Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2004, 17:31
Cardinair
Cardinair is offline
Wie herinnert zich nog een oude tekenfilmserie, waarin een groep mensen allerlei oude monsters bestreed?
Info die ik me herinner:
  • Hun aartsvijand was graaf dracula
  • Frankenstein was gewoon verkeerd begrepen
  • Er was een evil weerwolf die 'Bela' heette
  • Een lid van het team was ook een weerwolf. Zijn naam was 'Luke'
  • Ik meen dat de naam iets was met 'monster'. Monster-nogwat ofzo. Ik kan me ook vergissen.

Ik zoek voornamelijk de NAAM van de serie. Ik zit er nou al heel lang over na te denken, en ik irriteer me mateloos dat ik me dit niet kan herinneren

Alvast bedankt, he?

Greetz,

Cardinar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2004, 22:22
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Komt me wel bekend voor Ik zou het niet weten.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 23:47
Verwijderd
Ik moet spontaan denken aan Scooby Doo maar dat bedoel je zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 00:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik weet wel welke serie je bedoelt, maar kan ook niet op de naam komen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 09:19
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
omdat er een dracula, weerwolf en nep frankestein in voorkomen, moet ik denken aan de beetleborgs, maar de rest van de beschrijving klopt niet echt
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 22:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het enigszins zonde om een nieuw topic hiervoor te openen, daarom maar een up:

Ik zoek ook de naam van een kinderserie. Het was NIET getekend, maar gespeeld door volwassenen.
Ik weet er bijna niks meer van, behalve dat er een roze 'clown' in speelde. In Bassie en Adriaan was toevallig een look-a-like, waardoor ik een plaatje kan geven van hoe ze er ongeveer uit zag:

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 23:56
Verwijderd
heb je enig idee waar hij uitgezonden is? kindernet of foxkids ofzo? probeer daar eens te informeren anders.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 11:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-09-2004 @ 00:56 :
heb je enig idee waar hij uitgezonden is? kindernet of foxkids ofzo? probeer daar eens te informeren anders.
pff, ik zou het niet weten. nou het is echt van een jaar of 12 terug, dus foxkids en nickelodeon bestonden toen nog niet.

Kindernet of rtl4 denk ik (daar waren destijds ook best wat kinderseries op), maar pin me er niet op vast. Ik zal nog eens bekijken of ik er achter kan komen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:05
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-09-2004 @ 23:47 :
Ik vind het enigszins zonde om een nieuw topic hiervoor te openen, daarom maar een up:

Ik zoek ook de naam van een kinderserie. Het was NIET getekend, maar gespeeld door volwassenen.
Ik weet er bijna niks meer van, behalve dat er een roze 'clown' in speelde. In Bassie en Adriaan was toevallig een look-a-like, waardoor ik een plaatje kan geven van hoe ze er ongeveer uit zag:

[afbeelding]
woow dat was vet , toch ook met allemaal van die beesten
alleen ik weet ook niet meer hoe die heet
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Cheops schreef op 21-09-2004 @ 15:05 :
woow dat was vet , toch ook met allemaal van die beesten
alleen ik weet ook niet meer hoe die heet
Ik heb geen idee. Er waren wel meerdere verklede personen, maar verder zou ik het niet weten. Ik weet alleen dat ik het vroeger echt heel erg leuk vond en dat ik het graag nog eens zou willen zien.

Maar weet jij misschien op welke zender het werd uitgezonden?

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het kindernet moet zijn geweest, maar het helpt als een ander er misschien nog iets meer van weet
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:52
Verwijderd
Ooow irritant, het ligt beide op het puntje van mn tong. Ik hoop dat iemand nu snel met de oplossing komt, anders ligt iedereen hier nachten wakker van
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:04
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-09-2004 @ 23:47 :
Ik vind het enigszins zonde om een nieuw topic hiervoor te openen, daarom maar een up:

Ik zoek ook de naam van een kinderserie. Het was NIET getekend, maar gespeeld door volwassenen.
Ik weet er bijna niks meer van, behalve dat er een roze 'clown' in speelde. In Bassie en Adriaan was toevallig een look-a-like, waardoor ik een plaatje kan geven van hoe ze er ongeveer uit zag:

[afbeelding]
Ik moest denken aan Kloontje. Maar dat is het niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:49
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Pipo de Clown en Mamma Loe?


En @ TS: Ovide en zn vriendjes
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 17:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp

Kijk daar eens na, staan allerlei oude series,
toen we nog jong waren..

Met het intro liedje
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oude series toen WIJ nog jong waren??
man de helft hebben mn ouders en broers nog gekeken toen zij KLEIN waren
@ t.s ik herken het ergens wel maar tis al zoooo lang geleden

telekids tijd?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-09-2004 @ 15:36 :
Ik heb geen idee. Er waren wel meerdere verklede personen, maar verder zou ik het niet weten. Ik weet alleen dat ik het vroeger echt heel erg leuk vond en dat ik het graag nog eens zou willen zien.

Maar weet jij misschien op welke zender het werd uitgezonden?

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het kindernet moet zijn geweest, maar het helpt als een ander er misschien nog iets meer van weet
Volgens mij bedoel je een soort serie die op Kindernet werd uitgezonden, met allemaal soorten dieren, of in ieder geval katten. In de 'studio' stonden ook allemaal blokken in baby-kleuren. Ik vond dat ook erg leuk vroeger... maar de naam... Ik heb echt geen idee meer Kindernet weet ik vrij zeker, want ik weet nog dat we net Kindernet ontvingen en dat dat een van de eerste series was die ik erop keek (na Vrouwtje Theelepel ).

