet begrijpen, bij een spat regen terugzakken naar 80, veel te laat naar links schuiven zonder te checken of het kán (a.k.a. knipperlicht als breekijzer) etcetera.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 14:05
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Autorijden vind ik echt een van de chillste dingen die er zijn.

Heeft me wel drie examens gekost, maar och.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-07-2016, 14:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik zit te kakken op een wc met bewegingssensor, maar die zit niet op de wc zelf dus ik moet de deur opendoen om het licht aan te krijgen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-07-2016, 14:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zit te kakken op een wc met bewegingssensor, maar die zit niet op de wc zelf dus ik moet de deur opendoen om het licht aan te krijgen.
Dat had laatst in een kamphuis! Sensor zat in het begin van de sanitaire ruimte, wc helemaal achterin
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-07-2016, 14:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb dat in Denemarken op de camping wel eens gehad onder de douche
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2016, 15:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik zit te kakken op een wc met bewegingssensor, maar die zit niet op de wc zelf dus ik moet de deur opendoen om het licht aan te krijgen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 25-07-2016, 16:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Autorijden vind ik echt een van de chillste dingen die er zijn.

Heeft me wel drie examens gekost, maar och.
Ik vind het ook chill hoor. Behalve dan in Damsko tijdens de spits. Hence het OV voor woon/werk-verkeer. Overigens had ik er ook drie examens voor nodig. Theorie wel in één keer, godzijdank.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 17:39
Verwijderd
Ik vind auto rrijden chill tot ik de snelweg op moet dan wordt ik bang. Tot nu toe gaat het redelijk, maar ik krijg altijd een beetje een paniek gevoel. Gelukkig is mijn instructeur begripvol
Oud 25-07-2016, 17:47
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik begrijp dat niet zo goed, voor mij is snelwegrijden zoveel makkelijker en overzichtelijker dan (druk) stadsverkeer.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp dat niet zo goed, voor mij is snelwegrijden zoveel makkelijker en overzichtelijker dan (druk) stadsverkeer.
Ik begrijpt het ook niet zo goedt.
Oud 25-07-2016, 17:57
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
En ik maar zoeken waar ik de fout maakte
Oud 25-07-2016, 18:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind autorijden heerlijk. Nu drie jaar mijn rijbewijs en ik rijd nu elke dag A13/A20 en dat scheelt veel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2016, 18:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Treinlovers en mensen uit Arnhem: Zitten spoor 9 en spoor 11 toevallig aan hetzelfde perron?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 19:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee, helaas niet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 25-07-2016, 19:33
Verwijderd
Ik heb er veel lessen over gedaan om mijn rijbewijs te halen maar omg beste beslissing everrrrr. Ik cross overal naar toe, hoe verder weg hoe leuker scheelt dat ik in het eerste jaar veel snelweg heb gereden naar mijn werk. Klein stukje maar, maar toch. En ik had twee maanden mijn rijbewijs toen we naar Frankrijk op verkansie gingen, daar heb ik ook veel gereden. Dikke prima.
Oud 25-07-2016, 20:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Treinlovers en mensen uit Arnhem: Zitten spoor 9 en spoor 11 toevallig aan hetzelfde perron?
De laatste keer dat ik er was niet. Ik ben overigens geen treinlover
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 22:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik er was niet. Ik ben overigens geen treinlover
Jij valt onder "uit Arnhem"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-07-2016, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Jij valt onder "uit Arnhem"
En onder dikzakken.
Oud 26-07-2016, 06:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Multiquote werkt niet



ja, hoe denk je dat ik ooit niet-chill ben geworden ik weet nog dat ze me kwam halen op de camping bij oma, maar je kon niet keren op de weg dus ze moest een stuk achteruit rijden. Toen nam ze mij op schoot zodat ik kon "rijden". Dat begon heel leuk maar toen trapte ze dus vrij hard het gas in, terwijl we naar achter reden en maakte zelf allemaal grappig bedoelde kreten dat we een ongeluk zouden gaan maken of iets van die strekking. Nou, je weet zelf hoe onze ouders klinken als ze 'OOOW, OOW KIJK UIT AAAH' roepen. Dat was mijn eerste paniek ervaring met de auto. Verder ben ik inderdaad als de dood voor het rijden naast water, nu nog steeds. Dat komt dus ook door een actie van mama, omdat je vroeger een stuk kade had bij Scheveningen waar geen hek was en je dus direct naast een bootsluis reed. Paar meter muur en dan de zee, moeilijk hoog dus. Toen ging ze ook weer grappig met haar stuur heen en weer slingeren en zeggen dat we in het water zouden rijden. Tja, ik raak daar zo van in paniek dat ik mezelf niet meer in de hand heb. En dat is nog steeds zo, als ik in de auto zit en iemand gaat langs het water parkeren dan stap ik uit en als we langs een soortgelijke kade rijden dan breekt het zweet me uit.

