Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2016, 16:14
sanne0546
sanne0546 is offline
hoi, ik ben sanne en ik heb wat internetvrienden. al best lang alleen ik wil ze heel graag een keer in het echt ontmoeten. maar ze wonen best ver weg en ik zou daarvoor dus met de trein moeten en dan moet ik het natuurlijk wel zeggen. hoe moet ik dit zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2016, 17:03
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dat je met de trein naar vrienden gaat
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 17:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Of uitleggen hoe je deze mensen kent, misschien je ouders een keer via bijvoorbeeld Skype kennis laten maken met deze vrienden. Als die mensen een gezicht hebben zijn ze vaak direct al minder eng.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2016, 18:36
sanne0546
sanne0546 is offline
Citaat:
Of uitleggen hoe je deze mensen kent, misschien je ouders een keer via bijvoorbeeld Skype kennis laten maken met deze vrienden. Als die mensen een gezicht hebben zijn ze vaak direct al minder eng.
Goed idee dankje! ik vind het nogal eng hoe ze reageren maar ik ga denk ik gewoon zegen dat ik via instagram een meisje heb leren kennen en dan dat ik een keer met haar wil afspreken. en dan via skype ja !!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2016, 21:49
Verwijderd
Mijn ouders vonden het eerst niet heel okay, tot een van die jongens een voormalig klasgenoot van een klasgenoot van mij bleek te zijn en ze hem ook ontmoetten. Altijd open geweest daarna over naar wie ik ging, nooit issues gehad, terwijl vooral m'n pa nog steeds wel eens zenuwachtig kan worden erover. En dat terwijl hij zijn vrouw via internet kent
Met citaat reageren
Oud 01-12-2016, 14:11
sanne0546
sanne0546 is offline
Citaat:
Mijn ouders vonden het eerst niet heel okay, tot een van die jongens een voormalig klasgenoot van een klasgenoot van mij bleek te zijn en ze hem ook ontmoetten. Altijd open geweest daarna over naar wie ik ging, nooit issues gehad, terwijl vooral m'n pa nog steeds wel eens zenuwachtig kan worden erover. En dat terwijl hij zijn vrouw via internet kent
Hoe heb je het tegen ze gezegd dan??
Met citaat reageren
Oud 01-12-2016, 15:05
Verwijderd
Dat ik naar een meeting ging met mensen die ik via internet kende in Utrecht en of dat okay was. Ik mocht toen al zelf met de trein lange afstanden afleggen enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2016, 15:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ik naar een meeting ging met mensen die ik via internet kende in Utrecht en of dat okay was. Ik mocht toen al zelf met de trein lange afstanden afleggen enzo.
Dat scheelt wel een hoop! Mijn moeder vond het nog bijna spannend als ik alleen naar de universiteit moest reizen in mijn eerste jaar.

De eerste keer dat ik een internet-vriendin in het echt ontmoette was trouwens in Londen, want daar waren we toen toevallig allebei met school
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2016, 10:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb altijd precies gezegd wat ik ging doen en met wie. Dus toen ik voor het eerst iemand ging meeten, namelijk flyaway, zei ik tegen mijn moeder dat ik op het s.com forum een meisje van mij leeftijd had leren kennen en dat we in Alkmaar koffie wilden gaan drinken. Mijn Moeder heeft geloof ik haar ouders gebeld en iedereen vond het prima. Mijn moeder zei dat ik er rekening mee moest houden dat ze misschien niet hetzelfde was als ze online zei. Maar dat was ze gelukkig wel!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 21:09
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik heb altijd precies gezegd wat ik ging doen en met wie. Dus toen ik voor het eerst iemand ging meeten, namelijk flyaway, zei ik tegen mijn moeder dat ik op het s.com forum een meisje van mij leeftijd had leren kennen en dat we in Alkmaar koffie wilden gaan drinken. Mijn Moeder heeft geloof ik haar ouders gebeld en iedereen vond het prima. Mijn moeder zei dat ik er rekening mee moest houden dat ze misschien niet hetzelfde was als ze online zei. Maar dat was ze gelukkig wel!
Klopt, dat hebben we gedaan! Mijn ouders vonden het ook eng, maar we hadden toen al veel PM's gestuurd en een goede indruk van elkaar gekregen, en voor de zekerheid op een openbare plek afgesproken. Je kan eventueel ook vragen of je ouders mee willen komen de eerste keer, voor de veiligheid, of een aantal keer Skypen van tevoren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.