Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2007, 15:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vorige

leef je weer uit

*strooit nog snel wat knuffels*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 03-05-2007, 15:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mm ik kan dingen kwijt raken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 15:31
Verwijderd
Hmmm die knuffels kan ik wel gebruiken, sinds gistermiddag ben ik geloof ik alleen zieker geworden en iedereen raadt veel slapen aan tegen griep, maar wat nou als je niet kunt slapen omdat je het zo ongelofelijk warm hebt? Maargoed, ik heb ook dingen om heel erg gelukkig om te zijn, dus ik zeur weer over niets, natuurlijk.
Oud 03-05-2007, 15:32
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Mijn cijfers zijn mooi. Mijn cijfers zijn mooi genoeg.
Als mensen zeggen dat ik een goede student ben, dan moet ik dat geloven.

Ik wil niet. Ik weet niet wat ik wil.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 03-05-2007, 15:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oke.. ik snap em..
net even de arts ass. gebeld, die heeft verteld wat er in mijn dossier stond..
het is dus osteochondrose met kyfose.. (kyfose is een gevolg ervan)
de fysio is er voor dat de kyfose niet verergerd (wat het sowieso niet doet want dat stopt rond je 18de wat ik al geweest ben )
nu alleen nog de gevolgen voor mn werk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 15:59
Verwijderd
Joew, toch wel zenuwachtig nu. Over een week krijg ik te horen of ik in het bestuur zit, althans, dat is de streefdatum. Hoe langer hoe liever ik wil. Ik hoop het maar ik hoop het maar. En vanavond wordt gezellig, heb er nu al zin in. En morgenavond trouwens ook en hmmm, ik ben happy.
Oud 03-05-2007, 16:26
Verwijderd
Ik ben weer begonnen met schrijven en het bevalt me

En ik twijfel nog steeds of ik het vak zal laten vallen of niet. Ik heb er geen zin in en het is veel werk, maar wel gezellig.
Oud 03-05-2007, 16:55
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
@ Heksjuh: er is één pupje bij waarin ik misschien wel geïnteresseerd ben, maar ik weet nog niet of er meerdere mensen geïnteresseerd zijn in haar. Plus dat er tussen 8 en 15 mei nog een ander nestje wordt geboren waarin ik erg geïnteresseerd ben... Ik weet het dus nog niet.
En succes nog met je schoolwerk!


Nog één dag en dan weekend.
Vanavond nog even hard voor school werken.
En pff, ik dacht dat ik wiskunde goed geleerd had en dat ik alles goed beheerste. Maar de toets ging echt slecht. Verdomme!
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 03-05-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 03-05-2007 @ 16:31 :
Hmmm die knuffels kan ik wel gebruiken, sinds gistermiddag ben ik geloof ik alleen zieker geworden en iedereen raadt veel slapen aan tegen griep, maar wat nou als je niet kunt slapen omdat je het zo ongelofelijk warm hebt? Maargoed, ik heb ook dingen om heel erg gelukkig om te zijn, dus ik zeur weer over niets, natuurlijk.
Mag je af en toe nog best zeuren hoor Washandje op je voorhoofd (da's echt geweldig fijn als je koorts hebt, vind ik dan), véél drinken, misschien een asprientje en toch proberen veel te rusten cq. slapen?

Oh, mooie dag. Lekker in de zon gelegen. En morgen zie ik hem weer
Oud 03-05-2007, 17:14
Verwijderd
soms haat ik m'n broer zo.. altijd zitten kloten met dat kutlachje van hem. Mijn moeder is nu al zo ver dat ze hem het huis uit wil gooien, zo haalt hij haar het bloed onder de nagels uit. Ik ben soms zo bang dat ze een hartinfarct ofzo van hem krijgt. En als er dan ruzie is en hij zit alleen op zn kamer ben ik bang dat hij zelfmoord gaat plegen ofzo. En dan wordt mijn broertje ook nog superkwaad omdat mijn moeder dan weer een beetje boos op hem wordt omdat hij iets niet wil teruggeven en dan flipt hij weer helemaal uit. Ben ik dan nog de enige normale thuis??

voel me zo alleen
Oud 03-05-2007, 17:18
Verwijderd
wat een teleurstelling.

