Oud 10-08-2013, 19:39
Verwijderd
Hey iedereen! Ik ben 17 jaar oud en zit in de knoop. Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

Ik zal beginnen bij het begin:

Enkele maanden geleden gaf ik een feestje, niets speciaals, ik doe dit regelmatig. Op een bepaald moment had een vriend van mij in een dronken bui naar zijn ex-vriendin gestuurd. Na een hele conversatie via sms besloten we om haar gewoon eens op te zoeken bij haar thuis. Wij allemaal met de fiets naar haar huis gereden. We leerden haar allemaal wat beter kennen en plots kwam ze in onze vriendenkring terecht.

Iets later had een andere vriend van mij die daar ook bij was, gevoelens gekregen voor haar en voor je het wist waren ze een koppel. Iedereen dolenthousiast, niets aan de hand. Tot dat mijn vriend het uitmaakte met haar omdat zij te weinig aandacht schonk (wat wel waar was). Niet erg, ze werden snel terug gewone vrienden.

Na verloop van tijd had ik heel soms een meningsverschil met haar of een hele kleine ruzie omdat ze soms wat onbeleefd en grof uit de hoek komt tegen mij. Dit gebeurde niet enkel bij ik, mijn andere vrienden vertelden me dat ze soms echt hard kan zagen en klagen. Maar we bleven nog steeds vrienden.

Op een bepaald moment stelde ik haar voor aan een andere vriendengroep, daar leerde ze via mij mijn vrienden kennen (zelf heeft ze niet echt veel vrienden eigenlijk). Plots begon ze meer en meer uit te gaan met die andere vriendengroep van mij en gingen mijn vrienden altijd met haar uit en ik werd al niet meer uitgenodigd.

Nu, die vriendengroep van in het begin van dit bericht zijn echte vrienden die ik al levenslang ken, die andere vriendengroep zijn goede maten van op school om mee uit te gaan en zo. Maar ik vond het zo erg van haar dat ze die vriendengroep heeft 'afgepakt' van mij. Ik gaf haar een heel nieuw leven, vroeger ging ze nooit uit, tot ze mij leerde kennen. Ik heb haar leven een enorme boost gegeven en dan krijg ik dat terug.

Ik heb dus besloten met mijn echte vrienden om haar uit onze groep te gooien en heb dat dus gedaan. En nu lijkt het alsof ze alles van mij afpakt, op facebook zie ik vele statussen dat ze uitgaat met mijn schoolvrienden en zelf met mijn ex-vriendin die ze amper kent...

Hoe moet ik hiermee omgaan? Het lijkt alsof haar leven beter en beter wordt en het mijne slechter en slechter. Ze pikt mijn vrienden in, terwijl ik haar een totaal nieuw leven heb gegeven...
Advertentie
Oud 10-08-2013, 19:42
Verwijderd
Ik begrijp het probleem niet zo. Als je geen zin meer in haar hebt negeer je haar toch. Of je vrienden wel of niet met haar omgaan is niet jouw zaak.
Oud 10-08-2013, 19:46
Verwijderd
Het is eerder het feit dat ik een heleboel goede vrienden heb 'weggegeven' aan haar. Ik hoor niets meer van ze omdat ze nu altijd met dat meisje meegaan.
Oud 10-08-2013, 19:49
Verwijderd
Dan lijkt het me belangrijker om af te vragen in hoeverre dat in de eerste plaats "goede vrienden" waren. Dat staat verder los van haar.
Oud 10-08-2013, 20:03
Verwijderd
Je verhaal is ronduit onduidelijk.
Oud 11-08-2013, 05:12
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als ze in jouw club alleen maar kon zagen en klagen lijkt ze me geen persoon die maar even een hele groep afpakt. Ik denk dat ze dus een ander persoon (in die groep) is dan jij ons voorschotelt.
Maar je kan haar moeilijk de schuld geven dat ze mensen aantrekt, behalve als ze dat met leugens doet, maar die komen vanzelf een keer uit. Meisjes blijven niet dom en afhankelijk, velen komen tot bloei en ontwikkelen tot succesvolle, invloedrijke vrouwen. Er schiet me een liedje binnen; Don't you want me baby - Human League.
Kijk ook eens naar jezelf en/of vraag één van die beste vrienden wat er aan de hand is. Je kan koppig blijven en die groep blijven vermijden of je kan "door het slijk" en toegeven dat je niet de party-master meer bent van vroeger.
Oud 11-08-2013, 11:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het is eerder het feit dat ik een heleboel goede vrienden heb 'weggegeven' aan haar. Ik hoor niets meer van ze omdat ze nu altijd met dat meisje meegaan.
Vrienden kun je niet weggeven. Mensen zijn geen bezit. En als ze jou hebben laten vallen moet je je ook eens afvragen of dat mensen zijn waarmee je bevriend wil zijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-08-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vrienden kun je niet weggeven. Mensen zijn geen bezit. En als ze jou hebben laten vallen moet je je ook eens afvragen of dat mensen zijn waarmee je bevriend wil zijn
Oud 12-08-2013, 08:47
Verwijderd
Wat een onduidelijk verhaal. Vriendengroepen, vrienden weggeven, het lijkt er op dat je je enorm aanstelt. Dus een meisje ontmoet wat vrienden van je en gaat sindsdien geregeld met die vrienden uit. Nou. Boeiend.
Oud 12-08-2013, 13:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Aangezien de TS verwijderd is, gooi ik dit dicht.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Seksualiteit Afspraak
Verwijderd
52 11-01-2012 18:58
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Natte zoenen.
Ieke
0 16-02-2004 21:46
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.