Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2012, 19:06
geertjan1999
Avatar van geertjan1999
geertjan1999 is offline
Hoe ziet het ideaale meisje eruit?

Laatst gewijzigd op 09-03-2013 om 07:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2012, 16:29
Verwijderd
Knap en zonder stembanden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 08:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Jongens, beetje serieus....

Het is voor elke man anders.
Jij vindt het ene gezicht/figuur/kont/voorgevel leuk, aantrekkelijk fijn. En een ander houdt weer van wat anders...
En zo past er op ieder potje vaak een deksel.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 20:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als er één ideaal meisje was dan zouden er een paar miljard mensen rondlopen die met hun (minstens) tweede keuze geëindigd zijn
Gelukkig heeft bijna iedereen een andere smaak, wat het ook weer interessant maakt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:07
Verwijderd
Natalie Portman.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 00:41
Mickeeeyy
Mickeeeyy is offline
Kim Kardashian
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 08:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Topic opgeschoond. De volgende die een onzin-antwoord plaatst of offtopic gaat kan een waarschuwing verwachten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:37
Schattekuuhh
Avatar van Schattekuuhh
Schattekuuhh is offline
Als je een meisje een chick noemt vind ze het zoizo irritant O.o
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:42
Verwijderd
Blake Lively.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:30
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Inderdaad je hoort een meisje geen 'chick' te noemen, ik vind dit persoonlijk hoogst respectloos.

Zoals Wolter zegt: "iedereen heeft zijn/haar eigen smaak", ben ik mee eens (er zwemmen meer vissen in de zee dan je denkt en er zal altijd wel 1'tje bij zitten die goed smaakt)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:55
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Ik zou er wel willen uitzien als Nicole Scherzinger
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.

Laatst gewijzigd op 04-01-2013 om 17:39. Reden: Offtopicdeel verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 18:19
bassiebe
bassiebe is offline
jongens ik denk dat het een beetje raar klinkt maar: kijk naar wat het van binnen is. stel je eigen normen en waarde bij een meisje. ieder meisje is anders en als het iemand is die je gewoon enorm vertrouwt leuk vind en die jou respecteert en ook leuk vind heb je de perfecte meid!
het heeft niks te maken met uiterlijk, natuurlijk het is leuk. maar er is niks dat zo snel went als een mooi uiterlijk van je vriendin!

en btw. please noem geen enkel meisje een chick
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 18:22
Verwijderd
Natuurlijk kan je een bitch gewoon een chick noemen. Als ze beledigd zijn door zoiets weet je meteen dat je te maken hebt met een hoofdpijngeval.

Laatst gewijzigd op 04-01-2013 om 19:57. Reden: Offtopicgedeelte weggehaald
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:03
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
jongens ik denk dat het een beetje raar klinkt maar: kijk naar wat het van binnen is. stel je eigen normen en waarde bij een meisje. ieder meisje is anders en als het iemand is die je gewoon enorm vertrouwt leuk vind en die jou respecteert en ook leuk vind heb je de perfecte meid!
het heeft niks te maken met uiterlijk, natuurlijk het is leuk. maar er is niks dat zo snel went als een mooi uiterlijk van je vriendin!

en btw. please noem geen enkel meisje een chick
Dit klinkt ontzettend raar! Dalijk ga je nog zeggen dat je elkaar meot leren kennen! noem haar ook gewoon een chick, je kunt toch niet je hele leven alles politiek correct blijven zeggen dus laat haar maar alvast zien wie de baas is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 16:16
Siphra
Avatar van Siphra
Siphra is offline
Bassiebe je kunt nu wel zeggen dat het uiterlijk niks uitmaakt en al die onzin. Maar of je het nu leuk vind of niet bij iemands uiterlijk maken mensen toch hun eerste oordeel over een persoon en die oordelen zorgen er meestal wel voor met wie je omgaat of wie niet en op wie je verlieft. Natuurlijk kan het soms ook wel is anders gaan of heb je verkeerd geoordeeld. Maar meestal gaat het wel zo, en ik wed dat jij dat ook doet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 00:56
mandy505
mandy505 is offline
je perfecte meisje *chick* is het meisje waar je gelijk een klik mee hebt
en waar je goed mee kan praten
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 06:02
Verwijderd
Bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 10:58
bassiebe
bassiebe is offline
Citaat:
Bassiebe je kunt nu wel zeggen dat het uiterlijk niks uitmaakt en al die onzin. Maar of je het nu leuk vind of niet bij iemands uiterlijk maken mensen toch hun eerste oordeel over een persoon en die oordelen zorgen er meestal wel voor met wie je omgaat of wie niet en op wie je verlieft. Natuurlijk kan het soms ook wel is anders gaan of heb je verkeerd geoordeeld. Maar meestal gaat het wel zo, en ik wed dat jij dat ook doet.

