Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 13:09
Soullar
Soullar is offline
Zoals de titel al zegt. Beschrijf de 3 beste keren die jou nog bijstaan van seks, en dan ook kijkend naar de situatie er omheen en wat het nou zo speciaal maakte.

TS begint later.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
DE drie beste heb ik niet, en er zijn wel meer keren dan drie die er met kop en schouders bovenuit steken. Allemaal staan ze eigenlijk op een gedeelde eerste plaats.

Een geweldige keer was toen ik voor het eerst vaginaal klaarkwam, gewoon hier, thuis in bed, omdat mijn vriend bij wijze van verrassing een speeltje had gekocht, omdat ik altijd verzuchtte dat het enige nadeel van orale sex was dat hij dan niet in me kon zijn. Tja, toen kwam hij op het lumineuze idee van het combineren van the best of both worlds, en het was echt gierend fantastisch vanaf het eerste begin. Het was nieuw, spannend, lichamelijk overweldigend, en vreselijk opwindend.

Een hele bijzondere keer was die ene keer dat ik besefte dat ik een kind van hem wilde, dat het me fantastisch leek om nu zwanger geschopt te worden, en dat hij dat ook voelde. We deden het die keer voor het eerst serieus bewust en expres onveilig. Samen proberen een nieuw mensje te maken is sex met een hele bijzondere lading.

Ook een goeie is sex terwijl je je allebei realiseert dat het meer is dan een scharrel, dat je verdomme niet gewoon maar een beetje geil ligt te krikken, dat het meer is dan dat. Dat je dolverliefd bent, echt gierend hals overkop hotel de botel van elkaar, en eigenlijk nog meer dan dat: dat het liefde is. Die blijdschap en verwondering van het besef elkaar gevonden te hebben. Als "ik hou van je" het enige is wat nog in je brein opborrelt. En de naam van die ander. Dat je met die persoon bezig bent, niet met het lichaam. Als je alleen maar wilt huilen, van geluk. Als je van gekkigheid niet weet hoe je al dat gevoel voor de ander moet laten blijken. Als sex geen bezigheid is, maar een uiting van liefde. Als samen vrijen éénworden, versmelten is, op zieleniveau. Super. En dat kan lekker iedere keer weer.

Dat waren er drie, in willekeurige volgorde.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:26
Verwijderd
Ik zou geen '3 besten' kunnen noemen.
Of ik moet even goed na gaan denken
Het laatste scenario van Juno is wel een algemeen no. 1 bij mij
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:29
eeef
eeef is offline
emhm de beste keer die ik me kan herinneren was afgelopen vrijdagavond...toen wist ik dat k mn vriendje een tijdje niet ging zien (mis m nu al...) en toen was het idd niet de 'seks' waar het om ging, maar het ging echt om ons....en keek hij ook echt lief in mn ogen....dat was denk ik de mooiste keer...plus die keer in het wc hokje van de discotheek....maar dat ging dus meer om de seks in plaats van de liefde....en de derde beste keer....ff denken, wasmisschien de eerste keer, niet dat dat zo goed ging, maar dat is gewoon de keer die je nooit meer vergeet!
__________________
Don't Dream Your Life.Live Your Dream.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:32
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm me beste keer denk k wel de 3e keer met me vriend... was gewoon ech super lekker... de 1e keer was wel bijzonder maar was iej zo heel fijn.... deed errug pijn... die 3e keer moet nog komen denk k zo..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
-Wat juno al zei, als het enige wat door je heen gaat is; ik hou zooo enorm veel van je. Dat het echt zo veel meer is dan neuken, maar echt de liefde bedrijven.

-Eerste keer, dat was zo enorm lief, en teder. Tja gewoon heel speciaal, niet zozeer het best. Natuurlijk niet maar wel heel fijn.

-En dat ie me eerst onder de douche sleepte, me vervolgens compleet heeft gemasseerd wat uitliep op zulke geweldige sex, maar dat hing dan ook weer helemaal samen met punt 1.

