Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 17:36
Evel!enep!enetje
Evel!enep!enetje is offline
Hallo!
Ik zit enorm te twijfelen met welke opleiding ik volgend jaar wil starten. ik zit nu in 5 Havo..
Aan de ene kant lijkt de opleiding van Educatie&Kennismanagement in Dronten me erg leuk, maar aan de andere kant ook niet. Ik moet dan uit huis, een oplossing voor mijn pony zoeken en ik denk dat ik daar niet aan toe ben. Ik ben 16, de meesten die daar zijn hebben eerst Mbo gedaan, dus zijn veel ouder. Ook weet ik weer niet zeker wat ik wil, maar wat ik anders zou willen weet ik ook weer niet. Mijn ouders zeggen dat ik ook eerst een jaar kan gaan werken, maar volgens mij kom ik dan nooit meer aan studeren toe. Ook kan je een thuisstudie volgen, wie heeft hier ervaring mee?
Zijn er nog meer twijfelaars die in hetzelfde schuitje zitten als mij of die het hebben meegemaakt???
Groeten Evelien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 17:50
leintjuh
leintjuh is offline
ik doe gewoon mbo en daarna ga ik werken.
ik weet niet psies wat je met je diploma kan gaan doen. mijn hele leven in een supermarkt lijkt mij NIKS. werk trouwens nu ook niet in een smarkt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 22:44
SaskiaKloosterboer
SaskiaKloosterboer is offline
Hoi hoi, je kunt ook een gecombineerde opleiding gaan doen, sommige opleidingen zijn werken en leren tegelijk, en dan bedoel ik niet een deeltijd opleiding, ook al is dat ook een idee!

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 02:28
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
SaskiaKloosterboer schreef:
Hoi hoi, je kunt ook een gecombineerde opleiding gaan doen, sommige opleidingen zijn werken en leren tegelijk, en dan bedoel ik niet een deeltijd opleiding, ook al is dat ook een idee!


Duaal dus
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 08:29
Requiem II
Requiem II is offline
Is moeilijk. Maar ik zou zowiezo wel een verdere opleiding volgen want anders ben je de rest van je leven gebonden aan een bepaald soort baantjes.

Een jaartje werken is een oplossing maar heeft ook wel weer nadelen. Je vergeet veel stof en je raakt het ritme van school helemaal kwijt. Zou ik ook niet doen.

Waar ligt Dronten ook alweer? Ergens boven de flevopolder toch? Je krijgt een OV kaart dus je kan gratis reizen. Ik weet niet hoe lang dat duurt maar als het een uurtje reizen is kan dat toch ook wel?
Kan je gewoon nog thuis wonen gezellig bij je ouders en je pony .

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken 16 jaar stoppen opleiding jaar werken dan andere opleiding
sjorz99
12 06-01-2016 21:01
De Kantine Saainomi #1900
Trimm Trabb
500 12-01-2014 10:08
Studeren HBO doorgaan of werken?
denskie2
3 03-10-2010 09:16
Studeren Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit
oliesjeik
3 04-11-2009 13:00
Studeren HBO,HAVO of Leer -werk?
Verwijderd
4 01-10-2008 17:03
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mijn werk
Gast4545
2 29-02-2008 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.