Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 12:30
ikke_laf_joe
ikke_laf_joe is offline
zijn er hier meisjes zoals ik die eerst vriendinnen waren met iemand, en een vriendje hadden, en toen het uitkregen, en toen kreeg je ex wat met die vriendin?? hoe ga je daar me om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 13:35
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
ik heb het gehad. ik heb niet zo lang verkering met em gehad maar het was wel vrij serieus voor een korte tijd. het was nog niet zo lang uit toen mijn beste vriendin met hem zoende. ik ben toen vreselijk kwaad op haar geworden omdat wij nog wel heel goed contact hadden. uiteindelijk bleek dat het bewust maar voor 1 keer was en toen werd ik nog bozer omdat ze best even aan mijn gevoel had kunnen denken omdat ze wist dat ik er mee zat.

het is uiteindelijk niets tussen die twee geworden en mijn idee over hem is ook in de tussentijd erg veranderd. (hij bleek erg dom te kunnen reageren en ook erg egoistisch te zijn, iets wat ik in die korte tijd niet zag) een paar maand later heeft hij met een andere vriendin gezoend en toen had ik er ook minder moeite mee, meer met het feit dat ik zag dat dit haar geen goed zou doen. ze hebben verkering gekregen en we zijn gewoon goede vriendinnen gebleven, zelfs betere vriendinnen. zij kwam echter ook achter waar ik achter kwam en het ging uit. het ligt er dus gewoon aan hoe goed jullie bevriend zijn en wat de relatie voor jou betekend heeft. veel succes!
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:36
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ik het het wel al gehad...

hoe je ermee omgaat, hangt helemaal van de situatie af... hoe is het uitgegaan? en waarom? hoe goe dis je relatie met die vriendin? hoe lang is het geleden dat het uit ging tussen jullie? hadden jullie daarna nog een goed contact met elkaar?

mss is het makkelijker om te antwoorden, als je jou situatie iets duidelijk zou uitschrijven...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:43
Verwijderd
hmm... twee vriendinnen van me en een soort-van-vriendin van hen delen een ex... dus eerst had de ene er verkering mee, toen de andere, toen de derde een relatie... ik geloof niet dat dit ooit wat aan de manier waarop ze met elkaar omgingen heeft veranderd...
ik denk zelf ook niet dat het verschil zou maken, als ik tenminste dan over diegene heen was. Zoenen oid met iemand op wie een vriendin van je verliefd is, is nooit erg aardig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:59
ikke_laf_joe
ikke_laf_joe is offline
nou t zit dus zo wij hadden ongeveer 10 maand wat met elkaar, en het was best serieus, maar om een (voor dit ondewerp) onbelangrijke reden hebben ik het uitgemaakt, ik ben nog een hele tijd wel gek op hem geweest....
maar goed, die vriendin is een gewone vriendin, niet mijn beste vriendin, maar zij heeft dus nu wat met mijn ex, en ik baal daar eigenlijk best wel van nog....... maar heb tegen hun 2 wel gezegd dat ik er verder helemaal niet meer mee zit enzo, want ze hebben wel rekening met mij gehouden maar ja, ik zei zelf dat ik het niet erg vond... maar nu dus toch wel.... iemand ervaring?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:13
Thomas
Thomas is offline
Ja, hoe ga je daar mee om? Je hebt er niets over te zeggen dus je zult het moeten laten gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:23
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
Citaat:
ikke_laf_joe schreef op 12-03-2003 @ 14:59:
nou t zit dus zo wij hadden ongeveer 10 maand wat met elkaar, en het was best serieus, maar om een (voor dit ondewerp) onbelangrijke reden hebben ik het uitgemaakt, ik ben nog een hele tijd wel gek op hem geweest....
maar goed, die vriendin is een gewone vriendin, niet mijn beste vriendin, maar zij heeft dus nu wat met mijn ex, en ik baal daar eigenlijk best wel van nog....... maar heb tegen hun 2 wel gezegd dat ik er verder helemaal niet meer mee zit enzo, want ze hebben wel rekening met mij gehouden maar ja, ik zei zelf dat ik het niet erg vond... maar nu dus toch wel.... iemand ervaring?
euhm, nou ik begrijp best dat je het nu moeilijk hebt... en door gewoon te zeggen "je hebt zelf gezegd dat je het oké vond"...

nou, ik had dit ook... al had hij het dan uitgemaakt en heeft het maar een maand geduurd...
iig, ik zei ook dat ik het oké vond, terwijl dat eigenlijk het geval niet was...
ik heb hen dat eigenlijk pas gezegd als het alweer gedaan was tussen hen, maar tijdens de periode dat ze samen waren voelde ik me erg klote...
wou dat ik het anders had gedaan...

als ik jou was zou ik gewoon eerlijk zijn tegen hen beide en zeggen dat je echt wel blij bent voor hen, maar dat je het soms wel nog moeilijk hebt om hen samen te zien... als je hen dat kunt vertellen (en dat hoop ik echt wel!), kunnen zijn er mss een beetje rekening meehouden, tot jij de breuk helemaal verwerkt hebt en het helemaal kunt aanvaarden dat zij samen zijn!

succes iig!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:04
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ja dat heb ik gehad ja..
een vriendin van mij had met een ex van mij gekust en kreeg vervolgens ook iets met hem, het was tussen mij en die ex al een hele tijd uit en toen het uit was gegaan was het contact tussen ons best wel ''stroef'' en liep niet echt lekker.. Ik was echt blij voor hem (en ook voor haar) dat hij iemand anders had gevonden waar hij happy mee was..! Ikzelf had inmiddels ook een andere vriend, en ik was echt oprecht blij voor hun twee..

Zij was echter bang dat ik het niet leuk zou vinden of iets dergelijks, en durfde me het ook niet goed te vertellen, heeft ze toch maar gedaan natuurlijk, want ik zou er toch wel achter komen anders, en toen ik zei dat ik het echt leuk vond was ze toch wel blij.

Het is dus allemaal best goed gegaan.. en sinds dat zij twee met elkaar gingen is het contact tussen die ex en mij ook verbeterd.. Het is niet meer zoals het was voordat we iets kregen, maar we gaan nu weer normaal met elkaar om als we elkaar zien en dat is toch wel prettig..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Houden van je Ex, en nu??????
Arthur@95
20 25-02-2014 11:34
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw
meisje833
5 07-07-2004 19:16
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.