Ja oke als je elkaar ontmoet is het wel belangrijk want je kijkt eerst naar t uiterlijk. Maar als je een vriendin hebt waarmee je geen klik hebt, jouw hobby en wat je doet niet respecteert en altijd ruzied. Maar ze is wel enorm mooi... Tja dat noem ik geen leuke relatie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2013, 12:56
Verwijderd
Daarom zorg je dat ze en leuk is en lekker. Waarom zou je alleen voor een leuke persoonlijkheid gaan? Het is geen of-of.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 10:47
Verwijderd
Waarom maken jullie je druk om of ze chicks genoemd mogen worden of niet ? Ik noem andere meisjes ook gewoon chicks, wij spreken elkaar soms aan met 'He chick' (of doos, liefje, schatje, wat dan ook) en het zou mij echt geen reet kunnen boeien als mijn vriendje mij een chick zou noemen. Of zijn chick, ook goed. Dus nee, meisjes vinden het niet sowieso irritant om een chick genoemd te worden.

En tuurlijk doet uiterlijk er toe. Maar zoals meerdere mensen al hebben opgemerkt: Voor iedereen is het perfecte meisje anders. En zelfs dan zullen er nog altijd dingen zijn die toch niet helemaal perfect zijn, waarvan je aan de ene kant wil dat het anders zou zijn en aan de andere kant je niet wil dat het veranderd omdat het gewoon bij het meisje (of de jongen) hoort.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:46
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline
Citaat:
Kim Kardashian
Jij hebt geen smaak.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:48
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline
Citaat:
Bassiebe je kunt nu wel zeggen dat het uiterlijk niks uitmaakt en al die onzin. Maar of je het nu leuk vind of niet bij iemands uiterlijk maken mensen toch hun eerste oordeel over een persoon en die oordelen zorgen er meestal wel voor met wie je omgaat of wie niet en op wie je verlieft. Natuurlijk kan het soms ook wel is anders gaan of heb je verkeerd geoordeeld. Maar meestal gaat het wel zo, en ik wed dat jij dat ook doet.
Er zitten fouten in de kern van elk mens
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 22:58
Verwijderd
Citaat:
jongens ik denk dat het een beetje raar klinkt maar: kijk naar wat het van binnen is. stel je eigen normen en waarde bij een meisje. ieder meisje is anders en als het iemand is die je gewoon enorm vertrouwt leuk vind en die jou respecteert en ook leuk vind heb je de perfecte meid!
het heeft niks te maken met uiterlijk, natuurlijk het is leuk. maar er is niks dat zo snel went als een mooi uiterlijk van je vriendin!

en btw. please noem geen enkel meisje een chick
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 10:04
Verwijderd
Het heeft alles te maken met uiterlijk. Uiterlijk geeft een voorselectie. En blijven jullie hierover zeuren, dan beantwoord de vraag maar op deze manier: wat is het ideale uiterlijk van een meisje?

Dat gedoe dat mensen geen chick mogen zeggen ook: wie het als stopwoord gebruikt zegt daarmee iets over zichzelf. En wie zich eraan stoort ook.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 21:13
Dylae
Dylae is offline
Citaat:
Knap en zonder stembanden.
Sirieus xD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2013, 21:19
Verwijderd
- Aantrekkelijk (subjectief)
- Intelligent (subjectief)
- Leest graag boeken (pre)

Voor mij dan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 21:31
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Daarom zorg je dat ze en leuk is en lekker. Waarom zou je alleen voor een leuke persoonlijkheid gaan? Het is geen of-of.
Dit.

Als je de keus zou hebben tussen een chick met gemiddelde uitstraling en leuke persoonlijkheid of een knap meisje met een leuke persoonlijkheid zou je toch ook kiezen voor dat 2e.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saairikatuur #1772
Verwijderd
500 21-01-2013 11:37
De Kantine Wat kan je niet waarderen? #miljard+2
TopDrop
500 22-07-2011 10:10
Liefde & Relatie Wat voor jongen/meisje is helemaal jou type?
Verwijderd
228 01-05-2011 21:04
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Liefde & Relatie Leven zonder partner?
Creextben
46 26-12-2009 16:54
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.