Oud 26-06-2003, 16:57
Tennisbal
Tennisbal is offline
Vooral met het mooie weer als vandaag ga ik soms in mijn blootje in de tuin liggen als mijn ouders niet thuis zijn. Die is mooi beschut zodat buren niet kunnen gluren

Ik zou ook graag eens naar een naaktstrand gaan maar dat durf ik nog niet. In de tuin lig je lekker alleen Zonder zwembroek in de zon liggen bakken is echt supergeil heheh

Wie doet dit nog meer wel eens stiekem, en waar? En word je dan geil of ben je dan gewoon "aan het zonnen"?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:14
freyaslock
Avatar van freyaslock
freyaslock is offline
Ik doe dit ook vaak stiekem als ik alleen thuis ben, maar dat is dan alleen omdat ik wil dat alles mooi meebruint, ik word daar niet echt geil van.
__________________
Ikke
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:39
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
bij mijn ouders kan ik het me wel permiteren, in een 100 meter radius om het huis zijn nog geen buren te bekennen

als ik het doe in het tuintje van mijn studentenhuis ( waar de zon sporadisch te vinden is) krijg ik de voyeurs van heel de binneplaats op m'n dak, dus liever niet
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:41
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
freyaslock schreef op 26-06-2003 @ 17:14:
Ik doe dit ook vaak stiekem als ik alleen thuis ben, maar dat is dan alleen omdat ik wil dat alles mooi meebruint, ik word daar niet echt geil van.
en wáár woonde je ook alweer?
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:43
Verwijderd
Nee, dat doe ik liever niet.. er kunnen nog genoeg mensen in onze tuin kijken volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:43
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik absoluut niet, omdat ik zowel bij mn vader als bij mn moeder helemaal géén beschutte tuin heb. en om daar nou te liggen terwijl iedereen je kan zien, nee dank je.
maar ik kan me voorstellen dat ik t wel zou doen, alleen dan niet om geil van te worden( ) maar gewoon om alles mooi bruin te krijgen.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:46
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Hmmmmm lijkt me eigenlijk wel wat.

Helaas woon ik in een flat, dus dat gaat niet echt... En bij mijn ouders thuis... Nou liever niet eigenlijk.

En zo ziet pielemans ook wat meer van de wereld, hehe.

Helaas.

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:53
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik zou het willen .. zodat alles mooi bruin wordt .. maar onze tuin is niet volledig beschut. Vanaf de zolder bij de buren kun je precies t een en ander zien .. dus neej
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
freyaslock schreef op 26-06-2003 @ 17:14:
Ik doe dit ook vaak stiekem als ik alleen thuis ben, maar dat is dan alleen omdat ik wil dat alles mooi meebruint, ik word daar niet echt geil van.

ik doe t ook als mn moeder en mn zusje dr zijn hoor en als mn vriend er zou zijn zou ik t ook zo doen.. bij anderen niet..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:23
Verwijderd
Ik doe dat niet stiekem hoor.

Wij hebben een groot balkon (4x4m) op het zuiden, ideaal om de hele dag op door te brengen dus als de zon schijnt.
Ik zon daar ook gewoon naakt als iedereen thuis is.
In de tuin schijnt niet de hele dag de zon dus daar ga ik vaak liggen in de schaduw als ik oververhit raak.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:29
Tennisbal
Tennisbal is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-06-2003 @ 19:23:
Ik zon daar ook gewoon naakt als iedereen thuis is.
Echt waar??

Dat zou hier niet kunnen hoor. Doet je familie dat zelf ook dan?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:38
Verwijderd
De buren staan al

Als ik mn broer of pa zonder T-shirt zonnen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:43
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
Tennisbal schreef op 26-06-2003 @ 19:29:
Echt waar??

