Oud 07-09-2003, 16:18
Verwijderd
vooral voor de meiden dus, voor jongens lijken me er niet veel manieren te zijn...maar hoe doen jullie het??gewoon vingeren??en dan ook hoe...want de een heeft het over erin en een ander bij je clit...en met schuren bedoel ik met een kussen, knuffel...die naam heb ik ook maar van een ander hoor...vind het ook een beetje een maffe naam...maar dat doe ik meestal...dat gaat ook veel sneller bij mij, en is heel anders dan klaarkomen door vingeren, hebben diegene die hetzelfde doen dat ook???
Oud 07-09-2003, 16:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik doe het met een kussen. Ik word totaal niet opgewonden van mezelf vingeren.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-09-2003, 16:27
Verwijderd
gaat het bij jou snel dan met een kussen???bij mij echt heel snel, als ik echt veel zin heb 1 min.(bv ervoor gevingerd en geen zin om door te gaan)en anders 3/5 min
Oud 07-09-2003, 16:39
Verwijderd
Ik gebruik meestal mijn fantasie, en dan met een zachte druk op mijn clitoris erbij, al is die druk niet echt nodig, die maakt 't orgasme lekkerder. Fantaseren vind ik meestal interessanter dan mijn handen gebruiken, 't is alleen niet zo fysiek en soms heb ik meer zin in iets fysieks... dan gebruik ik over het algemeen twee handen, van de ene twee vingers 'erin' om mijn g-plek te stimuleren en van de andere één vinger op mijn clitoris om daar te duwen of ehm, rondjes draaien maar dan niet erover zeg maar, maar dat je met die vinger je clitoris de rondjes laat draaien. Maargoed, mijn handen gebruik ik niet zo heel veel meer de laatste tijd.
Oud 07-09-2003, 16:57
Verwijderd
ik moet ook m'n fantasie gebruiken, anders lukt het niet...ja of met een film erbij dan...maar jij komt dus klaar alleen van fantaseren?of heb je dan ondertussen wel iets???
Oud 07-09-2003, 17:07
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Je kan klaarkomen door alleen je fantasie te gebruiken??
Oud 07-09-2003, 17:10
Verwijderd
ja knap van d'r he....kon ik dat maar...dan kwam ik erg veel klaar zeg...hoefde ik er geen moeite voor te doen...
Oud 07-09-2003, 17:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-09-2003 @ 16:07:
Je kan klaarkomen door alleen je fantasie te gebruiken??
ja, gemeen he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-09-2003, 17:13
Verwijderd
ja echt wel man....!!!wou dat ik een toverstokje had...en ik een tiendubbel orgasme kreeg ofzo...zonder er iets voor te doen
Oud 07-09-2003, 17:19
Verwijderd
Jezus, wat een verhalen allemaal
Oud 07-09-2003, 17:24
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zou allang blij zijn als ik gewoon kon klaarkomen.
Oud 07-09-2003, 17:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 07-09-2003 @ 16:24:
ik zou allang blij zijn als ik gewoon kon klaarkomen.
juh...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-09-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 07-09-2003 @ 17:24:
ik zou allang blij zijn als ik gewoon kon klaarkomen.
kun je dat niet dan??lijkt me echt f*cking erg juh...maar aan de andere kant weet je niet wat je hebben wilt...maar hoezo lukt het niet dan?hoe doe/probeer je het?moet je eens met een kussen doen, fantaseren over iets of onder een film...ik ken een meisje die kon ook ni klaarkomen door vingeren en die deed het ook met een kussen en toen lukte het ook en gat steeds sneller bij d'r en met de douchestraal, nou dat lukt zelfs mij niet...ik snap niet hoe ze dat doet, er zijn meer die dat kunnen...wie weet hoe, vertel het me....maar maak je geen zorgen, het komt wel hoor...ik kom ook nog maar een half jaar/jaar lang klaar door vingeren, eerst ook alleen door schuren...ik ging me ineens een keer vingeren, probeerde wel vaker wat, maar toen ineens voelde het lekker en ging ik door en toen kwam ik ineens, ik dacht wow dit is dus echt klaarkomen door vingeren...was echt vreemd...maar wel superlekker...heel anders als bij schuren..
Oud 07-09-2003, 17:44
poesiefox
poesiefox is offline
Ik kan het juist helemaal niet van schuren oid. Ik snap het mechanisme wel, het zal iets te maken hebben met het kantelen van je bekken en de spieren die je daarbij aanspant. Maar ik doe het daar niet op, tenzij er een man in me zit. Dan gooit het me over het randje.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 07-09-2003, 17:49
