Oud 04-04-2011, 16:59
ExpoRules
ExpoRules is offline
hey mensen, ik wil misschien zelf een bomberjack gaan kopen als t weer winter wordt, maar ik vroeg me af: wat vinden jullie ervan, of wat denken jullie als jullie iemand zien die een bomberjack draagt? thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2011, 17:01
Verwijderd
Hoi, het is april. En ik heb daar geen mening over.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:01
Verwijderd
Ik vind het vmbo!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:04
Verwijderd
Dan denk ik: TOKKIE.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het corpo!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:39
Verwijderd
toch iets meer voor lifestyle dus ik verplaats hem
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 18:28
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Ik vind het vmbo!
haha, ik doe toch echt vwo zit nu in de 2de
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 18:38
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
haha, ik doe toch echt vwo zit nu in de 2de
ik betwijfel het of er ook maar iemand op je hele school is die een bomberjack draagt. dat betekent niet gelijk dat jij dat ook niet moet doen, maar je wil ook niet voor gek lopen. daarom vraag je dit ook. maar in ieder geval, ik zit zelf ook op vwo (5e klas) en ik zou het niet doen. dan denk ik dat je beter kan gaan voor een bruin leren jack, maar dat is mijn mening.

Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 18:39
Verwijderd
Volgend jaar niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 21:21
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
NEE
Waarom? Ah kom op.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Hoi, het is april.
En ik vind ze nog te lelijk voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 04:23
Verwijderd
Er moet dan wel een Nederlandse vlag op het bomberjack komen, dan ben je echt helemaal the bom(berjack) en het kereltje.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 18:17
Verwijderd
Niets mis met een bomberjack. Zolang je er maar geen vlaggen op gaat vast maken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 19:04
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Zeker niet de mooiste soort jas die ik kan verzinnen, ik zou er zelf nooit een dragen. Maar wel lekker warm denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 09:20
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Bijna iedereen gaat er meteen van uit dat ts een neo nazi is van een lager niveau?

Vraag jezelf maar eens af op wat voor niveau jij dan zit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 11:43
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Maar als je hier al zulke reacties krijgt, kan je al wel voorspellen wat sommige mensen op straat erover denken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Bijna iedereen gaat er meteen van uit dat ts een neo nazi is van een lager niveau?

Vraag jezelf maar eens af op wat voor niveau jij dan zit
Nee hoor, ik vind ze gewoon écht heel lelijk, net als crocs en uggs. Heeft geen deuk te maken met wel of niet nazi.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Zeker niet de mooiste soort jas die ik kan verzinnen, ik zou er zelf nooit een dragen. Maar wel lekker warm denk ik.
precies dit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2011, 10:49
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik weet niet, maar denk dat bomberjacks tegenwoordig wel snel geassocieerd worden met lonsdale jongeren... Denk ik...
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Zes doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
Uitgegeven: 9 april 2011 12:48
Laatst gewijzigd: 9 april 2011 16:19
AMSTERDAM - In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij zes doden en vier zwaargewonden zijn gevallen. Dit heeft waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn tijdens een persconferentie bevestigd.
NU.nl/xandur garbode
Schietpartij Alphen aan de Rijn
Fotoserie

Onder de zes doden bevond zich ook de dader, die na de schietpartij een eind aan zijn leven maakte. Verder zijn er vijf middelzwaar gewonden en twee lichtgewonden. Er is geschoten met een automatisch vuurwapen.

Volgens het Leidsch Dagblad vluchtte het winkelende publiek voor zijn leven. Het centrum is door de politie afgesloten en er heerste grote chaos.

Het Openbaar Ministerie sluit ''honderd procent uit’’ dat er een tweede dader of schutter betrokken was bij de schietpartij in Alphen aan den Rijn, meldde de gemeente via Twitter. Er deden speculaties de ronde dat dit wel het geval zou zijn.

Weerga

De schietpartij is een ramp die zijn weerga niet kent, zei Eenhoorn. Er waren heel veel mensen in het winkelcentrum op het moment van de schietpartij, benadrukte Eenhoorn.