Als je stapelgek op elkaar bent is iedere keer goed.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:09
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
de drie beste keren zijn niet in woorden te omschrijven
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
bracelance schreef op 29-08-2004 @ 19:09 :
de drie beste keren zijn niet in woorden te omschrijven
Probeer het toch maar, en hou anders helemaal je kop helemaal maar, want dit voegt niet veel toe aan het topic, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 01:47
Verwijderd
De beste keer was net als Juno toen ik wist dat we heel bewust waren om een kindje te maken.De seks na die eerste dagen voor de zwangerschapstest waren zelfs niet zo intens.
De eerste keer vrijen met dat doelwas zo perfect en zo gemeend dat we allebei aan het einde hebben moeten huilen. Zij hardop, ik zacht in de kussen toen ze al sliep, dat weer wel..

De tweede keer was toen ik een Amerikaanse lerares van 34 op pikte uit mijn bar, een maand of twee geleden. We waren heel de avond al zo geil op elkaar dat er een explosie plaats vond waar de buren me nu nog gek voor aankijken in de lift.
In het nachtcafe speelde ze onder de bar met haar hand tussen mijn benen, en toen die dicht was deed ze het zelfde op een bankje buiten.In de taxi naar huis was alles te normaal en te rustig, maar zodra we samen in de lift stonden begon ze al tegen me op de rijden

Een derde keuze zou de Japanse vrouw zijn van een maand geleden, omdat zij ( naderhand ! ) de oudste vrouw bleek waar ik mee had geslapen.( 39 red.)
De rest van het verhaal is bijna hetzelfde als de Amerikaanse vrouw.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:32
Verwijderd
Hmm, eens even goed denken...

Kan geen top drie aangeven, dus beschrijf er maar drie in willekeurige volgorde..

- Afgelopen weekend, lekker wat gedronken in het café, en toen kwam hij weer binnen. Hij liep door naar de wc en ik rende hem achterna met een klotesmoesje. Hij moest naar de wc, ik ook. Ik was eerder klaar als hem en wachtte even. Uit het niets begonnen we te zoenen. Weet niet waar het vandaan kwam, maar ik zei: 'als je meer wilt, moet je na het uitgaan even bij mij thuis blijven hangen'. Heb echt een heerlijke nacht gehad, ik hou enorm van plagen, en kon mijn hart weer lekker ophalen.
- De eerste keer dat ik en mijn (toen huidige) vriend tegelijk klaar kwamen, weet niet of hij het gemerkt heeft (was toen nog stiller als ik nu ben)
- De eerste keer dat mijn laatste vriend me liet klaarkomen. Geloof dat mijn grens vrij hoog ligt, en meestal kom ik niet klaar, wat men ook probeert. Moest wel even traantje wegpinken toen het hem wel lukte.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 30-08-2004 @ 02:47 :

Een derde keuze zou de Japanse vrouw zijn van een maand geleden, omdat zij ( naderhand ! ) de oudste vrouw bleek waar ik mee had geslapen.( 39 red.)
De rest van het verhaal is bijna hetzelfde als de Amerikaanse vrouw.
heb jij een redactie die je stukjes voor het forum bewerkt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:58
foreignstud2
foreignstud2 is offline
mijn beste 3 keer

3- na een dagje amsterdam met mijn exvriendin een jaar geleden, eerst al de sexmusea's in amsterdam rondgegaan, lekker wezen eten toen s'avonds op de wallen rondgelopen totdat ik haar mee getrokken heb in een cabine waar we geweldige sex hebben gehad.

2- In een tent op vacantie, dat meisje was nog maagd en we hebben een hele rustige avond gehad in bed, tent voor ons alleen. beetje praten, knus tegen elkaar aanliggen en haar een beetje de weg leiden. Dat was zo romantisch en lief, hadden toen toen 4 uur voorspek voordat ik voor de eerste keer in haar kwam.

1- met mijn huidige vriendin, ha ouders waren op vacantie we hadden het huis voor ons zelf, niet speciaal met een reden maar de sex was zo lekker, het voorspel was perfect. we zoenden en knuffelde de hele nacht door en ik heb haar denk ik wel 1000x verteld hoe mooi ze die nacht wel niet was en hoe veel ik van haar hou.. dat was echt super, vooral om haar naast je te voelen als je slaapt en weet dat haar morgen als eerst weer ziet als je je ogen opendoet.. dit was 2 weken geleden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:45
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
juno schreef op 29-08-2004 @ 22:57 :
Probeer het toch maar, en hou anders helemaal je kop helemaal maar, want dit voegt niet veel toe aan het topic, vind je niet?
ik vond het een vrij zinnige opmerking aangezien het gevoel wat ik bij die seks heb gehad niet onder woorden te brengen is omdat woorden het gevoel niet genoeg ondersteunen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:47
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 15:45 :
ik vond het een vrij zinnige opmerking aangezien het gevoel wat ik bij die seks heb gehad niet onder woorden te brengen is omdat woorden het gevoel niet genoeg ondersteunen.
ik vind het btw wel geinig dat een meisje van 15 er commentaar op heeft...