Dat zou hier niet kunnen hoor. Doet je familie dat zelf ook dan?
Lijkt me wel vreemd... Zie je zo je broertje, of je moeder daar zo naakt zonnen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:46
psychobunny
Avatar van psychobunny
psychobunny is offline
nope,k heb oude voze ventjes als buurmannen :/
als ik de rest laat bijbruinen ga ik gewoon naar zonnebank
__________________
ik heet bunny,hoe heet ben jij?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Tennisbal schreef op 26-06-2003 @ 16:57:
Vooral met het mooie weer als vandaag ga ik soms in mijn blootje in de tuin liggen als mijn ouders niet thuis zijn. Die is mooi beschut zodat buren niet kunnen gluren

Ik zou ook graag eens naar een naaktstrand gaan maar dat durf ik nog niet. In de tuin lig je lekker alleen Zonder zwembroek in de zon liggen bakken is echt supergeil heheh

Wie doet dit nog meer wel eens stiekem, en waar? En word je dan geil of ben je dan gewoon "aan het zonnen"?
Ik deed het altijd samen met m'n moeder op het gras in de tuin. Samen, dus niet echt stiekem... Buren kunnen ons niet zien, alleen de mensen iets verderop met een dakterras... maar dat kon ons weinig schelen
Soms kwam m'n vader erbij, maar hij houdt niet zo van zon.

Nu heb ik geen tuin meer dus stiekem naakt zonnen gaat niet meer

Maar geil vind ik het niet, gewoon fijn om egaal bruin te worden en om zo vrij als een vogeltje (een náákt vogeltje) rond te huppelen is ook lekker
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 26-06-2003 @ 19:43:
Lijkt me wel vreemd... Zie je zo je broertje, of je moeder daar zo naakt zonnen...
Whehe, en dat vind ik juist heel normaal om te zien... Als ik de tuin in loop bij m'n ouders en ze hebben kleren aan zou ik schrikken

Mja, ik heb m'n ouders en zus al zovaak naakt gezien dat me dat echt niet meer verrast ofzo.. 't Zijn gewoon naakte mensen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:07
pure_evil
pure_evil is offline
tja, wij hebben ook een groot dakterras, omheind, en niemand kan me zien (behalve de buurjongen, maar dat vind ik niet zo erg ) dusse...NAAKT rules!
geil word ik er niet van, k wil gewoon lekker zonnen!
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:25
Tennisbal
Tennisbal is offline
Op vakantie in Frankrijk heb ik het ook eens gedaan trouwens. De duinen in, zwembroek uit en zo een uurtje gelegen. Mijn ouders ongerust eheheh Niks lekkerder dan met je piemel in de wind en in de zon.

Citaat:
pure_evil schreef op 26-06-2003 @ 21:07:
geil word ik er niet van
Maar je buurjongen wel hoor
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
waarom stiekem?

Bij ons thuis zijn we daar heel open in. Mijn vader en moeder hebben beiden naturistische trekjes. Ben vroeger vaak zat mee gegaan naar een natuurplas waar iedereen naakt lag. Heel ongedwongen sfeertje he. Ze liepen ook om beurten een rondje om alle fotografen weg te jagen
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:03
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
pure_evil schreef op 26-06-2003 @ 21:07:
geil word ik er niet van

Tennisbal schreef op 26-06-2003 @ 21:25:
Maar je buurjongen wel hoor
Ben jij haar buurjongen dan
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:21
jeroentje87
jeroentje87 is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 26-06-2003 @ 21:07:
tja, wij hebben ook een groot dakterras, omheind, en niemand kan me zien (behalve de buurjongen, maar dat vind ik niet zo erg ) dusse...NAAKT rules!
geil word ik er niet van, k wil gewoon lekker zonnen!
Volgens mij wil ik verhuizen....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:19
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Dan ga ik gezellig aan de andere kant wonuh
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 08:34
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
nee dank je. ik raak plekken waar mensen lopen niet aan met de ranzige delen van mijn lijf.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Tennisbal schreef op 26-06-2003 @ 19:29:
Echt waar??