2 jaar moeten wachten op een CD waarop ik heb meegespeeld, heb ik hem eindelijk, is het boekje niet correct, en is de opname gewoon slecht afgemonteerd....

Dat is meteen ook de laatste keer dat ik moeite heb gedaan voor die klootzak...


Maar voor de rest ben ik best wel tevreden met hoe het nu gaat
Oud 03-05-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 03-05-2007 @ 18:02 :
Mag je af en toe nog best zeuren hoor Washandje op je voorhoofd (da's echt geweldig fijn als je koorts hebt, vind ik dan), véél drinken, misschien een asprientje en toch proberen veel te rusten cq. slapen?
Dat washandje is idd een goed idee, de rest doe ik al, behalve het slapen dus omdat dat niet lukt. Anyway, ik voel me nu al iets beter maar misschien komt dat door de paracetamol, al is die nu bijna uitgewerkt dus misschien ook weer niet(A).
Oud 03-05-2007, 17:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat niet goed en niemand die het weet omdat ik zeg dat het wel goed gaat. Ik voel me lusteloos, niet lamlendig, maar ik heb gewoon nergens zin in en ik zie nergens het nut van in. Af en toe lijkt mijn gevoel gewoon helemaal weg en kan het me niet schelen wat er gebeurt.

Ik ga morgen naar de studieadviseur om dingen te vragen over stages. En misschien afspraak met studentenpsycholoog maken (waarschijnlijk niet omdat ik niet in zie hoe die mij kan helpen en omdat ik twijfel of ik me niet aanstel en mezelf aanpraat dat het niet goed gaat ) En ik moet naar een bepaald uitzendbureau, of bellen, want ik heb een baantje op het oog, dus als ik daar nu niet achter aan ga, nu het voor het oprapen ligt....laat me nou voor 1x trots zijn op mezelf, dat ik iets gedaan heb wat ik heel eng vind

Zaterdag 5 mei, er is echt een goed programma hier (Zwolle) dus vriendje komt naar mij. Hoop wel dat ik nu wat minder last heb van de drukte...
Oud 03-05-2007, 17:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
broertjes
eerst gaat ie stappen en zou hij ergens anders gaan eten..
nu blijft hij weer hier eten en wil hij weten wat we gaan eten/wat ik ga koken..
ja hallo! ben gekke henkie niet.. ik ging makkelijk doen vanavond voor mezelf..
maar dat wil hij weer niet ja dan zorg je maar voor jezelf hoor..
gaat ie pizza halen..
moet ik zn shirt gaan strijken..ja HALLO!! neem een huishoudster
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 18:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@rare kwast: was je nu serieus of maakte je een grapje, met dat je in mijn straat woont? Er zijn natuurlijk een hoop andere plekken waar ze slopen en zo, dus het was vast niet serieus, maar toch. Irritant. Nu zijn ze even gestopt. Soms weet ik niet meer hoe stilte aanhoort.

OT: Het is allemaal een beetje verwarrend. Ik voel me verrassend goed, maar ik weet dat er genoeg dingen zijn waarover ik me heel druk zou kunnen gaan maken. Ik denk niet dat het zin heeft om me overal heel druk over te gaan maken. Tot nu toe lukt het volgen van drie vakken goed, mijn eten gaat oké, zij bezorgt me nog altijd kriebels in mijn buik en ik slaap ook weer beter.
Het leven is meer dan dragelijk, misschien zelfs fijn, als je het positief bekijkt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-05-2007, 19:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh
Duivelaartje: welke studie ga je doen en moet je ook loten?
Biomedische Wetenschappen te Utrecht.

