Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 20:08
Mouilly
Mouilly is offline
Ken je dat gevoel dat je zo ontzettend van iemand houd en zo erg veel om iemand geeft terwijl die helemaal niet altijd zo lief tegen je is? maar toch..omdat hij op een of andere manier ontzettend speciaal is. Nou..ikke wel dus en dat gevoel neemt niemand van me aF! ookal zeggen ontzettend veel mensen tegen me: hoe kun je nou nog gevoelens hebben voor die jongen, hoe kan je van hem blijven houden? weet je waarom?! omdat hij mij een gevoel geeft dat ik speciaal ben en dat heb ik nodig..ik heb dat simpelweg echt nodig. Het is me vriendje niet..en dat zal hij ook niet worden..hij geniet nog te veel van z'n tijd nu en denkt niet serieus na over toekomstplannen nu het nog niet nodig is(volgens hem)ik zou wel over 10 jr met hem willen trouwen als we allebei volwassen en weten wat we doen
Ik weet niet wat het is..het is niet zo goed uit te leggen
Hijs gewoon speciaal..
Hijs maakt me aant lachen
Hij maakt me gelukkig
Hij maakt me ook ongelukkig..
gewoon Goed gevoel..

Ik wil zo graag weten of meer mensen dit onbereikbare gevoel hebben..



veel liefs
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2005, 20:15
Maty
Avatar van Maty
Maty is offline
Ik snap hierin niet precies het 'onbereikbare'?

Maar ik ken het gevoel wel, alleen zijn er niet veel mensen die tegen mij zeggen waarom ik die jongen leuk vind, meer dat zij die jongen dus helemaal niet speciaal vinden en ik wel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:24
Mouilly
Mouilly is offline
Het onbereikbare is spannend..je bent benieuwd hoe het echt met hem SAMEN zou zijn, en je blijft steeds volhouden tot dat het je lukt..hoelang dat ook duurt

Hij is ontzettend speciaal voor me en laats vertelde die me zelfs dat ik dat ook voor hem was..en dat ie van me houd.

Ik weet dat er nu mensen zijn die denken: jezus wat een ontzettende kansloze gast die dat tegen iedereen zegt maar dat is niet..ik ben erg wantrouwig maar dit gevoel is er al 1.5 jaar vanaf de eerste dag dat ikkum ontmoette al..
ben gek op hem...en ik weet dat ie niet met me gevoelens speelt dat doet hij niet.
Ik ken hem

Het is lastig maar ook leuk en spannend tgelijk maar ik weet gewoon dat ik nooit een relatie met hem zou kunnen hebben..dat wil ik niet ik wete hoe die is..maar toch is hij speciaal
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:32
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je bent slap en laat je gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:46
chlamydia
chlamydia is offline
gebruik een condoom!
__________________
bigger than that !!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:54
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
chlamydia schreef op 14-01-2005 @ 21:46 :
gebruik een condoom!
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:55
Verwijderd
Wat kan een utopie toch verleidelijk zijn. Maar afijn, ik heb chocolade noch ijs in huis, dus laat ik er maar over ophouden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nee, voor mij is alles wat ik wil bereikbaar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:13
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik ken geen onbereikbare liefde.
Ik ken uit principe niet eens ware liefde.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 14-01-2005 @ 22:05 :
nee, voor mij is alles wat ik wil bereikbaar.
Ik heb jou onlangs wel anders horen piepen
OT: Je klinkt heel erg als mijn zusje en in dat geval vind ik je naief.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 22:05
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik herken je verhaal precies, en momenteel is het mn vriend. Ik ben benieuwd hoelang ik het nog volhoud
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 23:25
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 14-01-2005 @ 22:22 :
Ik heb jou onlangs wel anders horen piepen
OT: Je klinkt heel erg als mijn zusje en in dat geval vind ik je naief.
neem mij vooral serieus!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 00:07
Verwijderd
Onbereikbare liefdes en nooit beantwoorde verliefdheden zijn de beste.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 00:39
MB
Avatar van MB
MB is offline
Maar als hij zegt van jou te houden en jij zegt van hem te houden, waarom is het dan een onbereikbare liefde.

Ik heb het niet echt, weleens onbeantwoorde verliefdheid gehad, maar dat vind ik nou niet bepaald leuk...

Wat ik weleens heb gehad, is dat ik dacht dat het toch niet zou lukken, het toch probeerde, maanden bezig was. En dat het uiteindelijk lukte, maar toen het was gelukt was het niet spannend meer en toen was het vrij snel weer uit
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:34
Mouilly
Mouilly is offline
die onbenullige reacties hadden wel weggelaten kunnen worden:' gebruik een condoom '(????).
hahaha grappig

nou kijk..er is IETS tussen ons ( we hebben trouwens absoluut geen sex..zelf voor gekozen) dat IETS is net niet HET.. tis ingewikkeld maar het zal nooit iets kunnen worden omdat ik hem niet vertrouw..toen hij een vriendin had hij nog net evenveel contact met mij als daarvoo..en toen ik een vriend had precies hetzelfde...

onbereikbaar is gewoon spannend!!
maar vaak ook heel verdrietig

Kus
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:47
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hey Mouilly!