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik kan alleen klaarkomen door (extra-) stimulatie van bv. een vibo of elektrische tandenborstel
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 07-09-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-09-2003 @ 17:44:
Ik kan het juist helemaal niet van schuren oid. Ik snap het mechanisme wel, het zal iets te maken hebben met het kantelen van je bekken en de spieren die je daarbij aanspant. Maar ik doe het daar niet op, tenzij er een man in me zit. Dan gooit het me over het randje.
wat versta je onder iets dergelijks dan??wel vingeren?of dat ook niet?en of het bij schuen komt door het kantelen van je bekken, geen id...denk ook omdat je clit wel gestimuleerd word...en een bepaalde beweging maakt...
Oud 07-09-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 07-09-2003 @ 17:49:
Ik kan alleen klaarkomen door (extra-) stimulatie van bv. een vibo of elektrische tandenborstel
dat met die electrische tandenborstel vat ik nog niet helemaal, hou je de achterkant van het bosteltje bij je clit ofzo...ik zocht naar onze electrische want was benieuwd hoe het ging maar kon de oplader niet vinden ik koop zeker een keer een nieuwe en een vibrator lijkt me ook wel wat...alleen hoe ga je dan??ik bedoel, vinger je ook nog of is het net alsof je geneukt word...sorry voor mijn grofheid
Oud 07-09-2003, 18:13
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 18:04:
dat met die electrische tandenborstel vat ik nog niet helemaal, hou je de achterkant van het bosteltje bij je clit ofzo... (...) een vibrator lijkt me ook wel wat...alleen hoe ga je dan??ik bedoel, vinger je ook nog of is het net alsof je geneukt word...sorry voor mijn grofheid
Nee, ik houd het borsteltje er tegenaan (ja, dat kan af en toe behoorlijk pijn doen) en kom in no time klaar.
Hetzelfde eigenlijk met de vibo, er tegenaan dus, alleen vinger ik mezelf hier vaak bij omdat het wat langer duurt.
Nee, het is niet alsof je geneukt word, ik heb iig nog nooit een piemol in dat tempo voelen trillen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 07-09-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 07-09-2003 @ 18:13:
Nee, ik houd het borsteltje er tegenaan (ja, dat kan af en toe behoorlijk pijn doen) en kom in no time klaar.
Hetzelfde eigenlijk met de vibo, er tegenaan dus, alleen vinger ik mezelf hier vaak bij omdat het wat langer duurt.
Nee, het is niet alsof je geneukt word, ik heb iig nog nooit een piemol in dat tempo voelen trillen
borsteltje????auwwww...dat lijkt me echt niet fijn, waarom doe je niet de achterkant???als ik dat hoor, over dat in no time klaarkomen wou ik dat ik dat ding had man...en je vibo doe je er niet in??je zegt tenminste er tegenaan...
Oud 07-09-2003, 18:48
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Jullie doen allemaal wel erg moeilijk, waarom vingeren jullie niet gwoon, dat je steeds een vinger in en uit doet?
__________________
Maak er een feessie van!
Oud 07-09-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Harry1984 schreef op 07-09-2003 @ 18:48:
Jullie doen allemaal wel erg moeilijk, waarom vingeren jullie niet gwoon, dat je steeds een vinger in en uit doet?
we doenniet moeilijk, als je goed leest zie je dat dat niet lekker is...en niet klaar van kom...
Oud 07-09-2003, 18:51
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 18:50:
we doenniet moeilijk, als je goed leest zie je dat dat niet lekker is...en niet klaar van kom...
das moeilijk voor hem
Oud 07-09-2003, 18:51
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
maar waarom zou je moeilijk doen als je toch niet klaarkomd?
__________________
Maak er een feessie van!
Oud 07-09-2003, 18:55
hot_sexy_lady
Avatar van hot_sexy_lady
hot_sexy_lady is offline
Ik gebruik meestal de douchekop, nou ja...de straal dan...wij hebben er zo een met verschillende standjes zeg maar...en onder de douche kan je ook niet zo snel betrapt worden door een naar binnen rennent broertje ofzoiets....