Dat zou hier niet kunnen hoor. Doet je familie dat zelf ook dan?
Mijn ouders niet, zusje wel.
En waarom zou je dat niet kunnen? Nou ja, misschien zijn ze bij jullie thuis niet zo open tegenover elkaar. Maar hier in huis wordt genoeg naakt rondgelopen dus zo raar vind ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik lig niet eens in de zon. Ik hoef niet bruin te worden, nergens voor nodig.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:37
Knoop
Knoop is offline
al die tijd dat we hier zitten te posten hadden we ook kunnen liggen zonnen, dus ik ga er voor het gemak even vanuit dat heel t forum erg wit is!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:16
Verwijderd
Mn pa ligt wel altijd op strand in zn nakie, mn ma broer en zus moeten er niets van hebben.

Maar ach ja, we zijn allemaal naakt geboren dus ik heb er niet zoveel problemen mee..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:19
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
Nou wij gaan ieder jaar naar zo'n camping waar je naakt mot lopen.

Voor ons is het heel normaal maar thuis doe ik het niet hoor!!
Teveel buren gluders.
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:52
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik zon alleen naakt onder de zonnebank... In de tuin kan niet echt met een flat achter je huis... Al zou t wel makkelijk zijn.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:50
Tennisbal
Tennisbal is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-06-2003 @ 10:05:
Mijn ouders niet, zusje wel.
En waarom zou je dat niet kunnen? Nou ja, misschien zijn ze bij jullie thuis niet zo open tegenover elkaar.
OEf. Je zusje ook! WOEI! Nee bij mij thuis zijn we absoluut niet open tegen elkaar over sex, laat staan over in je blootje in de zon liggen. Is verder niet zo erg hoor, je moet je spullen alleen iets beter plannen in zo'n situatie

Citaat:
Knoop schreef op 27-06-2003 @ 10:37:
al die tijd dat we hier zitten te posten hadden we ook kunnen liggen zonnen, dus ik ga er voor het gemak even vanuit dat heel t forum erg wit is!
Ik zit nu met de laptop van mijn vader in de tuin te internetten dus het kan wel Helaas is mijn moeder nu thuis dus heb ik netjes mijn zwembroek aan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:20
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik zou het hier thuis wel kunnen, dichtsbijzijnde buren op 300 meter afstand. Maar op alles mee te laten bruinen, vind ik beetje onzin, want wie ziet dat nou? Maar ik doe het niet. Mijn zus zont weleens topless in de tuin, maar meer niet. EN hebben eigen bedrijf thuis, dus vaak is er iemand / of werknemer die rondloopt. enz.
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:09
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Sorry, ben niet zo goed in stiekum...

(Lieve, die hier bij dertig graden uitermate schaars gekleed op Roskildefestival een beetje staat te internetten omdat ze jullie mist...)
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:24
Mara
Mara is offline
Doe ik niet. Er kunnen ongeveer zo'n 10 huizen op onze achtertuin kijken als ze willen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 27-06-2003 @ 15:09:
Sorry, ben niet zo goed in stiekum...

(Lieve, die hier bij dertig graden uitermate schaars gekleed op Roskildefestival een beetje staat te internetten omdat ze jullie mist...)
Heb je ondergoed aan of niet?

(Aan een ander gesteld zou dit een buitengewoon idiote vraag zijn. )
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:52
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
mjah, ik woon in een kleinklein boeredorpje. midden in het veld, vol in het zicht voor het hele dorp. dus nee, mithril zont niet en al helemaal niet naakt. niet dat ik dat wel zou doen als het kon; ik hou niet van zonnen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:20
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Nee, ik zon ook niet naakt.
Ik heb sinds 4 dagen zonneuitslag mad: en ik wil juist zo graag bruin worden. *huil*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:24
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Neuh.........ben bijna nooit alleen thuis en bovendien hebben de buurkinderen zo'n enorm hoge trampoline waardoor ze de hele dag over de heg aan het loeren zijn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 12:41
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 27-06-2003 @ 21:32:
Heb je ondergoed aan of niet?

