Oud 19-11-2006, 12:49
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Wow, wtf? Zoiets heb ik nog nooit gehoord!! Ga lekker sjonnen op de selectie aanstaande vrijdag! Je komt dan direct in de feestsfeer, het BAVO begint dan
Ja dankjewel, ga gewoon lekker knallen vrijdag haha!
Maar wat is het BAVO??

Trouwens, voor de mensen die bezig zijn met de selectiedagen: Stel dat je niet zou worden toegelaten, wat zou dan je back-up zijn? Zou je helemaal een andere studie gaan doen, zou je eerst een jaar iets anders doen? En wat zou die eventuele studie dan zijn?

Ben benieuwd! groetjes!
__________________
A & M.
Advertentie
Oud 19-11-2006, 14:16
]ules
]ules is offline
"Het BaVo is het Basketbal/Volleybal-weekend dat door ons eind november, begin december wordt georganiseerd. Hier komen, naast onze zusterverengingen Io Vivat en La Confrérie, vele HBO-verenigingen uit het hele land om een spetterend weekend te beleven. Naast sporten is er natuurlijk ook tijd gereserveerd om er 's avonds een leuk feestje van te maken. "

amphitryon
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 19-11-2006, 14:41
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Jup, as quoted
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 19-11-2006, 17:13
ChenT
ChenT is offline
Hey Huppatee

ik vroeg me hetzelfde ook al af, heb ik ook al eens gepost, maarja..
Ik hoop natuurlijk supererg dat dit doorgaat!
Als ze je op de reservelijst zetten ga ik denk ik zeker wel daarop w88 en een jaar iets anders doen..maar wat..
Oud 19-11-2006, 19:41
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
"Het BaVo is het Basketbal/Volleybal-weekend dat door ons eind november, begin december wordt georganiseerd. Hier komen, naast onze zusterverengingen Io Vivat en La Confrérie, vele HBO-verenigingen uit het hele land om een spetterend weekend te beleven. Naast sporten is er natuurlijk ook tijd gereserveerd om er 's avonds een leuk feestje van te maken. "
DE ingredienten voor een goed leven: sport en feesten! Dat BAVO weekend lijkt me wel wat, klinkt helemaal goed haha!
Helemaal iets voor mij, maarja, jaartje wachten dan maar he daarop. Kan dus iig vrijdag al even een klein beetje van de sfeer meepikken, altijd goed haha!

Nou ik zou zeggen: veel plezier dat weekend, maar dat gaat vast lukken! En voor de mensen die ook vrijdag selectie hebben: veel succes!

Greutjes
__________________
A & M.
Oud 19-11-2006, 21:44
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 19-11-2006 @ 12:49 :

Trouwens, voor de mensen die bezig zijn met de selectiedagen: Stel dat je niet zou worden toegelaten, wat zou dan je back-up zijn? Zou je helemaal een andere studie gaan doen, zou je eerst een jaar iets anders doen? En wat zou die eventuele studie dan zijn?

Ben benieuwd! groetjes!
Ik houd 't KIM als backup, maar als ik zag wat er op de open dag rondliep, en na wat gesprekken met wat mensen.

Kan ik mezelf niet wijsmaken dat ik er niet door ga komen
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 20-11-2006, 20:57
Delcasa
Delcasa is offline
Hallo allemaal,

Ik wil naar de HHS Den Haag gaan, maar heb geen aansluitend profiel. Ik heb dit jaar mn VWO gehaald profiel N&G met M&O in t keuzedeel.

Ik heb een paar vraagjes,

Toen ik moest kiezen voor het profiel, staat mij bij, was het zo dat iedereen, ongeacht profiel, naar de HHS kon als hij/zijn VWO deed. Klopt dat??

Tevens zie ik net dat ze de toelating weer veranderd hebben in Den Haag, je moet nu een toets doen (grammar, havo niveau). Zijn er mensen die deze al hebben gedaan en mij daar meer over kunnen vertellen?