Ik snap je wel hoor! Ik heb dat ook bij een jongen. Heb er al es een topic over gehad. Die collega van mij. Er is ook altijd zo'n spanning geweest. Eerst had hij een vriendin. Nu niet meer, maar hij wil niets met me. We hebben wel eens gezoend en kunnen het wel supergoed vinden, maar hij wil niets meer... Ik stiekem wel. Dat is dan weer zo frustrerend..

Mja ook mijn vriendinnen zeggen vergeet hem, hij is het niet waard. Maar toch wil ik altijd graag bij hem zijn, omdat het dan altijd gezellig is, hij maakt me aan het lachen.. we hebben gewoon iets.. (althans zo denk ik erover) maar wat dat 'iets' precies is....wist ik het maar..

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:53
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je moet gewoon veel disneyfilms kijken, zelfde idee als verliefd worden op Assepoester ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:55
Mouilly
Mouilly is offline
ben echt blij met je reactie dacht dat het abnormaal was allemaal maar idd..we hebben ook gezoend..niet 1 keer maar echt vaker..ook toen hij een vriendin had
Maar het is inderdaga altijd zo fijn bij hem..elke keer als we elkaar hebben gezien ben ik de dagen erna zo emotioneel ervan
omdat ik zo graag bij um wil zijn..en ik weet dat dta niet kan

ik heb echt geluk dat ik hem nauwlijks zie anders ozu eht er heel somber uitzien voor me..spreken doen we elkaar ongeveer elke dag dat maakt me niet verdrtietig of iets dergelijks dat is gewoon fijn..om hem te spreken..hij kan me echt aant lachen maken..of blijer op de momenten dat ik me rot voel..door eigenlijk alleen maar ff zijn stem te horen

liefs
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2005, 14:57
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik snap nog steeds niet helemaal het onbereikbare in dit verhaal? Omdat hij zichzelf niet wil binden ofzo?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:59
Mouilly
Mouilly is offline
HEt is een raar iemand..Hij geniet zo ontzettend erg van zijn leven dat ie oook heel egoistisch kan zijn..heel egoistisch..en dan kan ie lomp zijn..hij wil eigenlijk helemaal geen relatie..omdat hij wil ontdekken enzovoort.. hij denkt nu niet sreieus na over de toekomst..laat alles beetje op zich afkomen, hij heeft wel relaties gehad maar niet zonder vreemd tegaan.. hij kan datq gewoon niet. Dus ik wil dat niet nu tenminste echt niet..
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 15:12
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Tralala zielig.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 15:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2005 @ 01:07 :
Onbereikbare liefdes en nooit beantwoorde verliefdheden zijn de beste.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 15:57
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Luna schreef op 15-01-2005 @ 16:26 :
They always live up to expectations, because they are nothing but expectations
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2005 @ 01:07 :
Onbereikbare liefdes en nooit beantwoorde verliefdheden zijn de beste.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 13:27
Mouilly
Mouilly is offline
Klopt..

onbereikbare liefdes is het leukste wat je kunt hebben..als je uiteindlelijk je zin maar krijgt anders is het goed kut

KUSSS
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2005, 13:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mouilly schreef op 16-01-2005 @ 14:27 :
als je uiteindlelijk je zin maar krijgt anders is het goed kut
Mja, maar dan is het ook niet 'onbereikbaar' meer, he...
Onbereikbare en onbeantwoorde liefdes zuigen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:45
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 15-01-2005 @ 15:53 :
Je moet gewoon veel disneyfilms kijken, zelfde idee als verliefd worden op Assepoester ofzo
speelde ik maar eens de hoofdrol van zo'n film
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:05
suuzie15
suuzie15 is offline
een onberijkbare liefde ik ongeloofelijk K*t
ik ben enorm verlief op iemand maar het zal nooit wat worden tussen ons. Hij is getrouwd met mijn tante en is 10 jaar ouder. Het probleem is ook dat er een enorme spanning is tussen ons en we hebben al meerdere keeren gezoend. Voor mij was het zelfs de eerste keer dat ik gezoend had en hij maakt het mij ook niet makelijk. We vinden het allebij snannend maar we moeten er mee op houden. Hij is dus voor mij en onbreikbare liefde

Ik ben eigenlijk een beetje hopeloos ik weet dat ik toch geen toekomst met hem maar wil ook niet dat dit stopt het voelt zo goed. heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat iemand mij waardeerd zo als ik ben.

kan iemand mee helpen??
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:03
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
suuzie15 schreef op 16-01-2005 @ 21:05 :
een onberijkbare liefde ik ongeloofelijk K*t
ik ben enorm verlief op iemand maar het zal nooit wat worden tussen ons. Hij is getrouwd met mijn tante en is 10 jaar ouder. Het probleem is ook dat er een enorme spanning is tussen ons en we hebben al meerdere keeren gezoend. Voor mij was het zelfs de eerste keer dat ik gezoend had en hij maakt het mij ook niet makelijk. We vinden het allebij snannend maar we moeten er mee op houden. Hij is dus voor mij en onbreikbare liefde