en ik vind het het lekkerst..
__________________
mmm
Oud 07-09-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Harry1984 schreef op 07-09-2003 @ 18:51:
maar waarom zou je moeilijk doen als je toch niet klaarkomd?
wie zegt dat we niet klaarkomen...???ik kom echt WEL klaar hoor...
Oud 07-09-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
hot_sexy_lady schreef op 07-09-2003 @ 18:55:
Ik gebruik meestal de douchekop, nou ja...de straal dan...wij hebben er zo een met verschillende standjes zeg maar...en onder de douche kan je ook niet zo snel betrapt worden door een naar binnen rennent broertje ofzoiets....

en ik vind het het lekkerst..
ik heb 't eens geporbeert, was wel lekker maar ik kwam er niet door laar...doe je dan alleen de straal of vinger je ook?hoe doe je het precies???
Oud 07-09-2003, 18:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 07-09-2003 @ 18:51:
maar waarom zou je moeilijk doen als je toch niet klaarkomd?
AAAARGH!
ze komt niet klaar van vingertjes in en uit bewegen, maar wel van het moeilijk doen. En daarom doet ze dus moeilijk...
Is lezen nou echt zo lastig?
__________________
Tsja
Oud 07-09-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 07-09-2003 @ 18:59:
AAAARGH!
ze komt niet klaar van vingertjes in en uit bewegen, maar wel van het moeilijk doen. En daarom doet ze dus moeilijk...
Is lezen nou echt zo lastig?

hihi lol...ja hij snapte het ni helemaal...keep it cool!!!
Oud 07-09-2003, 20:38
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 16:18:
voor jongens lijken me er niet veel manieren te zijn...
Mag ik er op wijzen dat er ook voor jongens vele manieren zijn? Zelfs dat schuren is mogelijk.

En dan bedoel ik geen schuurmachine..... (pijnlijke gedachte)
Oud 07-09-2003, 21:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Soron schreef op 07-09-2003 @ 20:38:
Mag ik er op wijzen dat er ook voor jongens vele manieren zijn? Zelfs dat schuren is mogelijk.

En dan bedoel ik geen schuurmachine..... (pijnlijke gedachte)
Ja, dat doe ik eigenlijk ook altijd, als ik in bed lig.
Het ding in m'n hand en dan wrijven maar.


En een schuurmachine... WHAAAAAAAAAA het idee alleen al.
Oud 07-09-2003, 21:19
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-09-2003 @ 21:14:
Ja, dat doe ik eigenlijk ook altijd, als ik in bed lig.
Het ding in m'n hand en dan wrijven maar.


En een schuurmachine... WHAAAAAAAAAA het idee alleen al.
ik bedoelde eigenlijk dus zonder je handen.. Zoals zij het zei... nah ja...