En waar TS het over heeft zegt me ook wel iets, maar ik weet er niet echt meer over Ik zal eens gaan denken...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 21-09-2004 @ 18:14 :
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp

Kijk daar eens na, staan allerlei oude series,
toen we nog jong waren..

Met het intro liedje
Wauw, daar staan echt leuke dingen bij. Jody en het hertenjong, dat vond ik wel leuk zo af en toe. Nathalie, was ook op Kindernet, heerlijk Secret Valley, wauw

(En tegen rare kwast; ik ken de meeste dingen wel eigenlijk, zeker 80% heb ik vroeger wel gezien...)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-09-2004 @ 20:19 :
Volgens mij bedoel je een soort serie die op Kindernet werd uitgezonden, met allemaal soorten dieren, of in ieder geval katten. In de 'studio' stonden ook allemaal blokken in baby-kleuren. Ik vond dat ook erg leuk vroeger... maar de naam... Ik heb echt geen idee meer Kindernet weet ik vrij zeker, want ik weet nog dat we net Kindernet ontvingen en dat dat een van de eerste series was die ik erop keek (na Vrouwtje Theelepel ).

En waar TS het over heeft zegt me ook wel iets, maar ik weet er niet echt meer over Ik zal eens gaan denken...
Ik kan me niks herinneren van die blokken, maar ik heb ook maar 1 of 2 afleveringen gezien (het was net afgelopen toen ik het ontdekte). In die paar afleveringen zag ik volgens mij een soort 'buiten omgeving'. Althans: het was duidelijk nep, maar het moest een soort bos of plein ofzo voorstellen..

En ik heb die link bekeken maar ik kon het niet vinden
M'n moeder en m'n broer kennen de serie ook niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2004, 21:07
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Hahahaha Dr. Snuggles! Die was pas vet
Enneh, sommigen zijn nu nogsteeds op tv. Freggles heb ik niet zo heel lang geleden weer een x gezien.


Hoe heette die tekenfilmpjes ook alweer die op vrijdagavond kwamen, met 3 van die kids (hamsters) met hoge stemmetjes, en een vader. Volgens mij heette 1 van die kinderen Simon ofzo.
Stom, ik had nog een liedje van ze paar jaar geleden, maar die ben ik ook weer kwijtgeraakt.

Hier staan trouwens ook een aantal tv tunes:
http://www.yasin.be/tunes.php
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 21-09-2004 @ 22:07 :
Hahahaha Dr. Snuggles! Die was pas vet
Enneh, sommigen zijn nu nogsteeds op tv. Freggles heb ik niet zo heel lang geleden weer een x gezien.


Hoe heette die tekenfilmpjes ook alweer die op vrijdagavond kwamen, met 3 van die kids (hamsters) met hoge stemmetjes, en een vader. Volgens mij heette 1 van die kinderen Simon ofzo.
Stom, ik had nog een liedje van ze paar jaar geleden, maar die ben ik ook weer kwijtgeraakt.

Hier staan trouwens ook een aantal tv tunes:
http://www.yasin.be/tunes.php
De Chipmunks! Alvin, Simon en Theodor
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik kende ook bijna alle tv programma's hoor maar dat is een kwestie van herhaling....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 21-09-2004 @ 22:49 :
ik kende ook bijna alle tv programma's hoor maar dat is een kwestie van herhaling....
Ja, goed, maar daarom hebben we ze wel gezien in onze tijd en daarom mogen ze er best bij, toch?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:57
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Cardinair schreef op 21-08-2004 @ 18:31 :
Wie herinnert zich nog een oude tekenfilmserie, waarin een groep mensen allerlei oude monsters bestreed?
Info die ik me herinner:
  • Hun aartsvijand was graaf dracula
  • Frankenstein was gewoon verkeerd begrepen
  • Er was een evil weerwolf die 'Bela' heette
  • Een lid van het team was ook een weerwolf. Zijn naam was 'Luke'
  • Ik meen dat de naam iets was met 'monster'. Monster-nogwat ofzo. Ik kan me ook vergissen.
The Monster Squad?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:26
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Even aan alle "WTF HET ZIJN TUNE SITES!!!111elf11"- mensjes, check de tunequizjes, ze zijn leuk
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:39
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
legatus schreef op 21-09-2004 @ 22:57 :
The Monster Squad?
Ik dacht het Monster Team was.

Was een retegoede serie. Graaf dracula was praktisch onverslaanbaar. Frankenstein was de enige die hem (enigszins) kon stoppen, de rest van het team was kansloos. Als ik het me goed herinner probeerde het team in de laatste aflevering dracula te liquideren met een groot opgezette val, hetgeen mislukt. Transformers en monster team, dat waren pas leuke tekenfilms.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2004, 17:09
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 21-09-2004 @ 23:26 :
Even aan alle "WTF HET ZIJN TUNE SITES!!!111elf11"- mensjes, check de tunequizjes, ze zijn leuk
Fuckin' A!
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Ton de Gooijer zegt hallo *O*
Ton de Gooijer
8 17-10-2014 14:14
Liefde & Relatie Hoe kan ik weten of hij mij ook leuk vind ?
tartaarsaus
5 14-01-2009 16:37
Software & Hardware Help?! TFT scherm aanschaffen..
Koetjeboo
12 09-08-2006 13:54
Films, TV & Radio coole piet--->> wie is dat?
rosalietje
19 10-05-2005 14:49
Flora & Fauna Help!! slang ontsnap!!
lorenzo30
40 29-11-2003 20:21
Software & Hardware wie weet HOE ik mijn Hotmail account kan verwijderen?
miss-tess
3 26-04-2002 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.