Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2010, 10:26
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Hoe vind je het om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen, zoals in de sauna of bij het gezamenlijk douchen na het sporten?
__________________
[URL=http://img11.imageshack.us/i/14591.gif/][IMG]http://img11.imageshack.us/img11/508/14591.th.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Normaal. En jij? Je stelt altijd alleen een vraag, maar TS begint eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 12:01
WAT
WAT is offline
onprettig, maar ik zit dan ook onder de (nogsteeds vrij zichtbare) striae en als ik dan naast een slanke den sta die het niet heeft voel ik me zeer onzeker.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 12:30
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
onprettig, maar ik zit dan ook onder de (nogsteeds vrij zichtbare) striae en als ik dan naast een slanke den sta die het niet heeft voel ik me zeer onzeker.
Dat blijft de rest van je level wel zitten als het striae is hoor ;x, het vervaagd hooguit wat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 12:51
WAT
WAT is offline
er is een verschil tussen paars/rode en witte striae XP en ik heb op mijn 21ste nogsteeds plekken met donker rode.... dus voel me daar geregeld onzeker over....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 15:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Slakkercreme . Werkt prima tegen straie.

En ik weet het niet, want nooit in een sauna gezeten of gezamelijk gedoucht. Het lijkt mij geen probleem.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 15:25
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb wel een drempel die ik over moet maar het lukt me uiteindelijk wel om met een iig beetje zeker gevoel dan binnen te stappen. Het enige waar ik wel tegenop zou zien is bekende mensen tegen komen, in de sauna dan bijv. Bij een sportclub zou ik het iets minder erg vinden.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 15:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij mijn zwemvereniging kleed ik me altijd om in een gezamenlijke kleedkamer. Ik heb daar geen problemen mee. Naakt douchen met anderen heb ik maar een paar keer gedaan (na het zwarte piet spelen in een gymzaal douchen en omkleden), maar ook dat vind ik niet zo'n probleem.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 18:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In de sauna vind ik het niet vreemd. Ik sport verder niet, dus ik douch niet gezamelijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 19:02
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
totaal geen problemen mee (ondanks littekens van borstverkleining)
douch al sinds mn 5e ofzo wekelijk met wildvreemden (vrouwen)
ook in de sauna (waar offcourse ook mannen lopen) geen probleem
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 10:55
manonn01
Avatar van manonn01
manonn01 is offline
Nog nooit in een sauna geweest, maar bij mn sportvereniging vind ik het niet meer dan normaal om gewoon samen te douchen enz..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 15:51
Rick1993
Rick1993 is offline
No problem, met basketbal altijd douchen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 15:58
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Nog nooit gedaan
Maar mij boeit het niet zo als ik maar niet de enige ben
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 14:25
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Op dat vlak ben ik preuts.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 20:00
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Geweldig. Maar ik ben dan ook een exhibitionist in hart en nieren


Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 15:42
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Eigenlijk vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 22:38
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Bij mannen sowieso geen probleem. Goede vrienden hoef ik dan liever weer niet naakt te zien. Vrouwen in de sauna kan weleens ongemakkelijk zijn, vooral als ze mooi zijn.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 01:27
Verwijderd
Citaat:
normaal.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 19:01
Verwijderd
ik doe het met bikini
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 15:14
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
ik doe het met bikini
Een bikini is niet bloot...

Ontopic:

Heb er geen problemen mee om naakt te zijn in een omgeving waarin andere mensen er ook geen probleem van maken.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 12:39
Verwijderd
In tegenstelling tot de meeste mensen hier vind ik het toch een beetje raar.
Ik schaam me niet voor mezelf, ik denk dat ik wel een mooi lichaam heb (niet arrogant bedoel), het is ook wel relaxed om in je nakie rond te lopen maar ik geef mezelf niet zo snel bloot.
Als mensen in ieder geval niet opvallend naar me kijken zou ik het niet zo erg vinden. Ik denk dat het even wennen is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 13:58
Verwijderd
Onprettig.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 18:50
anjali
anjali is offline
Citaat:
Hoe vind je het om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen, zoals in de sauna of bij het gezamenlijk douchen na het sporten?
eeeh hoezo aanwezigheid van anderen? Enkel in aanwezigheid van mijn lieve vriend en zo eenmaal in de tien jaar voor de dokter.

Gezamelijk douchen ik zou echt niet naar een sportclub gaan waar je enkel gezamelijk kan douchen en sauna tja als ik weet dat er vreemden zullen zijn waarom er dan heen gaan? Boek wel een prive sauna
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 20:31
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Ik vind het gewoon normaal. niks mis mee. maar als ik de keuze heb douche ik liever alleen.
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 20:50
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
superleuk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 20:52
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Onprettig.
Precies dat.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 11:06
Verwijderd
Douchen doe ik liever alleen of met m'n vriend, maar ik heb geen problemen met saunabezoek of naaktstrand. Zo lang de meeste mensen om me heen óók maar naakt zijn, als ik de enige ben voel ik me bekeken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 17:09
Gambokkur
Gambokkur is offline
toen ik naar sauna's ging , geen prob, maar begon me wel wat te ergeren aan glurende mannen, meestal gluurden ze naar vrouwen, 1tje gluurde naar mn pik (Vrouwen deden dat ook wel, maar die vond ik dan niet ergerlijk )
Dus geen sauna's meer voor me.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 18:37
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
toen ik naar sauna's ging , geen prob, maar begon me wel wat te ergeren aan glurende mannen, meestal gluurden ze naar vrouwen, 1tje gluurde naar mn pik (Vrouwen deden dat ook wel, maar die vond ik dan niet ergerlijk )
Dan associeer je het meer met seksualiteit dan je zou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 12:12
Gambokkur
Gambokkur is offline
mss wel, maar doet iedereen dat dan niet ?
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 17:37
Verwijderd
Ik heb heel lang op zwemmen gezeten en daar deed ik er niet zo moeilijk over.
Hoewel ik me in de sauna er wel even overheen moet zetten zal ik het uiteindelijk geen groot probleem vinden, iedereen is immers naakt.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit naakt in een sauna ben geweest, dus ik weet het niet helemaal zeker. Maar naar ik heb gehoord valt het mee en went het vrij snel.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 22:07
Verwijderd
Maakt me weinig uit, alleen als andere mensen er een probleem van gaan maken, ja dan ga ik mij ook onzeker voelen.
Maar normaal gesproken nee hoor. Ik banjer bv rustig naakt mijn slaapkamer in, terwijl het rolgordijntje niet dicht is
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 14:42
Gambokkur
Gambokkur is offline
Is dat niet een beetje exhibitionistisch, queasy ?
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 13:39
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Erg vervelend, ik heb dan altijd het gevoel dat mensen me aan gaan staren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 13:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar normaal gesproken nee hoor. Ik banjer bv rustig naakt mijn slaapkamer in, terwijl het rolgordijntje niet dicht is
Ik ook, maar dan door heel het huis. Ik ga ervanuit dat de buren niet kijken