Met dank aan Evatjuhhhhh heb ik net het mailtje geopend. Echt domme zeur die ik ben! Ik heb 'm best goed gemaakt, een 6,8. Sjonge, druk gemaakt om totaal niets. Nou sta ik een 7,6, lijkt me hoog zat voor scheikunde. Pff... Mja. Ik was zo bang.
Oud 03-05-2007, 19:20
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Hmz. Ik ga ongesteld worden, en voel me nu al niet fijn.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 03-05-2007, 19:25
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Goh, net een hele avond aan m'n dichtbundel gewerkt... Maar goed, hij is bijna af nu.
Het enige wat ik nog moet doen is een verantwoording bij m'n gedichten schrijven (dat is nog wel wat werk..) en m'n leesportfolio in orde maken (weinig werk).
Dus ik ben best tevreden.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Ads door Google
Oud 03-05-2007, 19:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-05-2007 @ 19:26 :
@rare kwast: was je nu serieus of maakte je een grapje, met dat je in mijn straat woont? Er zijn natuurlijk een hoop andere plekken waar ze slopen en zo, dus het was vast niet serieus, maar toch. Irritant. Nu zijn ze even gestopt. Soms weet ik niet meer hoe stilte aanhoort.
.
nee was een grapje omdat ik ook zo een last heb van bouwvakkers.. vandaar!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 19:53
Verwijderd
Weer 3 kwartier met @home aan de telefoon gehangen.
't Mooie is dat ík ze iedere keer moet vertellen waar ze dingen wél kunnen vinden.

Stelletje eikels .

Maar ik laat m'n humeur er niet door verpesten.
Hoop ik.
Oud 03-05-2007, 20:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Succes thougthful *knuf*


Skunk Anansie
Over een kwartier moet ik naar het werk alwaar ik mijn 3e nachtdienst zal draaien.. Ik ben op de helft!

Gisteren was het de trouwdag van mijn moeder en stiefvader hetgeen ik vergeten was.. Door die nachtdiensten raak ik dan helemaal van slag... Vandaag heb ik ze gebeld.. Ze waren not amused.. Damn, ik wist niet dat ze er zoveel waarde aan zouden hechten.. Ze hebben het niet gevierd maar hadden graag gehad dat ik een kopje koffie was komen drinken. Nu kreeg ik verwijten dat ik op de vergeetachtige moeder van mijn moeder lijk.. En mijn excuses werden niet geaccepteerd Nou, tyf maar lekker op!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 03-05-2007, 20:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ coopergirl.. wat rot dat je moeder zo doet/deed..
ik weet wat nachtdiensten met je doen.. soms lijkt het als of het de hele week de zelfde dag is..

*knuffel*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 20:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik voel me rot..
*zoekt tranen om te huilen, woorden om te uiten, een stem om te schreeuwen*

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 20:38
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Wat heb ik toch een hekel aan intolerante mensen, mensen met geen respect voor anderen en mensen die veel te snel conclusies trekken. Damn zeg.

En ik wil schreeuwen en huilen, heel hard. Nou nee ik wil juist níét huilen eigenlijk, ik wil geen verdriet meer hebben.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 20:54.
Oud 03-05-2007, 20:48
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
heb het een beejte gehad met een bepaald persoon. als er niet snel iets verandert, kap ik alles dat we hebben af en dan zoekt ie het maar uit. moet realiseren, dat er een moment komt, dat ik niet meer op m wacht, dat ik er niet meer ben.
maar daarentegen, als ik het zou afkappen, dan zou ik mn hele leven afvragen wat er dan zou zijn gebeurt, wat ik dan zou hebben gemist.
keuzes die maken ons tot wat wie we zijn.
oh help, wat moet ik doen!
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Advertentie
Oud 03-05-2007, 20:57
Verwijderd
*zucht* Ik ben zo moe en ik wil niet meer.
Helemaal fout vandaag.
Ik ga morgen niet.
Bah.
Ik weet niet wat het is, maar ik ben zo verdrietig.

I was just guessin' at numbers and figures,
Pulling your puzzles apart.

Nobody said it was easy,
Oh it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so hard.

I'm goin' back to the start.
Oud 03-05-2007, 21:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik vind t vreslijk weer te moeten zeuren..
mn rug doet zo fucking zeer en ik voel me zo leeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-05-2007, 21:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik twijfel over m'n gekochte bikini. Ik heb een andere weggehangen omdat die mijn heel oudbollig leek. Maar nu ik eraan denk lijkt die ook best leuk.

Het broekje wat ik nu heb is een slipje en best laag, maar die ander is een hipster over je hele kont. M'n moeder zegt dat ik zo'n slipje juist wel kan hebben omdat ik slank ben, maar ik schaam me misschien een beetje...