Tegen de tijd dat ik wil gaan beginnen in Den Haag (zomer 07), heb ik ruim een jaar fulltime in een hotel gewerkt (zowel bediening, als receptie, als keuken/bar (F&B)) en daarvoor een jaar lang twee dagen in de week. Dus 2jaar gewerkt, waarvan de helft (meerdan) 38uur in de week. Mijn cijferlijst heeft geen onvoldoendes, maar is ook niet denderend; zo zijn al mijn profiel vakken een 6...M&O een 7 en engels een 8. Ik doe nu wel een cursus Spaans aan de Volksuniversiteit Amstelland.

Ergens krijg ik steeds meer het gevoel dat de hotelschool toch echt 'elite'-leerlingen wilt/zoekt en dat ik daar een beetje buiten val. (Ik ben nooit reuze serieus geweest en altijd tevreden met een 6...)
En dat ik, ondanks ruime werkervaring, simpelweg op mn cijfers en ontbreken van 2e vreemdetaal buiten de boot zal vallen. Als ik dit zo zeg, zie ik dan beren op de weg of is de hotel echt zo 'elite'.

Oftewel, denken jullie van: Oew, wat een mooie kwalifikaties, je maakt een hele goeie kans, of; dat wordt spannend en zeker niet makkelijk...

edit: Of: daar is helaas nix over te zeggen.

Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 20:59.
Oud 20-11-2006, 22:39
Dentheman
Dentheman is offline
zeker solliciteren, je mag dan wel geen denderende cijfers hebben maar hebt wel 2 jaar ervaring, best kans dat ze je daarop wel aannemen!

Ik heb ook nog een vraagje, ik heb 1 december selectie in leeuwarden en heb vandaag een pak gekocht e.d.
Maar hoe kan ik me voorbereiden, dat met die groepsopdracht enzo gaat wel goedkomen. Maar het gesprek, wat gaan ze vragen, behalve waarom hotelschool en waarom leeuwarden? kan ik een beetje voorbereiden enzo
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 21-11-2006, 02:34
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Sowieso voorbereiden op een paar praktische vragen; denk aan situaties waarin jij je bivindt en hoe jij daarop zou reageren..

Delcasa, maak je niet te veel zorgen, het komt wel goed! Je hebt zeker mooie dingen die je meeneemt naar Den Haag, sowieso het VWO, dan ook nog een 7 voor M&O.. Gewoon doen, ik ben er ook gekomen, maar dan met mindere kwalificaties... HAVO met de economische vakken een 6... Succes in ieder geval.

Groeten
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 23-11-2006, 11:10
Mandre
Avatar van Mandre
Mandre is offline
Precies Delcasa. Ik kom dan ook van het Gymnasium, met E&M en die tweede taal (Ik voorzag dat ze die ook wel op VWO zouden gaan vragen in de toekomst), maar alleen maar 7ens. Ok, ietsjes beter dan zessen, maargoed, het is geen cum laude. Ik heb 3 jaar op een STRANDTENT gewerkt, en daarna een beetje in een hotel en in restaurants, maar nauwelijks noemenswaardig. Pas het afgelopen jaar, in mijn sabbatical, heb ik echt in de horeca mogen sjonnen. Was nl. vorig jaar in Den Haag aangenomen, en dit jaar Maastricht gegarandeerd, en toen was de keuze snel gemaakt.

Over elite, tja, ik vind alle mensen die ik ken van Den Haag (Woon er praktisch naast) inderdaad redelijk sjiek, elitair vind ik net iets tè sterk uitgedrukt. Hier valt het reuze mee. Ja, ok, 60% stemt VVD, maargoed, de studie is ook duur, dat moet je wel in je achterhoofd houden. 10.000 € voor het eerste jaar is niet niets

--------------------------------------------

Inderdaad,
waarom Hotelschool?
Waarom juist hier?
Wat wil je er in de toekomst mee bereiken?
Wat denk je aan ervaring mee te brengen?
Wat maakt jou anders dan anderen?
Is de opleiding niet onder je niveau (Voor VWO'ers, die vraag kreeg ik in Den Haag )
Waar liggen je interesses?

