Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2005, 22:20
Verwijderd
HILVERSUM (ANP) - Hoe ver moet je als verslaggever gaan om erachter te komen wat drugs en experimentele seks allemaal met je doen? Gewoon 'all the way', denken ze bij BNN.

In het nieuwe televisieprogramma Spuiten & Slikken gaan de verslaggevers Filemon Wesselink en Ties van Westing zelf ervaren wat het is om verschillende drugs tot je te nemen en seksueel te experimenteren.

In de nieuwe live talkshow, die maandag 10 oktober om 23.00 uur begint, willen de makers niet alleen praten over drugs en seks, maar het ook ,,als een soort theaterrecensent beoordelen'', zegt eindredacteur Sjoerd van den Broek. ,,Alles is er nu al een keer over gezegd, maar een volwassen recensie is er nog nooit over gemaakt'', stelt Van den Broek. Daar willen Wesselink en Van Westing zich aan wagen.

Wesselink maakt een reportage over drugs, waarin hij uiteindelijk zelf wat LSD 'scoort' en dat bij moeder thuis op de bank uitprobeert. ,,Hij wilde dat graag onder moeders vleugels doen'', aldus een woordvoerster bij BNN. Ook laat hij in zijn reportage zien wat de gevolgen van alcohol zijn en probeert hij heroïne en opium uit. ,,Het is zeker geen shock-tv'', benadrukt Van den Broek. ,,We willen juist een keer goed en gedegen laten zien wat het met je doet.''

Hetzelfde geldt voor de seksexperimenten. Zo trekt Van Westing zich aan het begin van de live-uitzending terug in een speciaal privé-vertrek. Hij zal zich daar, buiten het zicht van de camera's, onderwerpen aan verschillende seksuele handelingen. Zo wil hij weten of het prettiger is om door een man of door een vrouw gepijpt te worden en kijkt Van Westing of hij lenig genoeg is voor 'acrobatisch neuken'.

Voor de experimenten tast BNN wel in de buidel, bevestigt Van den Broek. Via via, zegt hij aan de juiste mensen te kunnen komen. ,,Voor de drugs en de seks zul je inderdaad mensen moeten hebben die je betaalt. Bovendien hebben ze de ervaring; weten zij hoe je een en ander het beste doet.''

bron: spits

toch niet weer zo'n programma dat alle vooroordelen over drugs zal bevestigen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2005, 22:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als ze dit een beetje goed aanpakken kan het best vet worden. Ik denk niet dat dit het zoveelste programma gaat worden wat alle vooroordelen weer eens gaat bevestigen want BNN is altijd wel vrij objectief (voor zover ik weet). Ik vind het wel een hele goede actie en ik ga er zeker naar kijken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:26
Mir-idiotA
het klinkt helemaal leuk!
ik denk juist dat ze mensen erdoor stimulleren en dat er hevige discussie komen over afschaffing... note me even wanner dat is anders vergeet ik het!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:26
Verwijderd
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat dan willen gaan uitzenden zonder dat ze iedereen over zich heen krijgen en het dus moeten pullen van de buis.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:39
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
BNN heeft al vaker shit over zich heen gehad. Ik denk dat ze ondertussen wel weten hoe ze dat in een educatief jasje kunnen stoppen en zo onder de media stress uit weten te komen.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:40
Verwijderd
Ja dat weet ik wel, maar dit is toch wel behoorlijk "pushing it" als ik dat bericht zo lees, meer dan 'Neuken doe je zo'.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 23:40
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
het idee is wel grappig, maar denk dat veel mensen teveel waarde gaan hechten aan wat ze daar zien, en dan claimen wel te weten wat drugs met je doen, denk ik
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 00:19
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Mja, tis ook niet echt een nieuw concept ofzo... (dat drugs gedeelte dan tenminste)
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 11:23
J-roenn
J-roenn is offline
lekker slim als je voor een tvprog heroine gaat uitproberen

maar k ga zeker wel kijken, bnn heeft altijd wel leuke progs...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 12:25
Verwijderd
Lijkt me nogal 'gevaarlijk' om heroine te proberen, maar voor de rest wel een vet idee.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 12:53
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
hahaha, ik kwam naar het forum om hier een topic over te openen, maar ik kom weer met de namaaltijdse mosterd aanzetten blijkbaar

Anyway, mijns inziens moeten wij dat beter kunnen hier.
Tjek even dit videaufragment.