eerst groeien, dan praten we verder!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 15:47 :
ik vind het btw wel geinig dat een meisje van 15 er commentaar op heeft...

eerst groeien, dan praten we verder!
Ghe.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 15:47 :
ik vind het btw wel geinig dat een meisje van 15 er commentaar op heeft...

eerst groeien, dan praten we verder!
Daar ga je nog wat over horen denk ik
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:14
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
de eerste keer dat ik me echt heb laten gaan bij mijn huidige vriend... had schijt aan mijn eigen onzekerheid en was zo fucking geil geworden dat er ineens een explosie losbarstte.. zo had ie me nog nooit gezien zei ie kdeed gewoon waar ik zin in had, schaamde me niet om zijn handen te pakken en die goed neer te leggen etc... tleek alsof ik een ander persoon was geworden

1 dag lang... gheghe, alles en nog wat uitproberen... en dan vooral hem lekker pesten.... veel neuken, in allerlei standjes en net als ie op dat punt komt waar ie niet meer terugkan, zachter gaan bvewegen, hem evil aankijken of een andere houding aannemen... jam... hem zo geil krijgen dat ie alles voor me doet
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:16
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 15:47 :
ik vind het btw wel geinig dat een meisje van 15 er commentaar op heeft...

eerst groeien, dan praten we verder!
waar zie jij een meisje van 15?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:41
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 16:16 :
waar zie jij een meisje van 15?
Juno is neem ik aan 15, of 16 maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat ik mijn mening over de stelling geef en zij zegt dat mijn mening niets toevoegd en dat ik dan maar mijn mond moet houden.

Dus een meisje van 15 (of 16) gaat mij vertellen dat ik mijn mond mag houden...ik denk het niet (lees onder)

Eerst groeien, dan praten we verder...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 16:41 :
Juno is neem ik aan 15, of 16 maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat ik mijn mening over de stelling geef en zij zegt dat mijn mening niets toevoegd en dat ik dan maar mijn mond moet houden.

Dus een meisje van 15 (of 16) gaat mij vertellen dat ik mijn mond mag houden...ik denk het niet (lees onder)

Eerst groeien, dan praten we verder...
Juno is flink wat ouder dan jij, krullebol.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:46
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
^
Jij denkt dat Juno 15 is?






__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:50
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
zuster schreef op 30-08-2004 @ 16:45 :
Juno is flink wat ouder dan jij, krullebol.
aangezien ze haar leeftijd niet geeft kan ik niet zeggen of ze ouder is of niet. En de foto in het fotoboek geeft niet echt aan dat ze veel ouder is dan 15/16. Om dit soort reacties te voorkomen moet ze dan maar haar leeftijd netjes vermelden.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:51
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 16:50 :
aangezien ze haar leeftijd niet geeft kan ik niet zeggen of ze ouder is of niet. En de foto in het fotoboek geeft niet echt aan dat ze veel ouder is dan 15/16. Om dit soort reacties te voorkomen moet ze dan maar haar leeftijd netjes vermelden.
Ze is bijna dubbel zo oud als jij, menneke...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:54
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 16:51 :
Ze is bijna dubbel zo oud als jij, menneke...
dan zou ze moeten weten dat het gevoel wat je krijgt van een fantastische sekspartij niet in woorden is uit te drukken.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:55
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 16:51 :
Ze is bijna dubbel zo oud als jij, menneke...
YES, ik word menneke genoemd
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:07
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
gheghe, juno 15 of 16 *proest*
waarschijnlijk heeft ze dat geschreven omdat dit idd een forum is om je ervaringen te delen... en tja, je kan het alleen maar opschrijven... dus een toevoeging iet in woorden uit te drukken... ja das leuk... maar niet echt nuttig?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:11
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 17:07 :
gheghe, juno 15 of 16 *proest*
waarschijnlijk heeft ze dat geschreven omdat dit idd een forum is om je ervaringen te delen... en tja, je kan het alleen maar opschrijven... dus een toevoeging iet in woorden uit te drukken... ja das leuk... maar niet echt nuttig?
niet in woorden uit te drukken is een vertaling van beter dan helemaal fantastisch
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:12
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 17:11 :
niet in woorden uit te drukken is een vertaling van beter dan helemaal fantastisch
dat zijn toch woorden of ligt dat aan mij?