Wat raar, vorig jaar liep ik nog in een tanga-ding.
Oud 03-05-2007, 21:54
Verwijderd
Ja, ik heb vandaag hard gewerkt. Waarom kan ik dan niet tevreden zijn?
Oud 03-05-2007, 21:55
Jones
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-05-2007 @ 22:52 :
Ik twijfel over m'n gekochte bikini. Ik heb een andere weggehangen omdat die mijn heel oudbollig leek. Maar nu ik eraan denk lijkt die ook best leuk.

Het broekje wat ik nu heb is een slipje en best laag, maar die ander is een hipster over je hele kont. M'n moeder zegt dat ik zo'n slipje juist wel kan hebben omdat ik slank ben, maar ik schaam me misschien een beetje...

Wat raar, vorig jaar liep ik nog in een tanga-ding.
Ik ken je natuurlijk totaal niet maar je kan het hebben meid.
Oud 03-05-2007, 22:05
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
wat is thuis verschrikkelijk niet meer thuis zeg.

Sinds dat ma er niet meer is, is alles zo anders. Nieuwe vrouw in m'n pa z'n leven, mn broertje is acuut volwassen, en ik sta er een soortvan buiten. Thuis is niet meer thuis. Ik woon nu bijna een jaar op mezelf / waarvan bijna het hele deel samen met m'n vriendin, maar dat thuis zo niet meer thuis zou zijn: m'n ma zou zich omdraaien in d'r graf. Dát weet ik zeker. Dat mn pa dit kan. Onvoorstelbaar. Weg alle banden, weg normaal leven, alles van vroeger lijkt wel gewoon weg.
Oud 03-05-2007, 22:26
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Hoe gemeen, Hallo lieve mensen van Claudia speelt niet in de buurt en dit is de laatste maand, nou ja dan moet ik de dvd straks maar kopen, maar ik moet de andere dvd ook nog kopen en dan maar naar haar nieuwe show. En Sara's show Bries komt er ook weer aan, ik mahg wel gaan sparen
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 03-05-2007, 22:38
Verwijderd
na 2 blaren doorprikken begin ik meestal wel op te kijken, maar 5?
ghe. ik heb geen voeten meer over
Oud 03-05-2007, 22:44
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
toch een besef momentje bij mn verjaardag. Ik mis m'n moeder, ze had hier gewoon moeten zijn. Niet in Italie zijn geweest, niet die kloteziekte moeten hebben.

Alles is of gaat kapot. Als ik M. mocht kwijtraken, is zo'n beetje al het fundament in mn leven weg. Thuis bestaat niet meer, en daaromheen lijkt het zo leeg (al weet ik stiekem dat ik wel een hoop vrienden heb, maar soms voelt het zo alleen). Ergens voel ik de pijn die m'n moeder voelt/zou voelen, hoe erg ze het vind dat ze niet bij mij kan zijn op m'n verjaardag enzo. Dit waren haar momenten.
Oud 03-05-2007, 22:51
Verwijderd
Leuke meeting gehad vandaag!

Een stom smsjes van een scharrel die mij waarschijnlijk probeert te kwetsen, maar ik zag hem aankomen en voel me er niet vervelend door. Ben een beetje verbaasd van mezelf(op een positieve manier).
Oud 03-05-2007, 23:21
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ja dan hoor je even via je zus op msn dat je opa een hartaanval gehad heeft, tuurlijk toe maar weer.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Ads door Google
Oud 04-05-2007, 00:14
kroot
kroot is offline
jeetje wat is die partij moeilijk zeg, ik heb me er door heen geworsteld vanavond maar het ging matig. Oh en bij een ander stuk moet ik piano spelen en die was uitversterkt, dus toen hoorde je mijn hele solo over het orkest heen.
En ik wil slapen en eerder thuis komen voortaan
Oud 04-05-2007, 04:23
Verwijderd
Nou laat ik ook eens bitchen

Ik haat die klote verkoudheid! Loop nu al de hele nacht zo te snotteren dat ik niet kan slapen en uiteindelijk maar gewoon achter de pc ben gaan zitten

Verdorie, ik lijk net Rudolf
Oud 04-05-2007, 05:51
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 04-05-2007 @ 05:23 :
Nou laat ik ook eens bitchen