In navolging van "Je kind en drugs, Wat zou jij doen?" - the deadlock edition ben ik eigenlijk van mening dat een heel forum aan ervaringsdeskundigen en zelfs professionele deskundigen een objectiever, completer en informatiever beeld kan leveren dan Bart's Neverending Network op zichzelf.

Citaat:
BNN staat als begrip voor een eigenzinnige, brutale, verfrissende en op jonge mensen gerichte omroep.
/ Narie gooit het balletje op,

wie stuurt het mailtje naar secretariaattv@bnn.nl ?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:16
Verwijderd
idd in dit programma gaat een drugsn00b ff een "volwassen recensie" geven over wat drugs met je doet. juissst...en de hele bevolking neemt dat natuurlijk weer aan voor de waarheid (inclusief m'n ouders)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:55
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Oma schreef op 22-09-2005 @ 15:16 :
idd in dit programma gaat een drugsn00b ff een "volwassen recensie" geven over wat drugs met je doet. juissst...en de hele bevolking neemt dat natuurlijk weer aan voor de waarheid (inclusief m'n ouders)
nah ik denk dat dat wel mee gaat vallen
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 22-09-2005 @ 15:55 :
nah ik denk dat dat wel mee gaat vallen
waarom? bijna iedereen gelooft alles wat er in de media gezegt wordt over drugs..vandaar ook de negatieve houding tegenover drugs van 95 % van de bevolking..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 15:17
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Oma schreef op 22-09-2005 @ 16:06 :
waarom? bijna iedereen gelooft alles wat er in de media gezegt wordt over drugs..vandaar ook de negatieve houding tegenover drugs van 95 % van de bevolking..
dat klopt, ik bedoel dat ik denk dat het volwassen gehalte van het programma wel te overzien is, daarbij wordt het niet op een tijd uitgezonden waar veel bezorgde ouders hun tv hebben aanstaan
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 15:20
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Maar gelukkig wel op een tijdstip dat er nog café s open zijn.
Dan kunnen alle ouders die zich stevig hebben zitten opwinden en ergeren aan de 'jeugdvantegenwoordig' hun zorgen liquideren met een fris glas liquide gerst.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 15:39
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Het ligt er helemaal aan hoe het in zijn werk gaat. Maar als die knakker van BNN nog nooit drugs heeft gebruikt en op basis van één keer conclusies gaat trekken, of erger nog: andere mensen... Dan weet ik het niet, ik denk sowieso dat het meer sensatie TV gaat worden en ik kan me ook niet voorstellen dat ze het politiek correcte verhaaltje van: "Don't do drugs or they will do you" kunnen laten.

Maar wie weet worden we verrast!
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 18:59
Verwijderd
ik vind t best fout.

straks ligtie daar te genieten en gaan alle onwetende kindjes er al helemaal snel aan beginnen.
straks gaatie heel hard OD'en of hij gaat gewoon bad, en ja dan kunnen we wel lachen natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2005, 19:26
herz
herz is offline
ik denk dat voorlichting een belangrijk gebeuren is om volwassenen en kinderen een beeld te geven van drugs. En ze mogen van mij best pedagogisch verantwoord gezeur over drugs geven (zolang het maar wel goeie feiten zijn). Ik vind het alleen nogal gaar dat ze geen tripsitter gebruiken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 20:37
*.Cloud
Avatar van *.Cloud
*.Cloud is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 22-09-2005 @ 16:39 :
Het ligt er helemaal aan hoe het in zijn werk gaat. Maar als die knakker van BNN nog nooit drugs heeft gebruikt en op basis van één keer conclusies gaat trekken, of erger nog: andere mensen... Dan weet ik het niet, ik denk sowieso dat het meer sensatie TV gaat worden en ik kan me ook niet voorstellen dat ze het politiek correcte verhaaltje van: "Don't do drugs or they will do you" kunnen laten.