Ik ben alleen bij A. chill in de auto (en ook bij pappie trouwens), omdat ik weet dat haar reactievermogen vele malen sneller is dan die van andere mensen en omdat ik weet dat de malle dingen die zij soms doet om tof te doen, niet voor mijn dood zullen gaan zorgen.
Omg dat eerste verhaal ken ik helemaal niet dat tweede kan ik me wel herinneren ja, maar op de een of andere manier heb ik wel vertrouwen in mama's rijstijl. Meer dan in die van je pappie, want die weet niet hoe zijn richtingaanwijzer werkt en zet altijd zijn ruitenwissers pas aan als je echt al een minuut geen kanker meer ziet. En natuurlijk moet hij altijd een shaggie draaien als hij rijdt en kan hij dat niet even doen voordat hij gaat rijden. En daarbij reed hij toen ook nog in een auto die bijna uit elkaar flikkerde van ellende. Ik was nooit bang dat ik dood zou gaan bij hem in de auto, daar ben ik tot nu toe bij niemand bang voor geweest.
Mijn buurman (die kale) rijdt als een mongool, die rijdt hier met 80 door de straat, maar ik ga er altijd maar vanuit dat hij ook niet dood wil

Maar ik stap inderdaad ook liever uit als er naast water aan zo'n kade geparkeerd moet worden, maakt niet uit wie er rijdt. Ik vind het echt knap dat die mensen hun cool allemaal houden terwijl ze hun auto langs de afgrond manouvreren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-07-2016, 08:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Jij valt onder "uit Arnhem"
Ja, daar liggen wel mijn roots, maar inmiddels ben ik helemaal hip en happening door in Hoofddorp te wonen en in Amsterdam te werken

Citaat:
En onder dikzakken.
Vet lekker, ja
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2016, 08:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Toch zou ik eens beginnen met een proeflesje, Pip. Rustig aan beginnen met alleen een beetje sturen onder het genot van een instructeur (of instructrice, voor ik weer genderquatsch om m'n oren krijg) en rustig opbouwen. Ik denk dat je meteen merkt dat er een gigantisch verschil zit in relatieve en absolute snelheid; meerijden met verkeer is zó anders dan op een verlaten stuk in je uppie tuffen. Bovendien zit er een risico in dat A je verkeerde dingen aanleert. Of nou ja, met 'verkeerd' bedoel ik niet conform eisen CBR, wat niet wil zeggen dat het per se verkéérd-verkeerd is.

Overigens heb ik mijn rijbewijs inmiddels een half jaar of zo. En ironisch genoeg rijd ik eigenlijk amper, al zeker geen woon/werk-verkeer (Randstad OV holadiee).
Nou, dan heb ik echt 500.000 lessen nodig, dus we dachten: even de basis doornemen. Ik durf dus nog maar net het contact om te draaien, maar in het verkeer zie ik nog echt niet zitten. Het scheelt ook gewoon knaken als ik de basis al ken.
Ik snap wat je zegt wbt de CBR maniertjes, maar toevallig weet mijn huisgenoot die heel goed omdat zij eerst rijles bij een halve zool die haar allemaal verkeerde manieren had aangeleerd, die zij bij een andere rijschool moest afleren. En dat kostte haar natuurlijk heel veel moeite, dus die regels zitten echt goed in haar hoofd. En verkeersregels en rijgedrag van anderen bespreken doen we heel vaak.
Als we helemaal alleen zijn op een terrein met nauwelijks obstakels dan gaat het best aardig, schakelen van 1 naar 2 en sturen. Dan heb ik geen stress en volledige concentratie.

Mijn probleem is vooral mijn panische reactie de hele tijd, waar anderen en ikzelf heel erg moe van worden en daarom wil ik nog liever even op een parkeerterreintje waar ik niemand kan aanrijden/verpletteren.
Wat ik vooral heel eng vind naast het rijden naast water, is als je op de snelweg op de rechterbaan rijdt en er een invoegstrook is. Met hoge snelheid komt men dan aangereden om zich in een mini gaatje te proppen om in te voegen. Dan zit ik met samengeknepen derriere me voor te bereiden op het ergste.