Ik haat die klote verkoudheid! Loop nu al de hele nacht zo te snotteren dat ik niet kan slapen en uiteindelijk maar gewoon achter de pc ben gaan zitten

Verdorie, ik lijk net Rudolf
Join the club, ik heb in drie nachten nog geen tien uur geslapen. ;x En ik ben maar eens gaan googlen want dat zweten 's nachts lijkt op "nachtzweten" en komt door "overheating" van je lichaam ;x Mijn dekbed is te dik, plotseling. Verder is mijn keelpijn normaal en zijn die twee de enige nog overgebleven ziektedingesen, geloof ik, dus dat valt dan weer mee. Zo maar eens naar de appie rennen, zodra die opengaat om acht uur, om drop en zuigsnoepjes te halen.
Oud 04-05-2007, 06:05
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 04-05-2007 @ 06:51 :
Join the club, ik heb in drie nachten nog geen tien uur geslapen. ;x En ik ben maar eens gaan googlen want dat zweten 's nachts lijkt op "nachtzweten" en komt door "overheating" van je lichaam ;x Mijn dekbed is te dik, plotseling. Verder is mijn keelpijn normaal en zijn die twee de enige nog overgebleven ziektedingesen, geloof ik, dus dat valt dan weer mee. Zo maar eens naar de appie rennen, zodra die opengaat om acht uur, om drop en zuigsnoepjes te halen.
Sterkte dan maar

Bij mij begon het allemaal vorige week. Had eerst een buikgriepje. Helemaal uit het niets ineens 's nachts wakker om een uur of 2 en vervolgens de rest van de nacht aan de wandel geweest tussen bed en toilet. Verder, behalve zuurbranden, geen symptomen. De dagen erna wel af en toe buikpijn.

Dan ineens op dinsdag hele erge keelpijn. Ik was al bang dat mijn amandelen ontstoken waren, want het was echt niet normaal. Ik kon amper nog slikken. De fout gemaakt gewoon naar mijn werk te gaan.

Diezelfde avond kreeg ik ineens koorts, voelde ik mij duizelig en ineens heel slap. Een paar meter lopen was al een uitdaging.

Dagje thuis gebleven. Voelde mij weer iets beter en keelpijn was grotendeels weg.

Ga ik gisteren naar mijn werk.. krijg ik ineens hoofdpijn en begint mijn neus te lopen. Dit werd in de loop van de dag steeds erger.. zo erg dat ik om de 5 minuten mijn neus zat te snuiten

Moest nog overwerken, eenmaal thuis weer helemaal verrot. Vannacht nauwelijks geslapen.

Vandaag was ik sowieso vrij, hoef me niet weer ziek te melden.. maar leuk is anders. Voel me alweer duizelig nu.. het begint een beetje eng te worden
Oud 04-05-2007, 08:07
Redhair
Redhair is offline
Alles is voor niets geweest, door die kanker bnn en hun kut producenten. Gewoon alles voor niets. Ik kan de kliniek wel weer afzeggen, het heeft toch geen zin. Gister was ik letterlijk ziek van ellende, ik kon alleen maar slapen en kotsen. Schoften, weten ze wel wat ze mensen aandoen? Zijn ze wel helemaal goed bij hun zieke arrogante kankerhoofd?

Straks mijn vader uitstrooien, als ik het allemaal overleef. Ik kan niet recht op mijn benen staan, hoop dat de douche me wat leven kan geven.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-05-2007, 09:11
Verwijderd
@Redhair: Iets minder gescheld met ziektes kan geen kwaad...
Wat is er aan de hand? Waarom is 'alles voor niets'?
Waarom heeft het 'toch geen zin meer'?
Oud 04-05-2007, 09:22
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 04-05-2007 @ 09:07 :
Alles is voor niets geweest, door die kanker bnn en hun kut producenten. Gewoon alles voor niets. Ik kan de kliniek wel weer afzeggen, het heeft toch geen zin. Gister was ik letterlijk ziek van ellende, ik kon alleen maar slapen en kotsen. Schoften, weten ze wel wat ze mensen aandoen? Zijn ze wel helemaal goed bij hun zieke arrogante kankerhoofd?