En dan houdt het wel een beetje op. Vooral die vrouw aan de praat houden over dingen die je wèl weet, kan heel handig zijn. Maak het vooral gezellig, ga niet zitten en alleen ja en amen zeggen, daar prikken ze zo doorheen. Ze hebben mensen met persoonlijkheid nodig, die hun eigen draai geven aan een standaard inzicht. Creativiteit noemen ze dat. Ik heb bijvoorbeeld 5 minuten over mijn oom's restaurants in Wassenaar gepraat, en hoe we die, in samendenken met mijzelf ook, qua stijl hebben omgegooid, en wat de redenen daarachter waren enzo. Vond ze echt leuk. Nu zie ik die vrouw dagelijks, is de HouseKeeping Manager hier
Oud 23-11-2006, 13:00
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
En zo is het! Gewoon lekker knallen..!

Ik zou je er niet te druk om maken, als je jezelf gewoon goed kunt presenteren en gewoon een lekker babbeltje houdt dan is het gewoon goed.

Gewoon lekker gezellig maken en dan zie je wel waar het schip strand (persoonlijk vind ik dat nog steeds een van de beste nederlandse uitdrukkingen)

Ik heb morgen zelf ook de selectiedag van Maastricht, ik heb er echt zin in! Hoop dat alles goed gaat en dat het gezellig wordt!

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je in Maastricht de uitslag krijgt? Ben benieuwd! Voor alle mensen in maastricht iig: veel plezier met het BAVO weekend!

groetjes
__________________
A & M.
Oud 23-11-2006, 13:41
ChenT
ChenT is offline
Ook morgen selectie maastricht
Super spannend, maar ik blijf gewoon vooral mezelf.
Iedereen morgen veel succes!

Uitslag is binnen 4 weken als het goed is!
Oud 23-11-2006, 14:11
Leviej
Leviej is offline
Veel succes voor de mensen die morgen selectie hebben !
Als het goed is krijg ik volgende week dan de uitslag van Maastricht, spannend
Oud 23-11-2006, 14:56
Verwijderd
Jaa morgen is het eindelijk zover!
Ben echt benieuwd, maar we gaan ervoor
Veel succes allemaal!
xXx
Oud 23-11-2006, 15:48
wieeeej
wieeeej is offline
ja uitslag is pas over 4 weken en dat is lang wachten majaa

Iedereen heel veel succes morgen!
en we horen wel hoe het gegaan is hè
Oud 23-11-2006, 19:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zijn alle hotelscholen zo duur?
__________________
Oud 23-11-2006, 21:29
*C a R*
*C a R* is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-11-2006 @ 19:23 :
Zijn alle hotelscholen zo duur?
Ik weet wel dat maastricht en den haag het eerste jaar allebei rond de 8000 euro is.. Dit is vanwege dat je intern moet.. Het 2e,3e en 4e jaar is 'iets' goedkoper.. rond de 2000/3000 euro ongeveer...
__________________
Don't be afraid of life
Oud 24-11-2006, 02:56
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Als aller eerste; wat Mandre zei, ik had het niet beter kunnen verwoorden! Niet te veel zorgen maken en jezelf zijn, daar draait het hier om!

De hotelschool kost 7000 euro het eerste jaar en de komende drie jaren weet ik niet precies, nadere info volgt!!

Degenen die morgen selectie doen; veel succes, maar vooral: veel plezier! Trouwens, ik had de uitslag binnen drie weken, en toen was er ook nog eens lustrum (= heel hard feesten en zuipen ), dus ik kan me niet voorstellen dat het bij jullie 4 weken zal duren!

Tot morgen allemaal.

Groeten!
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 24-11-2006, 11:17
ChenT
ChenT is offline
Heb even pauze, net de computertest gemaakt.
Spannend!
Oud 24-11-2006, 12:50
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
hallo dan!

Nou ik zit nu een beetje te internetten hier in Maastricht, heb net alle tests gemaakt op de computer en dan hebben we zo even pauze, daarna gesprekje en voorlichting van de stages.

Voor m'n gevoel ging het wel goed, beter dan in Breda haha! Maarja, had er de vorige keer ook een goed gevoel over ondanks ik 3 tests niet had kunnen invullen dus dat zegt alsnog niet zoveel.. Maarja, een goed gevoel is nooit verkeerd!

Roeper(Thomas) volgensmij heb ik je nog gezien.. was jij niet bij die presentatie aan het begin van groep B? Toen de directur geloof ik zei dat er een aantal studenten bij kwamen luisteren eventjes.. kan ook zijn dat ik me vergist heb hoor.

