Oud 14-03-2016, 03:46
KarinLeeve
KarinLeeve is offline
Hallo, ik ben eigenlijk opzoek naar een vibrator alleen nu wil ik niet dat mijn ouders daar achter komen.... nu had ik deze: http://www.viby.nl/compact-pro-998/ gevonden, die is niet zo duur... alleen maakt dat veel geluid? en moet je boven de 18 zijn om zoiets te bestellen?

sorry dat ik dat ik dat hier vraag, maar ik durf er met niemand over te praten.

hoe doen jullie dit, alvast bedankt

naar de winkel vind ik helemaal geen optie, ik wil niet dat mensen mij herkennen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 16:36
Geileboy8
Geileboy8 is offline
Heey ik kan je alleen zeggen dat je niet perse 18 hoeft te zijn om zoiets te bestellen ! Maar of deze veel geluid maakt geen idee ik denk het niet

Mvg
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 17:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het geluid van zo'n speeltje lijkt me vergelijkbaar met dat van een elektrische tandenborstel. Als je huis gehorig is, dan hoor je dat dus wel buiten je kamer
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 18:01
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Er was een kanaal op YouTube theemutsen heet het Volgensmij. Die hebben reviews van seks speeltjes. Daar zou je misschien kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 00:40
Verwijderd
Vraag aan een goede vriendin of je het speeltje misschien naar haar mag stuur en als je leest bij de voorwaarden zal je niet vinden dat je 18 moet zijn. altijd verdere informatie op de site ook nakijken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 01:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Meestal kan je dingen ook naar een postkantoor of ophaalpunt laten sturen. Dan kan je het zelf ophalen wanneer je wil en hoeven je ouders niks te weten.
Als je wilt weten of iets goed werkt kan je googelen op de naam en dan met review erachter. Ik kwam zo op deze site uit en zie meerdere mensen zeggen dat 'ie stil is.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 02:47
micropenis
micropenis is offline
je kan ook gewoon een banaan gebruiken maar pas wel op kijk maar naar de thread van sabastibanaan het kan ook fout gaan en dan moet je met stofzuiger of hoge druk spuit
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 02:51
Sebastibanaan
Avatar van Sebastibanaan
Sebastibanaan is offline
Citaat:
je kan ook gewoon een banaan gebruiken maar pas wel op kijk maar naar de thread van sabastibanaan het kan ook fout gaan en dan moet je met stofzuiger of hoge druk spuit
Vouch voor deze methode...
Als je die dildo diep genoeg in je kut steekt dan hoor je het geluid niet meer erbuiten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 07:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vouch voor deze methode...
Als je die dildo diep genoeg in je kut steekt dan hoor je het geluid niet meer erbuiten.
Een dildo produceert überhaupt geen geluid of trillingen. Een seksspeeltje dat dat wel doet noem je vibrator
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 18:55
KarinLeeve
KarinLeeve is offline
Kan ik dan gewoon het adres van het postkantoor invullen? En hoe weet ik dan wanneer ik hem op kan halen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 20:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, natuurlijk niet. Je vult je eigen adres in, maar in het bestelproces vul je in dat je hem wilt ophalen bij een ophaalpunt, en dat verschilt per winkel. De een werkt met Postnl, de ander met dhl, sommigen met Albert Heijn, enz enz
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 20:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat Pluis zegt. Niet elke webshop werkt dus met de mogelijkheid het te laten verzenden naar een ophaalpunt, dus je moet er eentje nemen die daar wel mee werkt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2016, 00:17
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Vouch voor deze methode...
Als je die dildo diep genoeg in je kut steekt dan hoor je het geluid niet meer erbuiten.

dildo maakt geen geluid..
vibrator wel maar wat ts linkt is een niet voor intern gebruik zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2016, 00:19
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hallo, ik ben eigenlijk opzoek naar een vibrator alleen nu wil ik niet dat mijn ouders daar achter komen.... nu had ik deze: http://www.viby.nl/compact-pro-998/ gevonden, die is niet zo duur... alleen maakt dat veel geluid? en moet je boven de 18 zijn om zoiets te bestellen?

sorry dat ik dat ik dat hier vraag, maar ik durf er met niemand over te praten.