Ik ben eigenlijk een beetje hopeloos ik weet dat ik toch geen toekomst met hem maar wil ook niet dat dit stopt het voelt zo goed. heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat iemand mij waardeerd zo als ik ben.

kan iemand mee helpen??
kaoppen je belazert een andere vrouw!
Je bent 15, je vindt heus wel een ander.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:40
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Luna schreef op 14-01-2005 @ 22:05 :
nee, voor mij is alles wat ik wil bereikbaar.
dat heb ik nou ook, alleen wil ik bijna niets
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:44
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
suuzie15 schreef op 16-01-2005 @ 21:05 :
kan iemand mee helpen??
Ja, ik zou hulp gaan zoeken. (en dit bedoel ik niet beledigend, niet sarcastisch, maar gewoon serieus)
Jij hebt voor het eerst het gevoel dat iemand je waardeert. Dan is er in het verleden waarschijnlijk iets gebeurd wat dat tegen heeft gestaan. Doe daar wat aan, praat er met iemand over. Daar heb je profijt van.
Maar blijf van die man af, en word boos op hem omdat je het niet waard bent je door hem te laten gebruiken
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 23:42
Mouilly
Mouilly is offline
hij gebruikt me niet....en daar ben ik zeker van..hoezo gebruikt hij me zonder sex te hebben?
het is goed zoalsd het is..ik heb geacepteerd dat het niet werkt tussen ons maar de aand8 die wij nu aan elkaar geven is prima zoals het is..
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 23:45
chlamydia
chlamydia is offline
wees voorzichtig, je speelt met vuur.
__________________
bigger than that !!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 15-01-2005 @ 16:26 :
Onbereikbare liefdes blijven eeuwig houdbaar omdat je die persoon niet kunt bereiken. Voor wanhopige, verboden en nooit beantwoorde liefdes geldt mutatis mutandis hetzelfde, en daar heb ik een voorkeur voor, want ik ben nogal melodramatisch aangelegd.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 06:09
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Dat heb ik al 3 jaar met dezelfde jongen..
Ik weet ook dat hij lang niet altijd even lief tegen me is geweest, maar ja, nog steeds loop ik eigenlijk als een gek achter hem aan..We hebben wel een keertje gezoend, maar dat heeft uiteindelijk tot niks geleid..Tegenwoordig doe ik maar niks meer met dat gevoel, alleen kijken af en toe
Maar ik snap precies hoe je je voelt..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-01-2005 @ 00:49 :
Onbereikbare liefdes blijven eeuwig houdbaar omdat je die persoon niet kunt bereiken.
ja, maar is dat dan wel echte liefde?! Aangezien je een ideaalbeeld in je hoofd maakt wat in werkelijkheid misschien(waarschijnlijk) wel helemaal niet betsaat.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2005, 13:52
kastdeur
kastdeur is offline
Ik was vroeger verliefd op Robbie Williams, in zijn Take That tijd.



Hehe. Omg.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 14:10
suuzie15
suuzie15 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-01-2005 @ 22:44 :
Ja, ik zou hulp gaan zoeken. (en dit bedoel ik niet beledigend, niet sarcastisch, maar gewoon serieus)
Jij hebt voor het eerst het gevoel dat iemand je waardeert. Dan is er in het verleden waarschijnlijk iets gebeurd wat dat tegen heeft gestaan. Doe daar wat aan, praat er met iemand over. Daar heb je profijt van.
Maar blijf van die man af, en word boos op hem omdat je het niet waard bent je door hem te laten gebruiken
ik weet dat ik van hem af moet blijven maar dat is heel moeilijk als ik bij hem ben gaat het vanzelf. Voor ik het weet staan we te zoennen. Ik probeer nu zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven maar kom hem overal tegen. Ik ben echt totaal de kluts kwijt. ben ook al eens boos op hem geworden en heb tegen hem gezecht dat ik het gevoel heb dat hij mij gebruikt maar dat is niet zo hij weet ook niet wat hij met zijn gevoelens voor mij aan moet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:53
Mouilly
Mouilly is offline
heb ook ontzettend vaak ruzie met hem..over d ekleinste dingetjes maar idd vooral over gevoelens..maar heb er vrede mee hoe het nu gaat..heeft wel lang geduuurd zeg..
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 22:06
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2005 @ 01:07 :
Onbereikbare liefdes en nooit beantwoorde verliefdheden zijn de beste.
oh yeah
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goeie up!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:57
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik ben helemaal niet onbereikbaar...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:13
Verwijderd
Onbereikbaar?

Hij moet je niet en jij blijft aardig tegen hem doen?
Zijn ego word gestreeld..
En na tijdje raak jij geërgerd omdat het allemaal niets opbrengt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onbereikbare liefde
Naru
67 03-01-2008 11:15
Muziek Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde
RedQueen
10 24-04-2006 22:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54
Liefde & Relatie Verboden/onbereikbare liefdes
droomkoningin
41 29-07-2004 17:28
Liefde & Relatie Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes.
juliettebinoche
15 23-01-2004 11:58
Verhalen & Gedichten onbereikbare liefde..
Miss Lovely
4 21-11-2001 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.