Nouja, allemaal veel succes in ieder geval!
__________________
A & M.
Oud 24-11-2006, 15:23
ChenT
ChenT is offline
Huppatee ik heb je niet herkend haha wie was je? Mess heb ik wel met je gepraat
Test ging wel ok, vond vooral dat van die drie woorden in diagrammen zetten moeilijk.

Gesprek had ik twee vrouwen, een vierdejaars en een docente. Heel leuk was dat, vond het echt een leuk gesprek en zag ze ook wel een paar keer zo knikken, gaf wel een positief gevoel.

Afwachteeeen!
Oud 24-11-2006, 16:46
]ules
]ules is offline
en iedereen de bar in geweest?
ben er ook de hele tijd geweest maar heb niet echt veel selectiekandidaten gezien...

maarja, ik ben ook al aardig van de wereld dus het kan ook aan mij liggen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 24-11-2006, 16:47
lili1988
lili1988 is offline
Jeetje wat ben ik allang niet meer op het forum geweest! Ik zou dit jaar in de VS wonen, maar ben door omstandigheden weer terug. Ik ga komend jaar naar de HHM, wie gaan er hier nog meer naar Maastricht?

Liliane
Oud 24-11-2006, 21:26
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Ik heet in het dagelijks Gelders leven: Anna.

had vandaag zwarte broek aan, zwarte trui met daaronder oranje shirtje! Was jij met 1 ander meisje mee? Dan zat je namelijk nog wel bij mij in de groep, zat in B2.

ja, ik ben nog wel in de bar geweest, was wel even gezellig. Ik weet ook niet hoe je eruit ziet.. Heb alleen met 4 mensen gepraat ofzo, even biertje gedronken en toen alweer op naar huis! maar al met al zeker een leuke dag

Ook goeie indruk weer! Alleen dat gesprek! pffff...
Ik had een hele strenge vent en een 3e jaar studente (meisjes) die trouwens wel heel aardig was. Maar die man was zó streng, echt ongelofelijk. Hij liet ook echt expres niet merken wat hij van je antwoord vond.. maarja, heb m'n best gedaan!

We horen het wel, over 4 weken. Weet iemand trouwens waarom dat in vredes naam zo lang duurt terwijl ze dezelfde dag nog de cmputeruitslagen hebben? Of komt dat omdat het via Groningen moet?

hoe ging het bij alle anderen? groetjes anna
__________________
A & M.
Oud 26-11-2006, 13:43
ChenT
ChenT is offline
Ohnee, ik zat op het begin van de dag! Ik zat in groep A1!
Vond het al raar dat er zo weining mensen waren, stuk of dertig, maar dan idd ook nog de B en de C-groep.

Toen ik zo in die gang stond stonden er allemaal van die mannen te wachten op de selectiekandidaten en ik vond ze er allemaal niet zo uitzien van, ja, daar ga ik nou eens een leuk gesprek mee voeren. Dus was wel blij toen ik dat kamertje inliep en er twee vrouwen zaten.

Er ging een verhaal rond dat je de uitslag eerder krijgt als je bent aangenomen of zoiets, maar dat vind ik niet echt logisch..
Oud 26-11-2006, 22:21
Dentheman
Dentheman is offline




Vandaag ff m'n nieuwe schoenen ingelopen voor komende vrijdag (selectie @ leeuwarden) en pak nog even gepast

Kan niet wachten
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 27-11-2006, 14:44
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Er ging een verhaal rond dat je de uitslag eerder krijgt als je bent aangenomen of zoiets, maar dat vind ik niet echt logisch..
Nee dat is inderdaad ook niet logisch. Lijkt me van niet. Maar goed, wie weet. Nee die mensen zagen er inderdaad niet uit alsof ze eens een gezellig gesprekje zouden gaan voeren! Vooral die man waar ik mee praatte niet.. maar goed, we zulln't zien

Dentheman, veel succes vrijdag! Gaat vast helemaal goed komen!
__________________
A & M.
Oud 27-11-2006, 16:57
Leviej
Leviej is offline
Vrijdag uitslag Spannend