''Er waren ouders en kinderen. Het is bijna niet te begrijpen dat dit is gebeurd. Het is te verschrikkelijk voor woorden, een schok voor allemaal'', aldus de burgemeester.

''Er wordt alles gedaan om familie, vrienden en bekenden op dit moment zo goed mogelijk op te vangen. ''We wensen iedereen die hiermee te maken heeft heel veel sterkte en we leven met ze mee.''

Psychologische opvang

Eenhoorn liet weten dat de mensen die getuigen van de bloedige schietpartij zijn geweest, worden opgevangen in een kerk in de buurt van het winkelcentrum. Daar is inmiddels psychologische opvang geregeld.

Politie en justitie zijn een strafrechtelijk onderzoek begonnen. De burgemeester wilde nog niet ingaan op de identiteit van de dader. Er is niets gezegd over een eventueel motief. Ook andere informatie kon Eenhoorn nog niet geven. Hij verwacht dat later op de dag wel te kunnen. Dat gebeurt waarschijnlijk in een persconferentie in het gemeentehuis van Alphen aan den Rijn.

Daar zit nu ook een crisisteam onder leiding van de burgemeester, politie en justitie. Zij proberen het onderzoek naar de gebeurtenissen en de opvang van betrokkenen zo goed mogelijk te sturen en te organiseren.

Telefoonnummer

De gemeente heeft een speciaal telefoonnummer opengesteld waarop het publiek vragen kan stellen over de schietpartij. Het nummer is 0172-465073.

Het politiebureau aan de Kees Mustersstraat 2 is ingericht als opvanglocatie voor familie van slachtoffers.

Hoofd

De dader, een blanke man die rond de 25 jaar zou zijn, schoot zich volgens een getuige na zijn daad door zijn hoofd met een ander wapen. Hulpdiensten reden af en aan om gewonden te vervoeren, vermoedelijk ook naar andere ziekenhuizen dan het Ziekenhuis Rijnland in Alphen aan den Rijn. Daar was niemand voor commentaar bereikbaar.

Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is was bijeengekomen op het stadhuis.

Opvang

Ooggetuigen van de schietpartij zijn opgevangen in het nabijgelegen kerkelijk centrum De Bron. Dat liet een medewerkster van het centrum weten.

''Er zijn hier naar schatting honderd mensen aanwezig'', aldus de medewerkster. Volgens haar is de sfeer onrustig, omdat veel mensen zijn geschokt door het geweld. De politie is aanwezig om de mensen te vragen wat zij gezien hebben.

Groene Hart Ziekenhuis

Drie gewonde slachtoffers zijn opgenomen in het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda. Dat heeft een zegsman gemeld. Zij verkeren buiten levensgevaar.

Het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis in Woerden laat desgevraagd weten geen slachtoffers te behandelen van de schietpartij.

Het Rijnland Ziekenhuis in Alphen aan den Rijn, waar vermoedelijk de meeste slachtoffers zijn opgevangen, was zaterdagmiddag niet voor commentaar bereikbaar.

Ooggetuigen

Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.

Lokale media spraken ook met ooggetuigen. ''Bij de kassa's schoot hij zichzelf door het hoofd. Eerste loste hij heel veel schoten, daarna ontstond er paniek. Ik heb zijn geweer weggeschopt'', aldus de 34-jarige Ramon Vleerlaag tegen alphen.cc.

Annemarie de Bruin (82) was in de Albert Heijn toen de schietpartij plaatshad: ''Rennen! Dat is het eerste wat ik dacht toen er werd geroepen dat er iemand lag. Ik hoorde zoveel schoten, het leek wel een klapperpistool. Ik heb mijn boodschappen laten staan en ben meteen weggerend.''

Vuurwerk

Een omwonende zag volgens alphen.cc vanaf haar balkon naast het winkelcentrum hoe de dader schietend naar buiten kwam. ''Ik hoorde iets dat op vuurwerk leek, ik zag mensen naar buiten rennen, mensen vielen, boodschappen vielen.