(Aan een ander gesteld zou dit een buitengewoon idiote vraag zijn. )
gisteren idd. niet, nu wel, probleem?
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 13:01
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
'k snap het stiekeme er niet aan? en geil? what the f*ck..
vroeger deed ik het, maar toen kwam 'k erachter dat ik niet bruin word dus is dat weer moeite gespaard..
Mijn ouders zouden er nog tot in staat zijn, er is tenslotte niets ergs aan toch? ze gaan ook wel naar die zwembaden en sauna's voor naakies.. ik ga niet mee, hou der niet van.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:20
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 26-06-2003 @ 17:43:
Nee, dat doe ik liever niet.. er kunnen nog genoeg mensen in onze tuin kijken volgens mij..
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 28-06-2003 @ 12:41:
gisteren idd. niet, nu wel, probleem?


Nee, ik wilde eens zien of je het durfde...
En ja hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:30
thisisfun
thisisfun is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 26-06-2003 @ 17:41:
en wáár woonde je ook alweer?
wou ik ook net vragen
__________________
Je hebt mensen, en je hebt mij!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, geen behoefte aan en bovendien kan de halve buurt zo onze tuin inkijken. Heb pas één keertje topless gezond, maar dat voelde niet goed. Ik hou ervan om me bloot te kleden, maar zulke intieme lichaamsdelen wil ik niet aan de wereld showen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:05
Ya_lubla_tebya
Avatar van Ya_lubla_tebya
Ya_lubla_tebya is offline
Ik zou wel willen, maaar aan de ene kant woont een oude gluur buurman, die gluurt al als ik in mijn bikini lig en aan de andere kant wonen kleine buurjongetjes die de hele dag over de schutting hangen.
Maar ben bang dat als ik dat ga doen, dat ik dan helemaal rood en rood gestippelt ben...
ben en allergisch en gevoelig huidje
Ach toch maar eens de zonnehemel van oma uitproberen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:16
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
hmm neu

ten eerste kan de hele buurt in mn tuin kijken

en ik zou me ook nie echt fijn voelen erbij denk ik, kweennie waarom
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:09
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Er loopt een fietspaadje langs onze achtertuin, dus ik denk dat ik bij naakt zonnen nogal wat ongelukken zou veroorzaken
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:10
Verwijderd
doe ik altijd....















Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nope, nog nooit gedaan.... k snap ook niet wat daar zo geil aan is... het stiekeme?
naja. wie weet komt t er ooit nog s van...
ow ja... k heb wel s naakt gezwommen, dat was idd een heel apart gevoel
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:19
Verwijderd
Ik vind zonnen een totaal achterlijk concept. Je expres gaan liggen doodvervelen, met als doel een afweermechanisme op gang brengen, wat is dat voor onzin? Je gaat toch ook niet expres koorts krijgen?
Verder snap ik niet waarom iemand stíékem naakt zou zijn. Mogen je ouders niet weten dat je graag naakt in de tuin ligt? Als het een beetje normale ouders zijn zullen ze er echt niet moeilijk over doen.
Dus nee, ik zon nooit stiekem naakt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-06-2003 @ 21:19:
Ik vind zonnen een totaal achterlijk concept. Je expres gaan liggen doodvervelen, met als doel een afweermechanisme op gang brengen, wat is dat voor onzin? Je gaat toch ook niet expres koorts krijgen?
Verder snap ik niet waarom iemand stíékem naakt zou zijn. Mogen je ouders niet weten dat je graag naakt in de tuin ligt? Als het een beetje normale ouders zijn zullen ze er echt niet moeilijk over doen.
Dus nee, ik zon nooit stiekem naakt.
't Hoeft niet saai te zijn hoor... en het is niet zoiets als met opzet koorts krijgen.... Met een boek erbij is het reuze lekker... Koorts met een boek is vervelend, in de zon liggen/zitten met een boek is erg lekker... Of met school spullen, dan is het wel minder lekker...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 18:38
Verhalen & Gedichten Mijn eerste kus
Donny must die
141 29-03-2005 14:28
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 17:53
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 15:31
Verhalen & Gedichten "Het zomert in appartementstad"
Gleipnur
10 20-07-2003 23:42
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.