Lijkt me ook een beetje raar ja, dat mensen die zijn aangenomen dit eerder te horen krijgen. Enige mogelijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze er eerder uit zijn wie ze sowieso aannemen, en dat ze daarna van de overgeblevenen gaan kijken wie er nog op de reservelijst mag.
Oud 28-11-2006, 16:07
fleur2412
fleur2412 is offline
Zit iemand op de hotelschool in Den Haag?
Op de selectiedag moet ik nog een frans test maken omdat ik geen frans2 gehad heb, weet iemand misschien wat je krijgt bij zo een test?
Oud 28-11-2006, 19:11
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
weet iemand misschien wat je krijgt bij zo een test?
Nee, geen idee. Maar heb nu zelf wel frans 1,2 en wij hebben daarbij vaak teksten.. dus dat zul je wel krijgen lijkt me.

Veel succes in Den Haag!
__________________
A & M.
Oud 30-11-2006, 01:53
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-11-2006 @ 19:23 :
Zijn alle hotelscholen zo duur?
Maastricht vorig jaar:

School (per jaar):

- Collegegeld € 1.496
- introductie’s € 300
- excursies € 40
- campusvergoeding € 3.345
- Vaste bijdrage practica (intern) € 620
- Boeken (omdat ik ze 2dehands heb gekocht, anders paar honderd euro meer ) € 640
- Dienstkleding € 480
- Messenset € 165
- Verzekeringen € 105
- Sportkaart € 42.50
- Overige schoolspullen € 25
- Contributie vereniging € 80
------------------------
Totaal € 7338.50
Er zijn 10 schoolmaanden, dus per maand ongeveer € 735


En dan met een beetje lekker eten, drinken en feesten zit je bijna op de 1000 euro per maand... Bijbaan(tje) dus!!!
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 30-11-2006 om 01:55.
Oud 30-11-2006, 09:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vooral die campus is dus zo duur. Zoveel huur betaal ik nog niet eens. En wat krijg je voor die 3000 euro?
__________________
Oud 01-12-2006, 10:54
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Ja het is zeker niet goedkoop.. maarja, dan heb je ook wat lijkt mij (hoop je dan)

Geloof dat een aantal mensen vandaag de uitslag binnenkrijgen van maastricht, Leviej sowieso toch? Wat is het geworden? Ben benieuwd!

groetjes
__________________
A & M.
Oud 01-12-2006, 12:34
Leviej
Leviej is offline
Post geweest vandaag maar geen envelop van de hotelschool erbij .. Hoop morgen
__________________
C'est la vie
Oud 01-12-2006, 19:34
Champagne
Champagne is offline
Hey
Ik zie dit topic vandaag voor het eerst en ik had vandaag selectiedag in Leeuwarden!
En ik heb jou gezien Dentheman! Wat toevallig
xx
Oud 01-12-2006, 21:01
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Leviej schreef op 01-12-2006 @ 12:34 :
Post geweest vandaag maar geen envelop van de hotelschool erbij .. Hoop morgen
Wat denk je?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 01-12-2006, 21:52
Leviej
Leviej is offline
Naja ik had wel gedacht dat het niet precies 4 weken zou zijn , maar had hem stiekem toch vandaag verwacht...
Wat ik denk over de uitslag ?
Durf er niks over te zeggen.. Ik weet natuurlijk niet hoe de anderen het hebben gedaan. Mja.. Thinking positive is the key to miracles
__________________
C'est la vie
Oud 02-12-2006, 00:12
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
ChenT schreef op 26-11-2006 @ 13:43 :
... Ik zat in groep A1!...
Moet jij eens raden wie jou in die groep heeft ingedeeld tijdens het begin van de selectiedag

Offtopic: Mail me als jullie vragen hebben over de selectiedag, ik heb de leiding tijdens die dagen
__________________
Como se dice..

