Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2013, 15:57
urjenn
urjenn is offline
Hallo,

Als ik seks heb met mijn vriendin houd ik het niet langer vol dan 10 minuten tot een kwartiertje.
Dit is met voorspel!
Alleen als ik drank op heb kan ik het langer volhouden maar ook niet zo lang.
Ik heb er ook al met mijn vriendin over gepraat maar we komen niet tot een oplossing.

een aantal dingen die we al geprobeerd hebben zijn:
- Veel van standjes wisselen.
- Als ik voel dat ik ga klaarkomen dat ik dan ga beffen.

Als ik dit doe dan kom ik dus op 20 minuten uit.

Ik baal hier echt heel erg van want voor mij voelt het of ik mijn vriendin te kort doe.
En ik ben haar eerste dus ze heeft ook geen vergelijkingsmateriaal.

Ik snap dit helemaal niet want in een eerdere relatie kon ik het veel langer houden.

Kunnen jullie mij helpen of tips geven,

Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 17:10
Verwijderd
Hoe oud ben je? Misschien eerder op de dag al een keer rukken? Dan is de ergste geilheid weg. Of idd gewoon paar keer stoppen tussendoor, daar is toch niks mis mee? Je hoeft niet non stop te neuken. Er zijn meer dingen die je kan doen. Wat je ook kan proberen is je bekkenbodemspieren trainen zodat je die kan leren spannen en ontspannen. Die kan je gebruiken om het uit te stellen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 18:15
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Je schijnt het te kunnen oefenen door te stoppen op het moment dat je net (niet) klaar komt. Durex heeft overigens preforma condooms die je extra lang laten door gaan. Schijnt wel wat effect te hebben.

Zelf vind ik bepaalde standjes veel beter dan de andere. Zij on top kan je jaren doen en ik zal niet klaar komen, bij missionaris gaat het weer stukken sneller.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 20:13
tripster
tripster is offline
Soms kom ik al klaar zonder zelfs echt seks te hebben, nee ik zit zelf ook met het probleem. Niet dat ik er heel erg mee zit
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 20:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk eigenlijk dat veel vrouwen sowieso niet zitten te wachten op urenlang neuken. Persoonlijk heb ik dat na een kwartier ook wel gehad (en meestal al eerder). Gelukkig is seks zoveel meer dan alleen neuken en gaat het er vooral om dat jullie het allebei fijn vinden.

Heeft jouw vriendin zelf aangegeven dat ze vindt dat je te snel klaarkomt, of ga jij daar gewoon zelf van uit? Want als zij het niet erg vindt (en er wellicht toch niet zo erg lang zin in heeft) dan is het toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 21:21
Verwijderd
20 minuten is meestal zat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 22:05
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
20 minuten tot een half uur is volgens mij ook het gemiddelde hoor
__________________
Before you lay me down to sleep // I pray the lord my soul to keep // If music should die before I wake // I pray the lord my soul to take
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 16:29
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Inclusief voorspel? Dat lijkt me toch redelijk aan de korte kant.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 17:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Volgens mij gaat dit om alleen neuken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 03:20
urjenn
urjenn is offline
Ik ben 17

We hebben de performa condooms al eens gebruikt maar was niet een succes

En ik heb het al met mijn vriendin besproken want dat is toch de eerste persoon waarmee je dit mee gaat bespreken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 07:47
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Volgens mij gaat dit om alleen neuken.
2e zin, 1e post
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 12:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
2e zin, 1e post
Oh verrek.. Ja, dat is dan wel erg snel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 01:42
lisa88
lisa88 is offline
denk aan een famillie lid, moeder ofzo ? hahahaa
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 19:22
daniels baas
Avatar van daniels baas
daniels baas is offline
langzaam aan gaan ! rustig aan alles doen niet te snel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 09:26
johan89.
johan89. is offline
Het is een bekend en vervelend probleem er rust nog een hoop taboe en schaamte op.

maar het is goed te verhelpen...

het is de vraag wat wil je er aan doen en hoeveel energie wil je er in steken?

paar tips:
kijk op de site van mark meijers die heb een boek geschrefen over orgasme onder controle is een ebook:
http://topseksleven.com/
het is vornamelijk je gedachten en ademhaling controleren en je bekkembodemspier trainen.

andere optie zijn medicijnen zonder recept gebruiken maar over het algemeen duur vindt ik zelf:

dit heb ik zelf geprobeert met het ebook van orgasme onder controle het boek gaf veel informatie maar bij mijn weinig vordering heel wat medicijnen en dingen geprobeert tot nu toe werkt dit het besten!!

dit is meer het prbleem verleggen maar zorgen dat je vriendin sneller klaar komt of al klaar is gekomen er is een zalf die je bij haar op der clit en ingang van de vagina ken smeren dat stimuleert haar bloedsomloop dus komt ze sneller klaar en miss ook vaker

ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb het is een vervelend probleem maar schaam je niet als je nog vragen heb...