was dat nou zo moeilijk?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 17:12 :
dat zijn toch woorden of ligt dat aan mij?



was dat nou zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:16
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 17:12 :
dat zijn toch woorden of ligt dat aan mij?



was dat nou zo moeilijk?
als iemand zegt niet in woorden uit te drukken dan snappen mensen dat toch wel...sommige schijnbaar niet.

naja, het was best lastig hoor...

en toch moet ze eerst groeien voordat we verder praten!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:21
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 17:16 :
als iemand zegt niet in woorden uit te drukken dan snappen mensen dat toch wel...sommige schijnbaar niet.
dit was nou juist de bedoeling van het topic: beschrijf *met woorden* bla die bla...
en ja, niet in woorden uit te drukken: twas vast wel lekker, maar verder staan er in dit topic hele *nuttige* verhalen over hoe wat en waar....

Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 17:16 :


en toch moet ze eerst groeien voordat we verder praten!
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:35
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Komop dit is echt een baggerdiscussie

Juno niet zo bot doen en Bracelance niet zo happen.

Geef elkaar een hand en blijf lekker ontopic
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:32
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 17:35 :
Komop dit is echt een baggerdiscussie

Juno niet zo bot doen en Bracelance niet zo happen.

Geef elkaar een hand en blijf lekker ontopic
nee we hebben oorlog
naja, ik zal wel weer de verstandige zijn... juno... mijn excuses!!!


(toch heb ik gelijk en moet je eest groeien)
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:40
Verwijderd
Wat een offtopic gezeik zeg.
Bracelance had wat beter kunnen formuleren door gewoon aan te geven dat het 'onbeschrijflijk is'. Veder smoel dicht. Punt
Juno wordt vaak onderschat, boeie. Nu weer ontopic plz?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:49
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-08-2004 @ 20:40 :
Wat een offtopic gezeik zeg.
Bracelance had wat beter kunnen formuleren door gewoon aan te geven dat het 'onbeschrijflijk is'. Veder smoel dicht. Punt
Juno wordt vaak onderschat, boeie. Nu weer ontopic plz?
smoel dicht??? ik voel weer een discussie aankomen...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 20:49 :
smoel dicht??? ik voel weer een discussie aankomen...
Dat wilde ik er niet meer bereiken, maar wel precies waarom ik die woordkeuze gebruikte. (je moet je zeker niet superieur gaan voelen alleen maar omdat je ouder bent)
En elke reactie die ik nu nog krijg; IK reageer niet meer.
Ontopic.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 30-08-2004 @ 12:18 :
heb jij een redactie die je stukjes voor het forum bewerkt?
Vrijwilligers, werken in ploegendienst hoor..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 00:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
ontopic peoples!

Als iemand het niet kan omschrijven, zeg het dan gewoon niet, want in dit topic wordt duidelijk gevraagd om een beschrijving, vind je dat woorden tekort komen en je wilt het ook geen poging geven, laat het dan voor wat het is.

En de rest dient er gewoon niet op in te gaan om doelloze en eindeloze discussies te voorkomen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:25
Soullar
Soullar is offline
Hmm.. Waar beginnen we..
Ik ben 1 weekje even niet op het forum, en meteen gaat je hele topic offtopic. Geeft niet, is discussie forum, maar bracelance toch. Mevrouw juno is niet echt 15 of 16, ik adviseer je haar reply's beter inhoudelijk in je op te nemen. Er staat dikwijls een beschijving van levenservaring waar jij óf ik nog mee in aanraking moet komen. Trust me, I know.