en houd op over de schuurmachine... ik krijg nou al rillingen.... brrr.... auw.
Oud 07-09-2003, 21:46
tacidvs
tacidvs is offline
Dus voor alle jongens met een vriendin en een elektrische tandenborstel...
__________________
back in black and with a vengeance
Oud 07-09-2003, 21:48
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 07-09-2003 @ 21:46:
Dus voor alle jongens met een vriendin en een elektrische tandenborstel...
wel een elektrische tandenborstel.... maar geen vriendin
Oud 07-09-2003, 23:01
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-09-2003 @ 16:39:
Ik gebruik meestal mijn fantasie, en dan met een zachte druk op mijn clitoris erbij, al is die druk niet echt nodig, die maakt 't orgasme lekkerder. Fantaseren vind ik meestal interessanter dan mijn handen gebruiken, 't is alleen niet zo fysiek en soms heb ik meer zin in iets fysieks... dan gebruik ik over het algemeen twee handen, van de ene twee vingers 'erin' om mijn g-plek te stimuleren en van de andere één vinger op mijn clitoris om daar te duwen of ehm, rondjes draaien maar dan niet erover zeg maar, maar dat je met die vinger je clitoris de rondjes laat draaien. Maargoed, mijn handen gebruik ik niet zo heel veel meer de laatste tijd.
shit ik wou dat ik dat kon
__________________
conclusie :
Oud 07-09-2003, 23:11
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Soron schreef op 07-09-2003 @ 21:19:
ik bedoelde eigenlijk dus zonder je handen.. Zoals zij het zei... nah ja...

en houd op over de schuurmachine... ik krijg nou al rillingen.... brrr.... auw.
Ik vind dat nou niet bijster opwindend eigenlijk. Daarbij loop ik altijd te kutten omdat ikhet juiste ritme niet echt te pakken krijg.
nee hoor, gewoon de oldschool manier blijft het fijnste
__________________
vive la feast!!
Oud 07-09-2003, 23:12
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 07-09-2003 @ 23:11:
Ik vind dat nou niet bijster opwindend eigenlijk. Daarbij loop ik altijd te kutten omdat ikhet juiste ritme niet echt te pakken krijg.
nee hoor, gewoon de oldschool manier blijft het fijnste
het was een manier.... niet alle zijn zo goed. .. daarmee geef ik je gelijk. Maar tis een manier.
Oud 08-09-2003, 00:06
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 18:20:
borsteltje????auwwww...dat lijkt me echt niet fijn, waarom doe je niet de achterkant???als ik dat hoor, over dat in no time klaarkomen wou ik dat ik dat ding had man...en je vibo doe je er niet in??je zegt tenminste er tegenaan...
Omdat de achterkant van deze tandenborstel niet draait En de vibo..als ik hem zelg gebruik dan alleen aan de buitenkant, als m'n vriend het doet ook erin.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 08-09-2003, 08:13
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 17:42:
kun je dat niet dan??lijkt me echt f*cking erg juh...maar aan de andere kant weet je niet wat je -en dan nog een heel stuk-

hmm.. mn vriend doet toch echt niets verkeerd.
ik krijg t wel warm, ga trillen maar ik kom niet over die rand heen ofzo. maar ik zit er vaak zooo ontzettend dichtbij. dat voel je gewoon.

en zelf doe ik t nie met mezelf. gewoon omdat ik geen zin in sex heb als ik alleen ben. of i.i.g. niet met mezelf.
Oud 08-09-2003, 08:54
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm zelf doe ik het ook vaak met de douchestraal en vroeger weles geschuurd.. was ook lekker.. hmm nog es gaan proberen.
Euuhm maar van vingeren word ik zelf totaal niet opgewonden, vidn het wel lekker (soms) maar ook niet altijd. Maar als mn vriend het doet dan vind ik het weeell lekkerrrrrrr en kom ik zkr weten klaar.. alleen een stuk minder heftig dan dat ik klaarkom door een docuhe straal.. en tijdens se sex kom ik ook minde rheftig klaar.. hmm wou dat ik klaarkwam zoals met de douche straal..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 08-09-2003, 09:01
Verwijderd
een ex van me schuurde trouwens wel eens over de schacht van mijn lul. Dus ik op me rug, zij over me heen en dan over de lengte heen bewegen. Ik begreep nooit waar ze me bezig was, maar nu ik deze topic lees en terug denk aan die aantal keren.. begin ik het pas te begrijpen
Oud 08-09-2003, 09:22
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 07-09-2003 @ 18:13:
Nee, ik houd het borsteltje er tegenaan (ja, dat kan af en toe behoorlijk pijn doen) en kom in no time klaar.
OMG, ik dacht dat ik de enige was die dat wel eens gedaan heeft. Maar echt, 30 seconden en je bent er.