Maar wie weet worden we verrast!
Mja ookal vond ie het een hele leuke ervaring, ik denk dat het nog steeds niet mogelijk is om op tv iets positiefs over drugs te zeggen zonder meteen een kamerdebat etc. op gang te brengen... Mja of de nieuwe hippietijd komt eraan.
__________________
5-9-78
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 23:04
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
RageZ schreef op 22-09-2005 @ 21:37 :
Mja ookal vond ie het een hele leuke ervaring, ik denk dat het nog steeds niet mogelijk is om op tv iets positiefs over drugs te zeggen zonder meteen een kamerdebat etc. op gang te brengen... Mja of de nieuwe hippietijd komt eraan.
er word al een kamer debat gehouden over een motor die toevallig over de 300 gaat. Dus daar moet je niet te veel van aantrekken. Maar 1 ding is zeker, publiciteit genoeg
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 06:15
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Cocaine, Paddo's, LSD en XTC worden in ieder geval toegelicht en gebruikt door 1 persoon. Verder hebben ze ervoor gekozen om geen lichamelijk verslavende middelen te testen (zoals Opiums waar eerder al over gesproken werd).
Nu maar hopen dat deze gast er een beetje verstand van heeft..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 10:18
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
K-pax schreef op 22-09-2005 @ 00:40 :
het idee is wel grappig, maar denk dat veel mensen teveel waarde gaan hechten aan wat ze daar zien, en dan claimen wel te weten wat drugs met je doen, denk ik
Mooier als dit kan ik het niet zeggen
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 10:53
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
K-pax schreef op 22-09-2005 @ 00:40 :
het idee is wel grappig, maar denk dat veel mensen teveel waarde gaan hechten aan wat ze daar zien, en dan claimen wel te weten wat drugs met je doen, denk ik
Mooier dan dit kan ik het niet zeggen
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 11:46
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 23-09-2005 @ 11:53 :
Mooier dan dit kan ik het niet zeggen
tsss over 5 jaar is het toch als
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2005, 12:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Goede promotiestunt van ze Het programma heeft nu al bekendheid.. Provocatie de gekste
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 14:07
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 23-09-2005 @ 07:15 :
Cocaine, Paddo's, LSD en XTC worden in ieder geval toegelicht en gebruikt door 1 persoon. Verder hebben ze ervoor gekozen om geen lichamelijk verslavende middelen te testen (zoals Opiums waar eerder al over gesproken werd).
Nu maar hopen dat deze gast er een beetje verstand van heeft..
Mja, geestelijke verslaving wordt volgens mij vaak zo zwaar onderschat.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 14:19
Verwijderd
idd, lichamelijke verslaving ben je meestal binnen een paar weken weer vanaf. Geestelijke verslaving duurt echt járen, zo niet de rest van je leven...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 16:19
Verwijderd
Provocatieve TV.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-09-2005 @ 17:19 :
Provocatieve TV.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 13:33
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Oma schreef op 22-09-2005 @ 15:16 :
idd in dit programma gaat een drugsn00b ff een "volwassen recensie" geven over wat drugs met je doet. juissst...en de hele bevolking neemt dat natuurlijk weer aan voor de waarheid (inclusief m'n ouders)
het informeert toch ook drugsn00bs? wat dat nieuwsbericht al zei, het kan mensen helpen beslissen of ze het wel of niet 'ns proberen. maar men moet idd niet al te veel waarde eraan hechten, als ze maar goede informatie erbij geven.
__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 10:57
Verwijderd
joh maar denk je dat een drugsn00b goede informatie kan geven aan andere drugsn00bs
tis geen wetenschappelijk programma ofzo waarbij ze met wetenschappelijke feiten aankomen en mensen aan het woord laten als shulgin.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 11:28
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Oma schreef op 26-09-2005 @ 11:57 :
joh maar denk je dat een drugsn00b goede informatie kan geven aan andere drugsn00bs
tis geen wetenschappelijk programma ofzo waarbij ze met wetenschappelijke feiten aankomen en mensen aan het woord laten als shulgin.
Nee, was het dat maar! Hoe vet zou het zijn als al die designerdrugs aan bod zouden komen...