Straks mijn vader uitstrooien, als ik het allemaal overleef. Ik kan niet recht op mijn benen staan, hoop dat de douche me wat leven kan geven.
Gaat het afkicken van J. niet door? Veel sterkte bij het uitstrooien. Probeer het een beetje vol te houden. Misschien voel je je straks of morgen beter. Liefs!

ot. omg volgens mij is het nog steeds uit. maar ook niet helemaal, want we knuffelen en zoenen nog wel. Maar toch een beetje wel, en een beetje niet, en ik weet het ook allemaal niet meer.
Oud 04-05-2007, 09:40
Verwijderd
Pff, waarom is niemand gewoon meteen blij voor me? Grmbl. Nja, zometeen college, dan feestje, morgen optreden, zondag naar Breda. Yeah
Oud 04-05-2007, 09:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb echt geen zin meer in leren ... nog anderhalf uur volhouden en dan lekker weg. Vanavond ben ik er voorlopig weer vanaf, maar ik heb nu echt geen zin meer... maar moet nog wel. Ik hoop maar dat ik het haal ...

En ja ik weet dat het nergens op slaat en dat ik het toch wel haal, maar toch ben ik elke keer weer bang dat ik het niet haal... of dat het niet goed genoeg is. Ik heb echt geen zin meer en dat heb ik dit uur al wel 20x door m'n hoofd laten spoken... Zucht. Nog ff volhouden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-05-2007, 09:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 03-05-2007 @ 21:12 :
*knuffel* Als je je verhaal kwijtwilt kun je mij wel PMen?
Studieadviseur is altijd een goed idee, studentenpsycholoog vast ook wel (je hoeft echt geen kant en klaar praatje te hebben en zij vinden niets gek, en je vindt toch zelf dat het niet goed gaat? Dat praat je jezelf niet aan hoor).

OT: Ik wil een heleboel en ik voel me enigszins beperkt. Dat is dan weer het nadeel van weekendrelaties, je kunt niks ánders en ook niet zo goed wat je zelf wilt, want dan zie je elkaar meteen 2 weken niet of je hebt het niet leuk samen.
Grr, zat ik vanmorgen op 8:15 in de trein om op tijd te zijn voor het inloopspreekuur van de studieadviseur, hangt er een briefje op haar deur dat ze er vandaag niet is. Al is het geen ramp, want nu ben ik én vroeg op én al op de universiteit, dus kan ik nog een paar uurtjes wat nuttigs doen.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb volgende week zaterdag een optreden in Duitsland met koor en ik heb er lang over getwijfeld of ik mee zou doen, want de consequentie is dat ik m'n vriend 2 weken niet zie. Uiteindelijk besloten dat ik wél mee doe.

De rest heb ik gepmd.

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 09:55.
Oud 04-05-2007, 10:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Een uur later en nog niks gedaan. Zo gaat het al de hele week.
Ik heb deze week teveel nagedacht en te weinig nuttige dingen gedaan..hoewel, nadenken over zaken die je dwars zitten is toch ook nuttig?

*gaat zich nu weer proberen te concentreren op het ontstaan van het christendom en de verspreiding ervan in het Romeinse Rijk*
Oud 04-05-2007, 10:34
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 04-05-2007 @ 11:31 :
Een uur later en nog niks gedaan. Zo gaat het al de hele week.
Ik heb deze week teveel nagedacht en te weinig nuttige dingen gedaan..hoewel, nadenken over zaken die je dwars zitten is toch ook nuttig?

*gaat zich nu weer proberen te concentreren op het ontstaan van het christendom en de verspreiding ervan in het Romeinse Rijk*
Is dat je BA of MA-scriptie? Lijkt me superinteressant om te doen!

OT: ieeee, belangst.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 04-05-2007, 11:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-05-2007 @ 22:55 :
Ik ken je natuurlijk totaal niet maar je kan het hebben meid.
Ik stond vanochtend voor de spiegel en vond dat ik 'm maar moest houden. Als ik straks lekker bruin ben staat 'ie vast .
Oud 04-05-2007, 11:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep

nu is die keuringsarts er weer niet..
ik wil het weten.. mn geweten ofzo zegt dat t beter is niet te gaan werken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.