Ik "schuur" niet als ik mezelf bevredig. Gewoon met twee vingers de clitoris masseren, that's all. Onder het genot van een lekker verhaaltje gaat het ook nog eens super snel.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 08-09-2003, 13:46
Francesco
Francesco is offline
De 'tandenborsteltruc' wordt wel vaker gebruikt. Heb wel eens gehoord dat als je veel op deze manier masturbeert, je clit dusdanig ongevoelig kan worden dat je bijna niet meer met je vingers kunt klaarkomen.

Dus af en toe eens van methode wisselen. En ook voor jongens zijn er meerdere methoden; je kunt (over bijvoorbeeld een matras) schuren, sommige jongens kunnen -net als veel meiden - klaarkomen van de waterstralen uit de douche (mij nog nooit gelukt trouwens, hoewel het heel erg lekker en opwindend voelt en ik heel erg dichtbij een orgasme ben), je kunt 'm op verschillende manieren vastpakken, bewegen en/of knijpen, ... Anyway, als je maar op een een of andere manier wrijft - maar dat geldt voor de meeste meiden ook.

Klaarkomen zonder fysieke stimulatie - zoals Sarah dat kan - zit er niet in voor jongens, helaas. Ik weet van meerdere vrouwen dat ze klaar kunnen komen zonder dat ze op hun intieme plekken worden aangeraakt, die kunnen ook een orgasme krijgen als je bijvoorbeeld hun nek of voorhoofd masseert
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 08-09-2003, 13:49
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 08-09-2003 @ 09:22:
OMG, ik dacht dat ik de enige was die dat wel eens gedaan heeft. Maar echt, 30 seconden en je bent er.
Wat ik me afvraag: ben je wel eens meerdere keren achter elkaar klaargekomen op deze manier? Bevrediging met de tandenborstel lijkt me namelijk heel erg heftig...
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 08-09-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 07-09-2003 @ 16:25:
Ik doe het met een kussen. Ik word totaal niet opgewonden van mezelf vingeren.
en wel van een kussen neuken?
Oud 08-09-2003, 16:48
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 09:01:
een ex van me schuurde trouwens wel eens over de schacht van mijn lul. Dus ik op me rug, zij over me heen en dan over de lengte heen bewegen. Ik begreep nooit waar ze me bezig was, maar nu ik deze topic lees en terug denk aan die aantal keren.. begin ik het pas te begrijpen

fak ja me 2
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 08-09-2003, 16:51
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 09:01:
een ex van me schuurde trouwens wel eens over de schacht van mijn lul. Dus ik op me rug, zij over me heen en dan over de lengte heen bewegen. Ik begreep nooit waar ze me bezig was, maar nu ik deze topic lees en terug denk aan die aantal keren.. begin ik het pas te begrijpen
Joh, daar zeg je me wat... Ik begreep er ook helemaal niets van. Goed, dames: bij heren werkt het dus NIET zo. Niet dat ik het bijzonder onprettig vind ofzo
Oud 08-09-2003, 16:54
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 16:51:
Joh, daar zeg je me wat... Ik begreep er ook helemaal niets van. Goed, dames: bij heren werkt het dus NIET zo. Niet dat ik het bijzonder onprettig vind ofzo
Je moet die dames ook wat plezier geven maar idd
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 08-09-2003, 16:57
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Nu weet ik ook meteen hoe mijn vriendin klaar kan komen door haar onderbroek heen... Goh, leerzaam topic dit toch.
Oud 08-09-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 16:51:
... Niet dat ik het bijzonder onprettig vind ofzo
Ja.. het had wel iets. Voelde niet verkeerd
Het was best een leuk alternatief voor het 'echt' neuken
Oud 08-09-2003, 17:18
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
in 1 woord smilie:
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.