Ik denk dat ik me niet op mijn gemak zou voelen als er bekenden waren die dik zijn. Tot nu toe ben ik nog nooit naakt geweest met bekende dikke mensen, maar ook al is het maar in bikini, ik voel me dan toch een beetje schuldig voor het showen van mijn lichaam terwijl zij daar onzeker van worden en zich in allerlei posities wringen om hun rollen te verbergen. (niet alleen dikke mensen, vooral die iele mensen kunnen heel onzeker worden)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 23:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ook mij kan het vrij weinig schelen. Ik ging toen ik nog naar de sportschool ging gewoon onder de douche (dat waren cabines dus dat is wat makkelijker) en daarna gelijk door de sauna in. Meestal ging ik laat sporten omdat dat qua tijd het beste uit kwam en dan is er bijna niemand maar het maakt me dus niet zo veel uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 15:29
alisonn
Avatar van alisonn
alisonn is offline
ik voel me dan walgelijk. ik ga alleen bloot voor mijn vriend. omdat hij me neemt zoals ik ben. verder mag niemand me zien!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 16:33
Verwijderd
Dat zou ik echt nooit doen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 18:47
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Ik ben nogal preuts daarin.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 21:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dan voel ik me wel ongemakkelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 02:23
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Citaat:
Ik ook, maar dan door heel het huis. Ik ga ervanuit dat de buren niet kijken

Ik denk dat ik me niet op mijn gemak zou voelen als er bekenden waren die dik zijn. Tot nu toe ben ik nog nooit naakt geweest met bekende dikke mensen, maar ook al is het maar in bikini, ik voel me dan toch een beetje schuldig voor het showen van mijn lichaam terwijl zij daar onzeker van worden en zich in allerlei posities wringen om hun rollen te verbergen. (niet alleen dikke mensen, vooral die iele mensen kunnen heel onzeker worden)
Daar denk ik dus echt niet aan. Jammer voor hun, maar die douches zijn er voor iedereen en ik vind het gewoon smerig om na het sporten niet te gaan douchen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 08:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
heerlijk, nog bijna fijner dan alleen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 01:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben na mijn kleuterjaren nooit meer bloot geweest in aanwezigheid van anderen, en het is ook iets dat ik al zeker sinds mijn tienerjaren niet meer zou durven. Ik heb een lelijk lichaam (grotendeels vanwege de genen, mijn moeder en grootmoeder van moederskant hebben vrijwel hetzelfde lichaam) en wil me niet eens meer in een badpak vertonen. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen en dus zou ik het zeker niet zo snel doen. Ik vind dat ik er het beste uitzie met kleding áán.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 22:18
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik vond het heel normaal toen ik nog sportte in een team. Maar sinds mijn verkrachting ben ik heel angstig geworden daardoor...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 22:45
Verwijderd
Met mijn vriendin heb ik er geen probleem mee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 19:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben na mijn kleuterjaren nooit meer bloot geweest in aanwezigheid van anderen, en het is ook iets dat ik al zeker sinds mijn tienerjaren niet meer zou durven. Ik heb een lelijk lichaam (grotendeels vanwege de genen, mijn moeder en grootmoeder van moederskant hebben vrijwel hetzelfde lichaam) en wil me niet eens meer in een badpak vertonen. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen en dus zou ik het zeker niet zo snel doen. Ik vind dat ik er het beste uitzie met kleding áán.
Precies dit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 21:08
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Vreselijk. Ben zo preuts als wat.
Volgens mij hebben zelfs m'n ouders me nooit meer bloot gezien sinds mijn kinderjaren.
Heb me één keer (ik was toen 14) moeten omkleden in zo'n grote algemene omkleedruimte in een zwembad, toen er geen hokjes meer vrij waren en we haast hadden. Schaamde me dood. Geen idee waarvoor eigenlijk. Maar het voelde zéér onprettig.
Vroeger had ik er trouwens nooit last van. Als kind liep ik het liefste de hele dag naakt rond.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 22:06
Kemical
Kemical is offline
Citaat:
Onprettig.
Precies. En sauna etc. ben ik nog geweest, en zie het voorlopig ook niet zitten.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
ARTistiek Achter de Werkelijkheid
Inemine
33 09-06-2002 20:43
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36
ARTistiek Achter de werkelijkheid
Inemine
7 11-10-2001 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.