Overigens probeer ik me er altijd voor af te sluiten, met name dat paniekerige commentaar op anderen want dat brengt echt gevaar.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-07-2016, 08:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Daantje, dat parkeerterrein vlakbij het CBR is helaas afgesloten met een hek
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-07-2016, 08:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh

Ik kwam er op zaterdag overdag. Andere optie is het parkeerterrein van het Ado stadion maar dat is dan wel weer verder weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2016, 09:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Omg dat eerste verhaal ken ik helemaal niet dat tweede kan ik me wel herinneren ja, maar op de een of andere manier heb ik wel vertrouwen in mama's rijstijl. Meer dan in die van je pappie, want die weet niet hoe zijn richtingaanwijzer werkt en zet altijd zijn ruitenwissers pas aan als je echt al een minuut geen kanker meer ziet. En natuurlijk moet hij altijd een shaggie draaien als hij rijdt en kan hij dat niet even doen voordat hij gaat rijden. En daarbij reed hij toen ook nog in een auto die bijna uit elkaar flikkerde van ellende. Ik was nooit bang dat ik dood zou gaan bij hem in de auto, daar ben ik tot nu toe bij niemand bang voor geweest.
Mijn buurman (die kale) rijdt als een mongool, die rijdt hier met 80 door de straat, maar ik ga er altijd maar vanuit dat hij ook niet dood wil

Maar ik stap inderdaad ook liever uit als er naast water aan zo'n kade geparkeerd moet worden, maakt niet uit wie er rijdt. Ik vind het echt knap dat die mensen hun cool allemaal houden terwijl ze hun auto langs de afgrond manouvreren.
Ja naast die watergekkigheid voelde ik me ook nooit onveilig bij mama hoor, zij heeft een uitstekend reactievermogen. Eigenlijk doet haar rijstijl me heel erg denken aan die van A; zelfverzekerd, een heer in het verkeer maar alleen speciaal voor hen omdat ze [voornaam] heten of [automerk] rijden er talloze uitzonderingen zijn

En onze vader doet altijd wel veel dingen tegelijk ja. Maar hij heeft nog nooit schade gereden! Wat best een wonder is ja.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.

Laatst gewijzigd op 26-07-2016 om 09:23.
Oud 26-07-2016, 09:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh

Ik kwam er op zaterdag overdag. Andere optie is het parkeerterrein van het Ado stadion maar dat is dan wel weer verder weg.
ja daar gaan we ook weleens heen! Helemaal achterin staan meestal geen auto's. Of naar Zoetermeer bij zwembad het Keerpunt.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-07-2016, 09:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nou, dan heb ik echt 500.000 lessen nodig, dus we dachten: even de basis doornemen. Ik durf dus nog maar net het contact om te draaien, maar in het verkeer zie ik nog echt niet zitten. Het scheelt ook gewoon knaken als ik de basis al ken.
Ik dacht hetzelfde en heb dat ook gedaan. Desalniettemin had ik sterk de neiging veel te veel afwegingen te maken, te veel irrelevante informatie mee te nemen in de besluitvoering en had ik uiteindelijk alsnog iets van vijftig lessen nodig voor ik de juiste prioriteiten wist te leggen.Tsja.

Citaat:
Wat ik vooral heel eng vind naast het rijden naast water, is als je op de snelweg op de rechterbaan rijdt en er een invoegstrook is. Met hoge snelheid komt men dan aangereden om zich in een mini gaatje te proppen om in te voegen. Dan zit ik met samengeknepen derriere me voor te bereiden op het ergste.
Voorkom die specifieke situatie door vóór een invoegstrook, wanneer je rechts rijdt, gewoon naar eentje links te schuiven. Zo maak je ruimte voor de invoegers en heb je zelf niets meer te maken met nauwe gaatjes waar men in wil rammen (want: einde invoegstrook).

Citaat:
Overigens probeer ik me er altijd voor af te sluiten, met name dat paniekerige commentaar op anderen want dat brengt echt gevaar.
Correct
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2016, 16:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ja daar gaan we ook weleens heen! Helemaal achterin staan meestal geen auto's. Of naar Zoetermeer bij zwembad het Keerpunt.
Ik heb daar leren parkeren bij het stadion
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2016, 16:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben trouwens eindelijk bij de wibra geweest om Dasty te kopen voor mijn airfryer, de gele classic!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2016, 16:29
Verwijderd
Jezus jongens, je kan toch zwemmen
Oud 26-07-2016, 16:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik ben trouwens eindelijk bij de wibra geweest om Dasty te kopen voor mijn airfryer, de gele classic!