[ONTOPIC]
Drie beste keren.. Eigen topic, en zelfs ik vind de vraag lastig. Toch maar proberen:

- Eerste keer dat ik seks had, was voor mij een hele openbaring wat seks nou precies was en begon een idee te vormen van wat het mogelijk allemaal zou kunnen inhouden. Het was gewoon heel erg intiem, veilig en lief (naast ouderwets stuntelen )

- Ik denk dat ik toch een stuk moet quoten aangezien ik dit ook heb mogen ervaren.
Citaat:
juno schreef:
Ook een goeie is sex terwijl je je allebei realiseert dat het meer is dan een scharrel, dat je verdomme niet gewoon maar een beetje geil ligt te krikken, dat het meer is dan dat. Dat je dolverliefd bent, echt gierend hals overkop hotel de botel van elkaar, en eigenlijk nog meer dan dat: dat het liefde is. Die blijdschap en verwondering van het besef elkaar gevonden te hebben. Als "ik hou van je" het enige is wat nog in je brein opborrelt. En de naam van die ander. Dat je met die persoon bezig bent, niet met het lichaam. Als je alleen maar wilt huilen, van geluk. Als je van gekkigheid niet weet hoe je al dat gevoel voor de ander moet laten blijken. Als sex geen bezigheid is, maar een uiting van liefde. Als samen vrijen éénworden, versmelten is, op zieleniveau. Super. En dat kan lekker iedere keer weer.
- Wat ik ook heb ervaren als een van de fijnste dingen is het je weer gewild voelen, geliefd voelen, geil voelen bij iemand aan wie je je mag geven, geven na maanden jezelf niet op die manier hebben kunnen geven omdat er niemand was, of niemand wie je dat wilde geven. Wanneer je weer samen bent, en weet dat ditmaal blijvend is.

Jeps, dat waren wel 3 hele fijne ervaringen. Lieve forummertjes, nu wel weer allemaal ontopic blijven, ok?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:40
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Links, rechts, links. Het is net oversteken.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:20
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
juno schreef op 29-08-2004 @ 15:07 :
DE drie beste heb ik niet, en er zijn wel meer keren dan drie die er met kop en schouders bovenuit steken. Allemaal staan ze eigenlijk op een gedeelde eerste plaats.

Een geweldige keer was toen ik voor het eerst vaginaal klaarkwam, gewoon hier, thuis in bed, omdat mijn vriend bij wijze van verrassing een speeltje had gekocht, omdat ik altijd verzuchtte dat het enige nadeel van orale sex was dat hij dan niet in me kon zijn. Tja, toen kwam hij op het lumineuze idee van het combineren van the best of both worlds, en het was echt gierend fantastisch vanaf het eerste begin. Het was nieuw, spannend, lichamelijk overweldigend, en vreselijk opwindend.

Een hele bijzondere keer was die ene keer dat ik besefte dat ik een kind van hem wilde, dat het me fantastisch leek om nu zwanger geschopt te worden, en dat hij dat ook voelde. We deden het die keer voor het eerst serieus bewust en expres onveilig. Samen proberen een nieuw mensje te maken is sex met een hele bijzondere lading.

Ook een goeie is sex terwijl je je allebei realiseert dat het meer is dan een scharrel, dat je verdomme niet gewoon maar een beetje geil ligt te krikken, dat het meer is dan dat. Dat je dolverliefd bent, echt gierend hals overkop hotel de botel van elkaar, en eigenlijk nog meer dan dat: dat het liefde is. Die blijdschap en verwondering van het besef elkaar gevonden te hebben. Als "ik hou van je" het enige is wat nog in je brein opborrelt. En de naam van die ander. Dat je met die persoon bezig bent, niet met het lichaam. Als je alleen maar wilt huilen, van geluk. Als je van gekkigheid niet weet hoe je al dat gevoel voor de ander moet laten blijken. Als sex geen bezigheid is, maar een uiting van liefde. Als samen vrijen éénworden, versmelten is, op zieleniveau. Super. En dat kan lekker iedere keer weer.