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 00:20.
Oud 02-12-2006, 00:18
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Miracle schreef op 30-11-2006 @ 09:41 :
Vooral die campus is dus zo duur. Zoveel huur betaal ik nog niet eens. En wat krijg je voor die 3000 euro?
Een kamertje van tussen de 9 en 12 m2, een bureau, een bed, een matras, een kussen, een kast, een koelkast, een rek, een wastafel met kastjes, een mapje met daarin de vluchtroute, een prullenbak, een nest lieveheersbeestjes( ), hoofdpijn van het soms dagelijkse brandalarm, een ontzettend grote hoop gezelligheid door het unique campusleven met 260 jaargenootjes, gedeeld sanitair, een loopafstand naar school van ongeveer 75 meter, overlast op maandagavond en donderdagavond(standaard) en eventueel extra overlast mocht je pech hebben met je buurman/vrouw en verder een onvergetelijk jaar, dat niet eens in de buurt komt van het leven in een studentenhuis.
__________________
Como se dice..
Oud 02-12-2006, 01:52
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
Champagne schreef op 01-12-2006 @ 19:34 :
Hey
Ik zie dit topic vandaag voor het eerst en ik had vandaag selectiedag in Leeuwarden!
En ik heb jou gezien Dentheman! Wat toevallig
xx
Klein wereldje hea
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 02-12-2006, 11:17
J-Joris
J-Joris is offline
Hooi,,

Ik kwam er eigenlijk pas begin deze week achter dat dit forum on-line is. Maar goed ik ben dus Jop en ik heb 24 November selectiedag in Maastricht gehad. Eerst dus een iq-test daarna de vaardighedentest en daarna een gesprek met leraren. Alles ging wel lekker, gesprek ook. Ik was dus vet zenuwachtig daarvoor maar toen ik eenmaal dat kamertje binnen kwam, waren de zenuwen weg Ik had twee mannen als selecteurs. Ik dacht echt van ow nee he ... Maar het waren dus echt heel vriendelijke mannen echt een leuk gesprek gehad. Een van de twee was een leraar die bij de politie had gezeten weet niet meer hoe die zo heet ... Maar goed daarna dus nog de kroeg in geweest van de SV echt zoo gezellig!!! Ik voel me er helemaal thuis Alleen nu nog drie weken wachten ... is zooo lang en dan kunnen we ook nog het nadeel hebben dat de uitslag pas na de kerstvakantie binnen is ... weet iemand dat misschien? En weet iemand eigenlijk hoe precies de selectie gaat? Ik bedoel worden er per keer een x aantal mensen toegelaten of halen ze er gewoon geschikte kandidaten uit en vol is vol ... ? Nou ja ikhoor het wel. Mocht iemand mij willen toevoegen op MSN ga je gang => jopteriele@hotmail.com Groetjes Jop
Oud 02-12-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
J-Joris schreef op 02-12-2006 @ 11:17 :
Hooi,,

Ik kwam er eigenlijk pas begin deze week achter dat dit forum on-line is. Maar goed ik ben dus Jop en ik heb 24 November selectiedag in Maastricht gehad. Eerst dus een iq-test daarna de vaardighedentest en daarna een gesprek met leraren. Alles ging wel lekker, gesprek ook. Ik was dus vet zenuwachtig daarvoor maar toen ik eenmaal dat kamertje binnen kwam, waren de zenuwen weg Ik had twee mannen als selecteurs. Ik dacht echt van ow nee he ... Maar het waren dus echt heel vriendelijke mannen echt een leuk gesprek gehad. Een van de twee was een leraar die bij de politie had gezeten weet niet meer hoe die zo heet ... Maar goed daarna dus nog de kroeg in geweest van de SV echt zoo gezellig!!! Ik voel me er helemaal thuis Alleen nu nog drie weken wachten ... is zooo lang en dan kunnen we ook nog het nadeel hebben dat de uitslag pas na de kerstvakantie binnen is ... weet iemand dat misschien? En weet iemand eigenlijk hoe precies de selectie gaat? Ik bedoel worden er per keer een x aantal mensen toegelaten of halen ze er gewoon geschikte kandidaten uit en vol is vol ... ? Nou ja ikhoor het wel. Mocht iemand mij willen toevoegen op MSN ga je gang => jopteriele@hotmail.com Groetjes Jop
Die leraar die politie agent is geweest: Meneer van Gestel..
Hij is ook echt ZO gaaf!

