Oud 24-04-2001, 18:00
IndoBabe
IndoBabe is offline
Wat is jouw stomste onderwerp waar je een opstel over moest schrijven omdat je straf had..

ik moest een keer een opstel van 2 kantjes schrijven over de voortplanting van DOPERWTJES...

en jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2001, 18:36
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ik een keer waarom een ontbijt het beste begin van de dag was
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 18:49
thuggirl
thuggirl is offline
opstel als straf???? wij worden er meteen uitgestuurd..
__________________
live by the gun... die by the gun..........Tupac Shakur
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 19:29
punkeltje
punkeltje is offline
Ik mocht kiezen tussen: een opstel van twee A4-tjes over wat er gebeurt als je een lieveheerstbeestje met een vlieg kruist of eentje van twee A4-tjes over het nut van biologiepracticums. Ik heb de eerste gekozen
__________________
When I was an alien cultures wern't opinions!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 20:00
mariskatertje
mariskatertje is offline
ik moest en keer twee gedichten schrijven over kakkelende kippen
de een in relatie met school en de ander met de boerderij
__________________
GrXXXjes Mariskatertje
Met citaat reageren
Oud 26-04-2001, 16:32
Ingemar
Ingemar is offline
Bij ons is er een leraar waarbij je 2 kantjes, 4 kantjes, 8 kantjes, 16 kantjes moest schrijven (ligt eraan hoeveel waarschuwingen je van hem kreeg: bij 1 --> 2 knatjes, bij 2 --> 4 enz.) Maar er waren er dus een paar die er 16 moestens chrijven, als je het niet deed dan kwam je de les voor de rest van het jaar niet meer in. Het moest gaan over "waarom je zo stom bent dat je vier keer gewaarschuwd moet worden voor je begrijpt dat je stom beszig bent en er dan nog niks aan heb omdat je de klas uit bent gestuurd en eerst een opstel van 16 kantjes moet maken!" Dit vind ik best wel een nutteloze straf. Bovendien werd het verschuurd, dat mocht je ook zelf doed, wanneer je het inleverde!
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2001, 18:55
Bertske
Avatar van Bertske
Bertske is offline
4 kantjes; over mastrubatie van een meisje uit onze klas en de reden waarom ik aan haar vroeg hoe vaak ze het deed...
__________________
Eddy Wally is gaaf...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2001, 18:59
Verwijderd
Giechelen...vooral als je er twee keer een opstel over moet schrijven een erg interessant onderwerp...die leraar scheen dus van wel te vinden...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2001, 19:14
lizzy85
lizzy85 is offline
een vriendin van mij moest als strafwerk een liefdes brief schrijven naar een leraar van 2 kantjes zo opzich is dat niet zo erg we hebben meer gelachen dan wat anders met het schrijven ervan nu heeft die kl**tz*k dat in onze schoolkrant gezet met haar maan eronder iedereen kijkt haar nu heel raar aan we zinnen op wraak weet iemand van jullie iets?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 22:29
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
lizzy85 schreef:
een vriendin van mij moest als strafwerk een liefdes brief schrijven naar een leraar van 2 kantjes zo opzich is dat niet zo erg we hebben meer gelachen dan wat anders met het schrijven ervan nu heeft die kl**tz*k dat in onze schoolkrant gezet met haar maan eronder iedereen kijkt haar nu heel raar aan we zinnen op wraak weet iemand van jullie iets?
Ik zou m gewoon vet in zijn ballen schoppen

FF serieus, wat een naaistreek van die vent. Ik zou in het volgende nummer vd schoolkrant gewoon vertellen hoe het echt zit.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 22:30
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
mariskatertje schreef:
ik moest en keer twee gedichten schrijven over kakkelende kippen
de een in relatie met school en de ander met de boerderij
Wagenaar.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 22:31
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Een leraar heeft ons ooit in de les verteld wat hij iemand voor strafwerk had gegeven.
Het slachtoffer kreeg een toetsblaadje met allemaal kleine hokjes. Daar moest hij in elke hokje een zonnebloempje tekenen. Nou dat slaat toch nergens op?????