Dat waren er drie, in willekeurige volgorde.
Mooi.
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 05-09-2004 @ 23:25 :
- Ik denk dat ik toch een stuk moet quoten aangezien ik dit ook heb mogen ervaren.
*aait*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 00:22
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 16:54 :
dan zou ze moeten weten dat het gevoel wat je krijgt van een fantastische sekspartij niet in woorden is uit te drukken.

menig erotische schrijver denkt daar anders over.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 30-08-2004 @ 16:54 :
dan zou ze moeten weten dat het gevoel wat je krijgt van een fantastische sekspartij niet in woorden is uit te drukken.
Of ze is gewoon beter in topics lezen. Er staat namelijk niet, beschrijf het gevoel wat je had bij de drie keren seks die je nog het meest bijstaan, maar beschrijf de keren seks die je nog het meest bijstaan.

En dingen als persoon, plek, lengte, standjes en dan nog dat het zo goed was omdat het gevoel wat je erbij kreeg niet eens in woorden uit te drukken valt is dus wel een reactie op het topic.

Goed, nu zal ik even terug ontopic gaan

3 -Eigenlijk is alle betere seks, kwalitatief gezien, met mijn vriend, maar de eerste keer seks met mijn tweede ex was ook ontzettend speciaal. Dit omdat dit de eerste keer was dat ik seks had met iemand waar ik echt verliefd op was. Ik was toen zo verbaasd hoe anders seks dan voelde, hoeveel leuker het was. Ik heb het allemaal maar een beetje ondergaan. Het deed me toen heel erg denken aan die scene uit Romeo en Juliet waarin Romeo net Juliet's neef heeft vermoord en bij haar is, terwijl hij eigenlijk weg moet. Het is veel geworstel onder witte lakens. Mijn ex hing precies zo boven me, onder witte lakens etc. Ik vond het in ieder geval erg romantisch.

2 -Laatst onder de douce met mijn vriend. Ik voelde toen een seksuele vrijheid die ik echt heb moeten ontwikkelen. Ik ben nooit preuts of wat dan ook geweest, maar in mijn hoofd zat er wel altijd een rem. Ik kon die rem toen laten gaan en gewoon heerlijk bloedjegeil zijn waardoor ik intens genoot van alles.

1 -Met mijn vriend nadat we op een feestje een pornofilm hadden gezien met poepsex en meer ranzigs waarbij de mensen uit die film er totaal geen plezier in leken te hebben. (Je kreeg het gevoel dat naast de camera iemand met een gigantische mitrailleur stond die hen dwong mee te doen). De eerstvolgende nacht dat we thuissliepen hadden we het erover en hoe naar we het eigenlijk vonden dat te zien etc. Toen zei mijn vriend dat hij seks met mij wou en begonnen we heel voorzichtig. Het was gewoon zo geweldig om na die film seks te hebben uit liefde en dat heel bewust te ervaren. We hebben beiden gehuild en het was echt zo vol liefde en zo bijzonder. Die keer staat echt met stip op nummer 1.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:09
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
1) De eerste keer met mijn huidige vriendin
2) Die keer dat ze op me ging zitten ik in haar klaar kwam (ook de eerste keer want daarvoor lukte het niet)
3) En de laatste paar keer dat we er echt de tijd voor hebben genomen
4) En alle andere keren waren ook fijn
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:33
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
of dit interresant is
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 10-09-2004 @ 10:33 :
of dit interresant is
Interessant genoeg voor jou om de moeite te nemen het topic aan te klikken, te bekijken en er nog eens op te reageren ook.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:00
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-09-2004 @ 17:13 :
Interessant genoeg voor jou om de moeite te nemen het topic aan te klikken, te bekijken en er nog eens op te reageren ook.
met als resultaat, nee dus
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 10-09-2004 @ 20:00 :
met als resultaat, nee dus
En toch reageer je nog eens!

Het is in ieder geval een stuk boeiender dan jouw reacties, die kun je toch net zo goed achterwege laten als je het zo onboeiend vindt
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 22:41
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-09-2004 @ 20:02 :
En toch reageer je nog eens!

Het is in ieder geval een stuk boeiender dan jouw reacties, die kun je toch net zo goed achterwege laten als je het zo onboeiend vindt
wie de bal kaatst
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2)
Gerard316
92 04-10-2007 21:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 9/11 en de mediastilte
arie_de_kanarie
47 15-05-2006 21:31
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Verhalen & Gedichten Kies een boek voor de nieuwe bespreking!
Ieke
21 09-05-2003 10:02
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen kroongetuige
SuSaNnE
4 12-02-2002 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.