Maartoch, als die 'drugsnoob' een goede analist is, dan zie ik niet in waarom hij geen goede uitleg van zijn gevoelens en waarnemingen zou kunnen geven. Natuurlijk zou het handig zou als hij veel ervaring met andere drugs had, zodat het makkelijker uit te leggen was, maar ik denk niet dat dat noodzakelijk is...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 11:45
Verwijderd
denk het wel. Iedere ervaring met drugs is anders en misschien zou zijn 2e ervaring totaal anders lopen. Tis sowieso erg persoongebonden. Misschien vind ie dat spacende van mdma wel helemaal niet relaxt en beschrijft ie het heel negatief. Het is zijn mening, maar groot deel van het publiek neemt dat aan als de waarheid.
En bovendien voel je bijvoorbeeld van de eerste keer coke vaak niet zo veel..en van de eerste paar keer opium wordt je vaak ziek etc. Gewoon bullshit programma dus..

Toen ik net met drugs begon had ik ook een behoorlijk andere mening en andere ervaringen dan dat ik nu heb, nu ik het vaker doe, in verschillende situaties en in verschillende hoeveelheden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 11:51
Mir-idiotA
misschien zeggen ze er wel duidelijk bij dat ieder mens drugs anders ervaart, dat weet zelfs een drugsnoob volgens mij wel ??

misschien laten ze ook wel drugsgebruikers aan het woord die vaker een bepaalde drugs nemen e.d.

laten we hetmaar afwachten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 13:28
Verwijderd
ja wat moet je anders
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2005, 16:22
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 26-09-2005 @ 12:28 :
Nee, was het dat maar! Hoe vet zou het zijn als al die designerdrugs aan bod zouden komen...

Maartoch, als die 'drugsnoob' een goede analist is, dan zie ik niet in waarom hij geen goede uitleg van zijn gevoelens en waarnemingen zou kunnen geven. Natuurlijk zou het handig zou als hij veel ervaring met andere drugs had, zodat het makkelijker uit te leggen was, maar ik denk niet dat dat noodzakelijk is...
ze geven geloof ik ook info erbij, dus niet van de persoon zelf maar gewoon algemene info over de drug (een beetje a la trimbos.nl)
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:04
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ben wel benieuwd, zeker even kijken
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:40
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-09-2005 @ 17:19 :
Provocatieve TV.
En wie zegt dat hij nog nooit gebruikt heeft? Het lijkt me iig wel dat hij er open voor staat, anders ga je zo'n programma niet doen.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 23:58
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
zou hij wel echt positief mogen zijn over drugs?

'iedereen zou dit eigenlijk eens moeten proberen' dan is ie goed de lul, publiekelijk dan. en mag dat? aansporen tot drugs, wettelijk dan?
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 10:34
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als het hier al niet mag.....
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 10:36
wann
Avatar van wann
wann is offline
Positief zijn =/= aansporen tot gebruik.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 11:26
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Het is die Filemon gast van BNN
Dat beloofd niet veel goeds Die gast had zichzelf laatst ook in elkaar laten slaan door de vrouwelijke NL kampioen kickboksen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:03
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
die gast is op zich best grappig, ben benieuwt naar dat programma
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 16:31
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
De gristenen hebben de brandstapel al aan:
Citaat:
Het CDA wil dat minister Donner voorkomt dat presentatoren van het nieuwe BNN-programma Spuiten & Slikken binnenkort live harddrugs gaan gebruiken. Filemon Wesselink en Ties van Westing ondergaan zelf seks- en drugsexperimenten en doen daarvan verslag.
Kamerlid Joldersma wil dat de minister bekijkt of hij om de harddrugstest kan voorkomen. Ze vindt het een 'gevaarlijke manier van voorlichten'.
Lees verder >>
BNN zegt een 'zo realistisch mogelijk beeld' te willen geven van wat de gevolgen van drugs zijn. Wesselink zal daarom in de uitzending in elk geval LSD, heroïne en opium tot zich nemen.
Joldersma vindt dit 'volstrekt onverantwoord'. Zij meent dat BNN jongeren aanzet tot drugsgebruik. Het wordt gebracht onder de noemer voorlichting. Nou, volgens mij moet de boodschap van voorlichting zijn dat jongeren géén drugs moeten innemen. BNN doet het andersom. Het is echt heel verbazingwekkend.