__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 23:29
Juud
Juud is offline
ik heb een keer een opstel over seksualiteit tussen man en vrouw (in relatie tot de bijbel) moeten schrijven :-( Dit betekent dus netjes taalgebruik. Dit moesten we doen omdat we een pasgetrouwde leraar een condoom hadden gegeven, omdat hij én zijn vrouw allebei nog studeerden................
Met citaat reageren
Oud 01-05-2001, 17:30
kootjezzz
kootjezzz is offline
Citaat:
lizzy85 schreef:
een vriendin van mij moest als strafwerk een liefdes brief schrijven naar een leraar van 2 kantjes zo opzich is dat niet zo erg we hebben meer gelachen dan wat anders met het schrijven ervan nu heeft die kl**tz*k dat in onze schoolkrant gezet met haar maan eronder iedereen kijkt haar nu heel raar aan we zinnen op wraak weet iemand van jullie iets?
Er staat dus zo'n beetje in meneer... ik hou heel erg van jou en bla di bla di bla? en dan haar naam?
Je kan natuurlijk in de schoolkrant schrijven dat hij ook heel erg veel van jou houdt enzo en dan zijn naam eronder.
Maar als ze heel erg kwaad is kan je natuurlijk ook naar de schoolleiding geen en zeggen dat ze dit absoluut niet vindt kunnen omdat een leraar dit niet door een leerling kan laten schrijven. Dit suggereert te veel enzo. En daarna kan hij dat zeker niet in de schoolkrant zetten. Dit zou de privacy schaden enzo. Dan zal hij daar ook wel wat over horen dek ik.
__________________
*ikka springt, huppelt, dans het leven en de forums door*
Met citaat reageren
Oud 02-05-2001, 15:19
joel_temp
joel_temp is offline
Ik moest een × 2 kantje schrijven over "wat ik van de 2e fase vind" (ik was zegmaar te zelfstandig bezig), dat aan het begin van het 1ste 2e fase jaar. Nou, dat was dus zo gelukt; alle kritiek kwam er zo uit, natuurlijk... was dus niet echt moeilijk .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2001, 21:06
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Iemand uit de klazz moezt een ode schrijven aan een lerarez (zij met dr punishement wurk!). Ze kan dan wel de lerarenverkiezingen (komt trouwens begin juni ofzow op tv... ergenz bij de eo) winnen alz aantrekkelijkzte- en bezt geklede lerares, maar dan nog...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2001, 09:40
Anya
Anya is offline
Ik moest eens een opstel over kletsen onder de les schrijven, ik heb toen precies opgeschreven wat er was gebeurd in de klas (waardoor ik er was uitgestuurd), erg overdreven natuurlijk en met andere namen. Daarna kwam de leraar geschokt naar me toe, met "Ik haat je niet hoor" , en daarna was hij niet zo moeilijk meer. Best grappig eigenlijk
__________________
The truth is out there... Trust no one
Met citaat reageren
Oud 25-06-2001, 12:56
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Whahah, bij ons heeft iemand bij levo ooit strafwerk gekregen om een nutteloze reden (welke weet ik nie) Toen hebben we met z'n 6en ipv strafwerk een "levolied" geschreven. Helaas geen tijd gehad om het voor te dragen.

-xxx- Ikke
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2001, 15:17
Al@nis
Al@nis is offline
-Zoek alle voetbalploegen van 3de provinciale van belgië en duid ze aan op een zelf overgetekende kaart.

-Zoek 250 woorden met 5 verschillende letters en schrijf telkens elke letter in een andere kleur.
__________________
I don't want to live forever, but as long as i do i'd love to live for real (k's choice)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2001, 13:09
anitaD
anitaD is offline
voor Frans een opstel over wolken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2001, 14:57
spekje
spekje is offline
ik heb bijna nooit straf ghehad maar ik moest een keertje voor muziek een stuk uit een boekje over blaas instrumenten overschrijven en dat was behoorlijk saai
__________________
oh lord, help my to keep my big mouth shut until I know what I`m talking about/ oftewel eerst denken dan doen/\ je leeft maar 1 keer dus doe het goed
Met citaat reageren
Oud 26-06-2001, 15:53
Piccola
Piccola is offline
Ik moest een gedicht van 100 regels maken, waarin ik beschreef hoe erg het me speet
En verder moeten we altijd bladzijdes uit het woordenboek overschrijven..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2001, 18:01
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
wij mogen altijd zelf kiezen (liefhé) als we maar 5 10 15 20 bladzijden vol hebben. ik schreef altijd een kinderboekje over (pinkeltje en de knoop van grootoom) of elke stap die ik die dag (of dagen in het geval van 20 bladzijden) zette: " nu ben ik opweg naar het computerlokaal, dat gaat fijn zijn (ironisch) met de immer intressante Mr. Pirlot (nog ironischer) leuke visual basics oefeningetjes maken (ok dit begint sarcastisch te worden) "
zoiets en soms las de prefect ze nog echt ook
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 18:05
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
K heb eerlijk gezegd nog nooit strafwerk moeten schrijven... (uitzondering ofzoow?)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2001, 16:38
twinkle
twinkle is offline
bij bio van bioboer over :

paarden stront
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2001, 14:14
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb weles samen met een vriendin over het zielige kerstengeltje moeten schrijven..
maar dat was op zich best leuk als je t met zn 2-en mag doen
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 17:37
sheba
sheba is offline
wij moesten enkele blzen uit ons geschiedenisboek overschrijven en ooit eens een opstel van 4 kantjes over tuttefrut
en dit jaar nog int Duits iets over water,het 1e jaar duits,was niet gemakkelijk
__________________
There's a sparkel on the horizon,a strange glow in the sky.Nobody seems to know where you go and what does it mean,or is it a dream...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 21:38
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
spekje schreef:
ik heb bijna nooit straf ghehad maar ik moest een keertje voor muziek een stuk uit een boekje over blaas instrumenten overschrijven en dat was behoorlijk saai

Ik ook. En een keer 200 regels met "ik moet mijn bek houden in de les".

