Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 10:36
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb sinds een aantal maanden heel erg last van haaruitval. In het begin merkte ik er niet zoveel van, maar sinds een maand merk ik dat mijn haar dunner is geworden. Ik had van mezelf echt enorm dik haar (tussen krul en kroes in), dus het is niet dat ik geen haar meer over heb. Ik ben alleen bang dat het blijft uitvallen en dat ik straks kaal word ofzo.

Kan het door mijn medicijnen komen? (vijf maanden roaccutane) Verder doe ik niets raars met mijn haar (geen strakke kapsels, permanenten ofzoiets).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 13:49
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Haaruitval kan komen door een vitamine tekort...
Weet zo eff niet welke vitamines je dan mist.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:19
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Ben toen heel voorzichtig ermee gaan doen. Niet kammen terwijl het nat is, weinig föhnen en stijlen, 's nachts los laten hangen... en na een tijdje hield het op. Maar volgens mij heeft haargroei wel met je hormonen te maken, dus misschien ligt het toch aan een veranderende hormoonspiegel.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Eens in de.. 7? jaar of zo heb je ook gewoon een periode waarbij je haar zich vernieuwt volgens mij.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:52
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Als je streng aan 't diëten bent of 'n eetprobleem hebt, kan je haar ook erg uitvallen. Ik ben zelf zeker 50% van m'n haren daardoor verloren.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 11:34
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Haaruitval kan komen door een vitamine tekort...
Weet zo eff niet welke vitamines je dan mist.
Vitamine B (dacht ik)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 18:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik gebruik andrelon anti-haarbreuk. Merk dat vooral tijdens het douchen een stuk minder uit valt want dan had ik altijd bosjes haren. En verder bovenstaande ^
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 21:54
Verwijderd
Een bekende bijwerking van roaccutane is haaruitval en haarverdunning. Als je stopt met roaccutane zou je haar normaalgesproken weer normaal moeten worden. Belangrijk is in ieder geval dat je GEEN extra vitamine A neemt, dit verergert de klachten.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 00:01
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ben vier maanden geleden al gestopt met roaccutane, dus het zou allang uitgewerkt moeten zijn (het duurt 8 weken voordat het uit je bloed is).

Ik vind het raar dat ik vitaminegebrek zou hebben, ik neem elke dag een vitaminepil en ik eet verder redelijk. Maar ik kan hier inderdaad naar kijken. Heb wel een afspraak bij de dermatoloog 3 oktober, maar ik wilde alvast een beetje info inwinnen, dan weet ik ook wat voor vragen zij me mogelijk gaat stellen.

Het is wel zo erg dat, als ik niet van mezelf echt enorm dik haar hebben, ik nu bijna geen haar meer over zou hebben. Het is denk ik gehalveerd in een aantal maanden en ik moet elke keer bijna huilen na het borstelen, ben echt bang om kaal te worden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
_Anneloes
10 01-02-2008 07:30
Psychologie Haaruitval
Cartman88
7 13-09-2007 13:47
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
Cartman88
1 12-09-2007 10:43
Lichaam & Gezondheid haaruitval
VIC.
7 16-11-2005 18:33
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
Croeloes
18 06-10-2002 19:07
Lichaam & Gezondheid Haaruitval (for the girlz)
heavinly
16 20-11-2001 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.