Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 16:47
Poesket
Poesket is offline
Ik heb nu ongeveer een half jaar een lieve vriend en we hebben ongeveer 5 maanden seks. In het begin ging alles prima en perfect maar de laatste maand heb ik telkens pijn na het vrijen. Tijdens heb ik nergens last van maar erna voel ik een branderig gevoel, bij de ''ingang'' wat dan behoorlijk lang kan aanhouden. De ene keer een paar dagen maar nu duurt het al ruim een week. Het doet echt te veel pijn om gewoon doortezetten oid.

Heeft iemand dit van jullie ook, herkent iemand het of hebben jullie raad?
En niet met geen seks meer hebben aankomen, daar is het veel te fijn voor.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:50
Verwijderd
Even een paar dagen rust nemen, toch
Voortaan misschien wat glijmiddel gebruiken (of uierzalf werkt ook prima )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:02
Vlinderr
Vlinderr is offline
Indd, ben je gewooon nog niet nat genoeg, glijmiddel(op waterbasis, dats het beste voor de condoom), kan je ook gewoon gebruiken....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:17
Poesket
Poesket is offline
Ik ben zeker wel nat genoeg en glijmiddel hebben we ook al geprobeerd. Ook doet hij me tijdens het vrijen absoluut geen pijn en dan is het alleen maar lekker.
Telkens als ik helemaal geen last meer heb en we doen het weer komt het weer terug...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:27
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hmm, is hij redelijk fors geschapen? Dan kan het ook dat het telkens heel heel klein btje scheurt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:38
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Heb je ook nog last van andere dingen, of alleen dit?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:06
Verwijderd
Je zou een schimmelinfectie kunnen hebben. Dat hoeft geen soa te zijn, je kunt het ook 'zomaar' oplopen. Het kan ook 'zomaar' weer weggaan, maar dat kan even duren; er bestaat zalf tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm dat had ik vaak bij mijn exvriend (maar dat had meerdere redenen).. Kan o.a. zo zijn dat je een beetje bent uitgescheurd, en elke keer wanneer je dan weer seks hebt haal je het weer open (dat was bij mij veelal het geval).. of Schraal? Schimmelinfectie? Mogelijke soa? idd wat Sarah zegt, er bestaan zalfjes voor in het 1e geval is tijdelijk rust nog de beste oplossing (1st volledig laten genezen dus)
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:38
Poesket
Poesket is offline
Hij is wel redelijk fors geschapen ja, maar is het dan niet vreemd dat we de eerste maanden hier geen last van hadden?
Bij hem doet het overigens geen pijn oid.

En de schimmelinfectie kun je gewoon bij de drogist een zalfje daar voor halen? En is het het zelfde zalfje als die je opsmeert bij schimmelinfectie op je been? Want die ligt namelijk nog in huis van een jaartje terug ( niet over de datum)

Het kan wel schraal zijn maar als ik er dan geen last meer van heb en we doen het weer komt het weer terug...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zalfje tegen vaginale schimmelinfectie is meestal miconazolnitraat of daktarin maar er zijn ook andere anti-schimmelmiddelen. Misshcien moet je even in de bijsluiter kijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 07:01
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
oh ja, dat je je helemaal schraalgeneukt hebt en de dagen erna last hebt met zitten/lopen/fietsen vooral... ja helaas, niet veel aan te doen
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:43
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 26-01-2005 @ 08:01 :
oh ja, dat je je helemaal schraalgeneukt hebt
mooi onder woorden gebracht
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 06:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb destijds een ander middeltje voor mijn vaginale schimmelinfectie gekregen dan voor bv zwemmersexzeem. Er zit altijd wel miconazolnitraat in, maar de samenstelling is altijd anders.
Ik zou met een schimmelinfectie altijd even langs de dokter gaan. Is geen pretje, maar daarna weet je tenminste wel wat er aan de hand is

Branderig gevoel klinkt mij in de oren als overgevoelig. En dat kan komen door een (schimmel)infectie, of door een wondje of iets dergelijks.

Mijn advies: even naar de dokter gaan. En een paar dagen rust houden.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 22:08
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
gewoon veel glijmiddel gebruiken, ik ben zelf 1,5 jaar sexueel actief en heb daar ook af en toe last van....gewoon voorzichtig zijn en veel glijmiddel...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn bij het vrijen na schimmelinfectie
Firenze
0 04-12-2005 11:36
Seksualiteit Pijn bij me vriendin
Some
13 03-09-2003 16:33
Seksualiteit Pijn bij het vrijen?:s:(
HipHopSter
12 22-03-2003 17:58
Lichaam & Gezondheid pijn na het vrijen
Verwijderd
5 24-07-2002 20:51
Lichaam & Gezondheid Pijn na het vrijen!
Rebec
3 06-04-2002 18:15
Lichaam & Gezondheid Branderig gevoel na het vrijen bij meisjes...
Joseph
8 18-03-2002 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.