__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 22:00
$omeone
$omeone is offline
ik moest breuken maken had ik sinds de lagere school nooit meer gehad, ging dus voor geen meter. het nut snap ik nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 10:32
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik moest 26 moeilijke woorden opzoeken in woordenboek (met elke letter van het alfabet 1) en daar dan een uitgebreide uitleg bij opschrijven... en die eikel ging het ook nog eens controleren haha sick die vent!-x-
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 15:47
sjello007
sjello007 is offline
Onze Latijn/Grieks leraar liet soms leerlingen een opstel schrijven over het liefdesleven van een zeeanomoon...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 19:58
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Hahahahahahaha, sommige leraren zijn echt creatief als ik dit allemaal lees.

Bij Nederlands moesten wij altijd tekeningen maken ipv opstellen als je strafwerk had.
Ging die lerares in het woordenboek bladeren, moes je 'stop' zeggen, linkse of rechtse blz, 1e of 2e kolom en dan hoeveelste woord.
Een meisje uit mijn klas moest een tekening maken over 'hoerenjagers'.
Ik mocht er een maken over een teckel (tja).
zinloos.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 23:10
Verwijderd
was spreekbeurt van 2 grootste nerds uit klas over griekse filosofie, zeiden aan begin: wie niet interessant vind mag eruit gaan, d8 ik is een spelletje ofzo, dus 2/3 van de klas ging weg (ook ik) maar buiten kwamen leraren & coordinatoren praten over respect & andere bullshit... moest iedereen opstel schrijven over 'letterlijk & figuurlijk'
wat is dat n kutleraar!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2001, 12:40
Verwijderd
Volgens mij is dat onterecht strafwerk. Die nerds zeiden toch dat je weg mocht. Je krijgt dus tegenwoordig al strafwerk als je iets doet dat mag...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 15:35
glitter
Een straf bij ons is bv bij die van informatica een opstel van 3 bladzijden met als titel hoe leer ik een paling fietsen en op het einde moet die ook kunnen fietsen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 18:58
Kilisha
Kilisha is offline
Citaat:
twinkle schreef:
bij bio van bioboer over :

paarden stront
hehe LOL

ikzelf heb een x 50 (!) vliegtuigjes moeten vouwen toen ik een vliegtuigje door de klas heen keilde bij nederlands naar de leraar- hij was nog raak ook (toen zat ik in de brugklas). De linkervleugel moest rood zijn en de rechter blauw! kutwerk!

verder moest ik een x 8 kantjes volschrijven met de zin: "we doen nix, we gooien met dozen en schelden de leraar uit." We waren toen met meer en iemand zei dat we nix deden, dat we die vent alleen maar hadden uitgescholden en weer en ander zei dat we met dozen gooiden. Ik was nog beschaafd: ik schoot (uitgekauwde) propjes weg. de leraar nederlands mocht me niet zo vreemd

en bij duits heeeel veel strafwerk moeten schrijven...elke les werd ik de les uitgeflikkerd heb 1 les mee mogen maken in t lokaal (textverklaring).Dus ik ken heel t duitse boek nou wel


__________________
ik noem U toch ook niet JIJ
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2001, 14:54
scara
scara is offline
200 vliegertjes maken(en de leraar testte ze ofdat ze wel echt konden vliegen(allemaal))
of een opstel maken over de invloed van de (1 of andere wind) op het paringsgedrag van de west-indische olifant.
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 13:10
nijn-tje
nijn-tje is offline
Ik heb zo vaak een letter uit het woordenboek moeten overschrijven. Die leraar zei dat ie een geschreven woordenboek toch mooier vond Sukkel

Voor de rest moest ik nooit strafwerk schrijven, wel kauwgom krabben enzo, maar dat is als je het met meerdere doet best wel grappig.