Citaat:
Jezus jongens, je kan toch zwemmen
dat vraag ik me af of ik dat op zulke momenten nog kan.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-07-2016, 20:25
Verwijderd
De gracht is een meter diep. Als de auto al onder water komt (en zoek maar eens op auto te water, het dak steekt bijna altijd nog boven het water uit) dan draai je de ramen open en wacht je tot de deur open kan en zwem je. Ja dat kan je.
Oud 27-07-2016, 13:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Onze lieve britse korthaar moet waarschijnlijk vandaag worden ingeslapen vanwege een lekkende thorax, hij is stikbenauwd
we kunnen hem nog behandelen met drains maar de DA zei dat dat meer in ons belang is dan in het belang van de kat dus het zal er toch op uitdraaien dat ie wordt ingeslapen vandaag of in elk geval deze week.

bweh het is vooral dit nare einde, waarin hij nu in een soort couveuse ligt met zuurstof en een infuus wat het zo afschuwelijk verdrietig maakt.
Hij heeft al jaren nierproblemen dus we zijn niet verbaasd dat hij nu op zijn 13e doodgaat, maar doordat hij van het weekend is aangereden is hij plots heel erg achteruit gegaan en dat dat nu voor hem de das om lijkt te doen is heel verdrietig.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-07-2016, 13:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dikke knuffel pip, wat een zielige poes! Ik kan het zo slecht hebben als dieren worden aangereden
Oud 27-07-2016, 15:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww, Pip Wat zielig. Sterkte!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-07-2016, 15:40
Verwijderd
Sterkte Pip! Beter voor het diertje maar ugh
Oud 27-07-2016, 15:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dank voor de support <3

We hebben net afscheid genomen en hij is overleden Hij had al een infuusje dus gelukkig is het allemaal heel snel gegaan en zonder pijn. Ik heb hem vastgehouden en hij is rustig ingeslapen. Het is nu een veel 'prettiger' aanzicht dan met al die snoertjes en draden maar intens verdrietig. We zijn er allemaal kapot van.
Ik heb hem lekker in zijn eigen kleedje gewikkeld en in een doosje mee naar huis genomen, de DA is hier maar 1 min vandaan. Vanavond gaan we hem begraven in de tuin van de ouders van mn huisgenoot wat ik echt heel fijn vind dat dat mag.

hartverscheurend: ik had direct na thuiskomst het doosje open gezet, de andere kat kwam heel kalm aangelopen en snuffelde wat aan hem. Vervolgens ging hij, heel voorzichtig, een stukje van zijn huid likken waar wat haar was weggeschoren voor een punctie en heel dicht naast hem liggen. Ahw.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-07-2016, 16:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh mčn Wel fijn dat je hem een mooi grafje mag geven!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-07-2016, 17:09
Verwijderd
Aaaahw Pip Knuffel voor jou!
Oud 27-07-2016, 18:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-07-2016, 19:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dank voor de support <3

We hebben net afscheid genomen en hij is overleden Hij had al een infuusje dus gelukkig is het allemaal heel snel gegaan en zonder pijn. Ik heb hem vastgehouden en hij is rustig ingeslapen. Het is nu een veel 'prettiger' aanzicht dan met al die snoertjes en draden maar intens verdrietig. We zijn er allemaal kapot van.
Ik heb hem lekker in zijn eigen kleedje gewikkeld en in een doosje mee naar huis genomen, de DA is hier maar 1 min vandaan. Vanavond gaan we hem begraven in de tuin van de ouders van mn huisgenoot wat ik echt heel fijn vind dat dat mag.

hartverscheurend: ik had direct na thuiskomst het doosje open gezet, de andere kat kwam heel kalm aangelopen en snuffelde wat aan hem. Vervolgens ging hij, heel voorzichtig, een stukje van zijn huid likken waar wat haar was weggeschoren voor een punctie en heel dicht naast hem liggen. Ahw.
Oke, ik moest hiervan huilen maar ik ben wel blij dat ik hem maandag nog eventjes heb gezien!
Ik dacht trouwens dat hij veel ouder was dan 13
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-07-2016, 23:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aww nee Pip, wat kut. Arm beessie. En arme jij.
RIP Koenie. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-07-2016, 01:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Knuffel voor jou Pip!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-07-2016, 19:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben mijn kamer aan het uitmesten en de hele gang staat al vol met dozen en zakken voor de kringloop. Pfieuw. Nog één hoek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-07-2016, 07:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Arme kat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.