Het ministerie van Justitie laat weten 'niet direct' mogelijkheden te zien om de uitzending te voorkomen. Donner zal de BNN-uitzending wel met 'verhoogde interesse' volgen. Een woordvoerder: Het gebruik van harddrugs is niet verboden. Het bezit is wel strafbaar, maar het leidt pas tot vervolging bij een hoeveelheid van meer dan 0,5 gram. Het lijkt ons sterk dat de verslaggever meer tot zich zal nemen.
Joldersma wijst erop dat de wet ook het aanprijzen van harddrugs verbiedt. In haar ogen is dat wat BNN van plan is te doen. Het Kamerlid vindt de sekstesten van BNN 'smakeloos', maar seks is niet verboden. Bovendien valt het niet binnen mijn portefeuille. (Volkskrant/Medialog)
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 16:50
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Oma schreef op 23-09-2005 @ 15:19 :
idd, lichamelijke verslaving ben je meestal binnen een paar weken weer vanaf. Geestelijke verslaving duurt echt járen, zo niet de rest van je leven...
Uhm? Denk je dat er bij lichamelijke verslaving geen sprake is van geestelijke verslaving? Bij die is het dubbel op, na het afkicken begint de strijd tegen de psyche die nog steeds verlangt.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 21:55
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 27-09-2005 @ 17:31 :
Nou, volgens mij moet de boodschap van voorlichting zijn dat jongeren géén drugs moeten innemen. BNN doet het andersom. Het is echt heel verbazingwekkend.
Voorlichting is gericht op voorlichting, anders is t preventie.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 22:13
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
voor·lich·ting
de voorlichting (vrouwelijk)

informatie over zaken van maatschappelijk belang


Informatie dus, oftewel verwerkte/geïnterpreteerde gegevens.
Oftewel een verzameling feiten, zó geselecteerd en gegroepeerd dat dmv informeren (²) een bepaald doel (overtuigen, aansporen etc.) kan worden bereikt.

Voorlichting is dus niet per defenitie neutraal, maar hoewel open ter interpretatie wel geconstrueerd uit feiten.

Zolang ze bij BNN niet actief gebruik afraden (wat ze waarschijnlijk echt wel zullen doen á la jackass' don't try this at home disclaimer) maar ook niet aansporen en de show geen significant waarneembare maatschappelijke effecten teweegbrengt (naast misschien een heleboel ineens heel bewuste, relaxte mensen ) zal BNN niet snel in de problemen komen. Ik neem aan dat een leger advocaten hier al van voor Bart's dood mee bezig is geweest.

Trouwens, als de show gericht is op educatie of infotainment kunnen ze hem net zo min verbieden als de boeken van Alexander Shulgin.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 10:01
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Mja ookal vond ie het een hele leuke ervaring, ik denk dat het nog steeds niet mogelijk is om op tv iets positiefs over drugs te zeggen zonder meteen een kamerdebat etc. op gang te brengen... Mja of de nieuwe hippietijd komt eraan.
Dat ben ik met je eens, mensen leven teveel in hun eigen wereld met hun eigen conditionering om een zelfstandig onafhankelijk oordeel hierover te kunnen vellen. Maar ja, we moeten het er maar mee doen want dat veranderd toch niet.

Citaat:
Wesselink zal daarom in de uitzending in elk geval LSD, heroïne en opium tot zich nemen.
Joldersma vindt dit 'volstrekt onverantwoord'. Zij meent dat BNN jongeren aanzet tot drugsgebruik
Echt ongelooflijk zo'n Jolderma, hij wil mensen liever bang maken en zo gebruik voorkomen, dan mensen voor zichzelf te laten zien en oordelen... In welke tijd leven we?
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!

Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 12:51
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
probeer schreef op 27-09-2005 @ 00:58 :
zou hij wel echt positief mogen zijn over drugs?

'iedereen zou dit eigenlijk eens moeten proberen' dan is ie goed de lul, publiekelijk dan. en mag dat? aansporen tot drugs, wettelijk dan?
het blijft mensen hun eigen verantwoordelijkheid, en wat hij als positief ervaart hoeft niet voor iedereen positief te zijn.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.