Ow wacht ff, wij hebben ook een leraar gehad, die als de klas te luidruchtig was een mop in het engels ging dicteren.en hij was gewoon 2 kantjes!!! vonk best wel knap! en hij heeft ze allemaal nagekeken ook of ze klopte!!! (en als je begon te lachen werd je dr uit gestuurd. dat waren er dus heeel veel)



[Dit bericht is aangepast door nijn-tje (12-07-2001).]
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 15:59
framboos
framboos is offline
ik heb tè vaak strafwerk gehad..mijn ak leraar en ik lagen elkaar niet zo..ik moest áltijd 25 steden met de letter E opzoeken met het land erbij!!verschrikkelijk..en ook een x een werkstuk over moskou van 8 kantjes en van india 5 kantjes en een hele informaite krant over mijn stad met plaatjes en zo en ga zo maar door en weet je wat het stomste was? hij scheurde het voor je neus door zonder het te lezen..dus op het laatst maakte we er maar een rotzooitje van...en ik moest ook een x de schooolregels helemaal overpennen vet veel..ik had het alleen niet allemaal gedaan..en daar kwam die ellendige concierge achter..moest ik hte nog een x doen...en ik heb een x een verhaal moeten maken een sprookje...waarom ik mijn spullen was vergeten..mmaar dat was heel leuk om te doen..mn lerares vond m zelf ook heel grappig en heeft m voorgelezen aan de klas en aan de lerarenkamer...dat laatste vond ik iets minder..
__________________
bubbelgubbeldier...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 19:31
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
glitter schreef:
Een straf bij ons is bv bij die van informatica een opstel van 3 bladzijden met als titel hoe leer ik een paling fietsen en op het einde moet die ook kunnen fietsen
das tenminste een beetje lollig
bij ons moet je soms opschrijven waarom je eruitgestuurd bent en of je er spijt van hebt en of je de volgende x braaf en zoet zou zijn en meer van dat soort onzin
oja, en ook een x bij duits ofzo, moest je (in het duits!!) een opstel schrijven hoe je stom je wel niet was
en dat werd nog es voorgelezen ook!!!

__________________
...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 23:50
theo tank
theo tank is offline
Het was geen stom onderwerp maar het gign gewoon nergens om waarom ik strafwerk moest (met een hoop andere uit de klas)
we waren ons rapporthoesje vergeten en toen vond onze mentor dat we ff een tekst van 2 pagina's moesten gaan ovberschrijven
dat hebben we dus met z'n alle geweigerd en we mochten de klas niet in!!(vorige les)
maar teon de rector merkte dat er 10 mensne in de akntine zaten die les hoorde te hebben moest onze mentor alles terug draaien
echt een leraar duits, je druk maken om nix
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 23:31
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
ik een keer waarom je naar een leraar moet luisteren
Met citaat reageren
Oud 15-07-2001, 18:13
kussie van Michelle
Avatar van kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
200x "ik mag niet de hele les kloten en lachen. Ik moet opletten" *zuchtje* leraren

oh nee das geen opstel trouwens
Met citaat reageren
Oud 24-07-2001, 15:20
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Een leraar Engels bij mij op school. Als je kletst moet je heel het Wilhelmus (alle coupletten dus) voor de klas zingen. Uit je hoofd. Er zijn heel veel mensen bij mij op school die het Wilhelmus kennen.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2001, 18:18
bulbanos
Avatar van bulbanos
bulbanos is offline
oh ja, bij ons zijn ze niet creatief. Tijdens de sport-les langs de kant zitten en alle oefeningen noteren met de werkwijze en de tekeningen erbij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 20:09
Coolj
Coolj is offline
Meestal moet ik een regelement overschrijven
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 20:55
the tourist
the tourist is offline
bij mij moet je bij een ak-leraar een lootje trekken, en daar staat een opdracht op. bv een poster van de teletubbies inkleuren!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 10:01
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik moes 2 kantjes lullen over Skiwi die niet ging skieen. Had er de grootste onzin in gezet..gaat die vent het ook nog voorlezen!#*(## Hele klas lag in een scheur..
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 15:16
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik moest altijd duitse zinnen schrijven.... 1 keer moest ik 1200 keer Ich muss mich ordentlich benehmen opschrijven...

ik heb er nog nachtmerries van!!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 15:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
haha, bij ons moest je bij elke onvoldoende die je haalde schrijven waarom je die onvoldoende had gehaald en wat je de volgende keer beter zou doen...
en het mocht niet zijn 'ik heb niet goed genoeg geleerd en volgende keer ga ik beter leren'!

tja, dat was/is bij mij altijd de reden, dus dan ging ik maar de domste dingen verzinnen:

ik ben 2 weken van te voren al begonnen met leren... toen kende ik het een week van te voren al uit mijn hoofd, maar toen ik het op de allerlaatste dag nog een keer door las, wist ik helemaal niets meer, ik was alles vergeten en dus kon ik weer helemaal overnieuw beginnen!
in het vervolg ga ik dus nooit meer vooruit leren, maar begin ik pas op de allerlaatste dag!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.