hoe doen jullie dit, alvast bedankt

naar de winkel vind ik helemaal geen optie, ik wil niet dat mensen mij herkennen

geluid van een pocket rocket valt mee. onder de dekens hoor je hem al stuk minder.

versturen postpunt kun je aan geven bij webwinkel als ze dit doen.
je krijgt dan een mailtje met code om spullen op te halen als deze daar afgeleverd zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 14:28
denmendenmen
denmendenmen is offline
Bol.com heeft ze ook. Gratis verzenden en je kunt ze afhalen bij a.h. afhaalpunt

Mvg
Dennis
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 16:35
LinGirl17
LinGirl17 is offline
Citaat:
Hallo, ik ben eigenlijk opzoek naar een vibrator alleen nu wil ik niet dat mijn ouders daar achter komen.... nu had ik deze: http://www.viby.nl/compact-pro-998/ gevonden, die is niet zo duur... alleen maakt dat veel geluid? en moet je boven de 18 zijn om zoiets te bestellen?

sorry dat ik dat ik dat hier vraag, maar ik durf er met niemand over te praten.

hoe doen jullie dit, alvast bedankt

naar de winkel vind ik helemaal geen optie, ik wil niet dat mensen mij herkennen
Je hebt ook vibrators die niet echt lijken op vibrators maar op lippenstift bijvoorbeeld. Dit maakt het al wat moeilijker om de vibrator te ontdekken voor je ouders.

Het geluid van vibrators verschilt naar mijn ervaring nog al, de ene is wat luider dan de ander. Ik ben in bezit van meerdere vibrators van diverse merken. De meeste stille vibrator die ik heb is de Lelo Gigi.

Heb ook totaal geen problemen ondervonden toen ik online een vibrator kocht op mijn 16e. Als je naar een fysieke winkel gaat zullen ze dit denk ik eerder opmerken en naar je leeftijd vragen.

Laatst gewijzigd op 07-10-2016 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 15:43
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
Je hebt ook vibrators die niet echt lijken op vibrators maar op lippenstift bijvoorbeeld. Dit maakt het al wat moeilijker om de vibrator te ontdekken voor je ouders.

Het geluid van vibrators verschilt naar mijn ervaring nog al, de ene is wat luider dan de ander. Ik ben in bezit van meerdere vibrators van diverse merken. De meeste stille vibrator die ik heb is de Lelo Gigi.

Heb ook totaal geen problemen ondervonden toen ik online een vibrator kocht op mijn 16e. Als je naar een fysieke winkel gaat zullen ze dit denk ik eerder opmerken en naar je leeftijd vragen.
Ik kom regelmatig bij Cristine le Duc en daar hebben ze echt nog nooit om mijn leeftijd/id gevraagd. Werken keurige mensen (vaak vrouwen) en is een nette zaak. Hebben ook wat meer kwaliteit spullen ipv goedkope dingen die het vaak niet (goed) doen, snel kapot gaan en lawaai maken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2016, 11:33
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je hebt ook vibrators die niet echt lijken op vibrators maar op lippenstift bijvoorbeeld. Dit maakt het al wat moeilijker om de vibrator te ontdekken voor je ouders.

Het geluid van vibrators verschilt naar mijn ervaring nog al, de ene is wat luider dan de ander. Ik ben in bezit van meerdere vibrators van diverse merken. De meeste stille vibrator die ik heb is de Lelo Gigi.

Heb ook totaal geen problemen ondervonden toen ik online een vibrator kocht op mijn 16e. Als je naar een fysieke winkel gaat zullen ze dit denk ik eerder opmerken en naar je leeftijd vragen.
Staat geen leeftijd op. Is geen alcohol of tabak 😆
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Let jij op giftige stoffen in seksspeelgoed?
Dekaloog
19 28-05-2016 08:06
Seksualiteit vibrators
vlaardinger23
21 17-05-2016 19:02
Seksualiteit seksspeeltje kopen
idiot---boy
62 17-07-2011 18:57
Seksualiteit toys
justalone
38 22-06-2005 10:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 15:02
Seksualiteit Seksspeeltjes
Heartbeat
52 11-04-2003 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.