"Ik zag een man in een bomberjack en legerbroek met een machinegeweer. Hij laadde zijn geweer door en ik hoorde binnen weer schieten. Er gaan nu al geruchten over minimaal zeven doden. Ambulances rijden af en aan.''
I rest my case.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 18:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
I rest my case.
My thought exactly.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 21:38
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Wow.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 12:50
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Uh in de openingspost staat dat hij er MISSCHIEN 1 gaat kopen als het weer WINTER weer zou zijn .
Verder wel goed gevonden .
Opzich kan een bomberjack denk ik wel als je er met 1 aan maar niet direct uit ziet als 1 of andere Lonsdale gabber. (tenzij dat je doel is natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ik betwijfel het of er ook maar iemand op je hele school is die een bomberjack draagt. dat betekent niet gelijk dat jij dat ook niet moet doen, maar je wil ook niet voor gek lopen. daarom vraag je dit ook. maar in ieder geval, ik zit zelf ook op vwo (5e klas) en ik zou het niet doen. dan denk ik dat je beter kan gaan voor een bruin leren jack, maar dat is mijn mening.

[afbeelding]
Bruin leer is iew.

@TS: Ik houd zelf echt niet van bomberjacks, maar ik vind dat jij absoluut moet dragen wat je wil dragen. Het maakt geen fuck uit of niemand anders ermee loopt (seriously).

Heb er trouwens wel eens eentje aan geprobeerd en ze zijn wel warm, hoewel de hals vrij laag is dus je hebt er in de winter zeker wel een sjaal bij nodig.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 20:47
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Uh in de openingspost staat dat hij er MISSCHIEN 1 gaat kopen als het weer WINTER weer zou zijn .
Verder wel goed gevonden .
Opzich kan een bomberjack denk ik wel als je er met 1 aan maar niet direct uit ziet als 1 of andere Lonsdale gabber. (tenzij dat je doel is natuurlijk )
eigenlijk wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2011, 10:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik weet niet, maar denk dat bomberjacks tegenwoordig wel snel geassocieerd worden met lonsdale jongeren... Denk ik...
Als je het niet combineert met een legerbroek en kisten zal dat wel meevallen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 14:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gewoon kopen die bomberjack, ik vind het wel leuk staan als je niet te kort bent. Ik wilde er vroeger ook een maar ik ben een klein meisje dus dat zou niet staan.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 17:08
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Als je het niet combineert met een legerbroek en kisten zal dat wel meevallen.
haha? wtf je bedoelt nikes en trainings broek?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 16:45
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
haha? wtf je bedoelt nikes en trainings broek?
Nee, legerbroek en kisten... Voor de die-hards... Maar ik zou het gewoon helemaal niet doen, er zijn mooiere jassen die even warm zijn, maar voorlopig heb je nog een half jaar om er over na te denken, want voorlopig heb je er écht geen nodig met dit weer
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 17:10
Jazzmyass
Avatar van Jazzmyass
Jazzmyass is offline
ik zeg doen!
Bomberjack is tha bomb!!!
die jassen droeg ik altijd
zelfs Michael jackson droeg het bij This is it concert (hij heeft stijl)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 19:23
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Koop gewoon zo´n Italiaanse jas, of bodywarmer, ik weet ff niet meer hoe dat merk heet.
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 01:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Koop gewoon zo´n Italiaanse jas, of bodywarmer, ik weet ff niet meer hoe dat merk heet.
Wat kan ik bij een Italiaanse jas voorstellen. Bedoel je niet een jas van een Italiaans merk?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 14:34
Verwijderd
Wat hebben italiaanse jassen of bodywarmers met bomberjacks te maken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 09:11
Balpen
Balpen is offline
Ik wou dit vroeger ook hebben. Nu ik er terug bij nadenk ben ik blij dat ik geen Gabberkleding heb gekocht, niet dat ik niet meer naar dezelfde muziek luister, maar de kleding is TE opvallend vind ik.
Tommy Hilfiger had wel mooie "onopvallende" bombers..Die zou ik misschien nog wel kopen, maar niet dingen zoals Lonsdale/Fred Perry ed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Bomberjack
AntonDOSie
2 10-10-2014 08:59
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 14:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 23:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 18:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Lifestyle Bomberjack
peaceflower
5 27-03-2003 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.