Ik deed 16 december selectie, en omdat de vakantie er tussen zat kreeg ik pas 30 januari (!!!) de uitslag..
Maarja als je 24 november al hebt gehad dan krijg jehem denk ik rond midden december..

Succes
Oud 02-12-2006, 12:18
J-Joris
J-Joris is offline
Hee Sanne ,,

Jaa was echt een heel aardige man. En ik had docent Maas. Een man met een forse snor .. Ook vet aardig naar mijn idee Ik heb er een goed gevoel over maar je weet het gewoon niet he Zou mooi zijn als ik het voor de kerst zou krijgen idd ... afwachten dus Trouwens Sanne ken jij ook een andere Sanne van den Enk die het 1e jaar niet heeft gehaald uit Raalte? Nou ja ik hoor het wel Groetjes Jop.
Oud 02-12-2006, 12:31
Verwijderd
Hey,

Nee ik zit zelf nu in de 1e en ik ken eigenlijk (nog) bijna geen mensen uit de 2e, laat staan die het 1e jaar niet gehaald hebben, sorry..

Veel succes met de uitslag! Komt vast goed!
Oud 02-12-2006, 12:37
Leviej
Leviej is offline
Unfortunately vandaag ook niks van de hotelschool bij de post. Misschien hebben ze wat vertraging omdat het de eerste selectieronde was
__________________
C'est la vie
Oud 02-12-2006, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Leviej schreef op 02-12-2006 @ 12:37 :
Unfortunately vandaag ook niks van de hotelschool bij de post. Misschien hebben ze wat vertraging omdat het de eerste selectieronde was
Haha, bij mij zeiden ze, je krijgt hem tegen het einde van Januari.

31 Januari kreeg ik hem zz
Oud 02-12-2006, 12:52
Ssnn
Ssnn is offline
Citaat:
J-Joris schreef op 02-12-2006 @ 11:17 :
Hooi,,

Ik kwam er eigenlijk pas begin deze week achter dat dit forum on-line is. Maar goed ik ben dus Jop en ik heb 24 November selectiedag in Maastricht gehad. Eerst dus een iq-test daarna de vaardighedentest en daarna een gesprek met leraren. Alles ging wel lekker, gesprek ook. Ik was dus vet zenuwachtig daarvoor maar toen ik eenmaal dat kamertje binnen kwam, waren de zenuwen weg Ik had twee mannen als selecteurs. Ik dacht echt van ow nee he ... Maar het waren dus echt heel vriendelijke mannen echt een leuk gesprek gehad. Een van de twee was een leraar die bij de politie had gezeten weet niet meer hoe die zo heet ... Maar goed daarna dus nog de kroeg in geweest van de SV echt zoo gezellig!!! Ik voel me er helemaal thuis Alleen nu nog drie weken wachten ... is zooo lang en dan kunnen we ook nog het nadeel hebben dat de uitslag pas na de kerstvakantie binnen is ... weet iemand dat misschien? En weet iemand eigenlijk hoe precies de selectie gaat? Ik bedoel worden er per keer een x aantal mensen toegelaten of halen ze er gewoon geschikte kandidaten uit en vol is vol ... ? Nou ja ikhoor het wel. Mocht iemand mij willen toevoegen op MSN ga je gang => jopteriele@hotmail.com Groetjes Jop
He, ik kom er ook net echter dat dit forum bestaat
Maar volgens mij ken ik jou, zat je in groep B2 op 24 november? Ik heb toen ook selectie gedaan.
Ik heb er wel een goed gevoel over, maarja gewoon afwachten he?! En de bar van de SV was idd erg gezellig.
Oud 02-12-2006, 12:56
Ssnn
Ssnn is offline
én waarom zie ik m'n eigen post niet?
Oud 02-12-2006, 15:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ssnn schreef op 02-12-2006 @ 12:56 :
én waarom zie ik m'n eigen post niet?
je post staat er toch? ik kan hem wel zien...
Oud 03-12-2006, 19:25
Verwijderd
Willen jullie alsjeblieft niet meer pm-en waarom het topic gesloten is ? Topics met meer dan 500 posts worden automatisch gesloten, daar kan niemand iets aan doen. Jullie mogen hier verder gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 13:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 23:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 16:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 15:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 20:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.