Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2008, 00:59
Dice94
Dice94 is offline
Denken jullie als je iemand recht in de ogen kijkt, mensen op je verlieft kunnen worden?

Ik zelf zou het eigenlijk niet weten, ik kijk als ik naar iemand luister soms wel mensen diep in de ogen aan, maar ik heb nooit geweten of iemand door dit ook sneller op mij is gevallen of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2008, 09:25
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nee onzin.
hooguit irritant als je iemand te pas en te onpas diep in de ogen gaat staren.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 10:20
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Denken jullie als je iemand recht in de ogen kijkt, mensen op je verlieft kunnen worden?

Ik zelf zou het eigenlijk niet weten, ik kijk als ik naar iemand luister soms wel mensen diep in de ogen aan, maar ik heb nooit geweten of iemand door dit ook sneller op mij is gevallen of niet.
verliefd.

Nee, een leuke blik in iemands richting werpen is meer om te laten zien dat je interesse hebt, de rest hangt af van andere factoren.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:14
Verwijderd
Haha, dan zullen er veel meer stelletjes rond moeten lopen. Zinloos aanstaren zal eerder op de irritatie werken denk ik, zoals bovenstaande zegt.

Ik vind het zelfs vervelend als mijn partner mij nog te lang probeert aan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 13:29
Verwijderd
Ik denk dat ik me eerder ongemakkelijk ga voelen als iemand me lang recht in de ogen kijkt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
ja, mensen worden inderdaad magisch verliefd op je als je ze maar diep genoeg in de ogen kijkt.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:18
Verwijderd
Het leggen van contact begint over het algemeen wel met oogcontact, maar daar is verder dan ook alles mee gezegd.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
ja, mensen worden inderdaad magisch verliefd op je als je ze maar diep genoeg in de ogen kijkt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 17:17
Verwijderd
de eerste keer dat mijn vriend en ik elkaar zàgen was er nog niet echt iets aan de hand, maar de eerste keer dat we elkaar écht in de ogen keken (toen hij op de lift stond te wachten om koffie te halen) was het wel raak. ik was helemaal ondersteboven van hem, en hij vertelde mij achteraf dat hij in het koffielokaaltje eventjes moest gaan zitten om te bekomen.
kan raar klinken, en gezien de bovenstaande reacties denk ik niet dat jullie er geloof aan zullen hechten, maar, dat doet er niet toe.

overigens is er een verschil tussen "na die ene blik weten dat je verliefd bent" en "verliefd worden omdat iemand je diep in je ogen kijkt" - dat tweede is voor mij ook klinkklare onzin hoor. als je niet verliefd bent ga je het ook niet worden omdat hij/zij even diep in je ogen kijkt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
de eerste keer dat mijn vriend en ik elkaar zàgen was er nog niet echt iets aan de hand, maar de eerste keer dat we elkaar écht in de ogen keken (toen hij op de lift stond te wachten om koffie te halen) was het wel raak. ik was helemaal ondersteboven van hem, en hij vertelde mij achteraf dat hij in het koffielokaaltje eventjes moest gaan zitten om te bekomen.
kan raar klinken, en gezien de bovenstaande reacties denk ik niet dat jullie er geloof aan zullen hechten, maar, dat doet er niet toe.

overigens is er een verschil tussen "na die ene blik weten dat je verliefd bent" en "verliefd worden omdat iemand je diep in je ogen kijkt" - dat tweede is voor mij ook klinkklare onzin hoor. als je niet verliefd bent ga je het ook niet worden omdat hij/zij even diep in je ogen kijkt.
Ik ben niet zo van het liefde op eerste gezicht, maar de Duitser vond mij wel direct heel interessant (ik had 'm nog niet zo gezien die avond ) en ik moet zeggen dat er wel instant passie was bij ons, dat heb ik nog nooit zo meegemaakt, dat iemand me zó snel zoveel doet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 20:07
Dice94
Dice94 is offline
Ik kijk soms wel naar iemand, maar dat is nooit langer dan zo'n 2 seconde, even een snelle blik.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 11:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oogcontact zorgt wel voor aandacht, maar kan ook vreselijk irritant zijn. En nee, iemand aanstaren is gewoon niet sexy. Subtiel oogcontact dan weer wel en een liefdevolle blik kan ook, maar... Nee, je wordt er niet verliefd door.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
overigens is er een verschil tussen "na die ene blik weten dat je verliefd bent" en "verliefd worden omdat iemand je diep in je ogen kijkt" - dat tweede is voor mij ook klinkklare onzin hoor. als je niet verliefd bent ga je het ook niet worden omdat hij/zij even diep in je ogen kijkt.
QFT. Hier ben ik het dus mee eens.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:52
Dice94
Dice94 is offline
Maar als je allebei iets voelt voor elkaar, en opeens kom er zo'n snelle blik, volgens mij voel je dat wel, gewoon een blik van 1 a 2 seconde, en als je dan lacht, volgens mij reageert iemand anders daar wel op als als diegene de ander al leuk vond
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 08:47
Verwijderd
dan noemt men in t algemeen nou oogcontact
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:01
Verwijderd
Citaat:
ja, mensen worden inderdaad magisch verliefd op je als je ze maar diep genoeg in de ogen kijkt.
daarom heb ik op zn lenny kravitz's altijd een zonnebril op als ik ga stappen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 18:35
Verwijderd
Ook zo'n mooie grote, zoals hij laatst bij Paul de Leeuw had?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 10:53
anoniemie
anoniemie is offline
ik iig NIET
op sgol zit een jonge, namelijk altijd diep in mijn ogen te kijke
mr ik heb daardoor eigluk alleen mr een hekel aan hem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2008, 15:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
sgol
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.