Laatst gewijzigd op 11-03-2013 om 09:42.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 09:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
In aanvulling op bovenstaande post: NOOIT zomaar pillen op het internet bestellen voor je mannelijkheid. Dat dapoxetinespul is weliswaar zonder recept te verkrijgen, maar dat komt omdat dat middel niet is geregistreerd in nederland. SSRI's (waar dapoxetine onder valt) zijn antidepressiva en hebben veel bijwerkingen. Niet zomaar die dingen slikken!
Ook die voedingssupplementen zijn eigenlijk onzin. En die dream-cream werkt al helemaal niet . Die zogenaamde "werkzame stof" is een lichaamseigen eiwit, en zo'n eiwit doet helemaal niks als je het op je huid smeert.

Zo'n boek kan ik me nog wel in vinden, maar blijf in godsnaam ver uit de buurt van pillen en zalfjes.

Edit: ik heb de linkjes uit bovenstaande post gewoon even weggehaald wegens te gevaarlijk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 15:04
Sense Infolijn
Avatar van Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Citaat:
een aantal dingen die we al geprobeerd hebben zijn:
- Veel van standjes wisselen.
- Als ik voel dat ik ga klaarkomen dat ik dan ga beffen.
Als ik dit doe dan kom ik dus op 20 minuten uit.
Ik heb het nog even voor je opgezocht. De gemiddelde tijdsduur tussen het moment van penetreren tot aan de zaadlozing is ongeveer 5 tot 6 minuten. Misschien goed om te weten. Dat is – denk ik – korter dan de meeste mensen zich realiseren.

Als je je orgasme wil uitstellen, dan is dat voor de meeste jongens gewoon een kwestie van ervaring opbouwen. Het gaat om het leren aanvoelen van het punt dat je gaat klaarkomen, zodat je op tijd kan inhouden en terugtrekken.
Misschien ken je de onderstaande tips al, maar ik geef ze toch even...

Stop start methode, vlak voor het moment dat je klaarkomt:
- Neem een kleine pauze,
- Verleg je aandacht naar andere delen van je lichaam,
- Denk aan iets anders dan seks,
- Trek je penis even terug.

Knijpmethode, vlak voor het moment dat je klaarkomt:
- Knijp onderaan de schacht van je penis,
- Of knijp in de eikel. Dan duw je het bloed weg uit je penis. Daardoor neemt je erectie af en kun je het orgasme nog even uitstellen.

Citaat:
In aanvulling op bovenstaande post: NOOIT zomaar pillen op het internet bestellen voor je mannelijkheid.
Pluis heeft gelijk. Zeker nooit zo maar wat via internet bestellen. Je weet nooit wat je krijgt.

Is te vroeg klaarkomen echt een probleem dat zich niet laat oplossen met tips en ervaring, ga dan gewoon met je huisarts praten. Het is een normaal probleem waar je je echt niet voor hoeft te schamen. En mocht medicatie dan (een deel van) een oplossing kunnen bieden, dan weet je zeker dat je op recept van je huisarts gewoon de goede pillen of zalf krijgt.

(Sense Jan)
__________________
Sense voor al je vragen over seks.

Laatst gewijzigd op 11-03-2013 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 08:43
tunechi
tunechi is offline
Dit helpt :
Als je gaat pissen
Span je je bekkenbodem aan als je bezig bent (hou het dus weer in), dan laat je het weer gaan en dan weer in. Begin met 5 sec inhouden en de 2e keer 10 sec en dan telkens met 2 sec verhogen. Doe het tot je klaar bent.

Als je dit regelmatig doet kun je je orgasme veel beter inhouden, geen probleem! Mijn record is iig een halfuurtje ofzo

Ik heb alleen geen idee of het gevolgen heeft voor je blaas, niet dat je het ineens prachtiglang volhoud maar tegelijkertijd een druiper heb, haha. Zoek dat nog maar even goed op zou ik zeggen!

Ik zeg ook nog maar even;
Geen pillen, sprays, drankjes zalfjes en troep man. Je wilt je lil'willy toch niet opfucken met die troep.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 08:51
Gieltjuh
Avatar van Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Niet op het klaarkomen focussen.. Inderdaad, voordat je komt stoppen en verder gaan met haar te verwennen, met je vingers, tong oid.. Steeds uitstellen..
Of voordat je naar haar toegaat even zorgen dat je net een zaadlozing hebt gehad (even aftrekken ofzo).. Als je dan seks hebt duurt het langer voordat je komt..

Maar ik zeg, geen probleem dat het maar" 20 minuten duurt.. Dat is nog niet echt kort.. Het kan erger
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Te snel klaarkomen
LGF
61 04-03-2023 21:19
Seksualiteit te snel klaarkomen
graafschap17
6 09-02-2011 16:35
Seksualiteit Te snel klaarkomen
*laf_ya*
8 07-10-2009 15:00
Seksualiteit Te snel klaarkomen???
power
12 25-10-2003 02:02
Seksualiteit Te snel klaarkomen
badtothebone
1 17-06-2002 22:08
Seksualiteit Te snel klaarkomen! Meiden jullie kunnen helpen.
kamasutraboy
10 09-04-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.